Sivuja: 1 ... 796 797 [798] 799 800 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548645 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11955 : 07.07.2010 09:36:20 »

Ei minusta nuukuudessa ole mitään kiellettävää. Päinvastoin sehän on vain järkevää, jos tuloja tulee enemmän kuin mitä välttämättömiin (niin ja huom. välttämättömiin) kustannuksiin menee, niin totta kai siitä kannattaa pistää säästöön aina jotain pahan päivän varalle. Niin että myös tämä maallinen hyvinvointi voisi olla turvattu yllätysten sattuessa. Sitä rahaa kun edelleenkään ei kasva puussa tai saa miltään jumaluudelta pyytämällä.


Eikä opiskeluaikana mistään jää paitsi. Se on vain asennekysymys. Niin kauan kun on varaa maksaa vuokra ja ruoka jne, on mahdollista elää elämän makuista elämää. On paljon hauskoja asioita mitä voi tehdä ilmaiseksi tai halvalla, tai sitten voi arvioida mihin rahansa käyttää. Niin kuin isäni aina opetti: "jos sinulla ei ole varaa siihen, et sinä silloin myöskään tarvitse sitä."
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11956 : 07.07.2010 11:17:53 »

Mä ainakin pyrin laskeen rahankäyttöäni nykyään mahdollisimman paljon...
Unelmaa varten.  Smiley
Jos jotain tosissaan sydämestään haluaa, niin tekee kaikkensa jotta se onnistuis...

Mulla on hirveä sielunpalo taas roihuamassa.. 2funny

 Smiley Smiley

On kiva elää, kun on vahvoja unelmia, joita kohti on menossa..

 aurinko merkurius mars -kaksonen, nousujouskari ja venus-oinas kun olen, niin aina en vaan tahtois ja jaksais kaikkea odotella vaan sen pitäisi tapahtua mielellään heti ja nyt!!  knuppel2 Mutta mikäpä elämässä ois parempaa kuin se, että saa jotain herkkua kun sitä on jonkin aikaa joutunut odotteleen ja tekeen töitä sen eteen.. Osaa olla ihan super-kiitollinen..

Mua harmittaa et mun hiukset on haalistuneet taas ihan sikana...
Toi oranssinleimuava oli kiva väri... Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #11957 : 07.07.2010 14:46:52 »

Kuumaa ja kosteaa kesäpäivää tänne tupahan  smitten
Taivaalta tipahti ämpäri ja toinenkin vettä  Cheesy Tosin lopputulos oli kuin saunassa, koska taas paistaa  aurinko
 Cool
Pikku-pikku korkkareissa ja kesämekossa sitten kuljetaan... nautitaan... minua ei ainakaan haittaa tämänmoiset ilmat sitten yhtään. Upeaa kun ei tarvi käyttää paljoa vaatteita, eikä ole kylmä  Angry

Tiigris -käytätkä jotakin Uv-värisuojashampoota? Itselläni ainakin vähensi haalistumista hurjasti Wink Miul on violettia hiuksissa  Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11958 : 08.07.2010 00:28:30 »

Vihdoin olen saanut muuton uuteen asuntoon käynnistymään! Afro

Tämän yön nukun hotellissa, kun tavarat on muutossa.
Sain hääsviitin ylimmästä kerroksesta jumalattoman isolla parvekkeella ja siten upealla näkymällä
Wienin yli, kun kaveri työskentelee ko. hotelliketjussa PR -ja Markkinointijohtajana.
Eikä tarvitse maksaa kuin 200 €. Tongue

Olen sitten lojunut porealtaassa, nauttinut huoneen hintaan kuuluvaa skumppaa
ja tehnyt itseleni pedikyyrin ja arvatkaa, NUKKUNUT!  Tongue

Sopii hyvin pakkaamisen jälkeen.  Smiley
Veskari liittyi seuraani iltapäivästä, meni sitten takaisin töihin, lähinnä miitnkeihinsä
ja tuli jalkapallo-ottelun jälkeen takaisin pienessä huppelissa
ja nukkuu jo.  Tongue
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11959 : 08.07.2010 09:19:34 »

Automussukkani oli yritetty yöllä varastaa, virtalukko rikottu, ei voi ajaa, ja huomenna katsastus  crazy2




 police police police saisi olla täällä enemmäkin  police police police

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11960 : 08.07.2010 10:47:45 »

 Shocked Nurmeksessa??!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #11961 : 08.07.2010 12:03:10 »

Automussukkani oli yritetty yöllä varastaa, virtalukko rikottu, ei voi ajaa, ja huomenna katsastus  crazy2




 police police police saisi olla täällä enemmäkin  police police police



Harmi!! Mullakin Nurmeksessa ollessa olin yhtenä aamuna lähdössä vanhalla kopsukallani, niin ihmettelin, kun autonovi oli raollaa. Mietin tietty, että olinko itse unohtanut sen. Mutta kun istuin autoon, niin jakoavain oli konepellillä  Grin Ilmeisesti varkaat oli keskeytetty, kun homma oli jäänyt kesken. Sen jälkeen hommasin sellaisen karmean rautatankorattilukon, eivät ihan niin helposti vie....
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11962 : 08.07.2010 13:11:56 »

Joo Esmis, töihinlähtö tyssäsi siihen  police odotellessa! 
Rosvo(t)  tickedoff olivat rikkoneet "jakoavaimillaan" virtalukon niin, ettei siinä omat avaimet inahtaneetkaan  knuppel2 ... hinausautolla huoltamoon  Cry     JA huomenna katsastusta pukkaa(isi)   crazy2
Tiukkaa tekee, että ehtiikö uusi virtalukko Tampereelta tänne ja sen asennus ennen katsastusaikaa  Angry
 


Grin Selkkis, eikääääähhhh  Undecided     

... eli ei mikään lintukoto tämä(kään) city   uglystupid2

*rattilukko* ostoslistalle  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11963 : 08.07.2010 16:38:30 »

Shocked Nurmeksessa??!!!

Juu  Huh ja kaikki näköjään kelpaa, jopa vanha rotteloni - siitä ei takuulla saisi myynnissä kuin muutaman kympin / satkun   :Smiley  ... että motiiveja tässä ihmettelen   buck2

Tulee varaosat kalliimmaksi kuin auto  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11964 : 08.07.2010 21:40:18 »

Niin tuntuu olevan täälläkin, ajoittain  Undecided
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #11965 : 09.07.2010 10:55:11 »

 mars  aspect_squ  aurinko ja  venus  aspect_squ  mars
+ Ruisrock
 :Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11966 : 10.07.2010 10:14:00 »

Viime viikolla oli yksi päivä, jolloin satoi suurin osa pääkaupunkiseudun sateista yhden päivän aikana.


Ne pisarat olivat valtavia, ja lämpimiä, ja tulin töistä ja kastuin täysin. Sen jälkeen luonto tuoksui huumaavalta. Samana päivänä miehen auto oli sammunut keskelle moottoritietä kehäkolmosella ja minun piti mennä auttamaan työntämisessä. Kun olin ensin päässyt kahdella bussilla paikalle ja kävellyt kehäkolmosen vartta kilometrkin täysin märkänä ja remmikorkkareissa :Smiley Mies oli odottanut siellä jo 3 tuntia ja katsonut vaan jatkuvasti ohikulkevaa ruuhkaa.

Oli sekin päivä. Odotettiin ainakin tunti että saatiin työnnettyä auto ruuhkaisen moottoritien yli, ja onneksi toisella puolella kulman takana oli huoltamo josta saatiin kaapeleilla käyntiin.

Siinä ruuhkan vieressä märkänä seisoessa tuli kyllä hyvä katsaus ihmisten asenteisiiin ja niihin ilmeisiin joilla he pulaan joutunutta tuijottaa. Moni oli kyllä ihan hyväntahtoinen, mutta jotkut tuijotti tosi pahasti, ihan kuin oltaisi valittu se että auto kämmähti juuri siihen Grin :Smiley

Koko projektin jälkeen kun palasin hakemaan sitä neon-oranssia varoituskolmiota joka kuuluu auton varustuksiin hätätilanteissa ja joka laitetaan tielle muutamia kymmeniä metrejä ennen simahtanutta autoa, joku mies oikein avasi ikkunan ja huusi liikenteen möykän ohi:

'Oletko ihan viisas?'
 
:Smiley Undecided

Hän varmaan kuvitteli, että ihan huvikseen vaan korkkareissa tallaan moottoritien vartta kello seitsemän aikaan illalla. :Smiley

Jotkut ihmiset vaan tekee päätelmät todella nopeasti ja alkaa heti aukoa päätään.


Heti kun saatiin auto työnnettyä huoltoasemalle, vaikeinta siinä oli se, ettei ruuhkaan tullut melkein koskaan edes pientä taukoa, jotta sen tien olisi uskaltanut ylittää, tuli joitakin tavallisia miehiä auttamaan työntämisessä ja olin todella iloinen.

Muutenkin kun on tottunut vanhojen (farmari)autojen viimeinen loppukierrättäjä, niin on oppinut todella arvostamaan sitä, jos vieraat ihmiset tarjoaa apuaan. Siis jotain ihan tavallista: käynnistys kaapeleilla tms pikkujuttuja.

Aina, jos minulla on tilaisuus, autan kyllä kanssa ventovierasta.


Mutta lopulta se päivä huipentui siihen, että saatiin auto kotiin, ja nähtiin MONTA sateenkaarta Smiley




« Viimeksi muokattu: 10.07.2010 10:21:04 kirjoittanut . » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11967 : 10.07.2010 13:27:52 »

^ Mä luin netin kautta ja näin kuvia tuosta sadepäivästä. Shocked Ihaninta siinä uutisessa oli,
että suurin osa ihmisistä oli iloisen näköisiä ja hymyherkkiä tilanteelle.  Cheesy

Mietin tuota, että pelkäävätköhän suomalaiset pysähtyä auttamaan? Huh
Mun mielestä kun auttamattomuus ei oikein istu suomalaiseen terveeseen perusluonteeseen.

Kun lait paapoo rikollisia ja mielenterveys -ja rikollisten kotiuttaminen, siis jälkihoito
on retuperällä, niin luoko se sitten pelkoja ihmisten mieliin?

Mua on kyllä autettu useamman kerran tielle hyytyneen auton kanssa Suomessa,
katsos kun vanhoja autoja siellä tuli ajettua yhdessä veljeni kanssa,
kun jaoimme yhdessä säästösyistä ja sisarusrakkaudesta,
uudemmat tavalliset autot kun maksaa siellä loistoauton verran,  crazy2
mutta kieltämättä on se auttajakin tuntunut pelottavalle,
että mitä se haluaa tämän auttamisen jälkeen palkakseen.. buck2 buck2

Kuhan nyt spekuloin.. :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11968 : 10.07.2010 15:11:31 »

Lisää autojuttua  Grin

Varas siis rikkoi autoni virtalukon toissa-toissa-aamuyöstä, joka saatii korjaamolla vaihdetuksi uuteen lukkoon eilen aamupäivällä, juuri ennen kuin oli lähtö aikaisemmin sovittuun katsastukseen klo 13:ksi.

Olin etuajassa siellä ja ovessa luki että ruokatunti 12-13.. tai jotain, toimiston ovi lukossa siis. Isolla aukealla parkkipaikalla oli helle ja kuuma joten ajattelin poiketa vielä läheisellä kirppiksellä odotellessa. JA peruutin suoraan keskellä tyhjää aukeaa olevaan LYHTYPYLVÄÄSEEN  crazy2 
Takapuskuri irtosi puoliksi ja takakontti ei enää mennyt kiinni  Cry  Siinä yksin vollottaessani tuli kaksi katsastusmiestä rautalangan kanssa ja he sitoivat puskurin ylös maata viistämästä ja takakontin alas ylhäältä keikkumasta  angel  Ritareita  Kiss Kiss

Peruutin sitten myös katsastusaikani viittä vaille 13. enkä saa siis ikinä tietää OLISIKO autoni mennyt läpi   Undecided   Nyt se menee lunastukseen, sanoi autokorjaaja, joka otti kuvia siitä vakuutusyhtiöön.

JA TAAS oli ilta aamua viisaampi   :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #11969 : 10.07.2010 15:20:41 »

Lisää autojuttua  Grin

Varas siis rikkoi autoni virtalukon toissa-toissa-aamuyöstä, joka saatii korjaamolla vaihdetuksi uuteen lukkoon eilen aamupäivällä, juuri ennen kuin oli lähtö aikaisemmin sovittuun katsastukseen klo 13:ksi.

Olin etuajassa siellä ja ovessa luki että ruokatunti 12-13.. tai jotain, toimiston ovi lukossa siis. Isolla aukealla parkkipaikalla oli helle ja kuuma joten ajattelin poiketa vielä läheisellä kirppiksellä odotellessa. JA peruutin suoraan keskellä tyhjää aukeaa olevaan LYHTYPYLVÄÄSEEN  crazy2 
Takapuskuri irtosi puoliksi ja takakontti ei enää mennyt kiinni  Cry  Siinä yksin vollottaessani tuli kaksi katsastusmiestä rautalangan kanssa ja he sitoivat puskurin ylös maata viistämästä ja takakontin alas ylhäältä keikkumasta  angel  Ritareita  Kiss Kiss

Peruutin sitten myös katsastusaikani viittä vaille 13. enkä saa siis ikinä tietää OLISIKO autoni mennyt läpi   Undecided   Nyt se menee lunastukseen, sanoi autokorjaaja, joka otti kuvia siitä vakuutusyhtiöön.

JA TAAS oli ilta aamua viisaampi   :Smiley

Kurja juttu. Jotenkin alkoi kyllä tuntumaan, että maailmankaikkeus katsoi jostain syystä, että sinun täytyy nyt luopa juuri tuosta autosta. Ehkä se olisi ollut vaarallinen ja sotkenut pahemman kerran sinun elämänpolkusi?? Joo, voi olla kaukaa haettua, mutta usein asiat, jotka kovasti alkaa potkimaan vastaan on parasta luovuttaa...Mutta paljon vaivaa ja huolta jouduit kokemaan. Koitahan jaksella!!!
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: 1 ... 796 797 [798] 799 800 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: