Sivuja: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604142 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9300 : 18.05.2009 12:33:28 »

 Smiley Smiley

Kaikkee sitä tapahtuukin.. onneksi tämä selvisi näin...

Jotenkin hassua kun sisko on tosiaan nyt lomailemassa äidin luona, niin se saa vastuulleen kaks toipilasta.. Mun toisella siskolla on huomenna sovittu leikkaus ja sitä pitää holhota kotioloissa 24h sen jälkeen, eli aikuinen ihminen seurana.. No äiti oli lupautunut tähän pestiin koska siskon miehellä on yövuoroviikko töissä, mutta no nyt se on sitten itsekin toipilas..
Joten se mun "lomalle" menny sisko saakin kaks leikkauspotilasta passattavaksi, voi ressukkaa... Grin
Olisinpa nyt kotona.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9301 : 18.05.2009 15:04:05 »

Sen näkönen leffa että mäkin tykkäisin.. :Smiley

Mä pääsin siitä sis.kir tentistä läpi, sain numeroksi kakkosen mikä on ihan saatanan perseestä nähden siihen mun kahden viikon hulluun pänttäyssessioon (tosin tästä tentistä tuskin kukaan on hirveen hyvää numeroa saanut  idiot2 kun kaverikin oli saanut kakkosen, kolmannella uusinnalla).. Mutta siis oon ihan äärettömän tyytyväinen, olisin ykkösestäkin ollu ilonen tässä vaiheessa.  Grin

Sen kypsyysnäytteen meen sitten uusimaan huomenna. Ei auttanut vaikka miten valitin, se nyt oli päätetty hylätä. Naurettavaa, mutta äkkiäkös mä uudemman rustaan, jos kirjoitan kolme sivua tällä kertaa enkä luota ohjeistuksessa sanottuun 2-4 sivua kun hylättiin sen takia että 2 sivua oli liian vähän.  Grin

Mikäs siinä, olkoot mulkkuja ihan rauhassa, en ala tappeleen enempää.

Mä rakastan mun äitiä. Se pitää mut nyt hyvässä vireessä. Heittäköön elämän meren aallokot mitenpäin tahansa.  Grin Niin ja paras: me saatiin 3 arvosanaksi meiän opinnäytetyöstä, se ei oo ollenkaan paha koska me oltiin sen kaiken arvostelun jälkeen ihan varmoja että ykkönen tai kakkonen tulee.
Lopulta sitten saatiikiin vähän kehuja!  laugh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9302 : 18.05.2009 16:07:31 »

Wau Elwyn, ihan huippua! Afro Ja siis mikä vuokra, mä asun 3km keskustasta kaksiossa ja melkein 500€ vuokra... Nyt iskee kateellisuus.  Grin

Tee niinkuin mä ja odota että pesukone ja imuri tulevat ilmaiseksi.. Grin

Voi kökkö. Ei se kuulemma ollutkaan umpisuoli. Se on nyt leikattu, mutta jossain muualla on vikaa ja äiti pieni oli ihan sekaisin ja kipeä kun sen kanssa puhuin.  Undecided
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9303 : 18.05.2009 17:16:46 »

Kämpistä tulikin mieleeni.. Muutan varmaan stadiin kesällä ihan pysyvästi  coolsmiley Ehkä. En tiiä.. Se olis kyl kattohuoneisto, oon siel kerran käyny.. Ei mun siit mitää maksaakkaa tarvis ku faija ostaa sen veljeltään. Kai. Vähän epävarmaa vielä, enkä tiiä haluunko muuttaa sinne ainakaa viel kesällä ku tääl himas on sentää uima-allas, autotalli, pyörät, rata, metsää ja lenkkipolkuja.. Romeo..

Romeoo tulis kyllä ikävä. Mut sinänsähä mä voisin sitte ottaa oman koiran sinne.. Aivan..

No en tiiä  Huh

Mutjoo, ei oo tän päivän asia se. Tän päivän juttu on  smitten smitten smitten smitten
Kuinka iloinen voi leijonaneiti olla kun aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, mittari näyttää auringossa kolmeakaheksaa, altaan vesi on lämmenny jo sellaseks ettei sinne ihan kuoliaaks jäädy..

Haahhhh..  :Smiley

KYLLÄ ELÄMÄ ON IHANAA! smitten Cheesy Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9304 : 18.05.2009 17:45:55 »

Nii. Kattoo sitä muuttoa sitte syssymmällä.. Jos vaikka tuon yhen kanssa koittas saman katon alle sit loppuvuodesta.. Hmm.. Mut ei sitä vielä saa miettiä  Smiley

Ui juma mä odotan kesäkuuta.. Toinen viikko sillo ni saan olla iiiiihan yksin koko viikon himas, porukat lähtee mökkeilemään.. Toisin sanoen
ma: allasbileet
ti: grilli-ilta
ke: ryyppäjäiset
to: tyttöjen ilta
pe: bileet
la: ilta rakkaan kans
su: siivousta ja pihatalkoot, joissa korjataan maanantaina hajonnut allas, tiistaina palanut grillikatos, keskiviikon pullot, torstaina joka puolelle levitetyt vaatteet ja kauneudenhoitotuotteet, perjantaina hajonneet lasit, wc-pönttö, ikkuna, TV, ovi, sohva jnejne ja lopuksi vaihdetaan lauantain lakanat.

Kjehkjeh.. Mua naurattaa koska se salee menis just tollee se viikko  2funny

Aurinko meni pilveen ja mä tulin sisälle nauttimaan kylmää jääteetä med persikkakossu. Suosittelen helteisten (kevät/talvi/syys/)kesäiltojen(/päivien/aamujen/öiden) juomaksi!

 Grin Grin Grin Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 18.05.2009 17:51:24 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9305 : 18.05.2009 17:47:52 »

Tänään oli oikeen tyypillinen maanantai aamu... ekaks nukuin pommiin,sit kauheella kiireellä yritin tehdä jotain evästä,sit olin jo myöhässä ja aloin etsimään takkia jota en löytäny mistään
ja hermot vaan kireni  knuppel2  tickedoff No sit laitoin yhden hirveen hiihtotakin päälleni ja melkeen jo naureskelin ku olin lähdössä se päällä  2funny Mutta hymy hyyty äkkiä ku huomasin
että veli oli ottanu mun pyörän ja kello oli jo ties mitä  tickedoff  Grin
Päätin sitten siinä että MÄHÄN EN TÖIHIN MEE, jos on näin vaikeeta kerta!!!!
Ajattelin et joku korkeampi voima ei halunnu päästää mua sinne ja jäin tyytyväisenä kotiin  Grin

Käytiin kaverinkaa sit syömässä ja kaupungilla kiertelemässä kirppareita ja löysin yhden
aivan ihanan hameen! smitten Se on semmoinen musta itämaistyylinen polviin asti pitkä
ja sen helman alta tulee sellanen musta röyhelö ja sit siinä on erivärisiä kukkia silleen
hienosti ja niissä semmosia kimaltelevia "helmiä" tai jotain  Kiss
Se oli kyllä niinku just mulle tehty ja makso vaan 4e!!  Cool

Sit käytiin koirienkaa metsälenkillä että ne sai juosta vapaana ja nyt ihanaa hetki hengähtää
ennen Salkkareita ja Huippumalli haussa. Smiley
Huomenna leffailta kavereiden kans ja perjantaina "kesän avaus-bileet"  Cheesy

Ja Elwynille Onnea! TODELLA edullinen kämppä kyllä! angel
« Viimeksi muokattu: 18.05.2009 17:49:27 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9306 : 18.05.2009 18:01:24 »

Mites täällä kaikki heti maanantaina "juopottelee"  Grin
Itekki tossa aamupäivällä join pari sidukkaa että hermot tasaantu normaaleiks  :Smiley

Kannattaisko sun Saturnalia silti vielä antaa sille mahdollisuus,jos se muuten on kiinnostava tapaus sun mielestä? Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9307 : 18.05.2009 18:06:26 »


Elwyn
just oli jossain tutkittu että alhainen verensokeri (eli pämppäys tyhjään mahaan)
aiheuttaa sitä kännirähinöintiä..Ensin ruokalaan sitten vasta konjamiinille...


Ajattelin et joku korkeampi voima ei halunnu päästää mua sinne ja jäin tyytyväisenä kotiin  Grin


Pitäisiköhän testata  oinas pomon ilme jos tarjoaisin tota selitystä..
Harkitsen tätä ihan vakavissani..


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9308 : 18.05.2009 18:42:48 »

Mulla on enää se huominen kypsäri, se kun menee läpi (?) niin mä valmistun.. Smiley
Ei v**** tätä päivää on odotettu ja nyt kun se on tosi lähellä niin on jo niin kypsä kaikkeen,
ettei enää jaksa ees hehkuttaa.. Grin
Silleen että valmistun, jeejee tässäkö se nyt sitten oli ja sitten unohdan KAIKEN ja vaihdan alaa.. Grin

Mä en enää katsokkaan sellaisiin tyyppeihin ketkä juo koska mun kohdalla se ei vaan enää käy..

Itse en ole kyllä humalassa ajanut ikinä, mutta pilvessä.. Ja hirveessä krapulassa ajaminen 300km pimeellä ei ollu maailman paras idea, varsinkin kun mä ajan motarilla aina niin lujaa kun autosta lähtee...
Onneks ei oo enää tollasia pulmia kun juo niin harvoin..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9309 : 18.05.2009 18:55:51 »


Minä olen ajanut muutaman kerran... muutamia kertoja buck2 yli sallitun promillemäärän. Lips Sealed
Mutta täällä Wienissä! :Smiley

Se menee yli helposti parilla lasisella viiniä illallisella. Embarrassed
Täällä oikeastaan kaikki ajaa hiukan pienessä pierussa
tuosta ilta kuuden jälkeen. Tongue
Poliisi ei ole kiinnostunut niin pysäyttämään ja puhalluttamaan,
jos ei aja miten sattuu ja autossa on kaikki valot sun muut kunnossa.

Onneksi asun nykyään ydinkeskustassa, niin kaikki on kävelymatkan päässä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9310 : 18.05.2009 19:07:50 »

 angel

No kuule ei ole poikkeus. Tongue Ei kait se pössyttely nyt niin paha ole..? Huh
-kunhan ei vedä liikaa, että nukahtaa sinne rattiin. :Smiley
Laiton ainehan se on, mutta mitä olen kuullut, niin terveellisempää kuin normaali tupakointi.

Suomalaiset ovat joko/tai-tyyppejä,
överit tai moralisointi, joten pieni mukava pehmeä fiilis,
viinillä tai how ever ei oikein sulaudu kaikille suomalaisille -vielä.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9311 : 18.05.2009 21:02:16 »

Pitää kuunnella loppuilta metallia että rentoutuu.. Tekisi mieli valvoa puoli yötä ja istua röökillä pihassa niinkuin joskus duunin jälkeen kellon ollessa 05 ja ylikin. Tämä muutosprosessointi on pirun raskasta oikeasti.


Mäki harrastan tota yökukkumista ja ulkona istumista.. Viime yö oli kaunis, mutta kolea.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #9312 : 18.05.2009 21:05:58 »

Mä uskon kyllä sikäli ihmisiin, että jos joskus on ollut ongelma niin ei tartte tuomita ihmisen koko tulevaisuutta siinä samalla. Itsekään kun en ole virheetön.
Nimenomaan  smitten  Kun vaan miettii, missä kaikissa asioissa sitä itsekin on tsempannut ja päässyt yli, haluaa ilman muuta uskoa myös toisen hyvyyteen ja kehityskykyyn. Sitä omaa tahtoahan se kyllä vaatii, ja sitä ei kaikilla ole. Mutta ei tuomita ennenkuin tipahtaa...  Cheesy

Mie pidän peukkuja, että tää kuitenkin pohjimmiltaan on hyvä mies!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9313 : 18.05.2009 21:31:22 »

Minusta on tullut negatiivinen paska.  Undecided

Tai sitten tämä on vain ohimenevää, niinkuin onkin, tai haluan uskoa että on. Mutta kun tietty määrä kuraa sataa niskaa pitkällä aikavälillä, niin sitä alkaa ihan odottaa lisää ja menettää toivon että joskus taas voikin olla kivaa ja huoletonta.

Pöh. Mä tunnen sitäpaitsi nyt syyllisyyttä siitä että äidiltä on leikattu umppari vaikkei se ollut tulehtunut ja huomenna se joutuu kaikkiin kamaliin kokeisiin kuten peräsuolen tähystys ja joku gynesörkkiminen,
kun etsitään mistä se mahakipu tuli.

Ehkei se ollutkaan mitään ihmeellistä ja nyt se siellä itkee että kun hän haluis olla huomenna jo töissä..

Halusinko mä vaan päteä kun tunnistin ne kaikki umpparin oireet ja pakotin sen sinne..
Oli se kyllä kipee, mutta en mä itsekkään haluais mitään turhaa leikkausta ja sörkkimistä.

Että mua kypsyttää mennä siihen huomiseen kypsäriinkin....

Olin tosi pettynyt kun ajelin koulusta kotiin, sitten avasin radion ja sieltä alkoi soimaan;
"Eikö elämässä riitä mikään, eikö hellittäisi hetkeksikään jatkuva paine, Kuinka usein täällä turpiin saakaan, Kuinka nopeasti kaikkoaakaan rahat ja maine..."

Siinä vaiheessa mua nauratti että radio on mun kanssa ihan samalla taajuudella.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9314 : 18.05.2009 21:31:59 »

Mä vaan oon niin väsyny kaikkeen.
Se lause kiteyttää tän. Siinä on se ydin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: