Hyvijä jusseja täältäkin kaikille.

Itse otan rauhallisesti. Ollaan kotona...
Kaikki kaverit lähti mökille kolmeks päivää, mutta me peruttiin se homma..
Sanoin skorpparille about sata kertaa että jos haluat mennä, niin en siitä pahastu ja mene vaan jos haluat viettää juhannusta kavereittes kanssa, et ei se mua haittaa..
Niin ei se vaan sitten mee..
Pyh pöh... Sanoi vielä että ei se ilman mua, ja varsinkin kun näin sanon, niin se ei halua lähteä..
Saakelin

!!!

Jos mulla on kerran neljä vapaapäivää niin haluan käyttää sen laadukkaasti.
Lepäämiseen ja oikeesti hyvää oloa lisäävään hauskanpitoon.
Vaikka nurmikolla makaamiseen ja mansikoiden syömiseen.

Mä oon töistä väsynnnynyny....

Viime viikolla olin läsnä kolmen potilaan kuolemassa ja potilaan omaiset oli joka kerta läsnä..
En oo ikinä ollu todistamassa kuolemaa omin silmin näin monta kertaa peräkkäin, vielä siis hokasin joka kerta että nyt nää on viimesiä hengenvetoja ja kohta se hengitys loppuikin..
Se on kyllä pyhä tapahtuma..
Kaunista silloin kun omaiset hyväksyvät kuoleman.. Eräs nainen kerran sanoi "isä, saat sä mennä jos sun täytyy!" se oli kaunista.....
Vaikeeta silloin kun omaiset ovat hysteerisiä tai jotenkin vihaisia..
Otan silloin sellaisen asenteen, että olen vain rauhallisena läsnä, puhun vain yksinkertaisia lauseita, kuten nyt hän ei tunne enää kipua, tai nyt hänellä on rauha. En mene paniikkiin mukaan.
Eräs kauan "vihanneksena" ja tajuttomana ollut potilas reväytti silmät täysin auki ja niissä silmissä oli kirkas ilma ja hän katsoi ylöspäin kuin nähden siellä jotain... Ja kuoli.
Oman mummoni silmien väri muuttui kuoleman hetkellä harmaan hailukasta melko kirkkaan vihertäväksi...

Mulla on hirveen herkistynyt olo..
Mä vaan liikutun joka asiasta koko ajan.. Niisk

*tarjoaa muillekin nessupakettia*