Sivuja: 1 ... 582 583 [584] 585 586 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605849 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8745 : 11.04.2010 16:50:10 »


kyllä olen jo vanha enkä palaudu biletyksestä enää nuoruuden malliin, kyllä tämä päivä menee ihan puolikuntoisena, eikä mitään taatusti tule tehtyä. Grin
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8746 : 11.04.2010 18:28:58 »


kyllä olen jo vanha enkä palaudu biletyksestä enää nuoruuden malliin, kyllä tämä päivä menee ihan puolikuntoisena, eikä mitään taatusti tule tehtyä. Grin

Hih, itsellä tuntuu, että menee vähintään kaksi päivää ennen kuin on normaali olo bilestyksen jälkeen. Ja aina se ei vaadi edes hirveitä määriä. Joskus pari lasia viiniäkin aiheuttaa jumalattoman krapulan. Ehkä toisaalta ihan hyvä niin pysyy kurissa tuo bilettäminen. Ei tule lähdettyä usein baariin siten että ottaa viinasta kun tietää, että menee pari päivää pilalle sen takia. Lähinnä aika usein tulee oltua kuskina ja käytyä muuten vain sosialisoimassa baareissa joissa liikkuu paljon tuttuja. Tanssilattiaakin tulee kulutettua melkein joka viikonloppu vaikka juotua tulee enintään kerran kuussa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8747 : 11.04.2010 18:35:31 »


kyllä olen jo vanha enkä palaudu biletyksestä enää nuoruuden malliin, kyllä tämä päivä menee ihan puolikuntoisena, eikä mitään taatusti tule tehtyä. Grin

Hih, itsellä tuntuu, että menee vähintään kaksi päivää ennen kuin on normaali olo bilestyksen jälkeen. Ja aina se ei vaadi edes hirveitä määriä. Joskus pari lasia viiniäkin aiheuttaa jumalattoman krapulan. Ehkä toisaalta ihan hyvä niin pysyy kurissa tuo bilettäminen. Ei tule lähdettyä usein baariin siten että ottaa viinasta kun tietää, että menee pari päivää pilalle sen takia. Lähinnä aika usein tulee oltua kuskina ja käytyä muuten vain sosialisoimassa baareissa joissa liikkuu paljon tuttuja. Tanssilattiaakin tulee kulutettua melkein joka viikonloppu vaikka juotua tulee enintään kerran kuussa.

Jännä kyllä kun mulla taas tuota krapulaa ei lähes koskaan tule. Otan maksimissaan sen neljä lonkkua, lopetan siihen kun huomaan että nyt alkaa järki vähän seisomaan..  Tongue Mutta luulis että kun on tälläinen vähäinen alkoholinkäyttäjä, niin tulis darrakin heti pienestä, mutta ei. Hyvä vaan.  Grin

Ei oo mitään hyötyä juoda itteensä rapakuntoon.  Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8748 : 11.04.2010 18:50:42 »

Juuh, tuo palautuminen alkoholin nauttimisen jälkeen..... crazy2


eilen keho sanoi että älä juo paljon, ja en juonut, tosin kiristävä korsetti esti myös syömästä, ja olin iki-onnellinen otettuani sen pois jatkoilla.... Smiley se oli hyvän näköinen mutta tuskallinen Undecided

keho on alkanut puhumaan tupakoinnin lopettamisen jälkeen ja olen iloinen siitä. tupakoinnin aikana se oli turta, ja yhteys ei toiminut...mutta vaikka joinkin suht vähän niin silti heikko olo...luulin että se on 'vanhuutta' Grin olen kyllä huomannut selkeän eron palautumisessa verrattuna 5-10 v sitten.

ja enää ikinä en halua aamulla oksennuskrapulaa....nouh thanks. kokemukset siitä on jo riittäviä... buck2


vaikka en minä kyllä koskaan mikään kovin tiheätahtinen bilettäjä ole ollut, mutta elämään on sattunut kuulumaan hyvien teemabileiden järjestäjiä aina. siunaus sekin Smiley


nykyään tuntuu, että 2-3 biletystä vuodessa on riittävä....riippuu tietenkin tilanteesta....ei silleen jäykästi, jos on enemmän syytä juhlia niin mikäs siinä Smiley
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8749 : 11.04.2010 19:35:45 »

Korsetti ei ole kyllä mikään maailman paras biletysvaate vaikka ihan super ihanalta näyttääkin. Itsellä oli yo/valmistujaispäivänä päällä itsetekemäni teräsluitettu korsetti ja täytyy sanoa, että vaikka oli hyvä ryhti, niin oli varsin rankka päivä ^^ Kauhean kuuma kesäisin kaiken lisäksi =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8750 : 11.04.2010 19:37:35 »

 wow...osaat tehdä itse korsetin coolsmiley

paljonko maksaisi tilaustyö?


joo, ei mulla kuitenkaan ole rahaa crazy2


jos oisi, niin voisin tilata mittatilaustyönä....
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #8751 : 12.04.2010 05:01:54 »

Ihanaa ja ääröttämän kaunista maanantaiaamua koko astron porukalle. =)

Tässä loistava biisi aamunavaukseksi, Miriam Stockleyn Perfect day.
http://www.youtube.com/watch?v=N1axKPIbR44

Se aina ihan yllättää miten paljon pidän maanantai päivistä. Ne ovat jollain tapaa ihanan raukeita ja raikkaita. Mikä olisikaan parempaa kuin aloittaa uusi ja sarastava viikko. Lähdempä tästä keittämään teetä. Aika loisto fiilis. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8752 : 12.04.2010 08:11:50 »

kohta on nokka kohti hesaa ja esikosen näytönpaikka alkaa klo 18. mua jännittää ihan pimeesti.mahaki kipee.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #8753 : 12.04.2010 13:13:48 »

Onnea matkaan I-ronia! Afro


Sataa. Undecided Ja on kylmä. Embarrassed Mittari ei nouse koko viikkona 15 astetta lämpimämmäksi. buck2
Jos ensi viikko on vielä tätä, niin tämä tyttö pakkaa laukun ja suunnistaa aurinkoon. Kiss
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #8754 : 12.04.2010 13:22:02 »

Tsemppiä I-ronialle ja tytölle! Olkoon matkanne suotuisa!  Smiley

Tähdet on hyvässä asennossa täällä, töitä on tullut lisää, kulta kuolaa perään, harrastuksetkin etenevät. Vielä tekis mieli, olla Nikenä Niken paikalla.

Mitäs sitä vielä keksisi lisää? Sellainen punkkupalaveri olisi nyt paikallaan  Tongue pörisevien päiden kanssa. Muru ehdotti, että ruvettaisiin väsäämään leffaa yhdessä: ajatus kipinöi kivasti!  smitten

Kaverit ovat ostaneet ihanan talon, iloitsen heidän kanssaan. Ihana kevät! Uudet tuulet puhaltaa.

Hyvää viikkoa ja lähetän täältä tällaista pirskahtelupurskahteluvoimaa!  Wink  smitten

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8755 : 12.04.2010 13:46:29 »

pirskahtelupurskahteluvoima kuulostaa just hyvältä.


ulkona tosi kirkas kevätpäivä, ja innostavaa tekemistä.


kirkas on muuten hieno sana.


luin eilen siitä Anam Cara kirjasta, mit en ollut ennen tajunnut, että sana 'inspiration' tarkoittaa sisään hengitystä.


in  - sisään, 'spiraatio' , spirit - henki....'spiraatio' hengittäminen...


joten siitä vaan inspiraatiota sisään kirkkaasta kevätilmasta Smiley



ainoa ongelma vaan on, että kello prkl taas juoksee liian nopeaan!!!! knuppel2
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 13:51:57 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8756 : 12.04.2010 22:27:12 »

Äh, mä olen (myös) ihan pupu-kuumeessa täällä, kun ystäväni on hankkinut uuden eläinystävän,
sellaisen söpön pienen minikokoisen mustan pupun. Kiss

Jouskari ei anna mun ottaa pupua enään, kun tuo hauveli-pienokainen on jo tulossa
ja hänen mielestään puput haisee ihan rotille. Grin

No.. kyllä tuossa hauvelissa piisaa hommaa, kunhan nyt ensin saapuu. Wink

Jouskari pelkää mun eläinrakkauden johtavan siihen, että koko talo loppuviimein
muistuttaa lähinnä eläintarhaa, kun aina mun tielle osuu joku kaltoin kohdeltu,
vaikeuksissa oleva tai koditon eläinparka, jota pitää auttaa.

Tosin mun a-äiti hiukan varotti Jouskaria, että niin saattaa käydä ja varsin salakavalasti, Kiss
nyt kun on tilava omakotitalo ja pihaa ja valtavat ulkoilualueet.

No lapsena ja nuorena tuli adoptoitua noita kaiken näköisiä ressukoita
ketun -ja rusakon poikasista variksiin, koiriin, kissoihin, poneihin, hevosiin ja niin,
ja olipa mulla kerran kana, vuohi, Ossi-possu ja 2 kalkkunaa, Kyllikki ja Tellervo, siis ne kalkkunat,
joista sitten Ossi, Kyllikki ja Tellervo päätyivät Joulupöytään eri Jouluina ja kyllä itketti ne Joulut. Cry

Koiraa hankittaessa ehdotin, että chekkaisimme ensin löytöeläimet, että mitä sieltä löytyy
ja se olisi niin kuin eettisempää ja niin, mutta hän kieltäytyi siitä ehdottomasti ja sanoi,
että hän ei vie mua lähellekään moisia paikkoja, koska sieltä pitää kuitenkin lähteä useamman
eläin vauvan kanssa pois ja on parempi viedä mut kenneliin, missä on mahdollisimman kalliita
rotukoiria, niin mun maailmankuvaan ei mahdu, että moisia otetaan monta,
kun kodittomia ressukoita on niin paljon.

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #8757 : 12.04.2010 22:40:57 »



                                          coolsmiley


                  Jos nyt kuitenkin harjoittelisi erillaisilla pehmoleluilla, noin kokeeksi!


                                                  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8758 : 12.04.2010 23:40:14 »

ei tullu voittoa. eikä päästy yleisönsuosikiksi.
mutta Tarppa oli paras.
äippä oli haljeta ylpeydestä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #8759 : 12.04.2010 23:57:40 »

mutta Tarppa oli paras.
äippä oli haljeta ylpeydestä.

 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 582 583 [584] 585 586 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: