Sivuja: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8677419 kertaa)
0 jäsentä ja 109 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5550 : 10.01.2009 20:03:11 »

Mulla on aina yleensä jalat maanpinnalla, mutta sydän ja pää pilvissä Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5551 : 10.01.2009 20:04:48 »

olet nouseva NEITSYT.. minä olen kaiken kaikkiaan ilmaa ja tulta. maa ja vesimiehethän ei ole megessä pysyneet, kauimmin kesti tuli-maa rinnalla.

tuli-maa ei olisi mahdoton, mutta veikkaan että tuli-ilma
..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5552 : 10.01.2009 20:39:32 »

äh, tekis mieli alkomahoolia, mutta ku syön dalaciniä.. hammaslääkäri kyl sano et vois ottaa kuhan ei oksenna.. mut.. onko muita mielipiteitä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5553 : 10.01.2009 21:29:58 »

Iltaa tupahan  smitten
marix -en ota kantaa, koska ketään ei saa kehoittaa nauttimaan... ainakaan alkoholia.
Tässä virtuaalisesti kuitenkin voin kaata sinulle konjakkia lasiin ja saisko olla pari palaa nokkostuoremehusta tehtyjä jääpalasia sekaan?
 Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5554 : 10.01.2009 21:32:52 »

Tigrix, juu ei todella ole ollut helppoa. Mulla on ollut stressiä niin pitkään että olen kyllä kohta kelottunut ihan kunnolla.  buck2 Ei jaksais tätä hiillostusta enää yhtään. Mutta jälkisammutus on menossa ja uskon että kohta helpottaa, vaikka ilma voi hetken aikaa ollakin vielä savuinen niin kyllä se siitä kirkastuu. Pitää vain uskoa ja yrittää jaksaa. Olen oppinut todella paljon itsestäni viimeisen vuoden aikana ja voin sanoa, että kunhan tämä stressi on ohi, niin osaan todella arvostaa sellaista tasaista ja rauhallista elämää. Ilman suurta draamaa tai isoja stressin aiheita.
Voimia sinullekin, jollain tavalla koen että meillä on hyvin samanlaisia tunteita. Ne tunteet on tärkeitä, ja me ollaan tärkeitä. Sitä tässä kai juu opetellaan.  smitten

Saturnalia, voi että olen niin iloinen puolestasi.  smitten Näen jo sieluni silmin että kyllä sinä sinne menet, vaikka nyt epäröit niin maailma imaisee sinut mukaansa. Anna mennä ja onnea matkaan!  Smiley

Yllätys yllätys en saanut viime yönä millään unta ja jessus kun alko meneen silmissä sellanen kuvafilmi. Jotain ihan tuntemattomia ihmisiä, paikkoja, tilanteita... Jotka ei liittyny toisiinsa, hirveellä tahdilla. uglystupid2 idiot2 crazy2 Toi täysikuu herättää mussa jotain psyykkisiä kykyjä.  Shocked
En tiedä oliko se selvänäköä ja näin vain maailmassa jotain paikkoja ja ihmisiä juuri sillä hetkellä vai oliko se edellisiä elämiäni vai mitä?? Tai sitten se on tää stressi ja väsymys ja alkaa vähän heittää päästä.  crazy2

Tänä iltana aion lausua iltarukoukseni ajoissa ja toivoa, että saan nukuttua ensi yönä. Rauhallista, joskin täysikuun loisteista yötä tupaan!  Smiley ja olkaahan varovaisia sen alkomahoolin kanssa tällaisena iltana.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 21:36:10 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5555 : 10.01.2009 21:44:56 »

Juuri siksi, täytinpä lasini toiseen kartaan jo *hik*  Cheesy
Mokoma kuu  Wink
Viime yö oli jo riittävän levoton ja aikasemmmat kokemukset ovat todistaneen, tämän sulkevan hieman tuota vastaanottokanavaa...
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 21:47:34 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5556 : 10.01.2009 21:45:52 »

smitten

Mullakin on ollut ihan ihme öitä...
Viimesin yhteensattuma, tai viesti minkä sain unessa, on niin kummallinen että en osaa sitä oikein tulkita...
En vielä ollut nukahtanut, kun näin naiset kasvot, se nainen katsoi muhun, sanoi mun etunimen ja "neljä".

Sitten säpsähdin, mitä neljä? Heräsin yöllä tunteeseen, että se neljä tulee nyt. Avasin silmät ja katsoin kelloa ja se oli 04.04.... idiot2

Soitin eilen selvänäkijä-tutulleni, niin se sanoi että alkoi piirtää heti kun olin esitellyt itseni puhelimessa,
hän oli piirtänyt neljä viivaa, sitten hän sanoi niiden olevan koskia, neljä voimakasta virtaa..
Ei oikein osannut selittää mihin ne liittyvät, muuta kuin että neljässä kuukaudessa saan käsiteltyä neljä eri asiaa, joka kuukausi yhden... Sitten kerroin hänelle unesta ja hän vaan nauroi, että mitä mä hänelle soitan kun näen itse samat jutut (kerroin myös unesta jossa sukelsin krokotiilin kanssa)...

4 vaan teillekin!!  Grin Mitä ikinä tarkoittaakaan... idiot2

*muoks. kirjotusvirhe
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 22:02:19 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5557 : 10.01.2009 21:52:52 »

maa - vesi - tuli - ilma
 smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5558 : 10.01.2009 21:53:52 »

Aivan sama tuli minulle mieleen.  Smiley kuten myös vuoden kierto ja neljä vuodenaikaa... neljä pääilmansuuntaa...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5559 : 10.01.2009 22:13:59 »

Ihminenkin on jakautunut 4.kasvukauteen...lapsuus, nuoruus, aikuisuus ja vanhuus  Wink jokaiseen kuuluu jokin opittava juttu ja jos jotakin on jäänyt väliin, se tulee varmasti uudelleen esille  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5560 : 10.01.2009 22:15:08 »

Okei.. mutta mitä mä niillä teen? Keskityn tasapainottamaan ne?

Kaikella kunnioituksella henkimaailmaa kohtaan, mutta oon niin typertynyt yksittäisin sanoihin ja symboleihin, miksi sieltä ei vois tulla mitään ihmisentajuttavaa viestiä... Grin Kaikki kun on niin tulkinnanvaraista.. Mutta ehkä juju onkin se, että pitää oppia ymmärtämään itse ja luottamaan siihen että ymmärtää....
Intuition ääni....
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5561 : 10.01.2009 22:21:57 »

Homma menee näin... ensin kutitetaan poskea höyhenellä ja jos et tajua, potkasee se yksisarvinen tai joku muu sorkka sinua takapuoleen... johan huomaat  Grin
Eli kyllä se sie sen hoksaat, sit kun on sen aika  angel
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5562 : 10.01.2009 22:40:01 »

En osaa noita henkimaailman käsittämättömiä yksisanaisia tai numeroisia? viestejä tulkita minäkään, mutta minulle tuli intuitiivisesti jotenkin sellainen mielikuva tuosta numerosta, että tulet rakentamaan elämääsi voimakkaasti. 4 on perustusten luku. Jotenkin muokkaat elämäsi perustaa vahvemmaksi.

Olen tulkinnut niin, että henkimaailma yrittää opastaa meitä sellaisen tiedon avulla mitä kulloinkin pystymme käsittelemään. Kaikkea ei ole tarkoitus tietää etukäteen vaan ennen kaikkea ne tilanteet tulee elää. Niin ja joskus meille ei kerrota sen takia, että meidän varallemme on mukavia yllätyksiä, jotka halutaan pitää yllätyksinä.  Smiley

Lässyn lässyn...  Grin Mutta siis yritän sanoa, että oli se mitä tahansa niin varmasti tulee selviämään aikanaan ja pääset mukaan mistä on kyse.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5563 : 10.01.2009 22:51:50 »

Uijui, tuliskin ykssarvinen potkiin persuksiin, kuulostaa ihunalle.. Kiss 2funny

Joo, kai sitä joskus tajuaa jotain.
Pitäs nyt sukeltaa taas sinne unien muailmoon, että jaksaa ahertaa huomenna aamuvuoros,
herätä siis jo puol kuudelta suihkuun ja muutenkin valmistautumaan.

Hmm, mulla oli taas töissä niin hauskaa ja huomenna on kanssa koska teen yhden ihanan 45v leijona-naisen kanssa aamutyöt toisella käytävällä... Se on niiiiiiin super kiva nainen.. Smiley äidillinen...
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5564 : 11.01.2009 13:06:38 »

Alkoiko Saturnaliaa huolettamaan nyt?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 1161
  Tulostusversio