Sivuja: 1 ... 1163 1164 [1165] 1166 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5601702 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #17460 : 03.05.2022 20:04:27 »

Juu, laivat on tehty meriä purjehtimaan, ei satamaan kököttämään!

...Kattoo ny mistä tästä vielä löytyy?  Grin

Ulkoilmafiilistelyt on  smitten
Etenkin keväisin. Kevään energia on niin ihanaa, uutta ja eteenpäinmenevää, odottavaa, kuplivaa, jännittävää ja valoisaa  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #17461 : 08.05.2022 22:15:19 »

Hyvää äitienpäivää astrolaisille  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #17462 : 10.08.2022 22:59:37 »

Mitä tehdään suremattomalle surulle, kokemattomalle kokemukselle, näkemättömälle ihmiselle?

Silloin kun tälläinen ihminen, joka ei ole läsnä sun elämässä millään muotoa virallisesti tai tunnetusti, ei ole sukua tms. ottaa ja poistuu ajasta ikuisuuteen, miten edes saat tiedon asiasta? Miten suret? Miten voi käsitellä asian, jota joutuu ehkä vain suurimmaksi osaksi arvailemaan?
Kyseessä voi olla kuitenkin hirveän rakas, tai muutoin tärkeä ihminen, jonka kanssa on saattanut olla vaikka päivittäistä yhteydenpitoa, ja olette tunteneet kymneniä vuosia.

Sain jokin aika sitten tiedon, että kasvinsisareni on kuollut. Tieto tuli hänen lapsensa isältä noin kk. kuoleman jälkeen; Kela oli ottanut yhteyttä.
Muuten en edes tietäisi, vaikka kyseessä oli sisareni! Ei biologinen, joten mitään tietoa en saa mistään. Hänellä oli vaikea elämä, ja hän otti ja katosi pitkiksi ajoiksi. Olimme tavanneet n. 4 vuotta sitten edellisen kerran. Sen jälkeen olimme jonkun verran tekemisissä, mutta se päättyi sitten mahdottomana, ajattelin että parempi antaa olla, kuin takoa päätään tiiliseinään. Ei ketään voi auttaa jollei tämä itse halua.
Tämä on hyvin hämmentävä asia...en haluaisi millään puhua tästä, olisi niin helppo lakaista maton alle, ja itkeä häntä joskus yöllä hiljaa, kun ei saa nukuttua.

Sitten, missä on nikki?
Tietääkö joku? Hahmo on täysin hävinnyt internetin ihmemaasta sieltä, missä on tavannut liikkua.

Jos hänelle on tapahtunut jotain ikävää, josta ei itse pääse kertomaan, niin ... siellähän sitten on, jossain, vuosikausien turinatoveri.

Itselläni ainakin on paljon ystäviä, joiden kukaan  läheinen ei tiedä olleen ystäväni. Yhteydenpito on ollut suurilta osin somessa, tai jossain. Jos heille käy jotain, en välttämättä saa milloinkaan tietää...henkilö vain katoaa.
Näiden tunteiden käsittely on melkoisen hankalaa...luulisi, etten ole ainut tälläisen äärelle pysähtynyt?  Epäilisin jopa, että tälläiseen voisi tähän maailman aikaan löytyä tukiryhmiäkin, tai jotain vastaavia?

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #17463 : 10.08.2022 23:31:49 »

Kuuhilda, otan osaa. Ellei kyseessä ole sukulainen niin ei asiasta varmaan mitään virallista kautta kuulekaan. Joku tuttu voi kertoa tai joku sukulainen tietää. Onneksi olen vielä sen verran nuori, että ikäviä uutisia kuulee harvoin. Olen myös miettinyt tätä kun nykyään on kaikenlaisia uusperhekuvioita niin miten tieto kulkee? En tiedä.

Olen myös kaivannut nikkiä. Ensin mietin, että pitää kesälomaa foorumista, mutta olen myös ihmetellyt mihin on kadonnut.

On muuten ihan sama kokemus, tällä foorumilla aika tarkkaan 12 vuotta sitten kirjoittelin paljon yhden käyttäjän kanssa, jota en ikinä tavannut livenä, mutta ajattelin häntä kyllä hyvänä ystävänä. Niin paljon kirjoittelimme ja jaoimme ajatuksia. Yhtäkkiä hänestä ei kuulu enää mitään. Se sattui aivan kamalasti, koska ajattelin olinko itse tehnyt jotain väärin? tai sitten mietin myös, että jos hänelle on käynyt jotain niin en ikinä saa tietää.

Et todellakaan ole ainut. Minua ainakin tuo someystävyyden päättyminen sattui todella pahasti. Aina puhutaan, että joku romanttisen suhteen päättyminen sattuu, mutta tuo oli paljon enemmän kuin jokin lyhyt romanssi. Se oli ystävyys, vaikka emme koskaan fyysisesti tavanneet ja menetin ystävän enkä edes tiennyt miksi. Niin omituista. Tuo on varmaan niitä asioita, jotka jäävät mysteeriksi enkä tule ikinä tietämään mitä tapahtui. Nykyään olen jo hyväksynyt tuon, mutta se sattui todella pitkään ja paljon. Eipä siihen auta kuin antaa niiden tunteiden tulla ja ajan myötä helpottaa, vaikka jokin pieni reikä siitä jääkin sydämeen.

Tuo minun tapaus jäi tosiaan mysteeriksi, mutta toivon, että nikki palaa foorumille.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4368



Profiili
« Vastaus #17464 : 12.08.2022 13:37:30 »

Toivotaan, että Nikki palaa takaisin foorumille. Olisin itsekin mieluiten loppuvuoden lomalla joten pitkät lomat ei mitenkään eriskummallisia Cool
Nytkin on upeat elokuun illat&yöt jotka mieluiten viettäisin ulkona lenkillä piittaamatta nukkuma-ajoista, mutta joutuu rajoittamaan vähän angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #17465 : 12.08.2022 14:32:07 »

Kiitos Meryem.

Minä avasin viime yönä portit, ja sukelsin kollektiiviin.

Kollektiivissa oli paljon surua, se mitä suomalaiset kokevat Veskua kohtaan, auttoi minua pääsemään käsiksi omiin piilossa, hämmennyksen vallassa olleisiin tunteisiini juuri tästä asiasta, mistä yllä kirjoitin.

Koin tämän henkilökohtaisesti erittäin puhdistavana ja helpottavana. Hyvästelin ja surin.

Sama se on jotenkin varmasti myös kollektiiville?

Kiitos Vesku  Smiley

Toivotaan että nikki palaa...jotenkin vain...hän ei vastannut yksityisviestiin, jossa kyselin, mihin on kadonnut. Hänelle tulee niistä ilmoitus, ja ainakin luulisin hänen vastaavan edes jotain, jos näkee huolestuneen viestin.
Ja jostain keväisestä nikin kirjoituksesta muistan saaneeni jonkin etiäisenkin...mutta niitä menee ja tulee, ei niistä aina tiedä.

Oli upea täysi  kuu

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #17466 : 25.08.2022 21:11:51 »

joopati,
ihan elossa oon  angel
ja nyt on sitten vaikee taas jottae naputella, kun on pitkään poissa.
Oon mä tänne kurkkinut aina välillä, muttei ole tullut avattua sanasta arkkuansa.
Elwyn on oikeessa siinä, jotta oli tässä tosi pitkä kesäloma ja paljon tapahtumia, ei malttanut keskittyä helteissä tänne.
Ja Elwyn tais kirjoitella joskus aiemmin, jotta parasta päivässä vertaisryhmä, mikä itelle on tullut nyt tutuksi kuntouksen myötä,
aivan mahtava ryhmä, eli sekin on vienyt huomiota muualle.
Ja siis onhan tämä astroryhmäkin oma "vertaisryhmänsä", johon näemmä vahvasti kuuluu..
Ja enhän olisi nikki,
jos en tällekin hiljaiselolle astrologista selitystä löytäisi..
elikkä tr  uranus  harka siellä puolivälin yli  aspect_opp omalle  skorpioni stelliumilleni.
Ensin tilttas oma tietokone toukokuulla ja oottelin tovin uutta konetta. Diginero vävy hommas lahjaksi uuden.
Siis minähän en millään kännykällä astroa harrasta, kun pitää kurkkia karttoja ja vaihdella sivuja jne,
kyllä kiinteälle merkille,  skorpioni pitää olla kiinteä pöytäkone, jossa on kiinteästi helpot kuvakkeet mennä tinnetänne. Grin
Sitten  oli tuo  uranus kuunsolmu mars  harka yhtymä about 20 astetta,
ja siinä on tämän foorumin  mars rx 20  harka
haa rx ja taas  aspect_opp oma  skorpioni stellium, varsinkin  merkurius skorpioni  Lips Sealed
ja eikös täältä kaikki  skorpioni :t peruuttaneet huisin nevadaan,
onhan meidän oma perinteinen hallitsija  mars, eli energiat ihan jossain muualla.
Ja siis se Alasolmu  skorpioni siellä omassa stelliumissani, että semmottii se solmuakseli teetti.
Eikä taida vähäinen merkitys olla  saturnus vesimies neliölläkään, piti ja pitää edelleen miettiä mihin aikansa käyttää ja mitä jaksaa,
kuin myös  neptunus kalat aspect_tri halusi nauttia laiskottelustakin...
seliseli
Nyt oli sitten eilisessä kuunpaluussa  vertex  aspect_con Alasolmu  16  skorpioni
ja kohtalona Antivertex  harka ja  uranus rx 18  harka
back to there where you are remembered..
ja
onhan taivahalla
astrologian muusa 30 Urania 3  kaksoset  aspect_con marskaksoset mun DC:llä.
Ja Kuuhilda,
en oo paljoo katellu niitä sähköposteja, joten reagoin nyt sitten viiveellä tähän.
Josko se tästä, solmu aukeis Smiley

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #17467 : 29.08.2022 19:51:05 »

Asioihin tulee kauhea kynnys kun on taukoa. Niinku nyt mulla vaikka liikunta. Ulkoilen kyllä ja teen kävelyitä, mutta en enää tästä nuorene ja lihaskuntoon pitäis myös kiinnittää huomioo. Vihaan kuntosalia, onneksi nyt löyty toinen vaihtoehto.

 neitsyt uusikuu oli muuten täynnä 4 energiaa.  aurinko kuu kohtasi  4° 04'  neitsyt  aspect_squ mars 4°  kaksoset

neliöitä muutenkin uudenkuun kartalla, mukana suurristi  venus uranus saturnus eli ihmissuhteet ja arvot nousee esille  venus myötä,  saturnus  aspect_squ uranus puristuksessa.

Aika raskas energia mun mielestä, mutta uudenkuun energian mukaisesti raivataan tilaa tärkeille asioille.

Mä sain vihdoin raivattua kalenteristani ajan liikunnalle. Astrologiasta kirjottaminen tuntuu myös nihkeeltä kun ei oikein osaa kuvailla sitä mitä päässä pyörii. Oon kuitenki tutkinu enemmän näitä uudenkuun ja täydenkuun vaiheita ja se on kiinnostavaa. Samoin karmajutut. Nyt on muu astrologia ollu vähä tauolla.

 kuuvaaka tällä hetkellä aspect_con merkurius

niin ja kiva nikki kun palasit palstalle, sun astrologia juttuja on kaivattu  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #17468 : 03.11.2022 12:46:01 »

Voihan marraskuu. Lokakuun vika oli täydellinen päivä, ja marraskuun eka oli aivan täys ahdistusalakulo. Vissiin joku dopamiiniromahdus  Undecided

Uus ukkeli tunkee sellanenkin elämään, ei yhtään sen vaikeempi mulle kun  aurinko  rapu, ja toki tuo  aurinko on  aspect_con mun  kuunsolmu
Ja  hällä kuu  neitsyt, oppositiossa enempi vähempi mun  mars aspect_con venus aspect_con vesta, kai siihen vielä voi mun  oinas kuu nkin laskee, väljempi.
Ihan vääriä merkkejä  Grin

On hällä sentään  mars oinas ja  venus  kaksoset, joiden kanssa on helpompi pelata.
Tuo  venus on  aspect_con mun DC.

Enpä tiiä, hankaluuksia nää aina tietää  Grin

Nyt ei muuta kun lämmintä juomaa kitusiin, ulko-vaatteet päälle ja päin marraskuuta!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #17469 : 04.11.2022 19:34:01 »

Ooiiiii  smitten

Älä jää liikaa merkkejä miettimään Kuuhilda vaan fiilistele sydämellä  Wink smitten
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #17470 : 04.11.2022 23:38:49 »

Lokakuu oli täydellisen peräpeilistä ja tässä kohtaa taas marraskuu nielee mut ihan kokonaan. Nyt luukutetaan metallia, ei korvat kestä mitään poppia. Ajoin taas töistä säkkipimeässä kotiin ja voi elämä. Kaivan aina tässä vaiheessa vuotta HIM:n ekan levyn ja kuuntelen sitä. Nyt on ollut myös pitkästä aikaa 69eyes kuuntelussa ja VV tietysti, tänään ilmestyi uusi biisi  smitten

Jos jotain positiivista niin tr.  aurinko siirty just mun 6.huoneeseen ja jossain vaiheessa se valaisee mun  jousimies komeroo. Vaikka tässä marraskuun pimeydessä se "valaisu" on aika vitsi  2funny Just niin sopivaa mun kartalle  crazy2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #17471 : 21.07.2023 05:52:22 »

Sanojen voima... merkurius   aspect_opp  pluto vissiin sitten, mutta voi herran pieksut. Koraanin polttoa naapurissa, kotomaassa natseja ja punakaartia.
Kiehuu ja puhisee niin että huh.

Sitä vaan miettii....täytyykö niille puheille antaa voimaa? Eikö niille puhisijoille vois antaa vaikka tikkarit, silittää päätä ja vaikka halata, sanoa että kuules nyt Maija/Matti, kyllä kaikki järjestyy, ei ole mitään hätää. Ei haukku haavaa tee.
Koitetaas nyt hoitaa nämä meidän asialliset asiat, jätetään löpinät sikseen. Höpöhöpö juttuja.

Repii melkoisia juopia kansan välille tämmönen riitaretoriikka jatkuissaan, vanhojen haavojen kohdalle.



tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #17472 : 11.01.2024 18:51:27 »

En oo kattonu viä, mutta mikähän tekijä siellä on mulla nyt poikittain, kun ihmiset tuijottaa? Siis aivan uskomattomalta, kaikenlaiset ihmiset.

Nyt tänään iltapäivällä, oikeastaan alkaen klo 16  Grin

Kummallista.
Pohdin loppupäivän ja tarkkaan illalla mikä siellä hilluu. Samalla vois selvitä että miksi ne tuijottaa?

Oiskohan tuo sitten  kuu  aspect_con Lilith  aspect_con  ceres syyllinen.

Mietin ennenkö karttaa vilkaisin, että koska tälläistä on ollut aiemmin. Nuorempana oli usein. Ja silloinkin monasti, kun olin jotenkin heikoilla, väsynyt tms. kuten nytkin. Liikaa duunia.

Eli luulen, että vuodan energiaa ympärilleni nyt, ja siksi moinen.

Olen tässä pitänyt huolta ja järjestänyt yhden sun toisenkin asioita, se on varmasti tuo  ceres siellä.

Ja Kuun valo varmaan heijastaa Lilithiin osuessaan sellaisia puolia, joita eivät tajua muut, enkä minä itsekään, jotain alitajuisen kiehtovaa.

Ei ollu meinaan nokea tai mitään naamassa, väsyneet kasvot vain  Grin
« Viimeksi muokattu: 11.01.2024 23:03:23 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #17473 : 13.01.2024 15:56:05 »

Kuuhilda
tr 7 Iris  aspect_con Alasolmu  kauris
tr  ceres aspect_con Iris  jousimies  Cool
 
niin ja olihan siellä tr 5 Astrae rx  aspect_con rapu iiristä tuijottaen vastapäätä,
Astraehan kyllästyi maailman mädännäisyyteen ja silleen,
yks teema irtipäästämisen vaikeus?
« Viimeksi muokattu: 13.01.2024 16:00:50 kirjoittanut nikki » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #17474 : 13.01.2024 17:32:17 »

Pitikin mennä katsomaan mikä ja missä tuo Astraea omalla kartallani on.

5 Astraea sijaitsee 3  neitsyt aspect_squ jousimies stellium

Nyt löytyi se mun sisäinen kyynikko ja kriitikko, joka arvioi kaikkea mitä teen tai en tee  angel

+ täältä löytyy tulkintaa Astraea eri huoneissa https://astroalive.com/post/170226440033/astraea-5

Astraea in 4th: You feel very attached to your family and dislike the thought of having to leave them. You also may find that you have a hard time letting go of emotions that hold you down. You may find yourself upset over tiny things and refusing to move on.

Just näin!
« Viimeksi muokattu: 13.01.2024 18:19:09 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 1163 1164 [1165] 1166 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: