Sivuja: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604713 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2175 : 05.07.2008 20:33:13 »

Onko vielä yhtymä jos on eroa 9 astetta?
Siis kun kauristyypillä on  kuunsolmu härässä 5. huoneessa 25 astetta
ja mulla on  kuunsolmu härässä 5. huoneessa 16 astetta  idiot2

Meillä on molemmilla  vesta vaaka 9. huoneessa ja  pluto skorpioni 10 huoneessa..

Ja me ollaan kummatkin  askendentti jousimies

Niin ja molemmilla on 1. huoneessa  uranus jousimies ja  neptunus kauris ja kummatkin yhden asteen erolla toistemme asteista.... Eli yhtymässä? Jos oikein tajuan?

Niin.. Oli sitten pakko kysyä se syntymäaika....... :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2176 : 05.07.2008 21:45:18 »

AUTS ja OIH!
 Cheesy
Sattuu vatsaan, lapojen väliin, rintalihakset kiristelee kanssa ja käsivarsien joka ainoa lihas jollakin tapaa... unohtamatta näitä kaulassa edessä olevia sternoja (m.sternocleidomastoideus)  :Smiley
Aloitinpa uuden harrastuksen, tälläisen hyvin perinteisen ja klassisen -tankotanssin  2funny
Koukussa ollaan kuin liero  Cheesy

Aah ja terveisiä tupahan nitronationals kisoista  smitten Pahoitteluni, jos tuoksahdan palaneelle kumille, polttoneisteille, auringon paahtamalle iholle jossa on aurinkovoidetta PALJON  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2177 : 05.07.2008 22:15:40 »

Hihhihii Elwyn... Eikö exien jono ovella merkkaa myös sitä että kohta on tulossa jotain uuttakin?  2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2178 : 05.07.2008 22:16:07 »

Hieman hitaasti syttyvä kaveri ilmeisesti, Elwyn  2funny  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2179 : 05.07.2008 22:27:14 »

Mä en kaipaa nyt mitään muinaista sitten pätkääkään.................

Vaikka tässä yks päivä sain päähäni hulvattoman sairaan fantasian siitä miten KAIKKI miehet jotka ovat joskus olleet kanssani tekemisissä olisivat kokoontuneet johonkin terapeuttiseen piiriin istumaan ja purkamaan traumojaan ja kokemuksiaan siitä minkälaista oli olla minun kanssani...

He he he...

Siellä ne itkisivät käsi kädessä ja halaten toisiaan sanoen "tiedän miltä sinusta tuntuu!" ...

Öhhhm...
TSUP...  Lips Sealed Lips Sealed

 Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2180 : 05.07.2008 22:32:35 »

Kaylee - ei  2funny "tiedän miltä sinusta tuntuu!" ...
 2funny
Mie näkisin ennemminkin, jotta jos mun exät pistettäs noin... ne kauhistelisivat toisiaan ja katselisivat tyyliin "tonkin kans!" ja siitä ajatussiltana "mitä hittoa?"  2funny
...on sen verran kirjava joukko takana...  Lips Sealed
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2181 : 05.07.2008 22:40:32 »

Kaylee - ei  2funny "tiedän miltä sinusta tuntuu!" ...
 2funny
Mie näkisin ennemminkin, jotta jos mun exät pistettäs noin... ne kauhistelisivat toisiaan ja katselisivat tyyliin "tonkin kans!" ja siitä ajatussiltana "mitä hittoa?"  2funny
...on sen verran kirjava joukko takana...  Lips Sealed

Hihii.. No näinhän se todellisuudessa menisi... Wink

Kyräilisivät vain eivätkä pukahtaisi sanaakaan. Suomalaiset miehet.  Grin

Ja dawnchild, ehkei kyse kuitenkaan ollut empatiasta, vaan ehkä siitä, minkä tyydytykseni egoni saisikaan moisesta huomiosta.... Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2182 : 05.07.2008 22:48:47 »

... vastaavassa tilanteessa naiset varmaan sais kuoron aikaan ja kunnon bileillan, jossa miessukupolvi sais kuulla kunniansa  :Smiley 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2183 : 05.07.2008 22:52:54 »

Joo.. No toivottavasti ei tule maailmanloppua, koska haluun herätä vielä huomen aamuna elossa!
Mutta joo, mäkin meen nyt nukkumaan itseni uneen!

Okei, ehkä vähän ensin tekstailen ja puhun vähän puhelimessa ja sen jälkeen en saakaan unta kun sen tyypin ääni jää mun päähän.. Voi tiedättekö miten ujo olen! En osaa muuta kuin nauraa ja olla hiljaa tai sitten selitän jotain ihan ihmeellistä..... Mutta kieltämättä en ole kyllä ollut ainoa joka kuulostaa puhelimessa vähän siltä ettei tiedä miten päin luuria pidetään kädessä.. Viime puhelun loppuun se sanoi ainakin neljä kertaa että "mutta tosiaan, pidetään sitten yhteyttä" ja lopuksi vielä keep in touch...  Smiley Smiley

Musta on jotenkin hellyttävää kun miehestä kuulee että se on vähän kipsissä..
Se on hyvä merkki.... :Smiley Kunhan se menee jossain vaiheessa ohi...!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2184 : 06.07.2008 10:42:53 »

Hyvää huomenta!!

Mä tulin siihen tulokseen että kauris on sairas pervo, sen on pakko olla.
Unohdan koko tyypin heti kättelyynsä ja keskityn työntekoon..

Niin ja mistä päättelen tuollaista sairasta pervoutta.. Voin kuulostaa huumorintajuttomalta mutta mä en tykkää jos mulle tekstailee joku ihan uus tuttavuus jotain hole in one viestejä ja että maila sykkii kun aki bärin lämy kanadassa vuonna 98, vaikka siis olihan tuo hauskasti sanottu... Ja niitä viestejä tuli monta, enkä siitä ensimmäisestä edes tiedä oliko se tarkoitettu mulle vai jollekin muulle, kaikissa oli tuhat kirjoitusvirhettä ja muutenkin ihan ihme juttuja...

Mitä tästä opimme? Älä lähetä kännitekstiviestejä uusille tuttavuuksille, ainakaan mitään pervoja, varsinkin jos olet mies..!

Mutta kieltämättä sillä on muutenkin ihme juttuja enkä tiedä oliko noi jutut pääasiassa huumoria vai mitä, kun se nyt letkauttelee muutenkin kaikkea hassua, mut joo ainakin vahvassa humalassa se on ollut...

Taas muuten yksi näköjään melko paljon ryypiskelevä mies... Menkööt.
Olin jo hetken innoissani, mutten niin innoissani ettenkö olisi tajunnut että ei tästä välttämättä seuraa mitään. Pervous ei haittaa niin paljon kuin tuo viinankäyttö. Ei enää yhtään miestä joka juo.. Kun se nyt näköjään on tiistaista asti ollut enempi tai vähempi viihteellä kun sillä on loma.. Ei se musta mikään selitys ole....

Nyt pesen täällä pyykkiä ja juon aamukaffetta.. Oon menossa taas iltavuoroon.
Tän jälkeen vielä 2 aamuvuoroa ja sit on vapaaaaaa! Jessss.... Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2185 : 06.07.2008 15:43:18 »

Kuvia elimistäsi?

No no.. ajatelkaas muuten mitä on "fall in love" ja "fall out of love". Jotain ihmeellistä tapahtui eilen. Pääsin jotenkin irti ravusta. Minun pitäisi oikein ponnistella jos ajattelisin mitä ihmeellistä siinä on. Koko ajan kyllä puhuin yhdelle  oinas että tää on vain ihastusta ja hän on aina siihen yhteen juttuun.. minähän aloin turhautua siinä mielessä rapuun jo tän vuoden alussa. Mitä ihmettä sitten jatkoin. Taisi mennä perille itselleni että kun kerran vielä käsittelisin asian, se olisi siinä. Kumma kun äkkiä mielessä pyörii että joku seikkailuhenkinen  leijona olisi jossain. Se olisi uutta, tosin rapu on lähellä leijonaa yleisesti ottaen, leijona voisi ehkä olla reilu ja suora?? (haukkukaa ne nyt) rohkea, ei kiemurtelua, ei pehmosisus ja kuoreen menoa, naurettavaa, eikö- niin muuten olihan minulla 1.5 v vaihe  jousimies kanssa kunnes puhuttiin taas.. (mut ei ole halua antaa itsestään toiselle erityisesti)

Ihmeen vapaa ja huoleton olo, sellainen että ei haittaa onko noita vai ei.
 



Ole tarkka siitä,
mitä etsit,
sillä yleensä
löydät sen.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 15:51:37 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2186 : 06.07.2008 15:57:57 »

Toinen leijonista?

Siis oletko sinä alkamassa jotain miesten kanssa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2187 : 06.07.2008 16:28:06 »

Onkohan ne.. on ehkä ollut siveellisesti navan kohdalle päättyneitä kuvia.. ja vitsinä Sellaisia kuvia, jostain muista lähteistä otettuja..

olenhan minä livenä ollut nakurannalla tän yhden tutun kanssa joka pitäis tavata.. mutta siis se ei ole se juttu.. enkä itse riisu..

miehet ei oikein tajua että naista kiinnostaa vaikka niiden hiukset ja profiili, eikä tuijottaa sinne jonnekin.. voi ei en ole tällä tuulella.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 16:30:31 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2188 : 06.07.2008 16:44:15 »

lukeekohan miehet tätä.. olen kyllä miettinyt taloutta enempi viime ajat ja henkeä/social life.. mutta ainahan ne Miehet sieltä jostain putkahtaa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2189 : 06.07.2008 19:47:44 »

 2funny 2funny
Sain kerran kuvan "käärmeestä" puhelimeen  Shocked Katselin sitä siinä kummissani, ihan pihalla siitä mikä hitsi tää nyt on olevinaan?  2funny Lähettäjänä yks tuttu heppu, siis mitä riivattua  2funny
Näytin sitä likkakaverille, jonka kanssa olin liikkeellä ja hän tajus heti ja repes  2funny "eks sää ny m****ua tunne, kun näät? Lapsiaki tehny ihminen!"  2funny
 2funny
Sit vasta "näin", jotta SEHÄN se sinä ja kyllä oli taas punanen naama  2funny ja makeat naurut ilmassa, ikää rapisi roimasti lisää (jos nauru pidentää ikää)  Wink

Ei muuten, mutta kuva oli tullu väärään osoitteeseen ja oli meinaan mies hieman nolo seuraavan kerran kun nähtiin  2funny sillä pistin takas tekstarin, jotta "joo´o, olisin uskonut kyllä ilman kuvaakin, jotta soma mela sulla on"  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: