|
indiima
|
 |
« Vastaus #10920 : 19.03.2010 13:31:42 » |
|
Huoh. Mies soitti laivalta, on siellä soittamassa. HUOH. "Painin monta tuntia eilen kaverini kanssa. Heräsin aamulla lakanat veressä." HUOH. Minä: "Mistä sinä verta oli tullut?" "Musta. Mun sormista, kyynerpäistä ja käsistä." HUOH. "Hei, täällä on tosi halpaa kaljaa." Mun asenne on ärsyttävä, tiedän. Olen ihan tiukka kilin vittu naamalla. Hyi.  Rentsisti vaan, niin ei ota pattiin tai närästä. Leikkikööt nyt sitten. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #10921 : 19.03.2010 13:38:45 » |
|
joo, mun vasemmasta kädestä voitte vetää päätelmät. oma on. naamakin on jo netissä esillä jossain joka sen osaa etsiä  minusta on vaan kiva kun joku rohkenee olla naamallaan esillä. eipä silläkään, että se mikään itsetarkoitus olisi....vaan jos itsestä siltä tuntuu....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #10922 : 19.03.2010 13:56:33 » |
|
hih, pitäisiköhän itsekin tunkea oma naamansa tuohon kuvaksi. Eipä sillä sinänsä mitään väliä olisi, sillä kyllä kaikki jotka minut tuntevat varmaan tunnistavat minut noista minun kirjoituksista, että ei se naama noita tekstejä pahentaisi =D Olen kyllä niin rakastunut tähän omaan profiilikuvaani tällä hetkellä, että en tiedä raaskinko. Täytyypä kaivella arkistoja ja katsoa josko hyvä kuva löytyisi. ^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #10923 : 19.03.2010 14:04:04 » |
|
Nonni nyt on sitten tuo lärvi tuossa, olkoon sen aikaa kun sitä jaksaa katsella. Ja huomatan sitten, että näytän yleensä valokuvissa paremmalta kuin luonnossa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #10924 : 19.03.2010 14:05:25 » |
|
ha haa...hello beibi  lisää kuvia... tuli tuosta Indiiman jutusta mieleen, että ehkä parempi kuitenkin noin, kuin hän (poikaystävä/mies) olisi vienyt jonkun nuoren tytön neitsyyden (verta lakanoilla)  joo, ehkä tyhmä mielleyhtymä  Ratkaisu näyttää minusta ovelalta henkilöltä. edit. ja lisäys, ja ne rumuuskuvitelmat voit heittää suoraan roskakoppaan....
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 14:07:16 kirjoittanut aamunsäde »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eyen
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #10925 : 19.03.2010 14:12:47 » |
|
Ei mua kyllä mikään huoli tossa kuvassa, tai muutenkaan tällä hetkellä, paina. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Tell me what to do, I'll do the opposite."
"I'm pro at weird."
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #10926 : 19.03.2010 14:13:46 » |
|
Hih, ehkä se mun oveluus tulee sitten siitä sideerisestä  ^^ No en tiedä, oon kyllä aika kettu. =D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eyen
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #10927 : 19.03.2010 14:18:07 » |
|
Onkos Ratkaisullakin madonna-lävistys? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Tell me what to do, I'll do the opposite."
"I'm pro at weird."
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #10928 : 19.03.2010 14:19:46 » |
|
hih, ketulta näytätkin  kettu oli ehdottomasti mun suosikkieläin lapsena saduissa. muistaakseni ensimmäinen ihastumiseni (ihQutus) olikin....kettu  aloitin sen ihkuttamisen jo varhain. mutta ole huoleti Ratkaisu, se oli poikakettu.  jonkin verran mulla on jo ammattitaitoa kuvan alalta, ja muuten se miltä valokuvassa näyttää, riippuu paljon valosta, objektiivista,(ja siitä onko se säädetty tele'lle vai laajakulmalle) kuvakulmasta....kuva on aina nimenomaan kuva. eikä 'todellisuus'....se millaiseksi kuva muodostuu riippuu monesta eri asiasta. olen saanut itsestäni niin erilaisia valokuvia vaikka saman kuvaussession aikana, että ihmettelen sitä muuttuvaisuutta. ehkä se etä mulla kartta on täynnä muuttuvia mrkkejä, tarkoittaa että olen sitten ulkonäöllisesti hyvin muuntautumiskykyinen. sitten ehkä n 5 % 100 % on sellaisia joissa näytän jotenkin todelliselta itseltäni enkä joltain vieraalta. mutta ehkä tuo prosenttiluku alkaa olla kasvamaan päin....kun sitä alkaa enemmän muotoutua omaksi itsekseen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 14:21:42 kirjoittanut aamunsäde »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #10929 : 19.03.2010 14:20:38 » |
|
No ei oo itseasiassa enää, oli monta vuotta, mutta otin sen joitakin aikoja sitten pois. Ei oo enää myöskään tuota bridgeä ja sitä itse asiassa onkin ikävä, mutta ei voi oikein ottaa uusiksi kun tuota vapaaottelua harrastan ja siinä ei lävärit oikeen toimi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #10930 : 19.03.2010 14:22:51 » |
|
Hih, mutta joo, kuviin vaikuttaa tosi paljon myös se meikki. Esimerkiksi varjostukset ja korostukset muuttavat kasvoja aika paljon. Itse olen tosiaan koulussa käynyt maskeerausta ja ehostusta, että olen aika taitava muokkaamaan meikeillä kasvojani. Kai se on vähän niin, että jos osaa muuten maalata niin ei se naaman maalaaminen kovin kummoisempaa ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #10931 : 19.03.2010 14:28:45 » |
|
naaman maalaaminen onkin kivaa just siinä samassa mielessä kuin maalaaminen muutenkin.  mulla on kokeilujen kautta kiteytynyt se meikki mikä sopii parhaiten. vaikka usein olen ilman mitään meikkiä. mut jos haluan jotain pientä kohennusta, niin tiedän miten pienistä silmistäni saa suuremman näköiset. itseasiassa, vaikka vihasinkin joskus silmiäni, niin ei niiden muodossa itseasiassa ole vikaa, vaan se koko vaan on pienehkö.... muuten tuo koulutus ilmentää varmaan niin hyvin sun trooppista kuumerkkiä härkää venuksineen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #10932 : 19.03.2010 14:46:38 » |
|
Näytän mielestäni paremmalta ilman meikkiä, ja se on sellainen asiantila jota en olisi joskus 15v.ikäisenä voinut uskoa tulevan  Tosin tuntuu myös siltä, että olisin vanhemmiten nuorentunut noin ylipäänsäkin, eli ehkä tää kehitys vaan menee joillain nurinperin  ihan sama täällä, molemmista seikoista  muistan sinun kuvan, niin mielestäni sopisit johonkin menneen ajan kauneusihanteeseen, mulla oli taidehistorian kurssi just, ja olen huono vuosiluvuissa, en muista sitä oikeata tyylisuuntaa/kautta nyt tähän mutta mielikuva vaan on vanhasta öljymaalauksesta :  en tiedä sitten pitäneekö paikkansa sun todellisuuden suhteen. itseni luokittelisin kyllä johonkin sellaiseen kauneusihanteeseen, joka ei ole tästä ajasta. sopisin hyvin esimerkiksi Alphonse Muchan malliksi....oliko se art nouveau vai art deco. se oli jokin 'slaavilainen sielu' tms....mieheni mielestä näytän jotenkin slaavilaiselta. kaikki genret menee mulla usein sekaisin....tunnistan vain gootin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
 |
« Vastaus #10933 : 19.03.2010 15:05:19 » |
|
Kiitos Elwyn....genret ja tyylisuunnat ja niiden tietäminen ja erittely on niin  juttu :  niin, ei ole muuten paha ollenkaan, että ei edusta tän ajan naiskuvaa.  siitähän voi repiä ihan omat ilonsa....ompahan omaperäisempi verrattuna tähän aikaan  Botticellistä pidän, ja hällä on sama syntymäpäivä kuin mulla, tosin tietenkin satoja vuosia välissä...mutta aurinko samassa asteessa. jotenkin tunnen samanhenkisyyden....
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 15:10:08 kirjoittanut aamunsäde »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #10934 : 19.03.2010 15:37:55 » |
|
tässäpä tämä turpavärkki. nykyään on toi etis muttei o nii tuaretta kuvaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|