Sivuja: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604208 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9315 : 18.05.2009 21:36:45 »

Joo mä oonki tässä tuskan hiki otsalla miettiny et mitä mä huomenna selittelisin pomolle  idiot2
Ja tilannetta ei helpota se että samaan hengen vetoon mun pitää sanoa sille myös että
Mun pitää tänään sit keskellä työpäivää käydä oikeusaputoimistossa että näin...
Ne vaan anto mulle jonku ajan sieltä että sen on käytävä ja se on aika tärkee juttu
ku käräjät tulossa heti enskuun alussa siitä pahoinpitely jutusta  Lips Sealed

Nooo... kaikki selviää,EIKÄ SE POMO MIKÄÄN YLI-IHMINEN OO,SAMAN ARVOINEN KU MINÄKI,joten
sen on turha kattoo mua yhtään alaspäin  angel
Jos saan potkut töistä niin ei haittaa,mielelläni lomailisinkin  Cool

Mutta nyt nukkumaan että jaksaa aamulla ylös,hyvää yötä kaikille,
älkää stressatko liikaa! smitten

Elämä luistaa kyllä omalla painollaan  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9316 : 18.05.2009 21:39:02 »

Mä vaan oon niin väsyny kaikkeen.
Se lause kiteyttää tän. Siinä on se ydin.

*hali*  smitten angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9317 : 19.05.2009 08:54:21 »

JÄTTI hali koko tuvan konkkaronkalle  smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Eli huomenta  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9318 : 19.05.2009 13:04:58 »

Missä aurinko..  Sad

Mitä porukat puuhaa? Keksikää mulle tekemistä..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #9319 : 19.05.2009 17:17:05 »

angel

No kuule ei ole poikkeus. Tongue Ei kait se pössyttely nyt niin paha ole..? Huh


Ei kun se ajoi Helsingistä Tampereelle kännissä.

Autsch...! Shocked
Niin kuin suomalaisen kännissä? Shocked
Jos niin, niin aika pelottavaa. Shocked

Jos nyt illallisella tuli nautittua viiniä ja se on siinä rajoilla,
niin se ei ole paha juttu, mutta täysin kännissä ajaminen.. Huh
-jos poliisi pidättää, niin voit saada itse syytteen siitä,
että et ottanut avaimia pois/estänyt juopunutta ajamasta. police
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9320 : 19.05.2009 19:21:08 »

Kiitos luojan, nyt on äiti ja sisko päässy leikkauksistaan kotiin ja toinen on lääkepöhnässä ja toinen nukutuspöhnässä vielä, mutta kumpikin on ehjiä ja niin rakkaita.  Smiley

Kiitos luojan mun kypsyysnäytteessä oli tällä kertaa fiksu kysymys ja kirjoitin ajatus kirkkaana soljuvaa ja jäsenneltyä tekstiä kuin automaattikirjoituksella konseptillisen verran - huomiseks se on tarkistettu (JA HYVÄKSYTTY, uskon niin vahvasti!) joten huomenna voidaan viedä meidän kansitetut opinnäytetyöt koululle ja koulun kirjastoon arkistoitaviksi, saadaan omiin versioihimme allekirjotukset ja pistettyä tuntkintotodistus-anomukset eteen päin --> tarkoittaa sitä että huomenna KAIKKI on tehty, ja voidaan jäädä odottelemaan todistuksia.  Smiley Tää on totta eikä satua.  Grin

Yksi ihana noin kaksi vuotias tyttönen käveli tänään äitinsä kanssa mun ohi ja riemukkain silmin katsoi muhun, nauroi, vilkutti ja kiljaisi ihanan kirkkaalla äänellä "hei hei!"  Grin smitten
Se kruunasi tämän päivän  Smiley Tottakai minä vilkutin ja moikkasin takaisin  laugh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9321 : 19.05.2009 20:23:58 »

No ei sitä selvitetty sen enempää. Eilen vielä sanottiin että tänä aamuna tehtäis kolonoskopia ja joku gynekologinen tähystys, mutta ei ne sitten mitään tehneet koska CRP oli vain 14... idiot2
Lähettivät sitten maitojunalla kotiin..

Vähän jäi kyllä itsellä sellainen olo että what, miksi niitä tutkimuksia ei sitten tehty.

Onhan äiti vielä kipeä, mutta nyt se ei tietenkään osaa erottaa onko se vielä sitä samaa mahakipua vai leikkauskipua, joten vaikea arvioida. Mutta toivotaan nyt että se menee spontaanisti ohi koko juttu.
Eipähän voi enää umpilisäke tulehtua koskaan.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9322 : 19.05.2009 21:01:20 »

Jooh.. Luulen sen olevan joku resurssikysymys, ei haluta tehdä tutkimuksia "turhaan" (vaikka eihän se turhaa oikeasti ole)...
Niin suuri kiire sairaaloissa ja jonoja joka paikkaan, valitettavasti.
Äitikin oli saanut vähän tyhmää kohtelua siellä polilla, esim. se oli pyytänyt pyjamahousuja ja takkia (kun sillä oli vaan pikkupöksyt ja selästä avoin leikkauspaita) että olisi mukavampi käydä wc:ssä kun siellä tarkkiksella oli miehiä ja naisia sekaisin ja verhot auki niin kaikki näki.. Niin hoitaja oli sanonut tylysti että ei nyt ehdi ja meni pois. Niin äiti huomasi hetken päästä että se vaatekärry oli ihan lähellä siinä käytävässä, eikö muka olisi ehtinyt sieltä hakea yhet pyjamavaatteet ja heittää ne äidin sängylle - aika naurettavaa...
Toiseksi, äiti oli kysynyt lääkäriltä kotihoito-ohjeita (koska mä sanoin sille että kysyt sitten kaikki tarkasti) niin se oli nakkassu ne paperit äidin syliin, sanonut että "tässä lukee kaikki" ja mennyt pois...

Potilaille pitäisi aina kertoa kaikki tieto myös suullisesti, vaikka se lukisi myös papereissa, jos herää kysymyksiä tai on vaikeuksia ymmärtää. Siis ei mun äiti tyhmä ole, osaa se lukea, mutta jotenkin aika tökeröä käytöstä lääkäriltä.

Kolmanneksi, leikkaus oli aamusta ja vasta sitten kun yökkö tuli töihin, niin se meni äidille jutteleen ja kysyi että mitä ihmettä, eikö sulle ole annettu mitään kipulääkettä ja äiti sitten itse vasta siinä vaiheessa tajusi että ei. Aina leikkauksen jälkeen tulee lääkitä kipua, vaikka potilas ei sitä itse pyytäisi.

Neljänneksi, äidin tippa ei ollut vetänyt ollenkaan leikkauksen jälkeen, tippapullo oli täysi vielä kahdeksan tunnin jälkeen ja äiti huomasi tämän asian itse ja huomautti hoitajalle, niin se oli vaan että "oho" ja avasi sen sulkimen..!

Että sellaista hoitoa... Tongue
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9323 : 20.05.2009 06:55:30 »


HUOMENTA TUPAAN!  smitten

Onhan täällä tapahtunut! Onnea Elwynin uudelle asunnolle ja Tiigriksen valmistumiselle.  smitten

Se on sitten kahvit huitaistu ja eikun töihin.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9324 : 20.05.2009 08:05:29 »

Huomenta ystäväiseni  smitten
Olen varsin euforisessa tilassa ollut yli vrk. ja nyt alkaa pää selviämään... Kaikkea se kevät teettää  Cheesy Sekoilua onnesta, ilman mitään varsinaista hyvää syytä  knuppel2 Hoitoon vaan... toivottavasti hieman parempaan, kuin mistä olette täällä jutustellu.
Voimia Tiigris äidillesi ja sinulle myös  angel

Vai pullo viiniä päivällisellä... olisin joka ilta aivan tuhannan talikynttilänä  Grin Ei onnais... juopoksi siinä tulis.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9325 : 20.05.2009 10:16:55 »

Huomaa, että Tiigriksestä tulee tosi hyvä hoitsu, kun hän kirjoittaa noista hoitoväen mokista ja tekemättä jättämisistä. Tulisin heti sille osastolle hoitoon missä sinä liikut!  Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9326 : 20.05.2009 15:35:19 »

Kiitos kiitos kiitos teille kaikille kaikesta.. Grin
asbolos, eihän se minusta itsestä tee vielä hyvää hoitajaa että huomaan muiden virheet  :Smiley Olen sitäpaitsi ollut ensiavussa harjottelussa ja se ei ollut yhtään mun paikkani - suurin osa paikan leideistä oli sellaisia kilpailunhaluisia jyriä ja siellä oli eniten selkäänpuukottamisen makua ilmassa..
En tiedä miksi siellä oli niin tylyä menoa, mutta ei kai niin hektistä työtä sitten tällaiset munkaltaiset herkkikset ja rauhalliset kestä.....

Mä hoidan kyllä kaiken huolellisesti ja otan potilaat ihmisinä joilla on tunteet - ja se ehkä se mun "heikkous" myös on, että mulla sitten menee kauan aikaa kaikessa missä pitäis olla nopea. Se ärsyttää muita työntekijöitä. Toisekseen mun kliinisten temppujen taidot on mitä on, tarviin niihin tosi paljon vielä harjoitusta ja muiden hoitajien apua ja tukea... Varsinkin siis somaattisella puolella..

Mutta asbolos mä varmaan meen mielisairaalaan töihin, joten toivotaan että sun ei tarvisi tulla sinne hoitoon... Grin 2funny

Joo ambulanssimiehet on aika kivoja kyllä joo... Grin

Niin by the way, mun ei tarvii enää jalallanikaan astua kouluun. Kaikki hommat on nyt tehty, todistuksen vielä saan 12.06. Mutta näin. Se on ohi.  Smiley

tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9327 : 20.05.2009 15:59:59 »


Onnea minunkin puolesta niin Tiigrikselle kuin Elwynillekkin! smitten

Tiigris se vaan selvisi opinnoistaan, vaikka välillä takkuilikin...
Elwynin asuntoasiat näyttää sujuvan hyvään malliin..niinku työtkin!

Nauttikaa elosta ja hyvästä olosta!
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9328 : 21.05.2009 08:52:13 »


Hyvää PyhäHuomenta!  smitten

Se olisi taas töihinlähtö edessä, mutta poikkesin aamukahville ja lueskemaan mitä tänne kuuluu.
Saturnaliasta on tullut prinsessa  Smiley Se on oikein... koitappa herkutella vaikka hedelmäsalaatilla, täyttävää, hyvää ja jumpan positiivinen vaikutus ei kumoudu.  Grin

No, pitää taas pyyhältää, loistavaa paivää kaikille!  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9329 : 21.05.2009 11:03:11 »

Mutta asbolos mä varmaan meen mielisairaalaan töihin, joten toivotaan että sun ei tarvisi tulla sinne hoitoon... Grin 2funny

Juu, toivotaan ettei, mutta eihän sitä tiedä jos joskus on ihan  idiot2  Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: