Sivuja: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604893 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #2190 : 06.07.2008 19:51:25 »

2funny 2funny
Sain kerran kuvan "käärmeestä" puhelimeen  Shocked Katselin sitä siinä kummissani, ihan pihalla siitä mikä hitsi tää nyt on olevinaan?  2funny Lähettäjänä yks tuttu heppu, siis mitä riivattua  2funny
Näytin sitä likkakaverille, jonka kanssa olin liikkeellä ja hän tajus heti ja repes  2funny "eks sää ny m****ua tunne, kun näät? Lapsiaki tehny ihminen!"  2funny
 2funny
Sit vasta "näin", jotta SEHÄN se sinä ja kyllä oli taas punanen naama  2funny ja makeat naurut ilmassa, ikää rapisi roimasti lisää (jos nauru pidentää ikää)  Wink

Ei muuten, mutta kuva oli tullu väärään osoitteeseen ja oli meinaan mies hieman nolo seuraavan kerran kun nähtiin  2funny sillä pistin takas tekstarin, jotta "joo´o, olisin uskonut kyllä ilman kuvaakin, jotta soma mela sulla on"  Smiley

Repesin! Afro
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2191 : 06.07.2008 20:46:05 »

jaa täällä on päästy asiaan sillä välin ku meitsi on siivonnu makkarin komeroita Cheesy ja siis sotkenu samalla olohuoneen.

huh. huomenna viimeistelen sen makkarin toivottavasti ja siirryn putsaamaan olohuonetta Cheesy pitäs saaha nimittäin tupa siistiks ennen tangoja jos meillä pitäs vaikka jotku bileen sorttiset.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2192 : 06.07.2008 22:14:55 »

Mä huokailen täällä syvään ja haaveilen elämäni rakkaudesta, halimisesta, romantiikasta, intohimosta, käsi kädessä kävelemisestä, yhdessä ruuan laittamisesta, yhdessä siivoamisesta, yhdessä sohvalla lojumisesta, syvällisistä keskusteluista, hullutteluista, nauramisesta, jopa riitelemisestä, sopimisesta....

Jonain päivänä, jonain päivänä osuu ja uppoaa... Voi että... smitten Unelma polttaa!

Se saa tapahtua! Kyllä..!  Wink

Tällaisilla ajatuksilla pehmentelen täällä päätäni taas työntäyteisen iltavuoron jälkeen. Onneksi osaan fantasioida, muuten tulisin stressaantuneeksi tämän työn takia!

Huomenna taas aamuvuoroon... Kai sitä pitäs mennä nukkumaan!
Ihanaa yötä kaikille!
smitten

Ai että muuten tulin onnelliseksi tänään töissä kun vanhainkodin kissa palasi rilluttelureissultaan! Se oli kaksi viikkoa omilla teillään ja palasi nyt takaisin... Hoivasin ja rapsuttelin sitä minkä kerkesin ihmisten hoitamiselta.. Ja kiikutin sitä huoneesta toiseen mummojen ja pappojen ihailtavaksi.. Kyllä monista sellaisista jotka eivät enää puhu tai ole ns. enää järjissään, huomasi että silmiin heräsi tietynlainen loiste kun näki kissan... Paitsi yksi pappa huusi äreänä että äkkiä se prkleen katti pois täältä..!  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2193 : 07.07.2008 12:57:50 »

Ajelinpa "sattumalta" ravun kämpän ohi.. no jos kyynisesti ajattelee, vois olla parempikin alue.. oliko se sitten hyvä että katos kuvasta, mitä nuo pojat osaavat, ei varmaan luotettavuus ole ykkösenä.. ja hänen kanssaan koin sitten jotain sielukasta? Miten hän sen yleensä koki. Piti mennä biitsille. Jotenkin autiota. Ehkä haluan nähdä ihmiset kauniimpina kuin he ovat, sikäli yllättävää kun on edellinen kokemus muistissa. Ja kaikkien kanssa sit niin kovasti kemiaa ja sielua, pitäiskö nauraa itselleen.

No ei, kyllä siinä oli paljon tunteita ja sen sellaista.

Voi olla parempaakin tarjolla, mut se luottamus. >asioista kai selviää niin että katsoo kuin elokuvaa. Jossa tosin olen keskeisessä roolissa.. pitäis nähdä seuraava kohtaus.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 13:02:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2194 : 07.07.2008 13:03:33 »

Ehehehhehe
2funny 2funny
Sain kerran kuvan "käärmeestä" puhelimeen  Shocked Katselin sitä siinä kummissani, ihan pihalla siitä mikä hitsi tää nyt on olevinaan?  2funny Lähettäjänä yks tuttu heppu, siis mitä riivattua  2funny
Näytin sitä likkakaverille, jonka kanssa olin liikkeellä ja hän tajus heti ja repes  2funny "eks sää ny m****ua tunne, kun näät? Lapsiaki tehny ihminen!"  2funny
 2funny
Sit vasta "näin", jotta SEHÄN se sinä ja kyllä oli taas punanen naama  2funny ja makeat naurut ilmassa, ikää rapisi roimasti lisää (jos nauru pidentää ikää)  Wink

Ei muuten, mutta kuva oli tullu väärään osoitteeseen ja oli meinaan mies hieman nolo seuraavan kerran kun nähtiin  2funny sillä pistin takas tekstarin, jotta "joo´o, olisin uskonut kyllä ilman kuvaakin, jotta soma mela sulla on"  Smiley

Repesin! Afro

Hihittelen yksinään. Ah ihanat kamerakännykät.
Hahaha Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2195 : 07.07.2008 16:11:28 »

KIVA kiva KIVA kiva KIVA... buck2 Oon niin rättipoikki että en jaksais evääni liikuttaa...
On taas menneet viimeset työvuorot näin kivasti: ilta, aamu, ilta, aamu.. ja huomenna vielä aamu.. Kunnes sitten koittaa pari vapaapäivää ellen saa super-energyä ja intoudu heittään keikkaa jonnekin muualle..

Tämä on kyllä ehdottomasti fyysisesti raskain työpaikka missä oon ollut, raskaampaa kun tehtaalla missä nostelin 40kg pönttöjä toistensa päälle... Harmittaa silleen ettei jaksa aamuvuorojen jälkeen enää oikeen mennä edes kävelylle, ei tule ulkoiltua tarpeeksi... Ja tämä rytmin epäsäännöllisyyskin kuluttaa voimia. Tykkään kyllä herätä aamulla aikasin, mutta se on niin epäinhimillistä että iltavuoron jälkeen tulee aamuvuoro ja nukun yleensä 4-5 tuntia koska en yksinkertaisesti nukahda niin nopeasti että kerkeisin enempää nukkua.

Mulla on pienenpieni ressi huomisesta aamuvuorosta  crazy2 koska oon meidän käytävällä vastuuhoitajana ja mun kanssa on hoitotyössä yks ihan uus opiskelija, joka tarvitsee ohjausta ja vähän ehkä hidastaa tahtia ja sit yks sellanen vähän laiska tyyppi, joka luistaa kaikesta.. Tuntuu nyt että mulle napsahtaa nakiksi kaikki vaikeahoitoiset ja varmaan joudun viemään kaikki suihkutettavat suihkuun koska sitä opiskelijaa en viitti laittaa siihen hommaan kun se veisi liikaa aikaa ja se yksi hoitaja on sellainen lusmu, ettei se tee ikinä mitään raskasta... Angry
Plääh. No ehkä me selvitään....... Vaikka tänäänkin meidän piti sillä käytävällä hoitaa kaksi potilasta kolmisin eli minä ja kaksi kokenutta hoitajaa ja silti oli vaikeeta. Toinen mummo raapasi mun käteen sellaset jäljet että  ois niinku kissa huitassut.. Ja toiselta tuli nyrkki poskeen ja se meinaan ei ole kivaa. Niin ja kummatkin hakkasi käsiin ja yritti purra...

Mulla erittäin harvoin menee töissä hermot enkä koskaan huuda potilaille mut tänään teki kyllä niin paljon mieli, näin punasta kun se mummo oli ensin yrittänyt purra mua, potkaissut toista hoitajaa ja sit tuli se nyrkki poskeen niin että joku sen kynsi tökkäs silmän alapuolelle...  Mutten silti jotenkin osaa ikinä siinä tilanteessa sanoo muuta kun että "rauhoitu nyt, meidän pitää hoitaa sua, ei me tehdä pahaa"... Tai jotain vastaavaa.. Rauhoitella...

Mut niinhän se on että se huutaminen ja kiroaminen olisi ihan turhaa ja sellainen vihainen käytös vaan provosoi.. Eihän ne pahaa tarkoita, ne ei vaan käsitä sitä että ne vaatteet on pakko vaihtaa ja se vaippa myös, ja sitten menettävät kontrollin ihan täysin kun vieraan ihmiset käy käsiksi, vaikka mitenkä rauhallisesti yritetään aloittaa ja jutustellaan mukavia.... Ehkä mun luonne tosiaan sopii tähän työhön kun pysyn niin rauhallisena kaikesta paskasta huolimatta....  Grin

Mutta kaikista huvittavinta tänään oli kun siltä toiselta vaikeahoitoiselta mummolta piti ottaa verikoe.. Meitä oli siinä viisi hoitajaa pitämässä kiinni ja yksi otti sen kokeen.. Ja saatiin kaikki tehdä ihan täysi työ kiinnipidossa, vaikka se mummeli painaa ehkä 45kg.. Vihaisessa vanhuksessa on ihan hemmetin paljon voimaa!  Shocked Grin

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2196 : 07.07.2008 16:30:30 »

Anteeksi tää työasia avautuminen/purku mutta kun ei vaan oo hirveesti mihin näitäkään asioita purkaisi...
Siellä töissä tietenkin jutellaan jonkin verran ja ymmärretään, mutta kun me kaikki ollaan samassa veneessä niin ei sitä turhista asioista tietenkään ruikuteta kun tietää että kaikki ovat omalla tavallaan väsyneitä/rasittuneita niihin samoihin asioihin...

Ja sitten työn ulkopuolella taas, niin ei kovinkaan moni osaa eläytyä tähän työhön tai ymmärtää miten paljon se vaatii henkistä jaksamista, pitää olla tietynlainen luonne että kestää, herkkä mutta tietyllä tavalla jättää ne tunteet joskus ihan tyystin veks, ja kohdata ne kaikki asiat mille ei vaan mahda mitään, oma riittämättömyys, se ettei kaikkia voi auttaa/miellyttää ja siihen päälle se fyysinen puoli ja väysymys kun ei ehditä pitää aina kunnon taukoja edes... Ja naisvaltainen ala niin se työporukan vuorovaikutus ei aina ole siitä kauneimmasta päästä...

Vetoaahan se miehiin kun sanoo olevansa hoitaja  :Smiley ja kun niillä on sellainen kuva että siellä me kävellään käytäviä pitkin keimaillen valkoisissa asuissamme ja hymyilemme ja juttelemme mukavia ja silloin tällöin annamme vähän jotain piikkiä .... Eih...  2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2197 : 07.07.2008 16:48:24 »

Vihaisessa vanhuksessa on ihan hemmetin paljon voimaa!  Shocked Grin [/color]

Niin on, mutta niin on kyllä lapsissakin.  Shocked Kerran töissä oli kolmen aikuisen naisen (itseni mukaan lukien) vaikea pidellä kiinni erästä 6-vuotiasta poikaa ja estää häntä satuttamasta itseään ja muita. Hänellä oli paljon ongelmia, (psyykkisiäkin) ja hän välillä sai noita "raivareita".  Undecided
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 16:52:37 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2198 : 07.07.2008 18:16:30 »

Niin, se on ihme voima mikä herää ihmisessä silloin kun hän kokee olonsa turvattomaksi ja uhatuksi...

Usein tulee töissä sellaisia tilanteita että pitää väkisin vääntää jonkun ihmisen raajaa jotta hoitotoimenpide saataisiin tehtyä... Ja kun vanhoilla ihmisillä luut naksuu ja muutenkin. Se tekee välistä itselle aika pahaa. Se ei ole silti mitään väkivaltaa. Mitä muuta voisi tehdä? Jättää se ihminen oman onnensa nojaan, vaippa vaihtamatta makaamaan yksin sänkyynsä?

Mikä on inhimillistä hoitoa?

Yksi vaihtoehto on tuupata vaikeat hoidettavat niin täyteen rauhoittavia lääkkeitä, etteivät he pysty vastustelemaan.. Sekin on väärin..

No joo, näitä eettisiä ongelmia.. Työ on tehtävä.

Aina löytyy niitä ihmisiä jotka jaksaa valittaa omaistensa huonosta hoidosta. Okei, jossain määrin joku voi hoitaakin huonosti, mutta useimmiten työn huonous johtuu kiireestä. Sellaisille ihmisille haluaisin sanoa vain: näytä miten sinä tekisit tämän työn näillä resursseilla ja inhimillisesti ja jos löydät jonkun paremman tavan kuin meidän tapamme niin olemme vilpittömän kiitollisia kaikki. Sekä potilaat että hoitajat.

Ja kun tulee vastakommenttia että kiire ei ole mikään selitys, niin sanoisin että tule itse tällä työntekijämäärällä yhteen aamuvuoroon ja hoida oma osuutesi potilaista, aamupesut ja syöttelyt aikataulun mukaisesti. Vai haluatko jäädä ylitöihin joka päivä....?

Minulla on kuitenkin sellainen rauha asiasta sydämessäni että tiedän kunnioittavani ja tekeväni sen mitä teen puhtaasta halusta auttaa.. Jos haluaa auttaa ja rakastaa, se ei voi tässä kosmisessa systeemissä olla väärin, vaikka konkreettisella tasolla siinä olisi ikäviltä tuntuvia puolia...

Mutta nyt pyyhin kaiken pois mielestä ja mietin muita asioita..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2199 : 07.07.2008 19:20:41 »

Höh..

Miten mä kerkeen toteuttaa ne kaikki haaveet ennen kun vanhenen...

Tuntuu että nyt pitäis vaihtaa suuntaa.. Jonnekin, en tiedä minne.  Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2200 : 07.07.2008 19:35:35 »

No kun mä tajusin taas jotain: että mulla on kaikki portit auki...
Siis voin halutessani vaihtaa vielä uraa vaikka sata kertaa. Ja tuli hemmetin typerä olo kun tajusin että mun pitää kökkiä vielä puoli vuotta tässä koulussa..

Sh:ksi opiskelen pelkästään siksi että siitä on pohjaa vaihtoehtoisille hoitomuodoille. Mutta nyt tajusin että mä tykkään kaikesta viestintään liittyvästä ja tunnen oloni ontoksi, kun en ole pitkiin aikoihin kirjoitellut runoja ja tarinoita ihan omaksi ilokseni. Sen lisäksi haluan piirrellä ja maalata ja voi miten tykkään laulaa. Mä olen luova, mä olen ehkä enemmän luova asioiden yhdistelijä kuin hoitava ihminen..

Ehkä pystyn yhdistämään luovuuden ja viestinnän jotenkin johonkin tällaiseen "huuhaa"-juttuun (tarvitsen sen huuhaajutun tulevaan ammattiin, ehdottomasti), mutta voi hemmetti, miten mä teen sen.. uglystupid2

Kun haluaa saada sen tunteen että toteuttaisi itseään parhaalla mahdollisella tavalla. Käyttäisi kaikki ne lahjansa ja erityispiirteensä. Niin että se olisi palkitsevaa itselle, sekä siitä olisi hyötyä muille, että voisi jotenkin auttaa ja saada aikaan edistystä ihmisten, eläinten, koko maailman hyvinvoinnissa!
Mutta on aika kunnianhimoiset odotukset itseltäni.. Mutta kun mä tiedän että mussa on sitä jotain niin paljon mitä en tässä nykyisessä tilanteessa pysty hyödyntämään ja ilmaisemaan yhtään...... Undecided
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2201 : 07.07.2008 19:50:39 »

"Kaikkihetinyt knuppel2 knuppel2 knuppel2"

Joo.. Kärsivällisyys on hyve?

Mutta kun se on kamalaa kun ymmärtää miten laaja kirjo on mahdollisuuksia, ne vaan vilisee päässä niin kuin olisi jossain kunnon jytädiscossa... Eikai tästä siis selviä muuta kuin bailaamalla itsensä sen kaiken läpi...

Voi kun saisin lomaa omista aivoistani.. Mutten kyllä halua tehdä vaihtareita kenenkään teidän kanssa,
kun olette ihan yhtä sekaisin päästänne.. Kunnioituksella.. 2funny

Voisinpa olla viikon kissana. Istua ikkunalaudalla ja saada mahtavat adrenaliinikicksit joka kerta kun lintu lentää ohi... Mutta joo, kai sillä kissallakin on omat rankkuutensa elämässään... Pitää mouruta ja osoittaa mieltään kun joku dorka tarjoaa hanhenmaksamössöä päivälliseksi vaikka teki mieli turskaa ja tonnikalaa... Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2202 : 07.07.2008 20:59:36 »

Varmaan jos saisi jonkun toisen pään sisällön omaan koppaansa niin aika äkkiä sitä tulisi tunne että  uglystupid2 onpas tyhmiä ajatuksia ja mikä tämäkin suunnitelma nyt on ja "haluan kotiin..!" (siis jos kuitenkin jollain tasolla pystyisi säilyttämään tietoisuuden siitä että omat ajatukset ovat toisen ajatuksia)

Hmmh, meneepäs tämä nyt monimutkaiseksi..



Hahaa, mä saan kohta munaa! keitettynä!  laugh
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2203 : 07.07.2008 22:52:12 »

Kaylee -susta tulee siis isona terapeutti, joka ohjaa ihmisiä kommunikaatioissa ja kirjoittamisen kautta itsensä tutkimisessa. Tai sitten avioerojuristi  Cheesy

Iltaa vaan kaikille, tuliin tänne notkuun kun uni ei maistu ja enään ei jaksa kumminkaan lukea koulujuttuja  buck2
Iästä jos täällä puhutaan... itse tajusin 30v. ylityksestä johtuvan järkytyksen jälkeen, että HEI, NYTHÄN TÄÄ VASTA ALKAA!  2funny Se "rajapyyykki" oli joku pääkalloilla varusteltu pyhänmaan raja, jonka takana... EI MITÄÄN UUTTA  2funny
Jos nyt jotakin kaivamalla kaivaa, niin kyllä tän "vanhenemisen" huomaa kropassa, ei päässä  :Smiley Kroppa kitisee ja naukuu välillä kuin rasvaamaton vanha ovi ja vaivat vaan lisääntyy... eikä nyt kannata vanhempien älähtää  Smiley kokemuksiani vaan turisen  police alamäki alko fysiikassa, jos mitään ei tee  Wink tuntee nahoissaan heti, kun repsahtaa liikunnan puolla... mutta pää senkun paranee ja kokemusta karttuu  smitten

Innolla odotan kun seuraavan 10v. aikana lapset lentää pesästä (toivottavasti hyvällä lentotaidolla) ja alkaa  nuoruuden renesassi  Cheesy Esimakua on jo ilmassa, kun ovat hieman isompia, eikä koko ajan äidissä kiinni  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2204 : 08.07.2008 08:46:25 »

Rakkaat astrolaiset,  smitten tänään tarjoan teille kakkukahvit sillä pääsen elokuussa opiskelemaan sosionomi-diakoniksi.  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Intuitioni oli oikeassa, sillä jo "tiesin" että pääsen.  Wink Nyt se on kuitenkin "virallista".  Cool Always trust your heart.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: