|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #8730 : 18.03.2009 21:03:41 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #8731 : 19.03.2009 09:03:16 » |
|
niin, kuten on ennenkin huomattu, pelkkä usko ei auta näillä markkinoilla.. mutta jotain muuta sitten. mietin jälleen kerran ruvetako pinnalliseksi hömpäksi. voisiko se onnistua? : 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.03.2009 09:05:32 kirjoittanut ^Chakwaina^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #8732 : 19.03.2009 11:28:26 » |
|
Saturalia, tulipa mieleen että Silloin kun töissä on "oma porukka" samassa pisteessä saan täysillä oinastella, jos siellä on yksikin "muu", pitää muistaa vaakailla.."oma porukka" on  ,  ,  ja onpas ihanaa kun saa sanoa mitä tarkoittaa, eikä tossa porukassa kukaan ota itteensä  Pomot ei vaan oikeen jaksa kannustaa tohon oinas kommentoimiseen  niiden mielestä se on asioiden kärjistämistä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #8733 : 19.03.2009 15:41:38 » |
|
Hmmn... Töissä oli aika ihmeellinen episodi  Se siitä  Mä näin viime yönä IHANAA UNTA! Yksinkertaisuudessaan: kirkkaan vaaleansinistä raikasta taivasta vasten vihreä keväinen omenapuu, joka on täynnä valkoisia isoja kukkia, ja ne kukat ovat ryhmittyneet niin että ne kukkarykelmät muodostivat puun täyteen valkoisia sydämiä! Se kuva ja sellainen kevään viileä/haalea raikas tuuli ja lämmittävä aurinko, unessa oikein tuoksui sellainen raikkaus ja ihanuus!  Miten voin ollakin niin onnellinen yhdestä unessa nähdystä omenapuusta!? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #8734 : 19.03.2009 18:49:20 » |
|
No ilmankos  :na olen altis kehkeyttämään sutinaa ympärilleni..  Arvatkaas mitä, maailmankaikkeus kuuli mun kutsun: saan sohvan ilmaiseksi. Mulle vaan soitettiin ja kysyttiin otanko sen, no kyllä kiitos. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
 |
« Vastaus #8735 : 19.03.2009 19:06:48 » |
|
No, iltaa tupahan  Eipä ole kukaan kaivanut... mutta täältä sitä taas tullaan, halusitte tai ette  Kone pirkule meni ja kilahti, eli ei ottanut virtaa vastaan enään. Onneksi tiedostoille ei käynyt kuinkaan, mutta hieman meinas hiki tulla otsaan kun laskujen eräpäivät läheni. Sinne yleiselle pankin koneelle ei voi mennä...  Pahin oli, että on projekti menossa ja se tehdään koneella  Eli tän väli ajan kävelin ympäri taloa ja ihmettelin, jotta mitä tekis  Varsinkin, kun tahtia haittas se ettei saa hikoilla yhtään... on reikä kehossa ja pesullekin pääsee vasta ensi vk.n tiistaina oikein löylyn kautta  Arvatkaa tekeekö sielussa kipeää? Ei saa riehua ja riekkua, ulkona tuollaiset kelit  Sitten tottunut kuumassa saunassa jatkuvaan kökkijä, eikä saa mennä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #8736 : 19.03.2009 19:20:46 » |
|
Kaivanut vai kaivannut? No kaivettiinhan me täällä sulle jo hautaa, kun luultiin että oot lähtenyt ikiajoiks ja itkettiin...  :  Hölmö!  Eihän tällatteessa sillisalaatissa niin helposti huomaa vaikka joku jää vähän sivummalle hetkeks.. Ei se silti tarkoita, eteikö olisi sellainen alitajuntainen ikävä... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
 |
« Vastaus #8737 : 19.03.2009 20:32:08 » |
|
 Näinpä sormet pisti oikeat kirjaimet ja paljastivat suunnitelmat kavalat... hah, hah... kiinni jäitte  Totta, täällä on niin kiivas pulina, mikä on ihanaa  Kiva tulla takaisin, kyllä oli outoa olla poissa koneelta. Kokemus sekin, joskus ei ole koneita ollutkaan... puhelimista puhumattakaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #8738 : 19.03.2009 20:53:06 » |
|
Ei tuo vaakamaisuus kyllä houkuttele yhtään miehiä Älähän nyt, kyllä se "jaa en minä tiedä, pitäiskö, vai tekiskö noin, vai olisiko sitten parempi, että...? Anna kun mietin..." : kiehtoo aika monia miehiä..  -ainakin semmoisia dominoivimpia, jotka haluaa päättää naisen puolesta. :
Ex-vaakani oli tosi ärsyttävä, kun se esim. puhelimessa mietti jotain juttua ja sitten se päästeli sellaisia prum-prum-prum-prum-prum ääniä miettiessään, että mitä sanoo seuraavaksi. 
Aina kun tuo prum-prum-prum-prum-prum alkoi kuullua, niin siitä tiesi, että se ihan tosissaan miettii asiaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #8739 : 20.03.2009 10:00:10 » |
|
Hmmn... Mä näin viime yönä IHANAA UNTA! Yksinkertaisuudessaan: kirkkaan vaaleansinistä raikasta taivasta vasten vihreä keväinen omenapuu, joka on täynnä valkoisia isoja kukkia, ja ne kukat ovat ryhmittyneet niin että ne kukkarykelmät muodostivat puun täyteen valkoisia sydämiä! Se kuva ja sellainen kevään viileä/haalea raikas tuuli ja lämmittävä aurinko, unessa oikein tuoksui sellainen raikkaus ja ihanuus!  Miten voin ollakin niin onnellinen yhdestä unessa nähdystä omenapuusta!?  Oi miten ihana uni. Sellainen voimauni, siksi olet niin onnellinen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #8740 : 20.03.2009 18:20:37 » |
|
Jessss..! Mä ratkasin yhden tietoteknisen ongelman ILMAN MIESTÄ!  Meen sitten näköjään huomenna(kin) töihin... Kun menee neljä viikkoo silleen että yks vapaapäivä/viikko niin alkaa tuntumaan vähän välillä väsyltä. Vaikka mielellänihän mä tuonne menen, paikka on ihana. Nyt kuuntelen vaan kaikkia ällöromanttisia biisejä, tein kotitreenin kun ei rahat ja jaksamus riitä jumppaan lähtöön. 10min crosstrainerilla ja nopeesti kaikki päälihasryhmät läpi 4kg käsipainojen kanssa (töiden jälkeen kävin 45min kävelyllä) joten eiköhän tällanen pikanen saa riittää tänään.. Kello on jo noin?? Mihin tää elämä menee..  Kun pitäs kaikkia koulutehtäviäkin tehdä!! Sillon harvoina vapaapäivinä mä niitä sit kai teen.......
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #8741 : 20.03.2009 18:44:51 » |
|
 Voivoi, tietokone ongelma, eikä yhtään naista näköpiirissä! Mää oolen miäs, mää oolen miäs. Muttakun nuo tietokoneet ovat liian pieniä miehen käteen. Tai jakoavain liian suuri tähän hätään. Olkoon, otan olutta, jos helpottaisi. !? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #8742 : 20.03.2009 21:15:40 » |
|
Arvatkaa mitä.
Yks mies soitti mulle äsken, sellanen puolituttu. Joka pyysi mua kahville tai jonnekin, mutta ymmärsi kyllä että en viitsi enää lähteä kun meen huomenna töihin.. Sen kanssa on niin mukava puhua kaikesta... Me ollaan puhuttu hirveesti kaikkea, mutta nyt tuli sellanen tilanne mihin en oo ennen törmännyt. Se kysyi että "mitäs sun isäs?" Mä en saanut sanaa suusta... Yleensä mä kerron aika äkkiä ihmisille että mun isä on kuollut, mutta tää pääsi yllättämään, jotenkin tuli ihmeellinen olo että tää tyyppi kysyy multa yhtäkkiä noin. Ja typertyneenä vastasin vaan että en mä halua nyt puhua ja lopetettiin puhelu.
Menin parvekkeelle, polttamaan tupakan, ja katsoin taivaalle, mietin isää ja sitä miks hämmennyin niin paljon.. Niin yhtäkkiä kuulin joutsenien toitotusta, zoomasin silmät pilviselle taivaalle just ja just erottaen kaksi joutsenen hahmoa lentämässä..
Hui mikä olo mulle tuli.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #8743 : 20.03.2009 21:35:39 » |
|
 Ohhoh! Onkos feminismin valtavirtaukset kääntymässä itseään vastaan? Kun hakusessa olisikin mies, jostain menneisyydestä(äään). JA vastahan Sitä miestä niin koulittiin pehmoksi ja niiiiiin herkäksi, ottamaan huomioon jopa tuntemattomat. Mihin tässä joudummekaan? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #8744 : 20.03.2009 21:55:17 » |
|
 No, ompahan kasattu ristiriitoja samaan kasaan kiitettävästi! Ei kun rakentamaan uutta tulevaisuutta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|