Sivuja: 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548641 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #8730 : 09.04.2010 08:15:34 »

Niin..
Mä pidän itseäni egoistina, jolla se lähentelee jo jonninlaista narsismia, ajoittain pahoinkin,
mutta mä olen huomannut, että sen rehellinen tunnustaminenkin on tuomittavan egoistinen teko,
joten mä ymmärrän hyvin niitä, jotka julistaa, että he ovat egonsa kuolettaneet,
eivätkä anna sen hallita itseään -vaikka se ei käytännössä olisi tottakaan-
mutta onko muuta, parempaa keinoa puhua omasta egoismistaan tulematta tuomituksi
ja arvosteltavaksi? Huh

MUOKS. Puuttuvat sanat lauseissa -> lääkitys ei ole kohdallaan. buck2
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 08:18:16 kirjoittanut Sasha » tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8731 : 09.04.2010 08:24:32 »

Sasha:


Lainaus
mutta onko muuta, parempaa keinoa puhua omasta egoismistaan tulematta tuomituksi
ja arvosteltavaksi?


Hyvä pointti :Smiley


Minusta oman egoisminsa tai narsisminsa rehellinen tunnustaminen on erittäin cool.


koska hyvä itsetunto perustuu todelliselle itsetuntemukselle, samoin vahvuus. jos tietää, millainen todella on, se tieto tekee horjumattomaksi. silloin voi joustaa, mutta ei katkea. ei hajoa enää niinkuin posliiniastia....mun menneisyyttä. olen liimannut itseni kokoon terapeutin ja muiden avustuksella.

siis: se todellinen minäkuva ei todellakaan tarkoita 'kaunistettua' kuvaa, vaan omat rumuudet, tai ei niin hyvät puolet nähden myös.


jos todella tietää että on narsisti, niin....mitä sitten? MIKSI se ominaisuus pitää ARVOTTAA jonkun ULKOISEN asteikon mukaan negatiiviseksi?Huh?     idiot2   idiot2   idiot2



negatiivistä on kaikki se mikä ei toimi.


tuskin kukaan näyttelijä tai esiintyjä edes pärjäisi ilman jonkinastaista narsismia.


minäkin myönnän olevani....hmm....ainakin myönnän olevani pilkun***a, mutta jonkinlainen....hmm....olenko narsisti....en vielä tiedä.


nautin olemassaolostani ja en peittele sitä. siinä yksi määritelmä. onko se narsismia...

tykkään olla valokuvissa jos mieheni niitä ottaa. joskus teen omakuvia fotoshopilla tai otan naamastani kuvia...se on myös itsetutkiskelua. taiteilijat ovat aina maalanneet omakuvia....minä en ole vielä maalannut, piirtänyt kyllä...katselen peiliin päivittäin, pidän vaatteista, koruista ja meikeistä. se ei kuitenkaan ole enää minulle pakkomielteistä.... :Smiley


niin, tunkeudun elämään syvälle omalla tavallani, haluan kokea sen vahvasti, enkä pelkää (enää) pimeää.



mulla on ollut aikoinaan jättimäinen ego, mutta se on pienentynyt nykyään suhteellisen sopivankokoiseksi minulle....juuri sen takia kun se on ottanut kolauksia ja kouliintunut. Smiley

Se ego ilmeni minulla juuri äärimmäisenä kritiikinherkkyytenä ja itseni vakavasti ottamisena.

uskon, että se voi ilmetä eri ihmisillä monin eri tavoin....




« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 08:28:54 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8732 : 09.04.2010 08:36:40 »


jos todella tietää että on narsisti, niin....mitä sitten? MIKSI se ominaisuus pitää ARVOTTAA jonkun ULKOISEN asteikon mukaan negatiiviseksi?Huh?     idiot2   idiot2   idiot2

negatiivistä on kaikki se mikä ei toimi.

tuskin kukaan näyttelijä tai esiintyjä edes pärjäisi ilman jonkinastaista narsismia.

Niin.. jos niiden huonojen puoliensa tietäminen ja tunnustaminen on niin exclusivea
-koska kait monet ei niitä tunnista, eikä tunnusta- vaikka siihen pitäisi kuitenkin pyrkiä,
että se siten on egoismia ja jopa narsismia? idiot2

minäkin myönnän olevani....hmm....ainakin myönnän olevani pilkun***a, mutta jonkinlainen....hmm....olenko narsisti....en vielä tiedä.


nautin olemassaolostani ja en peittele sitä. siinä yksi määritelmä. onko se narsismia...

No en mä nyt vielä tuota narsismiksi laske. Tässä on linkki, josta pääsee tutkailemaan
ainakin pääosaa narsismin oireista;
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html

tykkään olla valokuvissa jos mieheni niitä ottaa. joskus teen omakuvia foroshopilla tai otan naamastani kuvia...se on myös itsetutkiskelua. taiteilijat ovat aina maalanneet omakuvia....minä en ole vielä maalannut, piirtänyt kyllä...

Niin mäkin.. :Smiley  paitsi, että mä käytän kuvieni käsittelyyn HOROShoppia. Cheesy Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8733 : 09.04.2010 08:51:53 »

lainaukset Sashalta




 smitten 2funny

Lainaus
Niin mäkin..   paitsi, että mä käytän kuvieni käsittelyyn HOROShoppia
.  


and I interpret whorescopes Cool


kiitos linkistä, luin terapia-aikoinani nuokin healingeaglen sivut. ja ne oli minusta hyvät.


nyt tiedän oikean vastauksen. olen ollut jonkinasteinen narsisti. mutta olen pahemmassakin kunnossa olleita narsisteja tavannut....


kyllä mulla se terapia paransi sitä narsismia.


mut tuskin kukaan on mikään 100% äärinarsisti.....on vain henkilö, jolla on narsistisia piirteitä jossain suhteessa, ja jonkun verran, ja mitä enemmän ne aiheuttavat surua ja murhetta henkilölle itselleen ja läheisille, niin sitä enemmän kannattaa tehdä jotain...


Lainaus
Niin.. jos niiden huonojen puoliensa tietäminen ja tunnustaminen on niin exclusivea
-koska kait monet ei niitä tunnista, eikä tunnusta- vaikka siihen pitäisi kuitenkin pyrkiä,
että se siten on egoismia ja jopa narsismia?


niin, rohkeus nähdä omat huonotkin puolensa voi herättää myös kateutta, ja kateus tulee ilmi eri tavoin.


hih, ihmisyys on niin hassua, mitä kaikkea olen nähnyt kadehdittavan, jopa mielenterveysongelmia, jos ne on leimattu jotenkin hienoiksi, kuten 'luovien nerojen maanisdepressiivisyys'.....joka on yhdenlainen 'myytti'......


kaksisuuntainen aiheuttaa paljon kärsimystä itselleen ja luova voi olla ilman mielenterveysongelmia......




ja sitten, jotkut kokee jo pelkästään sen että kirjoittaa paljon tai on aktiivinen huomionhakuisuudeksi tai narsismiksi...tms...


LOPPUPÄÄTELMÄ:


mitenkään päin et voi tehdä oikein, aina joku valittaa. ja ei se niin vakavaa ole....



NYT ASIOILLE!


harmi että mulla on tänään juoksevia asioita, haluaisin viettää koko päivän kotona yömekossa tän juttuni kanssa smitten

« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 08:53:54 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8734 : 09.04.2010 10:01:31 »

 Grin  Ja mä lukaisen oman HOROskooppini ja jatkan töitä,
jos saisi jotain aikaankin tänään. Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8735 : 09.04.2010 10:18:09 »

Kiva, mäkin olisin kateellinen itselleni suuresta työmäärästä,
mutta en ole kun lähenen koko ajan burn outtia....
Rahat on kyllä ihan jees, mutta jotenkin menotkin kasvaa kun tulot suurenee..
Oon hirveen hyvä hemmotteleen itseäni säästelemättä....

No joo, tiiän rajani, en mä voi näin jatkaa ja jatkaa... Mä vaan toivon saavani pian sen vakipaikan ja sitten mulla onkin ne ihan tyypilliset suunnitelmat  2funny

Kyllä mä sen perheellistymisen ja omakotitalohaaveen takia pistän vähän väliä rahaa sukan varteen
ja maksan opintolainaa isoja summia kuussa että saisin sen joskus pois, äkkiä..
Se laina ei anna mulle enää yhtään mitään  Angry Jos saisin se pois niin voisin huoletta keskittyy vaan siihen tulevaan asuntolainaan... Grin Sitä sentään maksaa takaisin vähän niinkuin itselleen..
Tavallaan........
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #8736 : 09.04.2010 11:02:55 »

Oi, oi, Wienin loma kuulostaa hyvältä!
Mulla on jo kymmenen vuotta sitten hankittu opaskirjanen, taitais olla todellakin vanhentunutta tietoa.. Toisaalta, ei kai ne linnat ja nähtävyydet minnekään muuta!
Olis kyllä hienoo päästä sinne, vaikka viikoksi, koluamaan kaikki paikat (linnat!).
Pari pikavisiittiä on ollut vain semmonen pintapuolinen raapaisu.

Hyvää matkaa Zaphir!
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8737 : 09.04.2010 11:55:09 »

Huomenta tyypit  smitten

Kertokaas mulle mitä kannattaa Amsterdamissa käydä katsomassa, kokemassa jne.
Matka suunnitteilla ja opaskirja löytyy, mut arvostaisin kertomuksia enemmän  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8738 : 09.04.2010 12:31:32 »



Hyvää matkaa Zaphirille, toivon että nautit matkasta ja saamme kuulla, kuinka sinä koit Wienin, ja miten se eroaa yksilöllisesti Sashan kokemuksesta Wienistä...on aina ilo kuulla uusia tarinoita.
 smitten


Mulla kun ei ola tällä hetkellä varaa matkustaa ulkomaille, niin kuulen mielellään matkakertomuksia Smiley


tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8739 : 09.04.2010 12:42:11 »

ihana ilma, aurinko paistaa  smitten

tehdään ipanatsin kanssa lähtöä esikoisen koululle kun reksi lainaa meille juhlasalia ja laitto pyynnöstä mikit ja kaikki toimimaan Smiley
maanantaina on kova koitos, aamulla lähdetään heltsinkiin täältä maalta Smiley

jos on haluja nii voi käydä antamassa äänen yleisönsuokikin tittelistä:
http://koululainen.fi/tahti-2010/esitykset/taru-laulu-linnavuori

tänään on ohjelmassa vielä koemeikki ja koekampaus että miltäs näyttää kunnon kasari, krepattu tukka ja niittivyöt ja sifonkihuivit Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8740 : 09.04.2010 16:07:37 »

hienoa jos olet löytänyt sellaisen kohteen jonne haluaisit palata....ja muutenkin mielenkiintoista.

minä oon nyt ihan puhki kun oon juossut koko päivän asioilla.....


vihdoin kotona, talvitakissa alkaa olla kuuma.


odottelen Wien kertomuksia. smitten

tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8741 : 09.04.2010 19:32:04 »


Iltaa tupaan!

Ja Perjantaita. Suurimmalla osalla taisi alkaa vapaiden vietto, minulla oli taas puolestaan tänään viikon ensimmäinen työpäivä ja seuraavat 7 pv samaa rataa.  Tongue

Oi Amsterdam! Tai Hollanti....  smitten Parasta on kuitenkin minusta keväällä ne pellot, jotka hehkuvat kukkaloistossaan. Onkohan siellä jo sen aika?
Mutta tykkään Amsterdamin kirppareista, bubeista, joissa pyydetään anteeksi jos kännykkä soi ja syöksytään pihalle puhumaan Grin ... vähän toista kuin Suomen kännykkäkulttuuri.
ja toreista, joissa kukkaloisto on myös mahtava.
Kanaaleilla ajelu on myös mukavaa.
Mukavia musoitakin sieltä löytyy, ja pidän ihmisistä siellä. Ystävällisiä.  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #8742 : 10.04.2010 10:05:03 »

Pitänee tästä lähteä kohti Helsinki-Vantaata, että ehtii sielläkin tehdä ostoksia.  Smiley Jotain kivaa lahjaksi pitäis miehellenikin jostain löytää, kun on se 20-vuotistapaamistamme juhlistamaan luotu matka. Häneltä nimittäin sain oman lahjani jo siellä Dubaissa.  :Smiley

Ihanaa reissua teille!  smitten Toivottavasti kaikki menee Täydellisesti.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8743 : 11.04.2010 10:34:40 »


Kiva että Wienissä hyvät tunnelmat.


minä köpötin kotiin kymmenen aikaan hiertävillä korkkareilla ja nyt istun koneen ääressä silmät täynnä sotkeentunutta meikkiä joka ei lähtenyt pesussa. todella mielenkiintoista. koitan pysyä tän päivän valveilla ettei rytmit käänny.....vaikka nukuin suloisessa 'siskonpetissä' kolmen naisen kanssa samassa sängyssä jonkinlaista puoliunta...... Smiley
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #8744 : 11.04.2010 11:55:20 »

...

Kaikille siis todella lämpöiset terveiset täältä Wienistä  smitten,

...

Kiitos ja nauti minunkin puolesta  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: