Sivuja: 1 ... 759 760 [761] 762 763 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542910 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11400 : 26.04.2010 15:17:28 »

Nyt molemmat poikaset maman kyljessä smitten

http://www.interactivezoo.eu/pesa.html
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11401 : 26.04.2010 16:01:42 »

näin on. Smiley

ja keksin keinon rauhoittautua. kun meditointi ei oikeen ole mun juttu. ensin tuijotan hetken läppärini Jerry-Vompattia, ja sitten Amurinleopardeja....

tulee rauhallinen ja hyvä olo. eläimillä on sellainen vaikutus joskus....

edit. eih, nyt se toinen pieni liukastelee, ääri-ihQ smitten Cry
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11402 : 27.04.2010 08:43:04 »

Huomenta vaan!

Tikru ei saa pentuja nyt! Phiuuuu...... Ihan hyvä. Kerkee vielä myöhemminkin.  Cool

Tänään on työhaastattelu!

Hypin täällä seiniä pitkin!!!!

Neljä hakijaa...
Mut ei jumankekka, miksi olen salaa niin varma että saan sen paikan?
Samalla tapaa kuin olin salaa varma että saadaan tää asuntokin...
Toivottavasti tämä nyt ei ole vale-intuitiota..

Laitan päälle vaaleanpunaisen kauluspaidan ja tummansiniset farkut..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11403 : 27.04.2010 08:54:33 »

Tekis mieli koukata sinne haastatteluun lääkehuoneen kautta...
Hei farmaseutti, anna mulle sitä vaaleanpunasta makeaa tahmasta litkua sellanen yks lääkekipollinen ... Eli diapamia... Se on ihaaaanan pinkkiä!
Jos vielä vaikka opamoxia ja morkkua vähän päälle, niin oon haastattelussa takuulla niin rento ja sekaisin, että en muista siitä huomenna mitään,

joten en saa ainakaan traumoja!  2funny

Se on pää-asia.  crazy2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11404 : 27.04.2010 09:13:47 »

Tigrikselle onnea haastatteluun ja Annaelenille onnea tenttiin!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11405 : 27.04.2010 09:47:34 »

Onnea haastatteluun ja tenttiin! smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11406 : 27.04.2010 14:35:27 »

Kiitos samoin, kiitos!  Wink

Haastattelu ohi..
HUHHUH.. Sitten jännitetään pari viikkoa, että saa tietää ketä tulee valituksi...

En tiedä, menin varmaan siitä haastattelusta niin sekasin, että ostin äsken hetken mielijohteesta kirkkaan pinkin peruukin..... Se hohtaa niin ku se ois radioaktiivinen  coolsmiley

Skorpu saa halvauksen kun se tulee kotiin... Muija on taas pimahtanu  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11407 : 27.04.2010 14:52:59 »

Tarve avautua.

Miten paljon facebook herättää mussa puhdasta raivoa.

En tiedä miksi ihmisillä on tarve jakaa jokikiselle elämänsä tärkeimmät ja vähiten tärkeimmät asiat.

En tiedä miksi, mutta mä en tosiaankaan esim. laittais lapseni kuvia jatkuvalla syötöllä nettiin.
Mun mielestä se on niitä kohtaan väärin.

Tai tilittäis parisuhdeongelmista...

Tai kertois asioista, joita en vois jutella face to face niiden mun liki 200 facebook "kaverin" kanssa. Jäljelle jää siis aika vähän kerrottavaa.

Mua ihan hirvittää miten avoimesti ihmiset kertoo siellä jutuista..

Se on kaikkea muuta kuin fiksua.

Mä oon varma että facebookkiin liittyy jotain kieroa, meidän tietoja tutkitaan ja käytetään hyväksi.

Sitä paitsi, mulla on ihan oikeakin elämä ja tapaan ihmisiä muuallakin kun netissä.

Ja sori, jos loukkasin jotain näillä omilla mielipiteilläni.  Smiley

Kyllä mä sieltä vielä lähden...
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11408 : 27.04.2010 15:12:00 »

Tervehdys tupaan.

Kiva, että Annaelenin tentti on mennyt putkeen ja Tiigriksellä on nyt pinkki peruukki.  Cheesy Hahaa, mä haluan kanssa jonkun tollaisen kreisin.

Oon jotenkin ihan leipääntynyt kaikkeen, ja sen takia TAI siitä huolimatta, yrittänyt julkkismiehistä kelata, että kutka jotka ne on sellaisia jotka nappaa:

Paul Stanley, vokalisti tolla videolla.
http://www.youtube.com/watch?v=pF0E0vXbuhU&feature=related

http://blog.reelloop.com/wp-content/uploads/2009/08/rl_karlurban.jpg

ja Karl Urban tuolla.

On ne hullulla halvat huvit. Tälle kuolaamiselle oli jokin oma ketjuni, mutten löytänyt sitä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11409 : 27.04.2010 15:41:10 »

Elwyn hoi. katoppas ketkä ja missä! ensi perjantaina.

http://www.myspace.com/gpfinland

mun ongelma: kuukausibudjetti on jo tehty eikä ole enää kolmea kymppiä ylimääräistä!!!

hvtn hvtn stnn stn vtu!!!!!!!!!!

GRAAAAAH.  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

ei ole ees matkasta kiinni!

mulle saa lähettää kaikenlaista rahaa houkuttelevaa energiahoitoa!

kaivan sen kolme kymppiä vaikka hautuumaalta prkl. Cry
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11410 : 27.04.2010 15:45:59 »

Tarve avautua.

Miten paljon facebook herättää mussa puhdasta raivoa.

En tiedä miksi ihmisillä on tarve jakaa jokikiselle elämänsä tärkeimmät ja vähiten tärkeimmät asiat.

En tiedä miksi, mutta mä en tosiaankaan esim. laittais lapseni kuvia jatkuvalla syötöllä nettiin.
Mun mielestä se on niitä kohtaan väärin.

Tai tilittäis parisuhdeongelmista...

Tai kertois asioista, joita en vois jutella face to face niiden mun liki 200 facebook "kaverin" kanssa. Jäljelle jää siis aika vähän kerrottavaa.

Mua ihan hirvittää miten avoimesti ihmiset kertoo siellä jutuista..

Se on kaikkea muuta kuin fiksua.

Mä oon varma että facebookkiin liittyy jotain kieroa, meidän tietoja tutkitaan ja käytetään hyväksi.

Sitä paitsi, mulla on ihan oikeakin elämä ja tapaan ihmisiä muuallakin kun netissä.

Ja sori, jos loukkasin jotain näillä omilla mielipiteilläni.  Smiley

Kyllä mä sieltä vielä lähden...

Minä en loukkaantunut, muuten vain kommentoin:
Mielestäni esim. täällä foorumilla on vähintään yhtä "välitöntä kertoilua, ellei enemmän  Wink kuin on siellä FB'ssä  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11411 : 27.04.2010 15:56:32 »

fb on siisti, siellä ei ole lähes ollenkaan tappelua, ja paljon isompi valikoima ihmisiä kuin millään palstalla. astro on paljastelupalsta no 1. kaikessa on vaaransa, esim verkkopankissa.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11412 : 27.04.2010 15:57:50 »

En tykkää facebookista ja olen siellä vaan tosi harvoin. mutta en vaan muuten vaan tykkää siitä.

minä olen miettinyt tuohon aiheeseen liittyen sitä itseni kohdalla, että ketä minun pitää niinkuin pelätä?

kuka on se, joka arkistoi juttujani, arvioi niitä, tulee tekemään joskus jonkun tuomion?

olen 'mokaillut' niin paljon netissä, kun en alukse edes ymmärtänyt netin luonnetta, en kasvanut nettiin niin kuin minua 10 vuotta nuoremmat.

itseni kohdalla olen ajatellut niin että 'entä sitten'. ei ole mitään tuomioistuinta, jossa minut vedetään syytteeseen siitä että olen ollut ihminen, välillä kompastellut, välillä tehnyt typeryyksiä, ollut vaikka mitä mieltä....

oma avoimuuteni on tietoinen valinta, ja otan siitä kaiken vastuun, olen aikuinen.

siis, en provosoitunut tigriksen kirjoituksesta henkilökohtaiseen puolustukseen, koska siinä kirjoituksessa ei ollut mitään minua uhkaavaa.

minä nyt vaan olen ihminen, jolle ei ole paljon tabuja.

mutta lapsieni kuvia en laittaisi kysymättä nettiin, ja pyrin olemaan puhumatta henkilökohtaisia toisien ihmisten yksityisasioita parhaani mukaan. huom: siis tähän pyrin. kysymys on vahingosta ja huolimattomuusvirheestä muuten.

kaikista itsestäni krtomista asioista otan itse vastuun. olen vaan tälläinen joka ei häpeä elämää.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 16:01:05 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11413 : 27.04.2010 15:59:32 »

lisäys: siis jos jossain on sellainen 'ihmisyyspoliisi', joka valvoo elämääni tämän palstan tai jonkun muun kautta, niin olisi mielenkiintoista tavata hänet.

elämää se vaan on. nykyaika on sähköisten viestimien ja internetin aikaa.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11414 : 27.04.2010 16:00:16 »

itselle sopii paljon paremmin se, että jutut on napakoita, ei tarvitse puhua astrologiasta eikä edes henkisyydestä, tapaa uusia ihmisiä koska valikoima on iso. jos siis joku kommunikointiväline on, niitä oli kai muitakin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 759 760 [761] 762 763 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: