Amber
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16515 : 24.06.2013 00:20:22 » |
|
Otin juuri netflixin kokeiluversion. Ei ollut niitä elokuvia joita olisin halunnut katsoa. Olen kyllä katsonut sieltä nyt jotain, mutta suppea valikoima on. Ongelmana on myös se että teksti kuuluu mutta kuva lagaa perässä. Kone sammuu ylikuumenemisen takia. Eli ei oikein toimi minulla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #16516 : 24.06.2013 15:36:13 » |
|
Ehkäpä bittitaivaassa viihtyminen johtuukin siitä, että on tähtikansaa? Yhteys sinne jonnekin tai sinnepäin edes, jossa koti on?
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #16517 : 26.06.2013 00:53:13 » |
|
Niinpä... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16518 : 27.06.2013 00:13:57 » |
|
Heippa... Täällä arki 2v:n ja vauvan kanssa lähtenyt käyntiin sillä tuloksella, että soitin tänään puhelun mikä johti siihen että meille tulee perhetyöntekijä kahtena päivänä viikossa 3 tunniks lastenhoitoavuksi... Olen huojentunut, mutta silti pelottaa ne viikon kolme muuta päivää kun oon aamut ja päivät yksin lasten kanssa.. Vauvalla joko koliikki tai sitten veljensä tavoin maitoallergia ja refluksi (samoja oireita nähtävissä)... Eli siis itkuinen olalla viihtyvä vauva joka ei juuri nuku. Ja veljensä on pahimmassa uhmassa ja saa yli tunnin mittaisia hervottomia kirkumisraivokohtauksia, milloin hajottaa tavaroita ja yrittää satuttaa itseensä eri tavoin, eikä mulla ole muita vaihtoehtoja kun pidellä väkisin käsin ja jaloin sitä kiinni kaikin voimin. Ja sit tietty todella mustasukkainen myös. On hyviä hetkiä ja hyviä päiviä ja joskus aikataulut menee niin hyvin että toinen nukkuu silloin kun toinen itkee, silloin äiti voi "levätä"  Itsehän mä oon tän äitiyden valinnut ja jostain syystä mulle tuppaa tuleen näitä haastavia lapsosia...  Mä imetän vauvaa, mut silti oon käynyt pari kertaa tupakallakin vaikka en oo moneen vuoteen polttanut, tupakasta seuraava syöttökerta on pullosta korviketta, vaikka niin lupasin ja vannoin että mä en mitään korviketta vauvalleni anna. Ja tästä kaikesta hirvee syyllisyydentuntoangsti... Ja välillä mun itsetunto romahtaa kun 2v huutaa mulle pää punasena et äiti menee POIS!!! Vain isi kelpaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16519 : 27.06.2013 08:19:42 » |
|
Hei wau! Sä oot saanu lastenhoitoapua! Mahtava juttu! Teillä on hyvä kotikunta,täällä ei saanu mitään apuja. Älä ole ittelles turhan ankara, äläkä vaadi liikaa. Senkun poltat sen tupakan ja syötät korviketta ja anna sen lapsen huutaa että äiti pois ja isi kehiin....niin minustakin, äiti ehdottomasti pois ja isi kehiin,ei sen aina tarviikkaan olla äiti. Ja äitillehän ne kiukuttelee pahimpansa 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16520 : 28.06.2013 00:04:34 » |
|
Juu, no, ei tuo apu siis mitään ilmaista ole, edullista kylläkin mutta ei ihan köyhällä perheellä olisi kyllä varaa. Olen toki kiitollinen että tälaista meille tarjottiin. Ja juu, toki silloin kun isi on kotona, niin isi saa hoitaa poikaa kun niin vaatii, mutta niinä päivinä kun ollaan ilman isiä, on mun aika mahdoton muuttua isiksi vaikka tuo sitä tosiaan vaikka TUNNIN huutaa pää punasena, että VAIN ISI SAA VAIHTAA VAIPAN!  Jotain positiivista, niin kyllä tää vanhemmuus tosissaan kasvattaa.... Ei ehkä hermoja, mutta tän ajan yli kun selviää, niin osaa arvostaa pieniä asioita ihan eri tavalla. Tai nyt jo osaa arvostaa. Vaikka sitä et saa rauhassa käydä vessassa tai syödä istuen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suomityttö
|
 |
« Vastaus #16521 : 28.06.2013 10:04:50 » |
|
Voi Tiigris, jaksamista! Hyvä että saat edes vähän apua. Silloin kun tilanne on päällä, ei auta edes senkään ajattelu, että tämä on ohimenevää, lapset kasvavat. Vauvan kanssa alku tuntuu niin pitkältä kuin aika olisi pysähtynyt. Anna itsellesi armoa, olet paras mahdollinen äiti heille. 
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni Aurinko Leijona Kuu Vesimies
* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #16522 : 08.07.2013 20:36:00 » |
|
Voihan Venäjä! En nyt taas oikein tiedä, jotta miten näihin tuuliinsa suhtautua, kun ovat nopeasti vaihtelevia.. tosin yleensä äärimmäisestä ketutuksesta onnelliseen euforiaan, ei normisti tässä "syvyys-suunnassa", pintavesissä kaiketi sitten mennyt kuitenkin. Tuntuu kuin ois herännyt sellaisesta neljän vuoden unesta, yhtäkkiä näenkin kaiken aivan selvästi ja jos en nyt varsinaisesti haikaile eksäni perään, niin kuitenkin oon miettinyt vaihtoehtoa, että ehkäpä voitaisiin asua yhdessä.. ystävinä, lastenkin takia. Molemmat ollaan muututtu tänä aikana, kiinnostuttu samoista asioista ja jos mä nyt jatkan tätä "kuolemistani", niin olis ihan hyvä, ettei lasten sitä tarvitsis niin todistaa, paikalla olis toinen aikuinen... en minä tiedä 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #16523 : 10.07.2013 01:39:05 » |
|
 HEIPPÅDERSKIS sille ukollesi. Eikös terveyspuodista löydy jotain, mikä jalkaa nostattaa! 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #16524 : 10.07.2013 14:15:41 » |
|
Veikkauksia pamahtaako Laukaalla vai ei? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16525 : 10.07.2013 14:19:21 » |
|
Ei.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Thuileann
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16526 : 10.07.2013 15:10:16 » |
|
Kellään mitään kokemusta Netflix.stä tai vastaavasta? Itse en ole telkan suurkuluttaja, mutta tässä muuton yhteydessä kaapelidigiboksilta näkyy antennitaloudessa tasan tallennetut ohjelmat ja koneelta sitten muut.. uusi telkka on tilausta vailla. Kummasti sitä huomaa tässä vaiheessa iltaa kaipaavansa kuitenkin jotain "hömppää", hyvää leffaa tms. Mutta kannattaako investoida (vaikkakin olis kuukauden ilmainen tutustuminen) ylimääräistä, jos kohta on töllö joka ajaa asiansa?  Tykkään! Käytän netflixiä ja HBONordicia. Netflix on siitä ehkä paras palvelu, mitä olen kokeillut, koska se muistaa, missä olet menossa esim. sarjoissa ja aloittaa toiston suoraan sieltä. Siellä on myös arvostelusysteemi, ja jos jaksat antaa tähtiä, se osaa suositella sitten sulle leffoja joista saatat tykätä. HBONordic on myös parantanut hommaansa kun lähetin heille tosi pitkän "oisko loogisempaa"-listan (ja varmasti sen teki moni muukin), ja ylläpitäjä kuunteli kansaa ja teki palvelusta vähän loogisemman. Siellä ei tosin edelleen ole kauhean paljon leffoja, ja sarjatkin kaipaisivat jotain esittelyä, muutenhan niitä ei oikein osaa katsoa, mutta kaikki HBO:n parhaat sieltä näkyy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16527 : 17.07.2013 22:16:40 » |
|
Mä en ymmärrä. Mä en niinkun niin ymmärrä.Kamalaa olla ihan ulalla  Pää jossain tooooooosi korkeella pilvissä ( Vai sittenkin syvällä jossain maankuoren vajoamassa? ) ja jalat kuitenkin maassa, mut mitä hittoa siinä välissä on? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
 |
« Vastaus #16528 : 20.07.2013 17:23:01 » |
|
Mihis Elwynkin häipyi...?  Tuntuu nyt yksi jos toinenkin poistuvan tai ainakin ottavan etäisyyttä. Kannabistuotteet ei oikein taida sopia mulle.  Olut ja viina maistuu jälleen.  En kyllä tajua miksi marihuanaa sanotaan miedoksi päihteeksi, sehän vaikuttaa tosi vahvasti. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #16529 : 20.07.2013 18:29:19 » |
|
..jos lie siinä välissä pari päivää (näitten kahen viestin välillä..  ) ja kuun kulku Skorpionista Jousimiehen tunnelmiin... on tää hauskaa ja opettavaista tää astrologia.. kun sen oikein oivaltaa 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|