Sivuja: 1 ... 791 792 [793] 794 795 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604649 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11880 : 22.06.2010 23:32:45 »

Kieltämättä kyllä vaikuttanut aika hiljaiselta keskustelu täällä. Olisi itseasiassa mukavaa keskustella enemmän ihan astrojutuistakin täällä, mutta olen itse ollut vähän laiska laittamaan mitään keskusteluja pystyyn, että odottelen vain hyviä keskustelunaloituksia. Saisi kyllä vähän aktivoitua kirjoittelu täällä, mutta kyllähän näissä aina menee vähän sykleittäin, tyyntä myrskyn edellä, vai mitenkäs se nyt oikein meni. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #11881 : 23.06.2010 02:09:21 »


   Kirjoittelen saattohoito osastolta,jossa saattelen isääni rajan yli.

Ajattelin kertoa, kuinka kaunista voi olla vanhan väsyneen,elämästä kylläksensä saaneen ihmisen siirtyminen.
Rauhoittelin huoneen kaikelta turhalta,isän itsensä innoittamana.
Poikani kantoivat syreenejä ikkunalaudalle tuoksumaan..pirskoittelin aroma oljyä,juhannus ruusua,ja nerolia sinne tänne.
Soimassa on hiljaisella veljeni äänittämää kanteleeen soittoa,kanteleen jota soitteli nuorena.Isä rakastaa tuota musiikkia.

Nukuin  muutaman tunnin isän sängyssä,otin hänet kainaloon,hyvät olivat unet.Isä on mennyt pieneksi ja hennoksi.
Kun heräsin,laittelin hänet selälleen,siinä hän kertoi äitini tulleenkin aivan lähelle(äiti kuoli pari vuotta sitten) Minä tunsin äidin parfyymin,ja edelleenkin tunnen....ihmeellistä..Samoin haistan vasta silitetyn vaatteen tuoksun,en muistanut ,että se kuului äidin olemukseen.

Aijemmin illalla isä  sanoi"kunhan pääsen tästä kuluneesta ryppyisestä vanhasta takistani eroon,palaan uutena,tuoreena takaisin,se on elämän ja kuoleman laki"

Kyselin jotakin siitä asiasta isältä, miten hän ajattelee palaavansa...Isä ei vastannut,nukahti..on osittain jo poissa..Heräsi sitten,sanoi saman tien...Katsele lastes lasten silmiä,ketä he tulevat olemaan,siellä on tieto.

On arvattavissakin,että äiti vie isän vuorokauden kuluessa. angel

Isän päällä kauttaaltaan on kirkkaan valkoinen eheä aura nyt,siitä tiedän,että hänellä on hyvä olla, kipuja ei ole.   smitten

Nyt käännän isän toiselle kyljelleen ja kömmin viereen.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11882 : 23.06.2010 03:47:50 »

No jaa.. en mie jaksa täällä paljoa vääntää enään. Kiss

Ei ole oikein aikaakaan työn ja ystävien puolesta,
mutta ei kyllä myöskään mitään mielenkiintoisia,
herättäviä keskusteluja, "keskusteluja", eikä aiheita
-porukka on joko kyllästynyt tai ei enään uskalla ilmaista aitoja ajatelmiaan,
vaan se on kaikille neutraalia lässytystä vaikka hiusväreistä ja Orlando Bloomista. Tongue

Ehkä paremmin talvella, kun ei ole kesärientoja, vaan sisällä möllöttämistä.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11883 : 23.06.2010 12:20:13 »

Keväiset vähän turhankin rankat keskustelut ja kiistat aivan varmasti vaikuttavat tilanteeseen - ymmärrän hyvin jos ei kiinnosta kirjoittaa omia ajatuksia tai kokemuksia, jos heti on porukka hyökkäämässä kimppuun.

Tällä hetkellä Johtavien Merkkien Suur-Risti myös ollut päällä jo jonkin aikaa, joten monilla voi olla henkilökohtaisessa elämässä niin suuret paineet, ettei asioista pystytä vielä puhumaan, kun kaikki on vielä kesken ja eletään keskellä murrosta.

Itse olen ollut huomaavinani muilla foorumeilla, kuten Facebookissa ja omalla kotisivullanikin, että ihmiset ovat hyvinkin kiinnostuneita astrologiasta ja näistä muistakin aiheista, mutta painopiste on siirtynyt lukemisen ja tutkimisen puolelle. -Kyllä tälläkin Foorumilla kävijöitä on, kommentit painottuvat vain tiettyihin ketjuihin ja aktiivisten ihmisten kirjoitteluun.

Oikein rauhaisaa Juhannusta kaikille!!
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11884 : 23.06.2010 12:39:44 »

no, en tiedä miksi astrologiasta PITÄISI olla kauhean kiinnostunut, sopivasti ja joskus. kuulin myös että nyt on asioita hidastava suurristi päällä, huomaako joku? saan itse ihmeellisiä työtarjouksia eikä ne ole vielä sitä mitä haluan (mutta itse asiassa just sinnepäin)  Grin . syksyllä pitäisi asioiden tapahtua. edistän kyllä juttuja muutenkin,-tosin on paras aika lomailla.

ja hyviä kontakteja tulee, puolin ja toisin kannustusta.

syksyllä näen selvästi miten 2 konkreettista projektia työn alla, kolmannen pitäisi tulla kehiin. mietin millaista oli ennen, kun katselin yhden firman esittelyä itsestään / kansainväl. tapahtumat. painopiste on siis todellisessa elämässä, mutta ehkä astro hieman edistää tai jarruttaa. sinänsä hyvä että ihmiset toimivat eivätkä tappele. jos vielä toimivat harmoniassa ja happy end.  2funny


Muuttuvat merkit - Kaksoset-Jousimies, Neitsyt-Kalat
Muuttuvat merkit seuraavat kiinteitä, koska niiden välityksellä muodon saaneet ja kiinteytyneet energiat muuntautua, yhdistyä keskenään ja levittäytyä laajemmalle alueelle. Kun kartalla on painotus muuttuvissa merkeissä on ihminen sopeutuvainen, ihmiskeskeinen, vaihteleva ja välittävä. Hän osaa antaa arvoa vaihtuville suhteille, moninaisille ilmiöille ja ilmiöiden välisille suhteille. Häntä kiinnostaa tieto ja monien tahojen tuominen yhteen tiedon jalostamiseksi. Vaarana muuttuvilla merkeillä on liiallinen laajeneminen ja hajaantuminen, jolloin monipuolisuus ja päättämättömyys saa asiat hajoamaan käsiin.

Suuren ristin voimakkaimmat tekijät vaikuttavat vuoden 2011 loppuun saakka ja vaikutukset ovat alkaneet jo kaksi vuotta sitten, joten tämä Juhannus on jonkinlainen keskipiste muutosten ajassa. Kokonaisuus jakaantuu lopulta useiden vuosien aikajaksolle ja uskon, että tästä hetkestä lukien muutos konkretisoituu etenkin tuonne talousmaailman puolelle kaikkein näkyvimmällä tavalla.

Astrologisesti ajan laatua kuvaa taivaalle muodostuva, hitaiden planeettojen suurristi, joka koettelee ihmiskuntaa niin kollektiivisella kuin persoonallisellakin tasolla muuttaen monia aikansa eläneitä rakenteita. Ihmiskunnan tie käy irti materiasta kohti henkisyyttä. Jännitteiset energiat ja tapahtumat pakottavat tietoisuuden laajenemiseen. Vahvimmin muutosvyöryssä mukana ovat ne, joilla on Aurinko tai jokin muu henkilökohtainen kartan planeetta tai akseli Oinaan, Ravun, Vaa´an tai Kauriin alkuasteilla.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2010 12:52:57 kirjoittanut ^Nekhbet^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11885 : 23.06.2010 14:05:28 »

katselen välillä todella vanhoja topicceja täällä joka kohdasta, ja on ollut aika erilaisia keskusteluja. mutta oikeastaan vain huvittaa se, että jotkut jaksavat tapella henkisyydestä ja uskosta, eikö? tai jopa suhteista. elämän aiheuttamat angstit syydetään jonnekin, joillekin se on tämä palsta. esim FBssa ei oik. pysty alkamaan pitkää, toisia kaivelevaa keskustelua (minulla oli todella kiva chatti siellä eilen liittyen erääseen kirjaan). ja muut palstat on vielä onnettomampia  2funny

mutta sitä kai on vapaa tahto. (ja  skorpioni +  merkurius  Grin )

tämä ketju alkoi näin 3-2008


Tervehdys! Cheesy
Kun tuo meidän muuttoketjumme alkoi jo kovasti lipsua varsinaisesta aiheesta ja kuitenkin oli niin mahdottoman mukavaa turista kanssanne iloista ja suruista,niin avataan tälläinen virallinen kahvitupa. Cheesy smitten
Paikka,jossa voi piipahtaa kiireen lomassa kertomassa mikä  tickedoff,mikä  Cry tai  Embarrassed Undecided crazy2 Grin smitten 2funny
Ihan miten vain.Arkisia puuhia ja vähän vakavampiakin asioita.
Foorumin taukopaikka,jossa ei tarvitse kauheasti miettiä eikä huolehtia.
Tuetaan toisiamme ja nauretaan yhdessä. smiley6600 smitten
Jos Aaviisuinen toisit sen meidän laulun tänne ensimmäitteen,niin sillä voisi heti aamusta kohottaa mielialaa.

*

tunteeko joku tämän? Kirsi Ranto.

Rakastan kaikkea sitä, mitä Elämäni pitää sisällään, en malta olla olematta "töissä". Kun avaan aamulla "luukut", niin asioita alkaa tapahtua; meilit laulaa, puhelin soi monta kertaa päivässä, yhtenä hetkenä järjestän levyn äänityksiä, toisena suunnittelen enkeli-iltoja, kolmannella nuotinnan uusia keikkabiisejä, kirjoitan tätä blogia tai uusia biisejä, suunnittelen uusia yhteistyökuvioita, järjestelen keikkoja, buukkaan bändiä, mietin levykuvauksia, kurssitan itseäni, joogaan, meditoin, teen energiahoitoja, käyn kävelyllä, hoidan firma-asioita, opiskelen itseäni, käyn keikoilla, laulan bhajaneita.... <3 Mulla ei ole erikseen työ- ja vapaa-ajalla tehtäviä asioita, vaan ne kaikki ovat yhtä iloista sekamelskaa aamusta iltaan, ne kulkevat päivän aikana lomittain ja päällekkäin vuorotellen päätään nostaen, ja kukin kuitenkin jollain tavalla toiseensa liittyen ja kietoutuen. Teen asioita sitä mukaa, kun ne tähän "eteen" tuodaan, ja koko ajan on "anturit pystyssä". Cheesy Mulla ei ole mitään aikatauluja eikä deadlineja, luotan siihen, että kaikki asiat tapahtuvat juuri jumalaisessa järjestyksessä, ja ihmeellistä kyllä, kaikki on aina valmista siihen mennessä, kun pitääkin olla.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2010 14:22:17 kirjoittanut ^Nekhbet^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #11886 : 23.06.2010 18:16:57 »

Keväiset vähän turhankin rankat keskustelut ja kiistat aivan varmasti vaikuttavat tilanteeseen - ymmärrän hyvin jos ei kiinnosta kirjoittaa omia ajatuksia tai kokemuksia, jos heti on porukka hyökkäämässä kimppuun.

No niinpä. Itselläni oli olo tuolloin, ettei tarvitse sanoa kuin morjens
ja porukka oli hiiltymässä heti ja jos sanoi siihen päälle vielä kuulumiset,
niin tuli oli irti.  Huh
Mikähän lienee taivaankappaleiden asento ollut tuolloin? Huh

Tällä hetkellä Johtavien Merkkien Suur-Risti myös ollut päällä jo jonkin aikaa, joten monilla voi olla henkilökohtaisessa elämässä niin suuret paineet, ettei asioista pystytä vielä puhumaan, kun kaikki on vielä kesken ja eletään keskellä murrosta.


Oikein rauhaisaa Juhannusta kaikille!!

Mulla on työasiat vetäneet aika roiman osan ajasta ja keskittymisestä,
eikä energiaa ja aikaa ole oikein riittänyt vääntämään täällä,
joka on, itseasiassa, täysin turhaa melua ja ajan haaskausta for nothing,
jos ihan rehellisiä ollaan. Wink

Täällä vääntämisestä ei palkka juokse, eikä tule hyvä mieli, so..
luen ja opiskelen ihan itsekseni noita astrologisia kuvioita. Smiley

Samoin Hauskaa Juhannusta!
« Viimeksi muokattu: 23.06.2010 18:18:49 kirjoittanut Kreivi Krapula » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11887 : 23.06.2010 19:37:03 »

Hauskaa Juhannusta myös täältä kaikille!

Joko kuvittelen tai sitten Suurristin vaikutus tuntuu ihan IRL. Ihana ilma, aurinko paistaa, ja ihmiset kävelevät päät painuksissa. Itse olen hyperkireä, napsun ja ärsyynnyn tosi helposti. Kävin tänään työhaastattelussa sosiaalialan tuntityöntekijäksi. Ottivat messiin, mikä on ihan kiva, vaikkei se aikataulua täytäkään. No, en oikein osaa iloita siitä, kun ei ole täysin varmaa täyttyykö ryhmä, jota aikoisin vetää.

Hirveä värkkääminen ja yrittäminen ja tulos voi olla pyöreä, tasapaksu nolla.

Oon ihan manaloissa täällä. Tänään puhuin jokirannassa tötteröä syödessäni, että "Maailma on synkkä ja julma paikka, ja ihminen on tuhoava, huvikseen tappava eläin." Olin itsekin ihmeissäni.
Ehkä se on toi solarin pluto  aspect_con  aurinko 2. ja 4. huoneet ovat solarilla tällä hetkellä tosi ruuhkaisia.

Eipä ihme, kun olen todella paljon materiaalista tyytyväisyyttä ja täyttymystä tässä viime aikoina miettinyt. Kaikki on hyvin, ja sitten katse kääntyy kohti tulevaa... 4. huone, ja olen ehkä oikeasti ensimmäistä kertaa sitoutunut kaupunkiin, mieheen, hänen sukuunsa, ja omaani.

No, tällaisia täällä. Haluaisin vaan, että joku ottaisi tämän kireän pannan mun pään ympäriltä ja heittäisi sen menemään. Kyllä elämä kantaa.  buck2


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11888 : 23.06.2010 21:08:23 »

Hauskaa ja kaunista Juhannusta  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #11889 : 24.06.2010 08:13:27 »

Rauhallista Juhannusta täältäkin  smitten

Elämä kuplii, kutittelee kantapäitä ja muutoksessa on lähes kaikki- eikä oikeastaan vielä mikään  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #11890 : 24.06.2010 08:59:38 »


Nauti uusia perunoita ja voita, mansikoita ja makkaroita.

Tee saunaan tuore vasta, varpaat veteen kasta.

Hakkaa liiteriin halkoja, oio nurmikolla jalkoja.

Haista kesän tuoksut, unohda turhat juoksut.

Muista paljon lekotella, laiturilla elämää hekotella.

Mieti kivoja juttuja, tapaa ystäviä, tuttuja.

Älä murehdi ötököitä, vietä ihania kesäöitä ..


Ihanaa Juhannusaikaa kaikille!
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11891 : 24.06.2010 12:33:17 »

Hyvijä jusseja täältäkin kaikille.  Smiley

Itse otan rauhallisesti. Ollaan kotona...

Kaikki kaverit lähti mökille kolmeks päivää, mutta me peruttiin se homma..

Sanoin skorpparille about sata kertaa että jos haluat mennä, niin en siitä pahastu ja mene vaan jos haluat viettää juhannusta kavereittes kanssa, et ei se mua haittaa..
Niin ei se vaan sitten mee..
Pyh pöh... Sanoi vielä että ei se ilman mua, ja varsinkin kun näin sanon, niin se ei halua lähteä..
Saakelin  kuu kalat !!!  2funny

Jos mulla on kerran neljä vapaapäivää niin haluan käyttää sen laadukkaasti.
Lepäämiseen ja oikeesti hyvää oloa lisäävään hauskanpitoon.
Vaikka nurmikolla makaamiseen ja mansikoiden syömiseen.  Smiley

Mä oon töistä väsynnnynyny.... crazy2
Viime viikolla olin läsnä kolmen potilaan kuolemassa ja potilaan omaiset oli joka kerta läsnä..
En oo ikinä ollu todistamassa kuolemaa omin silmin näin monta kertaa peräkkäin, vielä siis hokasin joka kerta että nyt nää on viimesiä hengenvetoja ja kohta se hengitys loppuikin..
Se on kyllä pyhä tapahtuma..

Kaunista silloin kun omaiset hyväksyvät kuoleman.. Eräs nainen kerran sanoi "isä, saat sä mennä jos sun täytyy!" se oli kaunista.....
Vaikeeta silloin kun omaiset ovat hysteerisiä tai jotenkin vihaisia..

Otan silloin sellaisen asenteen, että olen vain rauhallisena läsnä, puhun vain yksinkertaisia lauseita, kuten nyt hän ei tunne enää kipua, tai nyt hänellä on rauha. En mene paniikkiin mukaan.

Eräs kauan "vihanneksena" ja tajuttomana ollut potilas reväytti silmät täysin auki ja niissä silmissä oli kirkas ilma ja hän katsoi ylöspäin kuin nähden siellä jotain... Ja kuoli.

Oman mummoni silmien väri muuttui kuoleman hetkellä harmaan hailukasta melko kirkkaan vihertäväksi... Smiley

Mulla on hirveen herkistynyt olo..
Mä vaan liikutun joka asiasta koko ajan.. Niisk Cry smitten

*tarjoaa muillekin nessupakettia*  2funny

tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #11892 : 24.06.2010 13:14:42 »

   
    Otin nessu paketista,ja pyyhin silmiä.Annoin isälleni luvan lähteä viime yönä.
Miltei kaikki kaipaavat sen luvan saantia,sen olen oppinut.
Se on paras lahja jonka voi antaa.

                  Kaunista keskikesän juhlaa kaikille,aurinkoa sydämiin ja mieliin !
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11893 : 24.06.2010 16:56:23 »

   
    Otin nessu paketista,ja pyyhin silmiä.Annoin isälleni luvan lähteä viime yönä.
Miltei kaikki kaipaavat sen luvan saantia,sen olen oppinut.
Se on paras lahja jonka voi antaa.

                  Kaunista keskikesän juhlaa kaikille,aurinkoa sydämiin ja mieliin !

Osanottoni suruusi, hyvää matkaa isällesi toivotellen.  Cry smitten
*lämmin halaus*
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #11894 : 24.06.2010 21:35:02 »

     
    Oi`kiitos !     Pojantytön kanssa tehtiin kukkaseppeleet,ja aseteltiin päähän, tuossa läheisellä niityllä.Lampaat vaelteli siellä ja söivät minun seppeleeni,ja mekon helmaa.Tehtiin uusi seppele,sitten tanssittiin hamoset korvissa,Rölli Peikon jumppalaulua,kun en muuta osannut.Lopuksi mummi teki tytön iloksi kuperkeikan lampaan p....aan.  Tyttö teki saman tempun.
Poika ja miniä olivat korvat luimussa,ja katselivat vinosti,kun porhallettiin saunaan tytön kanssa

Nyt ollaan puhtaita pulmusia,juhannusmekot ulkona, tuulessa kuivuu.

Tyttö opettelee puhumaan ja sain häneltä "mummi käännöksenä"nimen Mämmi,se sopiikin minulle paremmin,sanoi poika,joten jatkan Mämminä tätä olemistani.  2funny

Huomena menemme Peikko polulle,se on jännittävä..Sinne haluaa poika ja miniä mukaan,tietävät että sinne päästäkseen on muututtava lapseksi taas....Juhannus haleja  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 791 792 [793] 794 795 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: