Sivuja: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7631273 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16335 : 06.01.2013 14:07:43 »

Väsymys lie meille kaikille yhteinen.
Sitä on energiana tuossa  saturnus skorpioni aspect_sex pluto kauris
kun sohvalle erehtyy niin kohta on ihan uppotukkiunessa
ja vielä  saturnus aspect_tri chiron kalat tahtois vain nukkua.
Vesimerkki nukkuu, toisaalta Saturnus voi valvottaakin. Herää valvomaan..
Ehkä se helpottaa kevätpäiväntasauksen aikoihin oinasenergioilla.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16336 : 06.01.2013 20:00:21 »

Kipeetä tekee, mut tehköön  angel

*VALTAVA voimahali kaikille*  angel
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16337 : 16.01.2013 19:49:37 »

Onpas tupa hiljentynyt.. Miksi kummassa?
Eipä mullakaan ole vieläkään uutta konetta. Mutta kummasti alkoi kasautua paine, että pitää päästä tänne edes lukemaan juttuja.  Grin Kamalaa..  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16338 : 17.01.2013 08:09:52 »

Heipä hei Ave  Smiley Vai on sulla astropaineita Cheesy

Juuh, hiljasta on...
Mutta asiahan on tietenkin korjattavissa helposti Smiley

tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16339 : 19.01.2013 14:52:05 »

Minulla on ovessa "Ei mainoksia"-lappu mutta tänään luukusta silti turahti jotain mainoksia. Selasin sitten istunnolla Gigantin läpyskää. Siellä oli joku Samsungin kännykkä: "Aito seikkailupuhelin". Täh? Huh  Seikkailupuhelin?!? idiot2  Olen kai tullut vanhaksi.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16340 : 25.01.2013 15:48:23 »

Seikkailupuhelin = instagram (voi julkaista kuvan joka paikasta missä ikinä kännykän kanssa sattuu kulkemaan), google maps (ei eksy siellä missä seikkaili) ja fb jne (voi julkaista osoitteen instagram-arkistoonsa, julkaista sijaintitiedot, twiitata noista em.)

Instagram kiinnostais kyllä minuakin -ihan vaan siksi että tulis otettua enempi kuvia- mutta en ole nykyiseen luuriin sitä jaksanut vielä ladata.

Ja se olisi sitten viikonloppu. Pitää tehdä koulujuttuja ja yksi tentti..

Luin tuossa juttua siitä, että täällä olis erään prätkäukon hautajaiset vloppuna, joten sehän tietää pientä "säpinää" näille kulmille.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16341 : 25.01.2013 16:19:53 »

hmm.. mä kyllä käsitin, että se seikkailupuhelin tarkottaa ihan vaan sitä, että se on veden,lian ja minkä kaikenmuun kestävä.. eli kestää kaikenmaailman seikkailut..
se instagram sitten on sovellus joka on taas kyseenalainen, että mihin käsiin ne kuvat sieltä sitten päätyvätkään.. sama asia kuin jos otat kuvan ja postaat sen faceen sijaintitiedon kera.. niin että muut voi kytätä missä meet ja mitä teet.. noh, kärjistetty esimerkki ehkä, mutta totta..
markkinointikikkasanana hieno tuo seikkailupuhelin.. ihanko se puhelin nyt sit lähtis jonnekkin seikkailuun.. Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
Elwyn
Vieras
« Vastaus #16342 : 25.01.2013 16:32:59 »

Noissa veden jne. kestävissä puhelimissa on kaikki widgetit mitä löytyy muistakin ja itse asiassa paremmatkin joissain. Katselin esim. Sonyn tulevien mallien speksejä ja pisti silmään em. ominaisuudet.

Noissa kuvanjakopalveluissa merkkaa eniten se, että mitä siellä julkaisee ja mitä ei. Jos ottaa kuvan vaikka pihassa olevasta kukasta niin se on eri asia kuin kuvaa itseään alasti Cool Mä kuvaisin lähinnä maisemia, graffiteja ja mitä kaikkea sitä tuleekaan tuolla nähtyä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16343 : 31.01.2013 09:57:10 »

Elwynillä on ihastuttava avatar  smitten

Kuulkaa, MIKÄ siinä on, että ihminen ei osaa olla koskaan tyytyväinen? No joo, hetkittäin onnistuu. Mutta kun saa asian 1, alkaa heti hamuta asiaa 2 !!!
Ehkä se on tietysti ihan hyväkin...eipähän jämähdä paikoilleen, mutta niin ÄH!
Nyt minä haluan muuttaa...haluan löytää sen mun paikan.
Ahdistaa tämä ympäristö jo ihan hemmetinmoisesti!
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16344 : 31.01.2013 11:32:27 »

Tuttua on Kuuhilda  Tongue
Leuka pystyyn, kyllä löydät vielä paikkasi, usko pois ja sillä aikaa ei auta kun pitää hauskaa ja puurtaa eteenpäin  Grin smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16345 : 31.01.2013 11:40:03 »

Niin niin, mutku kaikkimullehetinyt!  Grin

Ihmeellinen olento on ihminen.
Ehkä sitä tosiaan pitäs ottaa tavoitteeksi tyytyväisyys, ja olla sitten sitä oli tilanne mikä tahansa...vaan, eipähän se mihinkään veisi...ois kaiketi tylsää olla aina tyytyväinen kaikkeen  buck2
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16346 : 31.01.2013 12:05:22 »

jos osaa olla tyytyväinen ja paikallaa, voi paremmin myös keskittyä henkiseen kasvuunsa..
Mitä rauhallisempaa, sen parempi..
 smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16347 : 31.01.2013 12:13:50 »

Nyt enää ei ole henkisen kasvun aika, ei...mulla Satunrus pomppasi pois ysihuoneesta vihdoin, että nyt tehdään jotain muuta  Grin  Tongue
JA kyllä vain, niin minäkin menen nukkumaan jos on liian tyyntä, vaikka tahtoisin nimenomaan toimia...ja kun sitten löytää sen mielekkään tavan toimia se on ihan huikaisevaa Cheesy
Itseasiassa...minä löysin luonnonlahjakkuuteni, asian, jossa olen todella hyvä, mutta se olikin sitten taas niin helppoa, että ei siitä saanut mitään tyydytystä, jäi ihan tyhjä olo; "Höh, enhän mä ees tehnyt mitään?" Ironista kyllä, siis innostaminen ja perseelle potkiminen ja kyky saada ihmiset tekemään motivoituneesti asioita on mun kykyni. Delegoin tehokkaasti  Grin

Eli lopulta;  kiitos vaan tästä vastustuksestakin, paikkansa se on silläkin!  Cheesy

"Tää on niin epäreilua"  Grin

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16348 : 03.02.2013 08:08:37 »

coolsmiley

angel  TARKISTAKAA  VARMUUSVARASTONNE   knuppel2    tickedoff   smitten   smitten   smitten   smitten 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16349 : 05.02.2013 13:13:35 »

Tjaah, ehkä pitäis olla varmuusvarastot kunnossa...jotain on nyt tulossa, jotain uutta ja miellyttävää...vilisee ykkösiä ja kakkosia koko ajan, se on sen merkki.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: