Sivuja: 1 ... 761 762 [763] 764 765 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542597 kertaa)
0 jäsentä ja 185 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11430 : 27.04.2010 22:11:58 »

lisäyksenä.

ihan selvällä suomen kielellä, kiusaajiani kävi vaan kateeksi.

koska uskalsin olla omanlaiseni, jo silloin.

kateudesta se kyylääminen usein johtuu.

minä puhun asiasta ihan armotta suoraan, minä en kunnioita pätkän vertaa 'hedelmätöntä kateutta', joka johtaa vaan negatiiviseen paskaan.

suomalaiset kunnioittaa kateutta liikaa minun mielestä.

kateellisia nöyristellään.

EI MITÄÄN ARMOA.

Ainoa kateuden laatu, jota kunnioitan, on sellainen kateus, jota käytetään merkkinä siihen, mitä itse haluaa tehdä, ja SITTEN ALKAA TEHDÄ NIIN.

MUUSSA TAPAUKSESSA, TURHA KITISTÄ.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11431 : 27.04.2010 22:23:45 »

Mua mietityttää suomalaisen kateus, että onko se vain syvään juurtunutta kommunismia? Huh
Onhan Suomi ollut niin pahassa välikädessä entisen Neuvostoliiton kanssa,
kun se ei voinut oikein käydä kauppaa muiden kuin Neukkujen kanssa sotakorvausehtojen vuoksi.

Vai onko se sitä, koko kommunismi on saanut alkunsa kateudesta?

Kumpi oli ensin, muna vai kana? crazy2
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11432 : 27.04.2010 22:31:59 »

hyvä kysymys. minä en kyllä osaa vastata, kun politiikka ei ole mun vahvuus.

ja en löydä mistään vasemmisto-keskusta-oikeisto puolueesta yhtä minulle sopivaa, kun kaikissa on jotain hyvää ja kaikissa jotain täysin pielessä. Smiley

sen olen kyllä kuullut, että Kommunismi, sellaisena kuin se alkuperäinen idea oli, ei ole itseasiassa toteutunut missään ja koskaan.

ja siitä ideastakaan en enempää tiedä, kun en ole lukenut.

mutta se kommunismi mikä on toteutunut, on minusta hyvin vastenmielistä.

mutta niin on myös sen vastakohta 'uusliberalismi' vai mikä ääri kapitalismi se nyt onkaan.

mutta höpisin, siis, kysymys on hyvä!

monelta kantilta, niin että kumpi oli ensin, ja mistä suomalaisten kademieli johtuu.

minä kyllä uskoisin, että suomalaisten kateellisuus alkaa parantua sitä mukaa, mitä enemmän suomalaiset antavat itsensä toteuttaa todellista itseään....eikä vaan katso vierestä ja kihise kuin käärme.

mutta se vaatisi varmaan kasvatuskulttuurin muutosta myös tasapäistävyydestä yksilön omia vahvuuksia tukevaan ja HYVÄKSYVÄÄN.

Hyväksyminen taas EI TARKOITA sitä, ettei olisi rajoja ja opetettaisi tapoja.

vaan sen jokaisen erityisluonteen hyväksyminen, ja antamalla sille muunkin laista ravinnetta kuin negakadepaska.

Uskonnollinen fundamentalismi sosiaalisesti on myös yksi viheliäisin psykologisen kommunismin muoto.

niin...tuo 'psykologinen kommunismi' on minusta pahinta.

'jos toinen on iloinen niin se on toisen ilotunnepankista pois'

se on kieroontunutta. buck2
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 22:34:33 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11433 : 27.04.2010 22:57:17 »

Tuli mieleen tuosta kyyläksestä vielä, että välillä kun kyylään tuonne,
mitä keskustelualueella tapahtuu, niin mua ihmetyttää, miksi jotkin ihmiset
esim. TULOSTAA Sasha - El espinazo del diablo-topicia tai jotain kina-topicia
ja sorry nyt vain jos kysyn, että mitä mulla menee ohi hilseen?  crazy2

Jotenkin mä tajuan, että tulostaa reseptejä, runoja tai jotain ohjeita,
mutta tulostaa nyt jotain täyttä skeida-topicia, että sen voi vaikka arkistoida
tai lukea bussimatkalla töihin? Huh idiot2
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11434 : 27.04.2010 23:00:54 »

Joo, samaa olen ihmetellyt itsekin. Välillä on ihan hauska katsella mitä topicceja ihmiset lukevat, kun sitä kautta löytää aika mielenkiintoisia keskustelujakin ja sitten näkyy, että höh, joku tulostaa sitä virallista valitusketjua. Siis woot? Kyllä ihmetyttää aina välillä ja aika karmivaa sinänsä, että jotakuta kiinnostaa niin hurjasti nuo höpönlöpöketjut, että ihan iltasaduiksi itselleen niitä lueskelee  buck2
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11435 : 27.04.2010 23:27:10 »

Antaa tulostimen laulaa vaan Smiley

mulla tikittää biologinen kello ja äidillisyys nousussa, tunnen tarvetta kertoa jollekin iltasatuja vaikka Pörriäisistä mutta mulla ei oo ketään vielä kuuntelemassa Cry

jos joku haluu mun virtuaali-äidillisyyttä niin Ollos Hyvä. kertoilen iltasatuja mielellään...

mutta siis, vakavasti ottaen, vaikka olin tuossakin vakavissani, onhan se vähän ihmeellistä, se jonkun random ketjun tulostaminen...

mutta jos joku sitä tarvitsee  :Smiley niitä yksilöllisiä tarpeita on niin monenlaisia, en voi edes tietää mistä on kyse....

Undecided neptunus

tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11436 : 27.04.2010 23:40:53 »

Aluksi mä ajattelin, että se varmasti joku virhe, että joku clickannut tulosta-nappia vahingossa,
mutta sitten kun kului aikaa ja mä yhä uudelleen törmäsin samaan ilmiöön,
niin mä ajattelin, että ei totta vie, miten häiriintynyttä tai tyhjää elämä voi olla. Shocked

Ja tuohon ilmiöön törmää ihan niin usein kun sinne "mitä keskustelualueella tapahtuu"-osioon
vaan clickaa ja mä olen tullut siihen tulokseen, että ei voi olla vain yksi tai kaksi,
joilla pikkuisen erikoisemmat salaiset harrastukset.

Oikeasti, tosi pelottava juttu  Shocked ja sitten tässä vielä pitäisi olla jakamassa FB tietojaan. crazy2

mulla tikittää biologinen kello ja äidillisyys nousussa, tunnen tarvetta kertoa jollekin iltasatuja vaikka Pörriäisistä mutta mulla ei oo ketään vielä kuuntelemassa Cry

jos joku haluu mun virtuaali-äidillisyyttä niin Ollos Hyvä. kertoilen iltasatuja mielellään...

Miten olisi iltasatu Tuhmasta pikku Punahilkasta
tai Lumikin rattoisista hetkistä seitsemän kääpiön kanssa...? Cheesy  angel

Lips Sealed Lips Sealed

tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11437 : 28.04.2010 00:14:21 »

Miten olisi iltasatu Tuhmasta pikku Punahilkasta
tai Lumikin rattoisista hetkistä seitsemän kääpiön kanssa...? Cheesy  angel

Lips Sealed Lips Sealed

smitten

ah, tänään ei ehdi, mutta tuo rooli Punahilkasta sopis kyllä mulle hyvin....no molemmat...mutta kiitos ei kääpiöitä Cheesy mieluummin joku'toteemipaalu' Kiss

hassua, synkroniaa, just toisaalla kävin kansainvälisesti keskustelun samasta aiheesta 'ei kannata luottaa internetissä esiintyviin tyyppeihin'....voi käydä vaikka mitä...

jään kelaamaan omaa henkilökohtaista linjaani tähän...ainahan sitä kannattaa ottaa kuuleviin korviinsa varoitukset....

tosin minua jotenkin viehättää olla peloton...

'Miksi minun pitäisi pelätä Sinua?'

*retorinen kysymys jota pohdiskelin, ei kellekään henkilökohtaisesti....

usein elämässä pärjään siten, että teen asioita joita muut ei uskalla, ja pääsen pälkähästä sen takia kun se on niin odottamatonta ja ällistyttävää ....

tyyliin joku tyyppi joka yleensä tekisi pahaa, hämmentyy siitä kun en pelkääkään ja teen niin kuin ei pitäisi uskaltaa tehdä...

noh, oli miten oli, nyt nukkumaan.

*tartu hetkeen, huomisen hetkistä ei voi tietää*

« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 00:17:01 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11438 : 28.04.2010 06:29:18 »

Hei, miten täällä voi katsoa mitä topikkeja ihmiset lukee? Kertokaa avuttomalle  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11439 : 28.04.2010 06:43:26 »

Hei, miten täällä voi katsoa mitä topikkeja ihmiset lukee? Kertokaa avuttomalle  Smiley

Mene ihan tuonne etusivun alalaitaan, jossa lukee "Paikalla olevat käyttäjät". Tämän alapuolella lukee käyttäjien määrä sinisellä ja sitä voi klikata. Esimerkiksi 43 vierasta ja 15 jäsentä. Tätä kun painaa niin näkee mitä kaikki lukevat. Tosin ei ole täysin ajallaan aina, mutta vähän sieltä näkee.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11440 : 28.04.2010 08:52:17 »

Selkis  Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11441 : 28.04.2010 10:20:00 »

Meitsi on bäk. Pakko, kun taivalla tapahtuu kaikenlaista enkä tajua miksi. Koko elämä menossa uusiksi, duuni, koti ja nyt mieskin alkoi kiukutella.  Huh

T: St.POP

Welcome back =)

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11442 : 28.04.2010 11:23:57 »

Meitsi on bäk. Pakko, kun taivalla tapahtuu kaikenlaista enkä tajua miksi. Koko elämä menossa uusiksi, duuni, koti ja nyt mieskin alkoi kiukutella.  Huh

T: St.POP

Welcome back =)

Kuin myös, tervetuloa takaisii!

Mun alkaa kirreys jo helppaan, ei nyt enää napsu niin kovaa. Miehen kanssa menee kiukuttelun jälkeen taas ihanasti ja olen täsmentänyt stressin aiheeni: 4 päivää viikosta asuminen vanhempieni luona 25-vuotiaana töiden takia: EI HYVÄ!
 buck2  knuppel2  idiot2  coolsmiley  tickedoff  uglystupid2  uglystupid2  uglystupid2  :Smiley

Anteeksi useat äriöt (hymiöt), ne vaan ekspressaa tätä meitsin moodia parhaiten suhteessa familytopicciin... AUTS.  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11443 : 28.04.2010 12:35:20 »

Heis tasapuolisesti  smitten
Teretulemas vaan takas... tänne meit menee ja tulee, kuka mistäkin... ovist ja ikkunoist... vanhoja, tuttuja ja ihan tuntemattomia.
Mites se murkku sanoi;" ihan random tyyppejä"
 2funny

Suloisia nuo teinit  smitten Kun menet sanomaan noin, kuulee heti ett;"älä dissaa"
 2funny

Kevät kohisee ja pitäis olla niin upeaa nousua kohti uutta, mutta... onkos tuo taivaankansi mukana, perässä vai jopa edellä kun kaik on päin P****ttä?
Täällä ainakin tunnelmaa latistaa huolella työttömyys ja syksyllä jatkuva duunien supistaminen. Kannattaako kohta mennä töihin?
Jospa jäis kotiin ja kehittäs jonkin sortin vamman vaikka luulosairauden tyyliin ja alkais kuppaan yhteiskuntaa.
Ei tee mieli yrittää, kun aina saa korville.
Ensi vaalit valtakunnan ja kuntapuolella saavat taatusti milenkiintoista keskustelunsävyä em.ulkomaalaispolitiikasta ja työttömyyden aiheuttamasta eriarvoistumisesta /sosiaalisesta huonovointisuudesta  Lips Sealed
Niitä odotellessa halpaa huvia nauttien istuu hän pihalla ja sulkee silmänsä, antaa auringon hivellä ja korvien nauttia luonnon äänistä  smitten
Palkka juoksee ansisidonnaisena, mutta koska ja miten, jää nähtäväksi...
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11444 : 28.04.2010 15:16:51 »

Tuo kyttärilinkki.... Grin smitten

http://www.kyttaajat.net/kuukauden_0504.shtml

Kyllä harmittaa tää mun vuorokausirytmi. nyt kun olisi aikaa tehdä itsenäisesti, niin ei tälläisellä vuorokausirytmillä ehdi kaikkiin kirjastohin, varsinkin jos on pitkät matkat julkisilla....jos herää luonnostaan neljältä. en tykkää yhtään tästä mun 'luonnollisesta rytmistä'. päivä on paljon pidempi jos herää aamulla, ja vaikka kuinka olisi tunneissa yhtä paljon aikaa, jos valvoo yöllä niin sitä ei vaan saa samalla tavalla aikaan. ainakaan mitään 'muodollista'.

tervetuloa takas Leonis, vaikka minusta tuntuu huvittavalta aina toivottaa kelle tahansa tervetuloja tai hyvästejä, ihankuin asuisin täällä tai omistaisin tän kuin jonkun talon...

tallennettu

Sivuja: 1 ... 761 762 [763] 764 765 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: