Chandra
|
|
« Vastaus #600 : 31.03.2008 09:28:51 » |
|
Tigrinum! Haleja ja energiaa asunto asiallesi lähtee! Pojalle laitoin jo saman asian suhteen,kun tuosta lähti matkaan ja tänän tulee päätös hänelle. Tuo ero tilanteena tuo monia puolia ihmisestä esiin ja mielestäni ei ole mitään pahaa ilmaista myös kiukkuaan. Muuten se jää sisälle kalvamaan ja syö ja syö,joten hyvä kun annoit tulla ulos! Onnea matkaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #601 : 31.03.2008 09:53:28 » |
|
Ohoh Tigris
mutta nyt sitten kannattaa miettiä miten paljon antaa itseään toiselle, eli ollaanpa tarkkoina heti alussa. Itsessäni olisi toisaalta edelleen halu seikkailla ja olla villissä romanssissa inessä, toisaalta kysyn, pitääkö minun aina rakastaa=? Miksei vain duuni ja $ kun se on niin kumman paljon selkeempää.
Mutta mitään tuollaista ei ole sentäs menossa, ajattelin vain tsekata aikooko eräs huvitella kanssani ens vkl niinkuin oli vähän kiinnostusta, itse huvittelen ainakin, jännä paikka ja bileet.
Sitten vaivihkaa vois kysyä vaikka.. kiinnostaisko sitä kokeilla aarrekarttaa! Oliko mies yhtään kiinnostunut mistään henkisestä ?? Siis sinun, Tigris? Me edes tavattiin sellaisessa paikassa joten oletan että jotain vois, kunhan urheiluhul- luudeltaan ehtii.. fun back!(ihminen joka sulle todellakin oli kaikki) *Tuohon pisteeseen ei saa koskaan päästää mitään suhdetta, suht tärkeä saa olla ja tuntua vaikka mitä kemioita ja vetovoimia, mutta sinä olet itsellesi kaikki.. ai niin ja sanokaa nyt hänelle että mies vain peilaa hänen pimeää puoltaan tms..
olet vasta nuori...
mitä muuta haluaisit nyt kokea?
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008 10:00:35 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #602 : 31.03.2008 10:04:45 » |
|
Tigrinumille voimia ja haleja. Kaikki kääntyy vielä paremmaksi!! Ja huomenta kaikille Tallille ajattelin lähteä käymään,ensin suihkuun ja syömään yms muut aamutoimet. Hyvää maanantaita!
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #603 : 31.03.2008 10:06:15 » |
|
Uusi yleinen jutteluareena taisi upota suohon kun tämä kahvitupa tien varrelle perustettiin. Tiistai 01.04.2008 Tänään on sitten se armottomista armottomin HERMAGRDON eli maailmanlopun kuvio päällä. Kenenkään ei kannata mennä töihin tai muihin ikäviin velvollisuuksiin, koska kello käy ja maallinen vaelluksemme päättyy tänään. Juhlikaamme siis aamuaikaisesta täysin palkein aprillipäivää, joka mahdollistaa kvanttihypyn uuteen eli yhdeksänteen ulottuvuuteen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008 10:10:27 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #604 : 31.03.2008 10:33:08 » |
|
Haleja sulle, Tigrinum Koita jaksaa! Toivotaan parasta asunnon suhteen! Mä pyörittelen edelleen mielessä päättynyttä suhdetta. Tuntuu kamalalta, kun tietää, että toinen ei loukkaa ilkeyttään vaan omien ongelmiensa takia, eikä kuitenkaan saa auttaa, koska toinen ei päästä lähelleen. Sitä haluais auttaa ja tukea, toivois että rakkaus parantaa kaiken. Mutta sitten taas, mun karttatulkinnassa on mainittu, että jos yritän auttaa muita kuin itseäni, oma elämäni menee vaan sekaisin... että hyvä kun pystyn itestäni huolehtiin Kuitenkin nyt viikonloppuna viestittelin hänelle vielä, koska koin olleeni kohtuuton, kun kielsin ottamasta yhteyttä ja sanoin, etten voi antaa anteeksi. Itse ainakin haluaisin mokattuanikin saada tilaisuuden pyytää anteeksi, ettei tarvitsisi kantaa syyllisyyttä loppuelämää. Siis haluan toisellekin antaa tilaisuuden, mikäli hänestä siltä tuntuu.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Jousimies Kuu Kalat Nouseva Neitsyt
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #605 : 31.03.2008 11:29:34 » |
|
jokaisella meistä täällä on oma tehtävämme..jos liikaa auttaa ja nostelee muita niin sepä ei sitten opi mitään ja joutuu uudestaan vastaaviin tilanteisiin..mutta toki aina voi kuunnella kunhan ei ala neuvoon mut itte oon sitte kyä jästipää mitä tulee parisuhteisiin, sikälimikäli koen että suhteessa on mitään pelastamisen arvoista niin kyllä kaikkeni teen. Ihmisen kun eroo liian helposti nykyään, imo voimia kuitennii
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #606 : 31.03.2008 14:10:23 » |
|
Tigru... Voimia sinulle...
Makea kahvi maistuisi oikein urakalla tänään. Kiitos, ei mitään kitkerää nieltävää. :
Viime viikonloppuna laitoin suhteeni jäähylle Vaa'an kanssa. Syy on se, että en jaksa jatkuvaa valitusta ja negatiivisuutta.
Negatiivisuus tulee esiin lähinnä siten, että hän löytää joka asiasta aina jotain vikaa tai huonoa, oli sitten kysymys keskustelusta ihan yleisellä tasolla tai jostain tekemisestä. Kaikki mitä hän sano on negatiivis-painotteista, vaikka kuinka yrität kääntää asiat ja huomion positiivisiin asioihin, niin jo minuutti tai pari, niin hän on jo löytänyt uuden asian, mikä ei ole hyvä.
Jep-jep, hänellä on hankala aika menossa ja se on ymmärrettävää, mutta ei pohjaton ole minunkaan empatian ja ymmärtämisen kaivo. Kukaan ei jaksa ketään negatiivista ihmistä kauaa.
Edes tämä "rentouttavaksi" ja "iloiseksi" suunniteltu viikonloppu ei auttanut. Hän ei yksinkertaisesti löytänyt iloa mistään, vaikka kuinka ystäväpariskuntamme kanssa yritimme parhaamme. Tuloksena on se, että väsyin -toistamiseen ja pelkään burn outtia itselleni.
Hän ei voi hyväksyä välimatkani ottoa ja puhelimeni täyttyi ensin maanittelu-textareista, sitten törkeistä, kun hän suuttui, kun ei saanut tahtoaan läpi ja sitten vastattuani kerran napakasti marttyyri-viesteistä, kuinka sanani sattuvat aivan liikaa ja kuinka voin tehdä hänelle jotain tälläistä.
Jos se tajuaisi edes hiukan, niin hyväksyisi breikin ja antaisi tilaa hengittää hiukan ja sitten kun ikävä tulee ja pölyt ovat laskeutuneet, niin palata astialle, mutta... ...tällä sen käyttäytymisellä alan haluta vain lopullisesti eroon.
Haluan nauttia elämästäni sen kaikkine kauniine puolineen. Itselläni ei tällä hetkellä ole enään suurempia ongelmia tai sitten en vain enään ota niitä itselleni/ota niin isoa pulttia niistä, what ever, mutta ei minua kiinnosta vetää itseäni samaan ojaan Vaa'an ongelmien kanssa -olen ihan tarpeeksi niitä ojia jo kahlannut läpi.
Tässä käy toteen mielestäni itsensä terve rakastaminen. Hänen mielestään olen varmasti kusipää ja kaikkea -saa ollakin.
Suunnitelen vanhan ystäväni kanssa, että tapaan hänet torstaina Pariisissa ja vietän pitkän viikonlopun hänen luonaan.
Mietin sen jälkeen Vaakaa. Ehkä ensi viikolla asiat ovat jo muissa energioissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #608 : 31.03.2008 15:22:01 » |
|
Näin se kaikki järjestyy, Tigrinum, etkä varmaan tiedä pientäkään osaa, mitä nurkan takana odottaa. Mutta älä ajattele niin, että sinua on käytetty. Ajattele niin, että SINÄ KÄYTIT JA OTIT minkä pystyit, oli hänellä varmasti jotakin annettavaakin sinulle. Sitten tulee toinen aika...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #609 : 31.03.2008 15:54:13 » |
|
Hyvä Sasha, vaadi vaan positiivisuutta! Mutta onko hän kauan ollut nega, eikös hän ollut loistotyyppi- Olen samaa mieltä kanssasi! Jousimiehenä. Ja koetan itse antaa tilaa toiselle, ehkä jotenkin onnistuu kas kun Vaakasi ei haltsaa tasapainoa?[/color][/i] En vaadi, en sitten yhtikäs mitään. Ihmissuhteisiin ei kuulu minkäänlainen pakottaminen.
Hän saa olla sitä mitä on ja tällä hetkellä hän ei jaksa olla kovin positiivinen, enkä minä jaksa kuunnella häntä, joten breikki on tarpeen.
Loistotyyppi hän on edelleen, nyt vain epäbalanssissa. Tilanteet muuttuvat, eikä tämäkään ikuista ole. Kun hän saa nuo omat juttunsa hoidettua, niin katsellaan sitten. Kyllä se aurinko alkaa paistamaan hänellekin ennemmin tai myöhemmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #611 : 31.03.2008 16:17:18 » |
|
Tigrinumille runsaasti voimahaleja tulee täältä Pohjois-Karjalasta. Ja myötätuulta asuntoasioihin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #612 : 31.03.2008 16:28:54 » |
|
Jahas,meidän Tigru on nyt sitten asuntoa katsastamassa. Toivottavasti on sopiva ja hänen! Meillä odotetaan vielä yksi yö katsojia.Takuuvuokrat sun muut asiat ovat kunnossa. Olin pitkällä lenkillä taas. Nyt muutamat vuokot jo terälehdet aivan auki päivää paistattamassa ja kaksi leppäkerttua näin,sekä oravanpoikasen. Siinä toisiamme töllötimme ja ihmettelimme. Paz,ihana keinu,mutta vielä ihanampi olivat linnut ja perhoset. Kyllä kelpaa köllötellä terassilla. Niin,tuosta lenkistäni vielä.Menin sen nyt kahteen kertaan ja tietysti poikkesin aina sillä ja täällä tutkimassa mitä mikäkin onkalo ja kolo sisältää. Takaisin tullessani näin pari pikkupoikaa,ehkä 7-8 vuotiaita. Pojilla pipot söpösti kallellaan ja kassi kädessä. Kysyin mitä he etsivät,vaikka kilinää kuulinkin. Eivät uskaltaneet heti vastata,mutta toinen hymyili veikeästi. Ehdottelin että tyhjiä pulloja vai? Juu,tuli ujosti. Minä kehumaan miten reippaita ja fiksuja poikia,kun keräävät pullot pois,ettei kukaan voi niitä rikkoa ja siitäkös pikku enkeleitten hymyt levisivät. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Pojille taskurahaa ja pullot pois luonnosta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #613 : 31.03.2008 18:11:56 » |
|
Tuli mieleen Chandran kirjoituksesta, että missä kaikissa maissa palautetuista pulloista saa rahaa takaisin vai onko se vain suomalainen ilmiö?
Johtuuko se pantti juttu vain siitä, että sillä innostetaan välinpitämättömät ja laiskat paremmin olemaan roskaamatta?
Annoin joku aika sitten annoin itselleni kertoa, että Suomessa tulisi kalliimmaksi jätekustannuksien vuoksi keräilypisteet, joita pitäisi perustaa enemmän joka taloyhtiön läheisyyteen, jolloin panttisysteemi on halvempi ja toinen syy olisi juurikin tuo, että kukaan ei viitsisi vaivautua niin paljon, että veisi pullot keräilypönttöihin, etenkin kun ovat tottuneet saamaan rahaa palautetuista pulloista.
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Täällä ne viedään kiltisti roskiksen vieressä oleviin muovi -ja lasipullojen keräyspisteisiin.
2:n litran coca-cola pullo maksaa noin euron, usein 1,16 €-1,20 €. Suomessa ei käsittääkseni vieläkään saa 2:n litran pulloa aitoa cocista, vaan se on se 1,5 litran pullo?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #614 : 31.03.2008 18:18:18 » |
|
pitkät litaniat kirjottelin ja lähetin mutta bittiavaruuteen sinkos vissiin uteliaisuutta tulin kans kyttään josko Tigru olis tullu jo kertomaan kämpästä (ennoo utelias. en(pä) ) vitsi että oli erikoinen meditaatio..informaation tulvaa kertokaas viisaammat että pitääkö kaikki ottaa tosissaan mitä siellä oppaat kertoo
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|