Samaa mieltä, Tigrix sulla on ainakin pokkaa.

ja hyvä niin!
Mulla on yks selitys just tollaselle käytökselle, siis tarkotan jotenki sellasta yleisäkäisyyttä ja huonotuulisuutta ja kireyttä. Ei oo mukava olla eikä oo kauheen ystävällinen toisille. Nimittäin:
stressi! 
Mä en oo ollu viimesen vuoden aikana aina niin järin ihana ihminen.

Kun on oikeesti ihan stressaantunu ja ahdistunu joka asiasta ja itse tiuskii ja omasta mielestä muut on ilkeitä ja sitten tulee paha mieli. jne. jne.

Mutta nää stressivaiheet opettaa kyllä itsestä ja muista ihmisistä paljon. Joitain asioita voi jopa huomata silloin mitä ei huomaa kun itsellä on helppo ja mukava olla ja ei edes kiinnitä huomiota siihen, jos joku on joskus äkäinen. Ajattelee vaan että mikähän sillä oli. Mutta se on kuluttavaa huomata itsestään ja muista kaikenlaisia ikäviä piirteitä. Pitkään jatkunu stressi todella syö voimia eikä silloin enää tiedä edes että kumpi on muna ja kumpi kana puhumattakaan että kumpi tai mikä oli ensin.

Kyllä se Tigrix menee ohi. Sulle tulee parempi olo ja jaksat olla toisillekin ystävällinen.

päästä nyt vaan höyryjä pihalle ja anna tulla niiden ikävien sanojen tai tunteiden ulos.
Toi sana muru ei muuten istu mun suuhuni yhtään.

En tiedä miksi. Ei mitään sitä sanaa vastaan, mutta se vaan ei sovi mulle. Tuli vaan mieleen kun oon nyt jotenki tärmänny siihen. No siis facebookissa yks tuttu puhutteli omaa siskoonsa muruks. Olin ihan että...

Nyt kun tulee juttua niin tulkoon... mulla on selvästi joku selvänäkö avautumassa tai joku sen tapanen.

Olin tässä joku ilta sellasen hihhuliseuran tapaamisessa ja siellä esitelmöi tällainen näkijä vaistoista. No jotenkin mulle tuli niin voimakkaasti sellanen tunne, että kysy tältä ihmiseltä, että onko se onnellinen. Se oli just menny kesällä naimisiin ja jos vaan kuunteli niin ok. Mutta se
tunne mikä mulle tuli. Toinen mitä mun piti sanoo tälle ihmisille oli että ottaa rauhallisemmin. Mä sanoin tän kaiken ja se näkijä näytti hämmästyneeltä, kiitti ja sanoi että tietää mitä tarkoitan. Se oli jotenki ihmeellinen tunne.
kerroin tän ehkä siksi, koska mulle on Elwynistä tullu niin sellanen olo, että sen elämässä käy kohta pyöritys. Yritä nyt jaksaa arkista ja rauhallista menoo vielä hetken aikaa.

Kummallinen tarinatäti lopettaa, on iltatömpsynsä jo nauttinut ja menee nukkumaan.

Tää "täti" muuten täyttää vajaa kuukauden päästä 26.

ei mitään järkee...