|
|
|
|
|
*Kide*
|
 |
« Vastaus #2087 : 05.07.2008 21:32:35 » |
|
Kaylee - ei "tiedän miltä sinusta tuntuu!" ...  Mie näkisin ennemminkin, jotta jos mun exät pistettäs noin... ne kauhistelisivat toisiaan ja katselisivat tyyliin "tonkin kans!" ja siitä ajatussiltana "mitä hittoa?"  ...on sen verran kirjava joukko takana... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #2088 : 05.07.2008 21:40:32 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2092 : 06.07.2008 14:43:18 » |
|
Kuvia elimistäsi?
No no.. ajatelkaas muuten mitä on "fall in love" ja "fall out of love". Jotain ihmeellistä tapahtui eilen. Pääsin jotenkin irti ravusta. Minun pitäisi oikein ponnistella jos ajattelisin mitä ihmeellistä siinä on. Koko ajan kyllä puhuin yhdelle että tää on vain ihastusta ja hän on aina siihen yhteen juttuun.. minähän aloin turhautua siinä mielessä rapuun jo tän vuoden alussa. Mitä ihmettä sitten jatkoin. Taisi mennä perille itselleni että kun kerran vielä käsittelisin asian, se olisi siinä. Kumma kun äkkiä mielessä pyörii että joku seikkailuhenkinen olisi jossain. Se olisi uutta, tosin rapu on lähellä leijonaa yleisesti ottaen, leijona voisi ehkä olla reilu ja suora?? (haukkukaa ne nyt) rohkea, ei kiemurtelua, ei pehmosisus ja kuoreen menoa, naurettavaa, eikö- niin muuten olihan minulla 1.5 v vaihe kanssa kunnes puhuttiin taas.. (mut ei ole halua antaa itsestään toiselle erityisesti)
Ihmeen vapaa ja huoleton olo, sellainen että ei haittaa onko noita vai ei. Ole tarkka siitä, mitä etsit, sillä yleensä löydät sen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 14:51:37 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2093 : 06.07.2008 14:57:57 » |
|
Toinen leijonista?
Siis oletko sinä alkamassa jotain miesten kanssa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2094 : 06.07.2008 15:28:06 » |
|
Onkohan ne.. on ehkä ollut siveellisesti navan kohdalle päättyneitä kuvia.. ja vitsinä Sellaisia kuvia, jostain muista lähteistä otettuja..
olenhan minä livenä ollut nakurannalla tän yhden tutun kanssa joka pitäis tavata.. mutta siis se ei ole se juttu.. enkä itse riisu..
miehet ei oikein tajua että naista kiinnostaa vaikka niiden hiukset ja profiili, eikä tuijottaa sinne jonnekin.. voi ei en ole tällä tuulella.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 15:30:31 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2095 : 06.07.2008 15:44:15 » |
|
lukeekohan miehet tätä.. olen kyllä miettinyt taloutta enempi viime ajat ja henkeä/social life.. mutta ainahan ne Miehet sieltä jostain putkahtaa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
 |
« Vastaus #2096 : 06.07.2008 18:47:44 » |
|
 Sain kerran kuvan "käärmeestä" puhelimeen  Katselin sitä siinä kummissani, ihan pihalla siitä mikä hitsi tää nyt on olevinaan?  Lähettäjänä yks tuttu heppu, siis mitä riivattua  Näytin sitä likkakaverille, jonka kanssa olin liikkeellä ja hän tajus heti ja repes  "eks sää ny m****ua tunne, kun näät? Lapsiaki tehny ihminen!"  Sit vasta "näin", jotta SEHÄN se sinä ja kyllä oli taas punanen naama  ja makeat naurut ilmassa, ikää rapisi roimasti lisää (jos nauru pidentää ikää)  Ei muuten, mutta kuva oli tullu väärään osoitteeseen ja oli meinaan mies hieman nolo seuraavan kerran kun nähtiin  sillä pistin takas tekstarin, jotta "joo´o, olisin uskonut kyllä ilman kuvaakin, jotta soma mela sulla on" 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #2097 : 06.07.2008 18:51:25 » |
|
 Sain kerran kuvan "käärmeestä" puhelimeen  Katselin sitä siinä kummissani, ihan pihalla siitä mikä hitsi tää nyt on olevinaan?  Lähettäjänä yks tuttu heppu, siis mitä riivattua  Näytin sitä likkakaverille, jonka kanssa olin liikkeellä ja hän tajus heti ja repes  "eks sää ny m****ua tunne, kun näät? Lapsiaki tehny ihminen!"  Sit vasta "näin", jotta SEHÄN se sinä ja kyllä oli taas punanen naama  ja makeat naurut ilmassa, ikää rapisi roimasti lisää (jos nauru pidentää ikää)  Ei muuten, mutta kuva oli tullu väärään osoitteeseen ja oli meinaan mies hieman nolo seuraavan kerran kun nähtiin  sillä pistin takas tekstarin, jotta "joo´o, olisin uskonut kyllä ilman kuvaakin, jotta soma mela sulla on"  Repesin! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
marix
|
 |
« Vastaus #2098 : 06.07.2008 19:46:05 » |
|
jaa täällä on päästy asiaan sillä välin ku meitsi on siivonnu makkarin komeroita ja siis sotkenu samalla olohuoneen.
huh. huomenna viimeistelen sen makkarin toivottavasti ja siirryn putsaamaan olohuonetta pitäs saaha nimittäin tupa siistiks ennen tangoja jos meillä pitäs vaikka jotku bileen sorttiset.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ,  ,  ja  jousimiehessä  kauriissa  vesimiehessä  ja  vaa'assa  ,  ja  skorpionissa
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #2099 : 06.07.2008 21:14:55 » |
|
Mä huokailen täällä syvään ja haaveilen elämäni rakkaudesta, halimisesta, romantiikasta, intohimosta, käsi kädessä kävelemisestä, yhdessä ruuan laittamisesta, yhdessä siivoamisesta, yhdessä sohvalla lojumisesta, syvällisistä keskusteluista, hullutteluista, nauramisesta, jopa riitelemisestä, sopimisesta....
Jonain päivänä, jonain päivänä osuu ja uppoaa... Voi että... Unelma polttaa!
Se saa tapahtua! Kyllä..! 
Tällaisilla ajatuksilla pehmentelen täällä päätäni taas työntäyteisen iltavuoron jälkeen. Onneksi osaan fantasioida, muuten tulisin stressaantuneeksi tämän työn takia!
Huomenna taas aamuvuoroon... Kai sitä pitäs mennä nukkumaan! Ihanaa yötä kaikille! Ai että muuten tulin onnelliseksi tänään töissä kun vanhainkodin kissa palasi rilluttelureissultaan! Se oli kaksi viikkoa omilla teillään ja palasi nyt takaisin... Hoivasin ja rapsuttelin sitä minkä kerkesin ihmisten hoitamiselta.. Ja kiikutin sitä huoneesta toiseen mummojen ja pappojen ihailtavaksi.. Kyllä monista sellaisista jotka eivät enää puhu tai ole ns. enää järjissään, huomasi että silmiin heräsi tietynlainen loiste kun näki kissan... Paitsi yksi pappa huusi äreänä että äkkiä se prkleen katti pois täältä..! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|