Sivuja: 1 ... 1162 1163 [1164] 1165 1166 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5594514 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #17445 : 07.03.2022 20:28:11 »

"Sinun kannattaa nyt lukea omia kommenttejasi. Löytyy helposti profiilistasi, varmaan tiedätkin. Lue ihan ajatuksella, oletko itse sanonut samalla tavalla tai jopa ilkeämmin."

kyllä minä luen omat viestini moneen kertaan ennen lähettämistä, ettei niitä tarvi enää jälkikäteen tavata mitä on tullut kirjoitettua. ei siinä edelleenkään ollut mitään ilkeää mitä Kuuhildalle kirjoitin, neuvoin pitämään taukoa uutisista ja jos tuollainen derealisaation kokemus pitkittyy, että silloin kannattaa hakea apua itselleen. on nimittäin usein ensioire potilailla, jotka on sairastuneet psykoosiin. en ole ketään neuvonut olemaan keskustelufoorumilla hiljaa jos en pidä siitä mitä hän kirjoittaa.

voi olla että olen herkillä, tai sitten te olette epäreiluja mua kohtaan ja ihan oikeutetusti koen pahaa mieltä teidän viesteistä. jos todella olette niin avoimia kaikelle keskustelulle, niin miksi nyt minun pitäisi vaieta?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #17446 : 07.03.2022 22:43:29 »

Ikiviuh

Vaikka siksi voisit olla hiljaa, ettei sulle tule paha mieli?
Ja siksi että nytkin vääntelet toisten sanoja, yrität tahallasi ymmärtää väärin, pyrit eripuraan sovun sijaan, jankkaat, jaat syytöksiä kuin Venäjä luoteja, asetut marttyyrin rooliin ja suoraa sanoen kitiset kuin pahainen kakara. Sellasesta ei seuraa mitään hyvää.

Kukaan tai mikään ei nyt ollu liittoutunu sua vastaan, tai ole ollut mitenkään epäreilu, ja pahasta mielestäs oot kyllä vastuussa ihan vaan itte.
Kamalaa ulinaa aikuselta ihmiseltä!

Sä olit vuosikausia hyvä tyyppi, aattelin lämmöllä nytkin kun näin sun taas palanneen foorumille.
En tajua mitä sulle on tapahtunu?!
Miks susta on tullu tollanen känkkäävä kärsijä jota kaikki niiiiin kohtelee väärin ja kukaan ei ymmärrä?

tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #17447 : 08.03.2022 08:00:29 »

"Sinun kannattaa nyt lukea omia kommenttejasi. Löytyy helposti profiilistasi, varmaan tiedätkin. Lue ihan ajatuksella, oletko itse sanonut samalla tavalla tai jopa ilkeämmin."

kyllä minä luen omat viestini moneen kertaan ennen lähettämistä, ettei niitä tarvi enää jälkikäteen tavata mitä on tullut kirjoitettua. ei siinä edelleenkään ollut mitään ilkeää mitä Kuuhildalle kirjoitin, neuvoin pitämään taukoa uutisista ja jos tuollainen derealisaation kokemus pitkittyy, että silloin kannattaa hakea apua itselleen. on nimittäin usein ensioire potilailla, jotka on sairastuneet psykoosiin. en ole ketään neuvonut olemaan keskustelufoorumilla hiljaa jos en pidä siitä mitä hän kirjoittaa.

voi olla että olen herkillä, tai sitten te olette epäreiluja mua kohtaan ja ihan oikeutetusti koen pahaa mieltä teidän viesteistä. jos todella olette niin avoimia kaikelle keskustelulle, niin miksi nyt minun pitäisi vaieta?

Siellä taitaa nyt olla yksi uupunut hoitaja linjoilla.
Koronako sinut on kuormittanut? Musitelen, että olimme kanssasi samoilla linjoilla rokotuksista ja muusta koronahässäkästä.

Siltikin se olet sinä, joka kirjoittaa aika kärkkäästi (minä myös välillä mutta kestän palautteen) ja sitten pahoitat mielesi.

Toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkosto ja saat apua pahaan oloosi. Se nimittäin tihkuu ruudun läpi.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #17448 : 08.03.2022 11:00:30 »

tästäpä voi kukanenkin lukea itse käydyn keskustelun ja havainnoida mitä tässä tapahtui. menee niin hirveiksi nuo teidän viestit etten pysty enää jatkaamaan
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #17449 : 08.03.2022 16:39:22 »

tästäpä voi kukanenkin lukea itse käydyn keskustelun ja havainnoida mitä tässä tapahtui. menee niin hirveiksi nuo teidän viestit etten pysty enää jatkaamaan

Anteeksi, ei ollut tarkoitus järkyttää sinua  smitten

Haluaisin oikeasti kuulla pointtisi tässä jutussa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #17450 : 09.03.2022 13:03:58 »

Metsä vastaa niin, kun sinne huutaa Ikiviuh.

Tuuttaa vaan ihan kilahtanutta kuraa toisten niskaan, loukkaannu sitten kun siihen reagoidaan ja syytä kaikkia muita siitä että sulla on kurja olo, niin se on varma resepti tolle pahan olon jatkumiselle.

Ja ensinnäkään forestflower ei oo kertaakaan ollu hirveä sua kohtaan vaan kärsivällinen ja ymmärtäväinen.

Minä ehkä tässä voinkin täyttää tuon hirveän määritelmän, ja täytän aivan varmasti jatkossakin monta kertaa ja eri yhteyksissä, riippuu kuka kokee.

Pyhät kärsivät marttyyri-äititeresat saa mut miltei aina vaan hyökkäämään.
Siinä on käytösmalli, jota aivan oikeasti halveksin.
Tarvis varmaan tarkemmin tutkia itteeni, että miksi?


Ai mikä  kuu oinas ja  kuu rapu ? Missä?  uglystupid2






« Viimeksi muokattu: 09.03.2022 13:48:38 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #17451 : 09.03.2022 15:15:30 »


Minä ehkä tässä voinkin täyttää tuon hirveän määritelmän, ja täytän aivan varmasti jatkossakin monta kertaa ja eri yhteyksissä, riippuu kuka kokee.



Älä ota syytä niskaasi ilman syytä. Sinua on kehoitettu hakeutumaan hoitoon ja lopettamaan uutisten lukeminen. En nyt jaksa tarkastaa mutta mielestäni sinua sanottiin jotenkin vainoharhaiseksi. Se kommentti ei ollut todellakaan ystävällinen. Aiheesta reagoit.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #17452 : 12.03.2022 16:16:29 »

Back to tearoom...
karma-mama-hemp-chamomille & tulsi -tee ei kovin kummosta,
tai no joo, semmonen hyvä iltatee, rauhottava,
aattelin tuota hamppua kaverille kroonisiin kipuihin..pyyh

ja asiasta kukkaruukkuun, vaikkei mitään itämässä ookkaan,
mutta kuka itsekunnioituksella varustettu immeinen eiku astrologi otsikoi tekstinsä
yhtä tyhjän kanssa???
Ja astrologiasta innostunut lähtee heti ettimään "yhtä tyhjän kanssa" -kuviota..
pyyh
minäkö se vailla itsekunnioitusta sitten?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #17453 : 12.03.2022 23:59:50 »

Mä join irlantilaista viski-teetä,
maistui samalle kun sun; ei kovin kummoista.


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #17454 : 14.03.2022 00:52:39 »

Yogi teet on hyviä, ainakin se green macha, ei maistu lainkaan liikaa vihreälle teelle vaan on mausteinen ja makeahko.

Ymmärsin juuri että yksi syy sellaiselle vähän epämääräisen haaveilevalle ololle johtuneekin siitä, että eletään kalojen aikaa. Unimaailma on ollut rikas, en tiedä voisko se kyaniitti yöpöydällä vaikuttaa myös asiaan, mutta varmasti neptuniaalinen energia myös. Omalta kartalta ei kaloja löydy.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #17455 : 14.03.2022 10:58:24 »

minäkin join Yogi-teetä ennen kun ovat niin hyviä. sen tuottohan menee kansainväliselle kundaliinijooga-järjestölle. juominen loppui 2020 kun julkisuuteen tuli tieto siitä että myös tuon järjestön sisällä on tapahtunut seksuaalista ja eettistä hyväksikäyttöä. en tiedä vieläkö tee-paketin kyljessä komeilee Yogi Bhajanin naama, joogaavalta ystävältä kuulin että joogasaleilta kuvat on ainakin riisuttu pois eikä niitä tarvitse enää kumartaa. en kuitenkaan pysty enää juomaan tuota teetä kun kuvottaa tieto siitä, millaista toimintaa olen minäkin teenjuonnillani rahoittanut. tässä Suomen kundaliinijoogayhdistyksen tiedonanto asiasta

https://kundaliinijoogayhdistys.fi/yogi-bhajaniin-kohdistuvat-syytokset/
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #17456 : 12.04.2022 18:09:50 »

Oi!  aurinko aurinko aurinko smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #17457 : 25.04.2022 18:31:54 »

Mää en nyt enää löydä sitä ketjua missä tämä keskustelu käytiin, joten kirjoitan tänne.
Nikki havahdutti mut sen verran mielenkiintoseen t-ristiin, että löysin kuin löysinkin itseni tutkimasta karttoja ja kaikkea, vaikka oon ollu ihan off.
Kaikenlaista sitä on jääny huomaamatta  Huh

Ja tajusin kanssa paljon kaikkea,
tuo t-risti todella toteutuu ihmissuhteissa, minä suhteessa muihin kuvioissa, ja selittää osaltaan miksi se on sellaista kuin on  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #17458 : 03.05.2022 19:37:06 »

Hei....kupliiko muissa sellasta ihan kajahtanutta eteenpäinmenemisen meininkiä? Hiukan järjetöntäkin?

Jos aattelit joskus elää niin tee se nyt?

Vaarallista, ja tuntuu jopa että ehkä ihan realististakin  Undecided

Onks tää vaan kevät?

On muuten nuiva kahvitupa. Jos täällä ei oo sanaharkkaa, niin saa höväätä aivan itekseen!
No, eipä ainakaan kahvit ehdi jäähtyä  Tongue

« Viimeksi muokattu: 03.05.2022 19:40:23 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4354



Profiili
« Vastaus #17459 : 03.05.2022 19:49:09 »

Oon ite tuuminut, että ei tässä enää ainakaan nuorene joten antaa palaa sekä tietysti vanha kunnon "savor your life" Cool Kannattaa elää ja tehdä asioita, jokainen tsäänssi on mahdollisuus kuten eräs viihdetaiteilija joskus lauloi.

Ollut tosi hyvät kävelykelit viime aikoina joten olen harrastellut paljon ulkoilmafiilistelyä metsiköissä ja puistikoissa -> kevät rules.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 1162 1163 [1164] 1165 1166 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: