Sivuja: 1 ... 321 322 [323] 324 325 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606222 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4830 : 08.11.2008 23:14:34 »

No tuossa edellisessä oli VÄHÄN angstia mukana.

En ole vielä vain löytänyt paikkaani oikein missään.
Kai se on tällainen minunlaiseni sielun ikuinen ongelma,
että kun koko maailma on avoinna niin miettii miksi jumittaisi
johonkin sellaiseen mikä vaatisi hirveästi ponnisteluja ja muuta epämiellyttävää,
eikä vastaa omaa arvomaailmaa..... Undecided

Mun ammatti voisi olla kissojen silittelijä.
Jos kaikki hellyydenkipeät kissat ohjattaisiin mun luokse, voisin myös leikittää niitä ja jutella niille mukavia.
Ja saisin siitä palkkaa.  Smiley Smiley Smiley Joo!
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4831 : 08.11.2008 23:25:00 »

Vai kukkia päähän   Grin

Yksi kaktus haluaa kohta kukkansa näyttää kun on nuppuja vaikka kuinka paljon..

Vai ammatti huolia, miksi niitä huolia  Grin
Ehkäpä itsekkin tällähetkellä teen tyyliin aikansa kutakin. Vaikka vakituisena olenkin hommissa niin voinee olla ettei tämä minun homma lopullisesti olekkaan, mutta tehdään vielä hyvillä mielin tovi  Smiley

Parta ajettu... Nyt vois pussailla  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4832 : 08.11.2008 23:26:56 »

Juu onhan se kampaajan työ varmasti raskasta. Yks tuttu kans tilittäny... Sitäpaitsi kun siellä on enimmäkseen naisia niin aina tulee jotain kärhämää työkavereidenkin kanssa...  buck2 Eräs kampaaja oli kerran mulle kade kun kerroin mitä opiskelen, se oli ihan että voi, hänen unelma ala.  Grin

Mä oon kokeillu jo Siwan kassankin.  Cry Oikeesti älä Tigrix ihmeessä hae sinne! Toivottavasti se oli vaan vertaus. Se on ihan kamalan raskasta, koko ajan joudut sutkuileen hyllyjen ja kassan väliä ja muuten olet koko ajan yksin siellä, toisaalta pitää olla sosiaalinen. Ei työkavereita, vaan asiakkaat ja oot yksin vastuussa koko putiikista. Mun äidillä oli jälleen huippureaktio kun kerroin tosta työpaikasta: "niitähän ryöstetään jatkuvasti"  crazy2 joo no mun ura siellä jäi aika lyhyeks... ja hyvä niin... ei kuitenkaan minkään ryöstön tai sellasen takia. Ne vaan vähensi työvuoroja.

Saa nähdä mitä sitä keksii sitten kun oikeesti pääsee sinne työelämään. Kaipaan kyllä kans jotain ihan muuta, mun pää on niin täynnä kaikkee ihme tietoo.  buck2 Koskahan mä alkaisin näkeen unia siitä, että mä valmistun... dream on... dream on...

Larilla on hirmu iskumeininki päällä. na na nan naaan naaaaa...  2funny
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4833 : 08.11.2008 23:39:19 »

Voi olla  Grin

Voi olla jotain muutakin, vaikkappatte hyvä mieli.

...
Kaikissa töissä on aina haittapuoli. Kaikissa töissä on aina jokin hyväkin puoli. Puoliksi turhaa pähkäilyä kun kaikkea voi tehdä hetken, osaa vähän pidempään. Kokemus on kokemus ja elämä on  :Smiley

 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4834 : 08.11.2008 23:40:28 »

Oon huomannu, että mulle ei oikeen asiakaspalvelu sovi. Vaikka periaatteessa siitä pidänkin. Kun noista unista mainitsin niin mulle on alkanu aina kun oon ollu jossain asiakaspalveluhommassa, tuleen  uniin sellasia ihme tyyppiä, jotka vaan ilmestyy sinne. Näen unta, että jostain vaan tulee kauheesti ihmisiä koko ajan. Ahdistavaa. Selvästi ei mun psyykelle hyvä juttu nähdä liikaa ihmisiä...

Ainakin Lari tykkää selvästi väreistä, se on hieno juttu.  Smiley Juu kiva kun piristät tuvan tunnelmaa ja meidän työpohdintoja.  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4835 : 08.11.2008 23:50:42 »

No sairaanhoitajan ammatissa kanssa lähes poikkeuksetta työkaverit ovat naisia ja minä kun olen vähän jätkämäinen ja rauhallinen tyttö, niin en aina jaksa sellaisia perinaisellisia kotkottajia jotka vouhkaa ja panikoi. Sellaisia ne osastojen hoitajat monet on........ Mutta tuntuu että siellä ei pääse tiimiin mukaan, ellei ole jonkin verran kovaääninen jyrääjä luonteeltaan tai sitten toinen; ellei ole erittäin ammattimainen ja pätevä. En ole kumpaakaan.

Tykkään työssä ihmiskontakteista ja siitä kun voin keskittyä potilaaseen. Mutta se on ehkä vain 20% koko ammatista.. loput on jotain muuta, mikä tuntuu siltä että ei ole minua varten.

Se siwan-kassa juttu oli vain heitto, mikä tuli ekana mieleen. Enkä siis tarkoittanut sillä että se olisi jotenkin helppo duuni, kunhan äkkiä keksin vain jonkun, mikä ei vastaa ollenkaan koulutustani.. Grin

Asiakaspalvelu voisi olla mukavaa jossain sellaisessa ammatissa, missä se itse ammatti ei olisi liian vaativa.. Voisi siis keskittyä ihmisiin ilman muita stressin aiheita, kuten hoitovirheitä... Kaveri kerran harjoittelussa pisti injektiona lihakseen annettavan lääkkeen iv:sti (suoneen) kun sen ohjaaja ei ollut vahtimassa.. Onneksi kyseessä oli mieto lääke. Suonen kautta lääke vaikuttaa nopeammin ja voimakkaammin, joten tästä olisi voinut olla kohtalokkaita seurauksia.

Tuollaisia mokia saattaa tulla.. Ja työ on hyvin kiireistä, niin aina ei pysy pää mukana.

Ehkä sittenkin se kampaaja on paljon parempi... Wink
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4836 : 08.11.2008 23:59:12 »

Mun töissä on aika vähän ihmiskontakteja. Sitten kun niitä kohtaa niin tulee heittoja intuitio tietämisestä tai ajatusten luennasta.

hmmm...  Huh

mitäs nyt ?

take it  Wink

Täällä on yksi homo kampaaja. Voittanut kilpailuja. Ja ja .... tukan on minultakin hän kerran leikannut. Tarkkaa työtä  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4837 : 09.11.2008 00:02:55 »

Hahhah.. Tarkoitat varmaankin Hannua.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4838 : 09.11.2008 00:11:48 »

Just sen takia varmaan en kestä nähdä liikaa ihmisiä kun jotenkin oon niin herkkä ja vaistoon niiden ihmisten energiat ja sitten saattaa mennä energiat sekasin, jos en pidä varaani. Voin vetää omaan elämääni jotain niiden ihmisten elämässä olevia ongelmia ja vaikeuksia jne.  buck2

Oon onnellinen rauhallisessa ympäristössä ja rakastavien muutamien ihmisten ympäröimänä.  smitten

Kuulemma joistakin kampaajista on tullu näkijöitä kun ovat herkistyneet kun on koko ajan ihmisten päiden kanssa tekemisissä. Päästä säteilee voimakkaasti energiaa ja sen takia toisen ihmisen hattua ei saisi mielellään käyttää. Samoin jaloista lähtee paljon negatiivista energiaa pois eli kenkien kanssa ei kans hyvä lainata toisten kenkiä.
Jos olisin alkanu kampaajaks niin olisin varmaan päätynyt näkijäks, että sinänsä se ja sama.  Grin

Take what? Take that? eikä huono huono  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4839 : 09.11.2008 00:16:10 »

Mjoo, siis tämä tuhat lävistystä naamassa-kaveri..  Tongue

Ei mutta nyt harmittaa.

Söin vahingossa äsken huomisen keitto-annoksen kun iski niin hirveä nälkä.. Undecided Grin
Kun oon tänään syönyt sitä ennen vain lautasellisen samaa keittoa ja yhden banaanin...
Mä en tiedä miten elän ens viikon mutta katsotaan.
Olen vain päättänyt, että pärjään sitten vaikka viimeset päivät paastoamalla... Grin
Jo oli aikakin laihtua pari kiloa!!  :Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4840 : 09.11.2008 00:23:49 »

Tavallaan niinkin Lizzy, luuletko että sinulla on kokonaan omat energiat  Wink

Omat ja yhteiset on sekaisin lähes aina. Kun "vanha" proo olet jo, niin mitäpä sitä pelkäämään ihmisiä massoinakaan.

Ja mitenköhän se on... Enkelit pesköön jalkasi  angel

dippa dappa Tongue
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4841 : 09.11.2008 00:49:17 »

Hmm, ehkä mä en oo kuitenkaan niin pro.  Undecided Embarrassed Siis kyllähän sitä tietysti menee energiat sikin sokin ja itsestäkin lähtee energiaa ympärille, mutta se mitä tossa mietin niin tavallaan jos hallitsemattomasti vetää toisten energioita puoleensa, sitä negaa, niin siitä tulee vähän sellanen olo että onko tää mun elämä enää mun elämä. Jos siinä on kauheesti jostain muualta napattuja ongelmia...  Huh Vaikka toisaalta jos niitä nappaa niin kai siihen on syynsä.  crazy2 Enpä tiedä. Ihana ajatus tuo enkelit puhdistamassa jalkoja.  smitten Voi kun joku vielä hierois päätä. Hirvee päänsärky ja jomotus ollu koko päivän.  buck2

Elwyn, johan sun veljellä oli toive. Onko se kiinnostunut uskonnoista?

Tigrix, kai sä tiedät että ei paastoaminen sillä tavalla "laihduta". Elimistö menee vaan säästöliekille. Ihan varmasti asia järjestyy. Kuin sattumalta kaupassa on tarjouksia, tai kaveri pyytää ulos syömään... kyllähän näitä.  :Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4842 : 09.11.2008 01:22:47 »

Minulla on Biblia, pyhä raamattu vuodelta 1923  Smiley
Vaan eipä sitä ole jaksanut lukea.
Haleja.... Jalkapohjat edellä taivaaseen  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4843 : 09.11.2008 12:08:43 »

Taas paloin auringossa. Naurettavaa. Undecided
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4844 : 09.11.2008 13:00:41 »

Päiviä  smitten
Täällä on oikea porina tupa ja tuoksahtaako ilmassa vieläkin häivähdys testosteronia  Cheesy
Piipahtelehan Lari usemmin piristämässä tupaa...  smitten

Niin, isänpäivää vain kaikille sellaisille  Wink
Itse olen nyt niin "allerginen" kaikille sukulaisen tapaisillekin, että pistin tekstarin että olen jumissa kouluntehtävien kanssa ja muu saa odottaa... annetaanhan valkoinen valhe anteeksi?  Embarrassed
tallennettu
Sivuja: 1 ... 321 322 [323] 324 325 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: