Sivuja: 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7618926 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17295 : 22.03.2021 21:28:30 »

Nyt niitä miehiä on vaa lisää, kaikki emotionaalisesti jollain tavalla tavoittamattomissa.
Istuskelen ihan itseni äärellä, ja mietin, että mitä menneitä haamuja mä semmosissa edelleen jahtaan?

Mitähän totuutta  neitsyt- kalat navat vois yrittää saada mut näkemään?  Undecided
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17296 : 27.03.2021 11:31:42 »

Ridge Suomen julkkis-BB:iin!   Cheesy

https://www.seiska.fi/telkkari/ohhoh-suomen-big-brother-talon-valloittava-kauniin-ja-rohkeat-legenda-ronn-moss-kuittaa
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17297 : 27.03.2021 12:57:59 »

Leukaa kehiin  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17298 : 27.03.2021 17:41:36 »

Me Naiset:

Andersson kertoo olevansa yllättynyt siitä, miten hauskaa vauvan kanssa onkaan ja miten oma vauva voikaan ihastuttaa tuoretta äitiä. Hän myös sanoo yllättyneensä siitä, miten uuteen ihmiseen voi muodostua niin suuri tunneside.

No voi Pyhä Sylvi! Luulisi ministerin tietävän rotta- tai vastaavien kokeiden sen paljastaneen, että halihormooni
oksitosiinia ( C43H66N12O12S2* ) on kiittäminen/(syyttäminen?)...

Shocked

Wiki:  Maternal behavior: Female rats given oxytocin antagonists after giving birth do not exhibit typical maternal behavior.[71] By contrast, virgin female sheep show maternal behavior toward foreign lambs upon cerebrospinal fluid infusion of oxytocin, which they would not do otherwise.[72] Oxytocin is involved in the initiation of human maternal behavior, not its maintenance; for example, it is higher in mothers after they interact with unfamiliar children rather than their own.[73]

« Viimeksi muokattu: 27.03.2021 18:50:27 kirjoittanut sideman » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17299 : 07.04.2021 09:29:39 »

Jaa jaa, mikähän  pallas  aspect_squ  uranus energia muhun iski, löin otsani ovenkahvaan niin että soi, punanen jälki ja hieno sydämenmuotoinen kuhmu  Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17300 : 07.04.2021 18:31:29 »

Oikeestaan ku  pallas on  kalat:ssa, niin jos jotain iskis, niin ehkä varpaansa..
Jos muuten  pallas syntyi valmiina sotapuvussa, niin onko se  kalat :ssa taistelusukeltaja  Cheesy sukelluspuvussa?
 pallas jousimies savusukeltaja, palomies?
joo,
josko se ois Kuuhilda tuo tr  chiron oinas  aspect_tri jupiter uranus askendentti jousimies päin pläsiä,
ja jos syräntä kuviona kaipaat niin onhan siinä Amor  aspect_con chiron oinas  Grin
sitä paitsi ap- kuu ja silleen..
ja tr  uranus harka aspect_kvi askendentti eikä tyyppi näe eteensä coolsmiley
ja muistuttaisin sinua, jotta oikeesti, proge  kuu neitsyt ja terveys..
Itellä kolottaa edelleen olkapäätä, luu kun kolahtaa, niin se on kipiä ainakin kuukauden,
vaikkei mitään ole poikki eikä sijoiltaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17301 : 09.04.2021 16:17:24 »

Tämä hyvä, otin ja varasin lääkäriajan, jota olin pohtinut.

Taistelusukeltaja sukelluspuvussa  Grin

Miks kolmiolla päin pläsiä?

Amor  aspect_con  chiron  Grin Joo, kun tossa on keskeltä läpi punanen viiva, joku sanoikin Amorin nuoleksi  Grin

Voihan olkapää sentään. Mulla sama paikka, rasituvamma kettuilee.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17302 : 09.04.2021 19:33:49 »

päin pläsiä aattelin kun nousulla synnytään useimmiten kuitenkin pää edellä,
eikä kolmiolla osaa varoa  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17303 : 10.04.2021 08:37:21 »

Ahaa,  aivan!

Muoks*
Mua riepoo suuresti mun oma elämä, raastava paskaduuni jolla ei elä, kaikki vanha mukana raahautuva sonta, ihan räjähtämispisteeseen saakka haluaisin päästä tästä kierteestä ulos. Joku joskus jos onnistuis!

Sen kirjan, tai useemmanki, kirjottaisin, mutta voi turhaus turhaus, kun en saa punasta lankaa esiin, tai edes sellasta yhtä briljanttia ideaa, aargh.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2021 17:08:39 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17304 : 15.04.2021 22:58:35 »

Kuuhilda, ihan samat fiilikset. Tosin työhöni olen tyytyväinen, mutta ihmissuhteissa jotenkin paljon sellaista painoa mukana ja en jotenkin ole kauhean hyvä ihmissuhteissa. Olen itse asiassa viime aikoina miettinyt paljon elämää, unelmia ja miten kauaksi niistä jää. Ehkä tämä on jonkinlaista orastavaa ikäkriisiä (täytän ensi vuonna 40), mutta olen henkisesti valmistautunut siihen, että on paljon unelmia, jotka eivät ikinä toteudu. On vain asioita, jotka pitää hyväksyä. Tätä ajatusta makustelen ja mietin, että kyllä 40-vuotiaana tietyt asiat pitää jo tunnustaa itselleen. Silti elämä voi olla ihan hyvää.

Näin pohtii proge  kuu neitsyt punaviinilasillisen äärellä. Terveydeksi tietysti, vielä toinen lasillinen, ensimmäinen meni nepalilaisen ruuan kanssa. Punaviiniä ja  jousimies ikäkausifilosofiaa nyt siis tarjolla tuvassa.
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17305 : 20.04.2021 21:30:14 »

Täytän itse syksyllä 40v ja onhan tässä aikaa vielä toteuttaa yhtä sun toista, ei elämä ole loppumassa Grin Koin pienen notkahduksen mielialoissa kun sairastuin pari vuotta sitten kroonisesti, mutta onneksi on hyvät lääkkeet Tongue Ihan kirjaimellisestikin.

Ehkä tän tyyliset vastoinkäymiset opettaa just sitä, että luovuttaminen tai tyytyminen johonkin (epämukavaan) ei ole ratkaisu jos asioille kerran voi jotain ja pystyy halutessaan muuttaa elämäänsä. Eri asia sitten ne jutut mitkä eivät ole itsestä kiinni, niitä tietysti on aina ja se on sitä kuuluisaa elämää. Kaikkea on tullut tehtyä ja tulee tehtyä jatkossakin. Monet jutut ovat menneet ihan eri tavalla mitä on ajatellut, joten olen lakannut jo vuosia sitten suunnittelemasta sen ihmeempiä. Täytyy myös myöntää, että olen hyvä suunnittelemaan erittäin tylsiä asioita joten on varmasti loistohomma mennä ns. intuitiolla ja olla suunnittelematta niin paljon angel

Kartta-analyyseissä on omalla kohdalla aina juttuja, että menestyt iloa seuraamalla joten yritän uskoa niitä neuvoja tietyistä hapannaama-aspekteista huolimatta Wink
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Be true to yourself
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17306 : 20.04.2021 22:59:34 »

Mulla on ainakin elämä mennyt ihan uusiksi.

Olen aina ollut kiinnostunut henkimaailman jutuista, mutta vois sanoa että marraskuussa 2020 oikein rysähti...
Tuli energiajutut ja enkelit mukaan elämään.
Olen tutustunut 12 chakran systeemiin ja tämä uusi kultainen aika kiehtoo. Atlantisjutut, oma mestaruuspolku yms. ja alan olla niin pitkällä että olen kohta julkisestikin hörhö.

Tää siis alkoi siitä kun tapasin erään energiahoitajan ja sain häneltä hoitoja ja huomasin, miten oikeesti voin sen seurauksena paremmin. Aistin nykyään toisten ihmisten, ruokien, paikkojen jne energiat tosi vahvasti. Koti täyttyy jalokivistä ja työskentelen niiden energioiden kanssa. Ihmissuhteissa tullut muutoksia, on vain tippunut ne ihmiset pois joista nyt näen kaiken läpi liiankin hyvin.

Ja juu, olen psyykkisesti aivan terve, terveempi ja tasapainoisempi kuin koskaan.  Grin Vaikka uskon yksisarvisiin, lohikäärmeisiin, enkeleihin, ylösnousseisiin mestareihin ja tähtiauttajiin..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17307 : 20.04.2021 23:19:12 »

Nämä "uuden ajan energiat" lisääntyy koko ajan ja nostaa 3D tason pelkoja ja rajoituksia esiin yhä kiivaammin...(pimeys nostaa ääntänsä valon kasvaessa)

Jokainen myös henkilökohtaisella tasolla joutuu nyt miettimään enemmän, kuka olen, mihin haluan uskoa, mitkä ovat vapauteni? Pohjaako toimintani, ihmissuhteet, elämäntapani ympäristön asettamiin paineisiin, pelotteluun, rajoituksiin,kontrolliin, manipulointiin VAI siihen mikä on minulle korkeimmaksi parhaaksi? Mahdollisuus kasvaa ulos niistä rajoista ja olla sisäisesti eheä, rakkauden energiassa, seurata oman korkeamman itsen johdatusta pois kaikesta sellaisesta, mikä ei resonoi.

Voin sanoa että kävin vähän salaliittoteoriapuolelle, mutta ymmärsin että se on oma maailmansa, jossa ihmiset syöttää ajatus ja tunne- energiaa pelolle ja muille matalilla värähtelyille. Olkoonkin, että osa niistä jutuista on totta, niin näen silti että kauniiden asioiden, kuten maailma rauhan manifestointi on parempi keino lisätä maailma rauhaa, kuin märehtiä niitä kauheita juttuja.

Itsellä tän kaiken "tajuaminen" ja kohtaaminen aloitti tukosten purkautumisen ulos. Eli sain särkyjä, kipuja ja paljon tunteita. Piti opetella tuntemaan uudelleen, niin että sallii tunteen rullata läpi kehon. Meidät on opetettu stoppaamaan ja kiertämään ikävät tunteet, jolloin ne patoutuu kehoon ja ajan mittaa aiheuttavat fyysisiä sairauksia. Kun sallii itsensä alkaa parantua ja antaa tunteiden tulla (silti kiinnittämättä niihin) alkaa tulla myös entistenkin elämien juttuja ulos. Se se on mielenkiintoista.  Grin  Kerran tuli tikari ulos reidestä, siihen tuli viiltävä kipu ja sain päiväunilla näyn tikarista. Kipu loppui puolessa vuorokaudessa, eli pian sen jälkeen kun pyysin sille hoitavaa energiaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17308 : 22.04.2021 08:53:34 »

Hieno kuulla sinusta Tiigris  Smiley

Ja hienoa että jaat tuon kokemasi, tälläisiä on muelenkiintoista lukea.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17309 : 22.04.2021 18:02:54 »

Tälleen Maan päivänä mietin, että saako jossain tehtyä heliosentrisen kartan?
Astro.comista en löytänyt, mutta voi siellä silti sellainen olla?

Mietiskelen, että mitä se Maa oikein symboloikaan?  Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1152 1153 [1154] 1155 1156 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: