Voi Tigrinum!

Luin tekstiäsi suurta rakkautta ja lämpöä tuntien.
Myös onnellisena suhteesi saamasta käänteestä.
Ehkäpä se on niin,että yhdessä asuessa kumppanin kanssa,
molemmat ikään kuin tuntevat omistavansa tuon toisen.
Tulee rajoja ja sääntöjä,jotka rikkovat sitä ydintä,kaunista kahdenoloa vain sen itsensä vuoksi.
Molempien halua olla toisen kanssa ja siksi kaikki tuntuu niin täydellisen ihanalta.

Erossa,ei tunnekkaan enää ahdistusta,vaan silloin tekee niitä omia juttujaan,tai viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa.
Noista Ascended Masters korteista,jotka puhuttelevat minua jollain lailla hyvin syvästi,noisi minulle tänään kortti QUAN YIN ja Let it go.

Se avautui täysin ja täsmälleen sen tehtävän kanssa,mikä minulla on meneillään.

Quan Yin:stä seuraavaa tietoa niille,jotka eivät häntä tunne.
Quan Yin is the beloved Buddhist goddness of compassion whose name means "she who hears all pryers."
At her morthal death,Quan Yin was eligible for Buddhahood,yet she decided to stay close to Earth and help all humans until everyone became enlightened.You can call upon Quan Yin for help whit forgiveness and compassion and to have your needs met in a gentle and loving ways.

Edelleen mikäli joku haluaa,nostan kortteja tästä pakasta tuolla henkimaailma-ketjussa.
Nämä kun ovat uudet,niin tutustun mielellään myös muitten kautta kaikkiin Mestareihin,jotka maan päällä ovat työtään tehneet.
Tämä kortti oli tärkeä myös tuon Buddhakuun alkamisen takia,koska olen pyytänyt saada nuo energiat käyttööni.

Aina jaksan ihmetellä vastauksia,jotka niin selkeinä kohdalle osuvat ja niitä monia auttajia,joita meillä on lähellämme.
Tämä ilta on erityisen ihan!
Rakas ystäväni ja sielunkumppanini tulee tekemään minulle flunssaiselle hoidon ja eilen pikavisiitillä käydessään meille sattui aivan ihme juttuja.

Hän oli Jalkasen kurssilla,mihin minä en päässyt,mutta kun hän siitä kertoi,niin olinpa tehnyt aivan samaa työtä kuin hekin siellä.
Kokeilin myös hänen varpuaan ja

,sepä ei taipunutkaan,vaan sen päähän ilmestyi valoaura aina kun mittasin hänen fyysistä energiakenttäänsä.
Ja samassa kohtaa se joka kerta syttyi.

Nyt kun tästä flunssasta toivun,niin haen itselleni varvun,vaikken mielellään oksia taita puista.
Tiedän myös,että toinenkin voimakkaasti minuun sielun kautta sidoksissa (väärä sana)oleva ihminen,oli myös Jalkasen kursilla,joten ei ihme,että jutut mm Buddhan kanssa tein,kuten ainakin tuolla toisella kurssilla tehtiin.

Tämähän on vallan ihanaa!Pienituloisena minun ei tarvitse maksaa kurssimaksuja,vaan saan olla osana kotoa käsin.

Nyt tuli aurinko pilviverhon takaa,kuin ilmaisten,että näin se on.

Menenpä ihailemaan sitä parvekkeelle hetkeksi ja sitten lepäämään flunssan vuoksi vielä.
Muuten tuo Aaviisuisen tännekin laittama kanavointi on niin NAPPI-JUTTU,että heti kolahti!
Miten rajoitammekaan kehojamme ihmedieteillä,missä ei ole päätä ei häntää ja sitten kummastellaan,miksi olen vihainen.

Kehoni viestii nyt,että lepoon,joten tottelen kauniisti.