Tigrix, kai sä tiedät että ei paastoaminen sillä tavalla "laihduta". Elimistö menee vaan säästöliekille. Ihan varmasti asia järjestyy. Kuin sattumalta kaupassa on tarjouksia, tai kaveri pyytää ulos syömään... kyllähän näitä. :

Joo, pelkkä paastoaminen ei laihduta, mutta jos syö kuitenkin sen verran että se alittaa vaikka 400 kaloria päivän kulutuksesta niin laihtuu...(tämä on kai yksilökohtaista?) Ja pitää huolta samalla, että saa tarpeeksi rasvaa ja vitamiineja..
Mulla on Suomen vahvinta vitamiini-kivennäis-yhdistelmää, ei mikään lelutuote..

Sen lisäksi sitten omega3 kapseleita 2, teelusikallinen pellavansiemenöljyä ja toinen teelusikallinen oliiviöljyä per day...
Ja sitten pitää muistaa liikkua paljon, ettei lihaksista lähde...
En oikein osaa selittää mitään sääntöjä, liikunnan ja ravinnon suhteita, mutta omalla kohdallani olen oppinut sen kaavan mikä toimii niin, että saan painoni tippumaan melko nopeasti 5kg niin että se sitten kanssa pysyy... Pitää osata syödä juuri sen verran että aineenvaihdunta pysyy aktiivisena eikä jumahda.
*Kide*, hih, ymmärrän tuon sukulaishomman, joten minun puolestani saat ihan täyden synninpäästön...

Niin ja arvatkaa pyörinkö illalla/yöllä kolme tuntia valvella miettien sitä, että on ihmisten päiden ja jalkojen kanssa tekemisissä... (ok mietin mkuutakin, mutta tuo oli yks ajatus..)