Sivuja: 1 ... 580 581 [582] 583 584 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605395 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #8715 : 08.04.2010 19:38:39 »


Piti tulla tänne kahvi ja teetupaan kirjoittamaan, kun TOSI mielenkiintoinen ketju oli lukittu.
Tosi kurja juttu!  Ymmärrän tavallaan modejen ratkaisun mutta häviääkö ongelma ketjun kukitsemalla?
Harvoin saa lukea noin elämänmakuisia ja aitoja tekstejä.

Kyseessä siis tuo "sulla on MUN energiat"
Olipa hengästyttävää luettavaa!

Niin.. ei tämä ongelma mihinkään katoa ketjun sulkemalla, vaan nyt levittäytyy
moneen muuhun topiciin, jossa sitten erinäiset besserwisserit pyrkii yksittäisillä
off topic-kommenteilla provisoimaan ja mustamaalaamaan ITSENSÄ kanssa eri
maailman käsityksen omaavia hajottaen varsinaisen aiheesta keskustelun
-ja lisäten monin kerroin sitä modetyötä.

Sashan näkemykset olivat loistavia.  Tekstistä kuulsi oma kokemus ja pohdinta. Tosin kuulsi sieltä myös katkeruus.

Kiitos.  Smiley Niin, miksi en olisi katkera?  uglystupid2
Ne on rankkoja kokemuksia, jotka ei koskaan unohdu mielestä
-ihminen mäkin vain olen, enkä mikään kaikkivoipa "korkein voima" tai yhtä kenenkään kanssa
hengessä tai tietoisuudessa, vaan mulla on OMA henkilökohtainen ja privaatti
olomuoto täällä ja mun kokemukset on ihan MUN OMIA, eikä siroteltavissa tietoisuudessa
muiden kanssa, jolloin ne muka ei tuntuisi miltään henkilökohtaisesti, yksityisyyttäni
ja itsemääräämisoikeuttani loukkaavalta.

Hups! Ei kait tämä ketju mene nyt lukkoon?

Pfff... toivottavasti ei. Huh
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #8716 : 08.04.2010 19:49:18 »

Sasha, katkeruus on täysin luonnollista.

Ehkä kuitenkin ajattelen, että tuollaiset kokemukset muuttuvat timanteiksi siinä vaiheessa, kun katkeruus on voitettu. Siihen asti kokemukset ovat hiomattomia timantteja.

EN kuitenkaan tarkoita, että SINUN täytyy vapautua katkeruudesta. Jokainen saa olla just niin vihainen ja katkera, kuin on.

Puhun omasta kokemuksestani. Jos otettaisiin "kurjuuskilpailu" lapsuuden kokemuksista, saattaisin olla selkeä voittaja. En kuitenkaan halua vähätellä kenenkään muun kokemuksia. Jokainen määrittää itse omat kokemuksensa ja tuskansa.

Muutaman timantin olen löytänyt - monta hiomatonta timanttia on työn alla.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #8717 : 08.04.2010 19:56:22 »

Ai niin, vielä tosta ykseydestä.

Ymmärrän, että Sielutasolla olemme yhtä. Lähtöisin samasta Energiasta, jota myös Jumalaksi kutsutaan.
Siihen se jääkin.

Olemme persoonia - enkä nyt tarkoita mitään egon harhaa. Jokaisella meillä on oma tärkeä paikka nimenomaan erilaisina ja erillisinä ihmisinä. Kun joskus palaamme yhteyteen, emme yhdisty jonkun tietyn ihmisen persoonaan, vaan siihen energiaan.

Lisäksi tämä on dualistinen maailma. Emme voi olla kaikki yhtä, koska Valon lapsi ei tahdo olla yhtä pimeyden kanssa.
Sielutasolla molemmat puolet ovat yhtä, koska "pimeyden" puolella olevat ovat vain enemmän hukassa, kuin jo Valon löytäneet. Ja siinä välissä on vielä harmaa massa.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8718 : 08.04.2010 20:10:58 »

Tulipa vaan mieleeni tuosta ketjun sulkemisesta, että kyllä sillä on pointtinsa jos siitä on paljon valituksia kerran tullut. Ja niin, myönnän kyllä itse sortuneeni vähän epäasiattomaan kommunikointiin, joten poistin pari omaa asiatonta viestiäni. Kyllä toki voin mielipiteeni ilmaista, mutta itse ainakin haluaisin pyrkiä siihen, että se tulisi esiin siten, että en sillä pahaa ilmapiiriä aiheuttaisi. Useinkaan juuri ne mielipiteet eivät aiheuta mitään pahaa vaan se miten ne ilmaistaan. Toki jokaisella on ilmaisun vapaus ja en oleta, että kaikki pyrkisivät samanlaiseen kommunikointiin kuin itse ja se on ookoo. Toisaalta jos kirjoittaa kärkevästi niin silloin vastauksetkin ovat sen mukaiset ja siihen täytyy vain varautua.

Mielestäni täällä moderointi on kyllä varsin löyhää ja jos joku mode kokee tarpeelliseksi ketjun sulkea, niin yleensä siihen on ihan hyvät perusteet.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Yep
Vieras
« Vastaus #8719 : 08.04.2010 20:17:07 »

Tulipa vaan mieleeni tuosta ketjun sulkemisesta, että kyllä sillä on pointtinsa jos siitä on paljon valituksia kerran tullut. Ja niin, myönnän kyllä itse sortuneeni vähän epäasiattomaan kommunikointiin, joten poistin pari omaa asiatonta viestiäni. Kyllä toki voin mielipiteeni ilmaista, mutta itse ainakin haluaisin pyrkiä siihen, että se tulisi esiin siten, että en sillä pahaa ilmapiiriä aiheuttaisi. Useinkaan juuri ne mielipiteet eivät aiheuta mitään pahaa vaan se miten ne ilmaistaan. Toki jokaisella on ilmaisun vapaus ja en oleta, että kaikki pyrkisivät samanlaiseen kommunikointiin kuin itse ja se on ookoo. Toisaalta jos kirjoittaa kärkevästi niin silloin vastauksetkin ovat sen mukaiset ja siihen täytyy vain varautua.

Mielestäni täällä moderointi on kyllä varsin löyhää ja jos joku mode kokee tarpeelliseksi ketjun sulkea, niin yleensä siihen on ihan hyvät perusteet.
Totta tuokin. Asiat voi ilmaista niin monella tapaa.


Olen myös usein hämmästynyt, että täällä voi jopa nimitellä jotakuta.
Reikifoorumilla (jonka isäntä näköjään kinaa täällä erään henkilön kanssa  2funny) poistetaan viestejä paaaaljon pienemmästä syystä. Varsinkin, jos hiukkaakkaan moittii modetoimintaa.

Molemmissa on puolensa. Ikävää tulla nimitellyksi ja provosoiduksi, muttei sensuurikaan kivaa ole. Sitä voi harrstaa täysin mielivaltaisesti.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8720 : 08.04.2010 20:32:38 »


Puhun omasta kokemuksestani. Jos otettaisiin "kurjuuskilpailu" lapsuuden kokemuksista, saattaisin olla selkeä voittaja. En kuitenkaan halua vähätellä kenenkään muun kokemuksia. Jokainen määrittää itse omat kokemuksensa ja tuskansa.


 Huh
ennyt kovasti alkaisi tässä kisassa sinuna henkseleitä paukuttaan..
Ei kai kukaan nyt välttämätti ihan itte päätä omia kokemuksiaan?


tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #8721 : 08.04.2010 20:39:40 »

Me olemme moderaattoreina täysin vapaaehtoisesti ja omalla vapaalla ajallamme valvomassa näitä ketjuja. Ja olemme myös keskustelleet paljon keskenämme keskustelleet viime aikaisista kiistoista.

Nyt toivoisinkin, että kiihkeää keskustelua ja väittelyä saataisiin sen verran rauhoitettua ettei ketjujen sisältöihin tarvitsisi jatkuvasti puuttua ja niitä siistiä tai sulkea.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8722 : 08.04.2010 20:48:30 »

No mua ei haittaa yhtään vaikka mua takaisin sanallisesti berceelle potkiikin,
etenkin kun se tulee ihan aiheesta ja kyllä mä olen siihen ihan täysin varautunut
-mutta ei se tarkoita sitä, ettenkö siihen mahdollisesti jatka ja vastaa-
olenhan mä tämän universumin idioottilapsi, uglystupid2
mutta ymmärrän kyllä, ettei se kaikille ole kivaa luettavaa.

Olihan tuo nyt suljettu ketju hyvin avartava -kaikin puolin- Smiley

Tässä nyt odottelen vieraita Tampereelta (ja puhelimen ja ovikellon soittoa),
jotka kokee, että minä heidät tänne kutsuin,
mutta tuli tuokin nyt selväksi, että olemme yhtä ja sielunsiskoja hengessä
ja kaikissa tietoisuuden tasoissa, että hänen ajatuksensa, sanansa ja tekonsa ovat minun
ja minun ajatukset, sanat ja teot hänen

-sillähän se selittyy aika "luonnollisesti".  crazy2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #8723 : 08.04.2010 21:10:42 »


Puhun omasta kokemuksestani. Jos otettaisiin "kurjuuskilpailu" lapsuuden kokemuksista, saattaisin olla selkeä voittaja. En kuitenkaan halua vähätellä kenenkään muun kokemuksia. Jokainen määrittää itse omat kokemuksensa ja tuskansa.


 Huh
ennyt kovasti alkaisi tässä kisassa sinuna henkseleitä paukuttaan..
Ei kai kukaan nyt välttämätti ihan itte päätä omia kokemuksiaan?




En tarkoittanutkaan, että päättää. Sanoin, että määrittää. Siis sen, mikä kokemus on kamala. Ihmiset nimittäin reagoivat ihan eritavalla asioihin. Joku masentuu pienemmästä, toinen ottaa turpaan niin, että tukka lähtee. Keskusteltassa tämä herkemmin pahastunut voi kokea oman tuskansa isommaksi, kuin turpaan saaneen. Hänellä on oikeus kokea niin.
Omassa elämässäni tapahtumat ovat aika yksiselitteisiä ja lainvastaisia. Ei mitään mutu-juttuja.

Oikeassa olet kuitenkin, kurjuudella ei kannata paukutella henkseleitä. Eikä se ole kilpailu.
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8724 : 08.04.2010 21:36:09 »


Iltaa tupaan!  smitten

Tigrun kuulumisia on aiwan ihana kuulla, kaiken sen kivun ja sisun jälkeen, kun rakkaus lämmittää ja elämä maistuu.
Kovasti Onnea ja myötäiloa!  smitten

Ja sitten näihin kiistoihin  Wink, asiat "riitelee", näkemykset on erilaiset, mutta kun mennään toisen henkilöön, nimitellään tai piilovittuillaan, ollaan väärällä tiellä ja modeilta luunappia vaan kaikille jotka ei keskustelufoorumin puitteissa kykene toimimaan. Afro

Allekirjoittanut ja varmasti lähes kaikki muutkin lipsuvat välillä, mutta ruotuun vaan sakki.  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8725 : 08.04.2010 21:49:57 »

Hih, no tuo kommunikaation planeetta  merkurius siellä  vaaka lymyilee =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8726 : 09.04.2010 02:12:41 »


Komppaan myös Aamunsäteen ajatuksia monilta osin.
Aamunsäde, miksi ihmeessä sinun pitäisi mennä uudestaan energiahoitoon? Moni elää elämänsä saamatta koskaan energiahoitoa.



 smitten


minä kirjoitan vielä sen YV:n kunhan saan aikaa....sulla on mun mielestä asiallinen asenne hoitoihin.


saa nähdä miten käy minun ja energiahoitojen, ei minulla ainakaan nyt ole tarvetta. kyllä sen tietää ja tuntee onko tarvetta....loputtoman uteliaana ehkä jossain vaiheessa saatan haluta enemmän tietää mistä niissä on todella kysymys.


mutta on tässä tällä hetkellä paljon muita asioita päällimmäisenä juuri mulla.



Minäkin uskon että kaikki olennot on lähtöisin samasta Jumalasta, mutta sen jumalan lahja on juuri  'yksilöllinen sielu'....eli jokainen on ainutlaatuinen myös sieluna. kukaan ei voi kopioida toisen sielua. niinkuin muinoin egyptiläisillä oli ne 'sielu-linnut'....niin minä uskon että joka sielu on täysin ainutkertainen. sen takia en ymmärrä yhtään sellaista yhdistymistä missä pyritään olemaan samaa. mutta kai siinä on jotain kyseessä sen kanssa että päästään jollain tasolla kosketuksiin jonkun alku-energian kanssa....mutta hmm...minusta se tuntuu pikemminkin 'sielujen sulatusuunilta'... buck2



kyllä minun sieluni lentää vapaana kuin taivaan lintu ja kukaan ei sitä enää vangitse, kun se on kerran häkistään päässyt. se tuntuu todella hyvältä, kun se on vihdoin vapaa.




no, kiitos kaikille jotka keskustelivat, ehkä se ketju teki jo tehtävänsä minullekin, mitä siinä hain. ei jäänyt oikeastaan enää paljoa selvitettävää  Smiley

ja nyt se on nätisti nipussa. joku toinen voi aloittaa uuden jos tulee tarve.


ihmisiä varten kai tämä foorumi on, ja heidän tarvettaan keskustella?


mutta, ymmärrän että modejen työ voi olla rankkaa, ja sen takia en itse haluakaan koskaan mihinkään johtaviin asemiin tms, vaan haluan olla siitäkin vapaa.


ei täällä minusta vielä pahin mahdollinen 'kontrolli' ole mitä voisi olla, aika hyvin tämä on vielä vapaa.


en minä sellaista 'yhdenmielisyysfoorumia' haluaisikaan, enkä sellaiselle kirjoittaisikaan....



että on tehokas keino saada minut häädettyä ilman bannia. Smiley ---->joukkomielisyysfoorumi.









hmm.....meni vähän iltapäiväunet pitkäksi ja heräsin kahdelta crazy2 nyt voisi saada unet takaisin....





« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 02:35:35 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8727 : 09.04.2010 03:20:59 »

Sinänsä hassu ilmiö tuo 'Sulla on MUN nergiat' ketju, koska AthaMaaritin lopetusviestin mukaan ketjusta on tullut valituksia 'joka päivä', ja tuo ketju oli pystyssä n.1 vuorokauden. eli oikeastaan vaan yhden päivän. Grin jep, jotain klo 16. - seuraavan vuorokauden klo 17.... Smiley


mutta sepä siitä.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 03:23:32 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8728 : 09.04.2010 08:38:25 »

Sinänsä hassu ilmiö tuo 'Sulla on MUN nergiat' ketju, koska AthaMaaritin lopetusviestin mukaan ketjusta on tullut valituksia 'joka päivä', ja tuo ketju oli pystyssä n.1 vuorokauden. eli oikeastaan vaan yhden päivän. Grin jep, jotain klo 16. - seuraavan vuorokauden klo 17.... Smiley


mutta sepä siitä.

Niin, mäkin jäin miettimään ihan samaa, että mites tuo "joka päivä" oli mahdollista,
mutta ajattelin sitten, että mikäs mä olen mitään sanomaan
-kun nuo valittajatkin tiedetään.

Se on aina valituksen paikka, kun joku kritisoi, vaikka ihan asiallisestikin,
hengellisyyttä ja sen olemusta. Monet laskee sen loukkaukseksi.
On tabuja, josta ei saa puhua.

Tosin sitten toista saa nimitellä, arvostella ja tehdä näitä netti-diagnoseja
terveydentilasta (joka lasketaan laissa kunnianloukkaukseksi),
kunhan sen vääntää sen henkisyyden~hengellisyyden sisään
ja  smitten smitten smitten smitten smitten päälle.

Mä tiedän tämän takavuosilta itsekin, kun olen sitä harrastanut hyvin paljon.  Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8729 : 09.04.2010 08:52:16 »


sanon sen tännekin, saman kuin Grimski-ketjuun...kun se kuuluu tähän:


huono kritiikinsietokyky ja itsensä ottaminen todella vakavasti, on merkki EGOn herkkyydestä ja siitä Egoilusta saarnaa eniten ne joilla on oma Ego vielä...noh...ainakin sitä on smitten


ja minä kun en edes halua egostani eroon, niin en edes saarnaa egon menettämisen puolesta..... :Smiley


Egoaan on hyvä KOULIA....rapatessa roisQuu...se on vaan ELÄMÄÄ.....
tallennettu

Sivuja: 1 ... 580 581 [582] 583 584 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: