Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8568395 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #930 : 17.04.2008 18:54:36 »

Moi kaikille taspuolisesti!
Tulin pistäytymään kahvilla kaiken kiireen keskellä. Inhimillisen väsyneesti lueskelin jälleen kerran selvänäkijöiden kommentteja ihmisten kysymyksiin foorumilla ja halusin itsekin esittää kysymyksiä. Vaan kun siitä ei olisi apua kuitenkaan niin päätin tukeutua vanhaan hyvään konstiin ja ottaa kupin kahvia. Leppoisa tauko hyvässä seurassa auttaa aina olipa pulma mikä tahansa. Mukavaa pitkästä aikaa tavata teitä.    Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #931 : 17.04.2008 18:59:22 »

Atomin kanssa olen täällä samoin tunnelmin  smitten

Piipahtaa ehdin vain silloin tällöin, kun työt ei näköjään tekemälläkään lopu, ei sitten millään  smiley6600
Noh, aikansa kutakin ja toivon, että kesällä taas vähän saisi lomaillakin  angel

Pressaa ja suklaakakkua kaikille  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #932 : 17.04.2008 19:37:01 »

gurutta  Grin  2funny

tai GURU! Niin paras tarotkorttien tulkitsija ettei toista ole  Wink

no voi kiitos. smitten Cheesy Guru on oikeinkin hyvä... Grin

Väsyttää edelleen ja päivä on madellut hitaaaaasti,kohta iltapalalle ja nukkumaan,vaikkei kello ole vielä mitään,mutta minkäs teet kun väsyttää niin
paljon. Smiley
En sinne luennollekaan jaksanut.. niin vetämätön fiilis.
kevät aurinko ei sovi mulle ei sitten yhtään.
Nyt pehkuihin,tätä hetkeä oon odottanutkin koko päivän!
Näkispä vielä kauniita unia. smitten

HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE !
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #933 : 17.04.2008 20:06:13 »

Viissataakuusikkunaaaa tässä talossa on kaikkiaan,
niitä puhtaaksi en milloinkaan kai saa,daa daa da da dada da daa,,, Cheesy

Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy

Vaan sainpas kuusi parvekkeen lasia ja olohuoneen ikkunat ja parvekkeen oven lasit ja nyt on sälekaihtimet ylhäällä ja kuin olisin pihalla. smitten
Siinä sohvalla löhötessä näen illalla tähtitaivaan,kun nyt kehtaa sälekaihtimet vetää ylös. Cheesy

RAKAS AAVIISUINEN! Kiss angel smitten
Tietkö kun tuon Tobiaksen energiat eivät ole koskaan auenneet minulle. Undecided
Usein poitan nuo kanavoinnit lukematta,mutta eilen säästin tuon.
Silti en lukenut kuin sinun kirjoittamasi tekstin minulle,enkä oikein vieläkään tajua,mitä siinä haluat sanoa,tai siis Tobias,,,
Että olenkos minä onneton ja tukossa ja piilosillä? Huh
Ei tunnu siltä kyllä,vaikka flunssakin pukkasi.
Kamalasti on kevättä rinnassa ja uudistumista. Cheesy

Kotkansilmä,kylläs ex-t esillä,elämät ja konkreettisestikin kaikki ex-mies ja ystäväsuhteet sun muut.Niitä olen tuonne taivaitten tuuliin viskonut. smitten
Mutta on myös nykyisyys ja tulevaisuus ja jokin ihana tietoisuus monista sielunkumppaneista ja perheestä,jonka jäseniä täältäkin foorumilta olen löytänyt.
Tajusin se jakautuvaisuuden kerran,kun minulle näytettiin ensin omat kasvoni tumman tv:n ruudussa.Olin tietysti istumassa sen edessä.
Yht äkkiä muuttuivat isäni,veljeni ja poikani kasvoiksi,että viuh vaan. Shocked
Hetken siinä äimistelin,että mitäs tässä nyt oikein tapahtuu,kunnes se paukahti tietoisuuteen.Minä olen heissä osana ja he minussa,kuten ties kuinka monissa muissa.
Uskokoon ken tahtoo,mutta minulle se on totta ja päivänselvää kuin PLÄKKI! smitten

Ja Sashan päätöksen kyllä arvasin. Grin
Nuorille (olet sitä kyllä,ja se on ihanaa)kauniille naisille on kysyntää ja se aika pitää käyttää hyväksi,kunhan viihtyy ja on hyvä olla.

Sitten vielä tietoisku niille,jotka masennusta ovat pähkäilleet viime aikoina.
Tänään TV 2 tulee Silminnäkijässä masennuksesta.Joka neljäs suomalainen sairastuu siihen jossain vaiheessa elämäänsä ja käsitin,että siinä puhutaan ainakin lääkityksestä.
Ny soffalle katsomaan telkkaria ja lintuja ikkunasta ja sitten tähtiä. Cheesy

Keitin kahvit ja teeveden.Jokainen valitkoon makunsa mukaan.
Olkaatten hyvät! smitten
Ai niin,näin tänään PERHOSEN LIIHOTTELEVAN PIHALLA! Cheesy smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #934 : 17.04.2008 21:48:54 »

iltateet tarjoilen, itellenikin uus tuttavuus :appelsiini&green tea Smiley

tänään oli ihan hyvä päivä kaiken kaikkiaan, kylppäriremmppaa uus talo vaatii ja koitan ujuttaa ideoitani sekaan miehen harmiks  Cheesy välttämättä haluaisin ammeen mutta ei (muka) mahdu.  tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #935 : 17.04.2008 22:01:56 »

Kiirusta on viikko tää
mutta kovin virkistää
kun tänne kotvaks jää
ja teetä lipittää...

ihanainen kevää kuu
koljottaapi tuolla juu
ja hymyyn vetää oitis suu
kun riimit tässä hukkaantuu...

Pihajänösemme on alkanut jo saada tummia laikkuja,
joten pian kohta saanemme sulaksi maan - tänään olikin niin huikaisevan keväinen ilma, että illankatveessa tuoksuikin jo kevät...

Huominen vielä, ja sitten vähän hoppu helpottaa. Miten osaakin järjestyä kaikki aina samalle viikolle...

Epätoivoisena katselin muuttolaatikkoröykkiötä tuokio sitten. Pitäisi etsiä portfolio malliksi uusille kurssilaisille, ja se on jossain noista paristakymmenestä kirjalaatikosta. Niitä ei ole tarkoitus purkaa ennen uutta muuttoa - ja myönnän, etten ollut innokas kaivelemaankaan niitä nurin narin. Onhan tässä vielä aikaa näyttää se jollain toisella kertaa.

Näyttääpä muuten hauskalta kun moninkertaisista ikkunoista katselee täyteläistä kuuta, niin se näkyy tuplana. Enkä ole ottanut mitään alcoholipitoisia yömyssyjäkään.  2funny

Tietoisia unia itsekullekin säädylle sekä myöskin säädyttömille  Wink

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #936 : 18.04.2008 05:01:35 »

perjantaiaamu  smitten pölypunkit oli vissiin yön aikana hyökänny mun nenään ku on ihan tukossa  buck2 vaikka mulle on kyl yks aspekti tuolla kartalla, joka sanoo, että tänään fyysinen tai henkinen hyvinvointi olla hakusassa.. liittyköhän se siihen chironiin? en enää muista miten se meni.

soitin eilen mun serkulle tosta aurinkoihottumasta ja sain neuvoja Smiley kyl kuulemma nuo aurinkokapselit moiseen auttaa, kun niitä napsii vaan koko kesän. saa vähän rusketustakin.

pysyisin kyllä mielelläni poissa tuosta kevätauringosta, mutta ei voi mitään.

samaa teetä taas juon ku joka aamu, samankokosesta kupista.. tällä kertaa valkonen teema. päivisin ja iltasin sit vaan liptonin blue fruitia  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #937 : 18.04.2008 06:56:55 »

Huomenta Tupaan  Grin ja aurinkoista aamua

Olipa taas  yö kun sain nukuttua yhtä soittoo  Smiley (helmee) ja unet oli taas erikoisia...
Olin varkaissa jossain museon tyyppisessä 2 muun naisen kanssa, sovi oli lukossa mutta avain oli jollain ja se piti aktivoida kännykällä ja olin ainoia joka sen osasi tehdä;piti painaa #91   Grin
Mukaan tarttui oku miesten silkkinen aamutakki jolla jallitin vartijaa että olen johonkin hotelliin menossa ja sinne taskuun joku seriffin tähti joka vastas tyyliin oscar-patsasta  Grin

olipa kerrakseen  Grin

pientä esimurrosikää olis ilmas kohta 9v tyttärellä, onneks sekin selvis netissä pyörimällä että mikäs ihme kiukuttaa koko ajan ja joka asiasta ja saatiin selvitettyä  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #938 : 18.04.2008 07:22:29 »

Huomenet minultakin kaikille!

Tänään tiedossa siivousta ja pakkailua, iltapäivällä junareissu kotikotio.
Huomenna on isoäitini hautajaiset.  Cry

Mukavaa viikonloppua!  smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #939 : 18.04.2008 09:35:34 »

Marix! smitten

Älä huoli,täällä ollaan yhtä tukossa. buck2
Ei ois saanu eilen vielä väkisin vääntää noitten ikkunoitten kanssa,nyt ei jaksa yhtään mitään.
Katsoin biorytmit ja fyysinen käyrä aivan pohjalla,että joo,,,
Ei ollut älyssäkään mitään loistamisen varaa. Grin
Tunnekäyrä sen sijaan huipussaan. smitten

Astrologisesti katsottuna,ei kartaltani kyllä nyt näkynyt mitään tällaiseen viittaavaa. Undecided

Voi Lunericaa. Embarrassed
Raskas viikonloppu edessä.Voimia matkaan ja isoäidilläsi on nyt hyvä olla. angel
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #940 : 18.04.2008 09:46:50 »

Lainaus
RAKAS AAVIISUINEN! Kiss angel smitten
Tietkö kun tuon Tobiaksen energiat eivät ole koskaan auenneet minulle. Undecided
Usein poitan nuo kanavoinnit lukematta,mutta eilen säästin tuon.
Silti en lukenut kuin sinun kirjoittamasi tekstin minulle,enkä oikein vieläkään tajua,mitä siinä haluat sanoa,tai siis Tobias,,,

Tiiän Chandra   Kiss samoin on minulla- joskus sillloin suuun tällöin joku napsahtaa  Wink enkä tätäkään viestiä lukenut kuin juuri sen minkä laitoin sinulle ... noh ei siitä sen enempää - ei tehä tästä nnyttniinn suurta nummeroo  2funny

smitten aaviisunen
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #941 : 18.04.2008 10:45:45 »

Huomenta kaikki! angel
Ihanaa,sain nukuttua 13tuntia putkeen ja tosi sikeästi,yleensä kun heräilen aina aamuyöstä varsinkin... uniakaan en ainakaan muista nähneeni.
Chandra,mäkin näin eilen perhosen liihottelevan  smitten
Jotenkin ihana olo pitkästä aikaa,
tekee mieli vaan lauleskella itsekseen ja mennä ulos tanssahtelemaan. Cheesy
Auringon paistekaan ei haittaa yhtään,mikä on tosi ihmeellistä,
tästä päivästä tulee hyvä päivä!!

Nyt suihkuun ja syömään kunnon aamiainen. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #942 : 18.04.2008 11:22:41 »

Chandra,mäkin näin eilen perhosen liihottelevan  smitten
Jotenkin ihana olo pitkästä aikaa,
tekee mieli vaan lauleskella itsekseen ja mennä ulos tanssahtelemaan. Cheesy
Auringon paistekaan ei haittaa yhtään,mikä on tosi ihmeellistä,
tästä päivästä tulee hyvä päivä!!

Nyt suihkuun ja syömään kunnon aamiainen. Smiley

Mie myös bongasin eilennä kaksi sitruunaperhosta - joskin junan ikkunasta  Grin siis olin junan kyydissä joka meni aika haipakkaa , mutta mutta näinpäs  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #943 : 18.04.2008 11:33:40 »

Juu,perhoset on ihana kesän merkki!
Tulevan siis. smitten
Nyt vain kuuntelen lintujen laulua,kun ei jaksa oikein jalkeilla olla,silti tuo pakollinen kaupungilla käynti edessä,joka pitää hoitaa nyt pois alta. Undecided

Aaviisuinen! smitten
Eipä huolta mittään!Kaikkea ei tarvitse ymmärtää.
Jos ei aukea,niin ei aukea. Grin
Ei oo sitten meitin juttuja. Wink smitten
tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #944 : 18.04.2008 14:39:31 »

Aaaahhh! Viikonloppu ja rauha maassa!! Nyt on aika relata ja kunhan ukko luiskahtaa töistä vielä kotiin, niin nakkaan hänet autoon ja lähdetään ostamaan mulle kengät. Elämä voittaa ja tietenkin kahvia koneeseen...   coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: