Sivuja: 1 ... 1153 1154 [1155] 1156 1157 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7617259 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17310 : 22.04.2021 18:50:51 »

https://horoscopes.astro-seek.com/geocentric-vs-heliocentric-natal-chart-astrology-calculator

Maan piste on  aurinko :a vastapäätä heliocenter kartalla.
Koska  kuu on maan kiertolainen , se löytyy maan kanssa samasta pisteestä.

Mitä se sitten kertoo?
Se kertoo sinulle, mitä sinun sielusi tarvitsee ennen kuin se saavuttaa nirvanan.
Egosta luopumista.

https://ashcloudds.wordpress.com/2017/05/06/heliocentric-charts-a-souls-perspective/

esim. itellä on syntymäkartalla  mars leijona (se, jota ei kestä erkkikään.. knuppel2 )
eli minua vetää puoleensa miehet, joilla on leveät hartiat ja vahva hauis = voimaa, oltava enämpi ku itellä, koska minultakin sitä löytyy,
ja kuitenkin mun sielu tarvii näemmä  mars rapu hoivaa ja huolenpitoa, ja olenkin usein kysynyt, jotta miksen mä voi rakastua pianonsoittajaan...

Sitten koska itellä on  venus rx  aspect_con aurinko skorpioni niin se oliko se nyt ala- vai yläkonjuktio, mikä heittääkin sen lähelle maata,
eli sielu kaipaa  venus harka asioita, tyyneyttä, kukkapenkkejä, multaa kynsien alle,
ylipäätään arvot ovat hyvin maanläheisiä.
Ja täähän on jo toiminut mun elämässä muutenkin.
Jo siten, että koska mulla on vahva  skorpioni stellium, eikä  harka :ssä mitään, niin sen stelliumin energian voi ja kannattaa kohdistaa siihen vastamerkkiin.
Tavallaan purkutie, koska stelliumissa on  mars kaltaista kiteytynyttä energiaa.

Kolmas, mikä liikahti kartalla on  jupiter :n aste  kalat :ssa,
joten syntymä  neptunus skorpioni  aspect_tri tuo  jupiter
kuin myös syntymä  venus aspect_tri jupiter  kalat
eli eikös noissa ole jo enrgiana egosta luopuminen,
taivaanrannan maalari, haaveilija mikä lie,
ja jo syntymäkartan  aurinko  skorpioni 12 huoneessa lie muutenkin sellasta egosta luopumista.

Itelleni taitas olla suurin oppiläksy tuo  mars leijona (minä määrään, minä tahdon)
vaihtaa näkökulmaa sopuisampaan, tunteita kuuntelevaan,
fiiliksen mukaan tekemiseen.

Että semmoset sielun tarpeet,
ennen kuin olet taas maaksi tuleva
 eiku nirvanaanhan se piti..... Smiley

-------
jos nopsaan haluat karttoja tehä ja karttapankin tietoja käyttää, niin
astro.comissa
house system ---------vieressä zodiac ja siitä valkkaat heliocentric
« Viimeksi muokattu: 22.04.2021 19:40:03 kirjoittanut nikki » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17311 : 22.04.2021 19:16:04 »

Tekee mieli hintsusti saivarrella: egosta luopuminen ei ole välttämätöntä, vaan sen tajuaminen
että ego (ahaM-kaara: minän-tekeminen) on osa karman käyttistä (kuten lihallinen keho, mieli, jne), jonka avulla se toteuttaa funktionsa??
« Viimeksi muokattu: 22.04.2021 19:24:43 kirjoittanut sideman » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17312 : 22.04.2021 19:33:16 »

niin kait..
Giving up on your ego here means you’ll need to elevate your spiritual energy enough
 to relieve your mind from the present destiny of your Earthly incarnation
 to think about the presence and purpose of your soul. And it’s worthy, you’ll be better prepared to live your life.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17313 : 23.04.2021 06:47:54 »

Kiitos nikki  smitten

Maata kun miettii, niin ihan eka on, että no  harka
Mutta Maa onkin  jousimies hen esoteerinen hallitsija, yläosa kentaurista kuvaa sielua,  alaosa sitä miten ollaan tänne inkarnoituneena maata tallaamaan, fyysinen olemus ja kokemus kantaa sielua :Smiley

Mitä sielu tarvitsee...wau.

Mun sielu ainakin taitaa tarvita tulta ja tappuraa  Grin
 Ja  jotenkin neptunus koskettaa vähän kaikkea harmonisesti, tunteet ja harhat haltuun?

venus että  mars sekä  vesta  mars in kyljessä ovat siirtyneet  kalat -->  oinas
ja kun Maa kuu tietenkin on  leijona n merkissä.
 venus  oinas  aspect_tri  neptunus  jousimies  aspect_tri Maa/ kuu  leijona

No. Mua on aina hiertänyt erityisesti   kalat mainen lilluminen, toisissa ja itsessä, asioissa, tekemisessä. Härkää (vai oinasta?) sarvista ja toimintaa mieluummin!

Nyt tuli mieleen kyllä jotkut persoonallisuustyyppi tai chakratestit, ja miten olen muuttunut sinisestä ja vihreästä, sielukkaan hauraasta, herkästä ja kiltistä tytöstä punaiseksi naiseksi, kuuluu vaan rytinä mennessä  Grin

venus on myös  aspect_opp  saturnus aspect_con pluto  vaaka
Jotain työstettävää...
Karmaako? Pelkoja?

saturnus on siirtynyt  skorpioni -->  29 vaaka
se ja  pluto aspect_sex Maa sekä  neptunus

jupiter ja   merkurius ovat yhtymässä  skorpioni ja  aspect_squ Maa.
Melkoisen voimallisen tuntuinen pläjäys.
Täytyy nähdä pohjaan saakka? hinnasta viis, ja jaettava sitten löytönsä muille?

Emminä tiiä  :Smiley

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17314 : 24.04.2021 13:05:41 »

Hyvinkin persoonallisuustestiä, ylipäätään psykologista tutkimusta, opiskelua, tiedon laajentamista, kulttuurien kohtaamista  jupiter merkurius skorpioni,
vaikka mulle ekana tulikin tuosta mieleen sarjamurhaaja.. Grin..liekö jostain tuo  jupiter skorpioni jäänyt semmosena mieleen,
mutta joo ei silleen, että sinä murhaajana, tai miksei totuuden esille kaivelijana,
vaan psykologista tutkailua mitä yhteiskunnassa tapahtuu pinnan alla, ja  jupiter julkaisua tietennii.
Myrkky ja vastamyrkky.

Tuosta värimaailmasta,
tulikolmio,  oinas voi yksinään olla aloitteellinen veren punainen,
mutta koska orange is new black sekin vielä  coolsmiley
niin  leijona :n mukana olo tekee siitä poltetun oranssin...
https://kiiltomato.net/eeva-liisa-manner-poltettu-oranssi/
 neptunus jousimies aspect_tri venus oinas aspect_tri  kuu maa  leijona
 jupiter merkurius skorpioni aspect_squ  kuu maa ja t-ristinä  chiron harka
 pluto saturnus  vaaka  aspect_kvi chiron harka
että
se kiteyttäs ehkä nuo kaikki
....sielutiede angel

lisäys
Ja kun kaikki liittyy kaikkeen,
 merkurius numeroihin
niin tuo poltettu oranssi löytyy elämänpolultasikin
https://www.astro.fi/forum/index.php?topic=16112.0
« Viimeksi muokattu: 24.04.2021 13:29:47 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17315 : 26.04.2021 08:28:21 »

Ohhohpista tuo kirja.
Siinä oli melkoisen monta puhuttelevaa juttua. Varmasti pakko ostaa ja lukea. Runoutta ja sielutiedettä   poltetulla oranssilla smitten

Sarjamurhaaja....ei juu ihmisiä eikä muutakaan elävää, ainakaan toistaiseksi, mutta saaattas olla että kaikenmoisia tabuja ja asioiden salattuja puolia hyvinkin tulee "murhattua", ne lakkaavat olemasta sellaisia kun kunnolla katsoo.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17316 : 10.05.2021 09:26:11 »

Mulla on DC nyt häirittynä kyllä. Kuunpaluun DC:llä nököttää  chiron ja nataalin DC:llä häärii  kuunsolmu  aspect_con  merkurius

Mitähän?
On tässä oikeusjuttua ja uutta työpaikkaa tietysti, kaikenmoista.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17317 : 10.05.2021 18:32:27 »

https://www.youtube.com/watch?v=zQeygYqOn8g

Jos ei sulla natalilla taho oikein mennä viesti aina perille,  merkurius aspect_kvi kuunsolmu
ei ummarra puolin eikä toisin,
ni nyt yhtymällä  merkurius kuunsolmu oisko pieni mahollisuus,
kunhan et ammu viestintuojaa..
ja
koska  chiron tarkoittaa myös kättä,
niin eiku Helsinkiin  viittomia opettelemaan,
kunhan muistat liikenteessä säästellä keskisormen viittomia,
tai voit jo sitten tarvitakin  chiron lääkäriä..
Olikos se niin, jotta kaikki ihmiset tulevat elämäämme 7 huoneen kautta..

tr Lilith  aspect_con natal  chiron
tuotakin vois miettiä,
aattelin Lilithin Leylah -nimeä, joka tarkoittaa yötä
yön pimeinä hetkinä..hmm.. merkurius kuunsolmu varo varkaita ?

--
videon tytöllä on kuurot vanhemmat, joille hän halusi myös laulaa,
ja hänen ensimmäinen kielensäkin oli viittomat..
 merkurius tenavat,  kaksoset venkoilu ja eläväisyys,
joululaulut  aspect_opp jousimies jupiter ja silleen, jos jollekkii selittää  kuunsolmu merkurius pithää coolsmiley
niin ja
ja jos oikeusjuttua, niin harjoittele lasten kanssa pelaamalla  Aliasta  Grin
« Viimeksi muokattu: 10.05.2021 18:53:13 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17318 : 10.06.2021 23:12:38 »

Yläkuun pitäjä vinkkas facebookin sivuillaan uudenkuun juomaksi kehoa puhdistavan nokkosteen.
Keräsinpä sitten muutaman lehen, paljain käsin, ei pistellyt,
ja hyvin talvehtineistä sitruunamelissoista muutama lehti mauksi lisää.
Olipa hyvää, hunajaa tietennii kyytipojaksi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17319 : 12.06.2021 21:10:37 »

Jaa täällä oli nikin vastausta aiempaan, en ollukkaa huomannu.

Kuurosokeekin näkee ja kuulee ja tulee ymmärretyksi,  kun koittaa kommunikoida vähän toisin, saattapa hyvinkin olla!

Nokkonen...minkähän taivaankappaleen yrtti se olis? Polttava, elinvoimainen, ravintoainerikas, naisten ja nivelten yrtti  Huh

Mulla oli taas treffit tänään...tapaamiskartalla oli IC 10 jousimies yhtymä mun  askendentti 9  :jousimies:ja näin ollen  kuunsolmu   aspect_con  keskitaivas ja  juno liki tuossa myös 15  jousimies

vertex  aspect_con tr  jupiter

Kovin oli 10 huone painotteinen tapaamisen kartta, mulla menevät nataalilla 7 huoneessa ne pallukat.

Tjaah.
Ainakin tää heppu on jotain ihan muuta kun ne on yleensä olleet, ihan tietoinen valinta.
Ehkä jopa emotionaalisesti saatavilla?

merkurius prkl.
Auton leimalle laitto, rekkarikilpi tippuu, rengas hajoo, Postin pakettiautomaatti ei anna pakettia ja aaagh.

Harvemmin ihan näin paljon tuntuu, mutta o  siinä neliöö  mars ille ja  venus kselle mukana ollunna.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2021 15:10:14 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17320 : 12.08.2021 09:21:34 »

Oonko mä ainoo jolla on kaikki aivan sekaisin?

Siis useinhan mun elämä on yks hurlumhej, mutta nyt jotenkin....burnoutin partaalla kiikutaan, ja voi mahdoton mikä hässäkkä.

Liittyneekö tähän aikaan, onko muillakin kaikki vähän vinossa?

Ikään kuin mikään ei olisi hyvin niin, kuin se on ollut?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17321 : 12.08.2021 15:18:57 »

En tiedä sekaisin, mutta yleensä tykkään elokuusta. Tykkään loppukesästä ja toisaalta siitä miten on jo ripaus syksyä ilmassa ja suunnittelen syksyä innolla. Nyt ei innosta yhtään mikään koko elokuun alku on ollu ihan p ja k-tilanteen takia tuleva syksykään ei innosta ei yhtään.  tickedoff

Se uusikuu mikä leijonanportti oli juuri, se osu aika lähelle mun IC:tä ja joo, tätä kotoilua nyt näkyy olevan taas luvassa  buck2
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17322 : 25.08.2021 00:56:13 »

Hyvin intensiivistä aikajaksoa tässä eletään. Miten pitää oma sisäinen rauha ja pitää yllä visioita parhaista lopputuloksesta, kuten täysinäisestä tasa-arvosta, ihmisten vapaudesta päättää itse omaan terveyteen liittyvistä asioista, maailmasta jossa tuettaisiin ihmisiä elämään terveellisesti jne?
Kun ympärillä on kaoottista?
Paljon se vaatii metsälenkkejä ja meditaatiota. Varsinkin kun on päättänyt elää periaatteensa mukaisesti, vaikka mitä rajoituksia ja manipulaatiota tulis vastaan.

Oon päättänyt olla ottamatta r-juttua itseeni, samalla oon töissä paikassa, jossa hoidetaan k-potilaita. Toistaiseksi saan vielä tehdä töitä siellä. Tunnen että osa ihmisistä on täysin triggeröityneet mun päätöksestäni tehdä näin. Se ei ole helppoa, mä en halua selitellä ja puolustella, mä vaan teen niinkuin sisimmässä parhaalta tuntuu. Itse sairastin tän virustaudin toukokuun lopulla, hyvin lievänä. Ei tarttunut kehenkään perheessäni (meitä on 4).

Minulle on ihan sama mitä kukakin valitsee ottaa itseensä, mutta eihän me haluta, että meiltä vietäisiin vapaus päättää itse?

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17323 : 25.08.2021 07:19:20 »

Hullua aikaa.
Kukaan ei oo edes kiinnostunu totuudesta,  valitaan vaan joku potero, josta pidetään kiinni kynsin ja hampain, asemasota toista mieltä olevien kanssa...puhumattakaan niistä, jotka on jääny välille.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17324 : 25.08.2021 21:57:03 »

Miltäs teistä tuntuu tää aika nyt sitten, kun kaikki pakittaa?
Onko jollain lailla raskasta, erilaista?

Itselleni oli vaikeampi kokemus se edellinen pakkiruuhka, oliko se nyt 2017...tämä helppoa ole nytkään, mutta ei niin konkreettisesti hankalaakaan, sekavaa sössöä vain kaikki.
Toisaalta voi olla vielä hyvinkin  varhaista sanoa...*kop,kop*

tallennettu
Sivuja: 1 ... 1153 1154 [1155] 1156 1157 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: