Sivuja: 1 ... 388 389 [390] 391 392 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8685722 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #5835 : 13.02.2009 16:18:30 »

Tästä se alamäki taas alkaa. Silti mua ei pelota yhtään. Nää ajat on eletty ennenki.

"Etkö sä opi virheistäs?"
"Opin."
"Miks sä sit teet tän saman paskan koko ajan uudestaa? Tajuutko ettet sä loputtomiin jaksa tollasta?!"
"Aina ei jaksa ite ajaa."
"Täh? Mua vituttaa noi sun vertaukset, puhu niinku normaalit ihmiset!"
"Nii. En mä aina jaksa ite ajaa."

Elämää ei saa pelätä vai mitä?

That's why I will face my life
eye to eye
so we can walk togehter
hand in hand
towards the end.

Lionheart kuittaa, kiittää ja kumartaa.

Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5836 : 13.02.2009 16:20:36 »

No joo saas nährä. Kun tuota, no hra Kauris kun kertoi mulle, että on elämänsä aikana ihastunut vain kaksos-naisiin, ja tietää täsmälleen mitä flirttejä ja pelaajia ja levottomuuksia me ollaan - eikä just sen pintaliidon takia ole kyennyt suhteeseen kaksosen kanssa, vaikka onkin kovasti ollut ihastunut..

Se kuvaili tätä "exäänsä" miten se lähti baarissa yksin kierteleen ja jutteli jokaiselle miehelle ja oli niin elementissään siellä suhaillessaan.. Häntä se kuulemma risoi niin paljon, menetti luottamuksen..

Tämän perusteella voisin sanoa että Hra Kauris ei kestäisi mun kanssa kauaa, mä oon nimittäin juuri samanlainen kun ne sen edelliset kaksoset ketä se kuvaili. Hyvänen aika. Saahan sitä nyt jutella ihmisille ja olla avoin - mulle sosiaalinen kanssakäyminen ei oo pelkkää flirttiä, enkä hae sillä mitään sen kummempaa, eikä se musta oo merkki kevätkenkäisyydestä tai pinnallisuudesta....

Päätin et meen tänään muokkaukseen, eli siis sellaseen tehokkaaseen lihaskuntojumppaan  Cool
Jos tää mun tsydeemi pysyis nyt näin, niin käyn vastedeskin kaks kertaa viikossa jossain uimahallin jumpassa, mukavasti erilaisia vaihtoehtoja ja ne on niin paljon tehokkaampia kun se, että reenaisin kotona - en ilmeisesti osaa kotona ruoskii itseäni tarpeeks, vaan lopetan liikkeiden teon heti kun alkaa poltteleen tai tuleen liian hiki... Grin Ryhmäjumpassa on hyvä se sellanen sosiaalinen paine, joka kannustaa yrittämään parhaansa ja jatkamaan loppuun, vaikka lihakset tärisis... Grin Lisäks vielä se, että vaikka on koko ikänsä jumppaillu ja saleillut, niin yksin jumpatessaan tekee aina niitä samoja vanhoja liikkeitä, eikä se hyödytä siis hirveesti reenata aina samoja, ennestään jo vahvoja lihaksia.. Kunto-ohjaajilta saa ihan uusia niksejä liikkeiden tekemiseen, aina oppii uutta....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5837 : 13.02.2009 17:10:12 »

Pööh.. Mulla on kyll jokseenkin tuhti ja läski olotila...
Tai noh, hah, mun isä sanoi aina "en minä ole lihava, olen solakka"... Grin Grin (15-20kg ylipainoa)
Ja äänialaltaan isä sano olevansa riekkotenori... (ei sellasta olekkaan)  coolsmiley
En tiiä miks nää kaikki isän sutkaukset nyt muistuu mieleen..
Pieraistuaan isä sanoi "henget puhuu"..  2funny

Yritän vaan kuluttaa aikaa. Oon kolmesta asti ollut täällä jumppavetimet päällä menossa kuudelta alkavaan jumppaan.. Puolelta voin jo lähtee, eli enää 20min odotusta..Jes!!
En tajua miksi pitää aina olla niin ajoissa.....

Niin enkä mä mikään lihava ole.. Tää on vaan taas tää ärsyttävä ilmiö: oon alkanut liikkumaan JA syömään... Vaikka liikun tosi paljon, en tosiaankaan laihdu.. Se on pääasiassa syömisestä kii se laihtuminen, mutta kun haluisin saada poltettua rasvaa liikkumalla... Pitäs olla tiukka kuri itsensä kanssa. Toisaalta mulle on pääasia ja tavoite hyvä kunto joten whaaaatever...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5838 : 13.02.2009 17:30:24 »

coolsmiley
               Riekkotenori ! Kuulostaa seksikkäältä! Kiima on se joka puhuu!

knuppel2   smitten   angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5839 : 13.02.2009 18:33:27 »

coolsmiley

Kyllä katto päänpäällä on parempi vaihtoehto, kun pelkkä porttikongi.

angel

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5840 : 13.02.2009 19:57:38 »

Nii. Ja määkin oon päättänyt laittaa tuulemaan ja ihan kohta voisin hankkia itselleni TV:n ja sohvan..!!
Ehkä säästän ensin pari kuukautta tai puoli vuotta, niin että suurin osa rahoista on jemmassa ja maksan sit osamaksulla... jei.. Oisko kiva?
Haluisin myös maalata kaks seinää uudelleen, koska vaaleankeltanen ja vaaleanpunainen seinä alkavat jo tympiä..
Keltaisen maalaisin vaalean harmaanruskeaksi ja vaaleanpunaisen harmahtavan roosaksi, hieman sellaiseksi tummemmaksi, mutta aika maanläheisen väriseksi...

Nonii, kelle soittasin, oinaalle vai jouskarille, että mennään hakeen maalia ja tuutko maalaan mun seinät.. Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5841 : 14.02.2009 01:49:06 »

tickedoff

Eihän täällä ole enää ketään!! Ja aamukahviin on vielä aikaa!!

Siis nukkukaa hyvin ja nähkää naapurin seksikkäästä !!

U N T A,  jota ette onneksi aamulla enää muista.

angel

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5842 : 14.02.2009 14:31:56 »

Haha! En mäkään jaksa angstata, vaikkakin kaipaan romantiikkaa..

Mä kävin ostaan sellasen paketin missä on kaks vaaleenpunasta sydänleivosta.. Ilmeisesti ne pitäis jakaa rakkaan kanssa mutta saanpahan sit itse kaksi, lälläslää.. 2funny
Voisi mennä vuokraan jonkun leffankin kyllä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5843 : 14.02.2009 16:32:25 »

Hahhah.. Mä oon saanut tänään 3 treffikutsua, nyt pitää siis oikeen miettiä mihin suuntaan tässä lähtisi..
 uglystupid2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5844 : 14.02.2009 16:33:39 »

tänään pitkästä aikaa baariin kaverin kans  Cheesy

Jos sais jotain muuta ajateltavaa murehtimisen sijasta!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5845 : 14.02.2009 16:42:06 »

Ai baariin, hah, mä en enää muista minkälaista on olla baarissa.. Siis koska olisin viimeks käynyt.. idiot2
Marraskuussa? No käytiin me sen mun kaverin kanssa myymässä niitä paitoja yks vkloppu, mutta en juonut silloin..

Mä oon tänään kotona ja katson sinkkuelämää + yhden toisen leffan ja nautin olemassaolosta.. smitten
Mä en mihinkään täältä tänään lähde.  Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5846 : 14.02.2009 18:48:27 »

Smiley smitten smitten Kiss laugh smitten Smiley Cheesy Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5847 : 14.02.2009 20:25:32 »

Hei taas... jatkanen yksinpuhelua täällä--  smiley6600

Mulla on niin sanotusti perhosia mahassa. Tänään on ollut miesrintamalla ihan ihmeellisiä tapahtumia, en tiedä saako ystävänpäivä vaan kaikki sinkkumiehet jollekin metsästyskannalle.. idiot2

Mister Urakoitsija soitti mulle, siis tämä neitsyt-herra joka kuvittelee olevansa elämäni rakkaus.. Se ei joulun jälkeen ole pitänyt yhteyttä, nyt sitten soitti ja sanoi olevansa tulossa mun luokse kylään ja olisi mielellään myös yötä. Jokin minussa sai rohkeuden sanoa että se ei nyt sovi. Jotenkin olen päässyt hänestä ja tempuistaan niin hyvin ylitse, etten tarvitse enää sitä samaan soutamis-huopaamis-peliä enää ja tein sen selväksi. Hyvä hyvä!

Noh sitten tällainen.. Puhuin tässä jo eilen (?) kauris-miehestä, jolle tosin annoin pakit, mutta nyt puhun sitten eri kauriksesta. Se on tosin mua 5v vanhempi, mutta ei se musta mikään paha ikäero ole, hyvä vaan että on vähän kypsempi. Hän on herättänyt mussa pienehkön mielenkiinnon ja tänään sitten juteltiin vähän enemmän.. Tottakai mun piti ottaa lopulta se syntymäaikakin selville.. Hän on  askendentti leijona kuu skorpioni enkä yhtään ihmettele nyt sitä voimakkuutta mikä hänestä huokuu.. Saas nähdä miten tämä homma etenee. En vielä kuvittele mitään.  Smiley

Mulla taitaa olla jo kevättä rinnassa.. Sydän on avoinna uudelle rakkaudelle ja uudelle alulle, enkä kylillä liikkuessanikaan malta olla hymyilemättä vastaantuleville miehille ja oon kyllä huomannut miten ne katsoo takaisin.. Grin Enkä siis tällä nyt tarkoita että olisin mikään erityisen superhehkeä, mutta kyllä ne miehet huomaa naisessa ne energiat sen ulkonäön takaa. Jos mieli ja sydän on hyvässä kuosissa niin uskon sen näkyvän ja vetävän puoleensa.

Mitäs teidän viikonloppuihinne kuuluu? Tunteeko kukaan muu että nyt on oikeesti lovea ilmassa?  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5848 : 14.02.2009 21:52:33 »

Hyvä, hyvä..!  Wink
Kokillekin parit minttukaakaot... Cool

Jaahas, jaahas. Pitäisköhän tässä vähän yrittää rauhoittua, en saa varmaan yöllä unta kun oon niin täpinöissäni.. Jotenkin tunnen nahoissani sen että  jupiter kolmioitsee mun keskitaivastani ja 7. huoneen aurinkoa ja merkuriusta ... ja  aspect_sex uranukselle.. Sen lisäks  pluto aspect_sex pluto ja   pluto aspect_con neptunus ... Tässä ajassa on jotain voimakasta...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5849 : 15.02.2009 00:59:50 »

Kyllä varmasti on lovea ilmassa kun nautin just 22 jälkeen ja meillä on unisex-majoitus. Muistaakseni ainakin kokki oli ihan jees noin ulkonäöllisesti Kiss crazy2 2funny

coolsmiley

Lienee, jopa tuskallisen hellyttävää jatkaa kaikkiin mahdollisiin vaihto- ja

ehtoihin! Maisemathan pysyvät paikallaan, ihmiset vain vaihtuvat.

angel

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 388 389 [390] 391 392 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: