Sivuja: 1 ... 1046 1047 [1048] 1049 1050 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7554343 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #15705 : 05.03.2012 23:23:31 »

Kiitos.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15706 : 06.03.2012 12:32:27 »

Jesh, mahtavaa SA.  Smiley

Nuo tuholaisethan voi tulla jostain kirpparilta tuodusta tekstiilistä (kannattaa pestä kaikki ennen kaappiin laittoa) ja jos asuu kerros/rivitalossa, ne voi tulla naapurista seinän läpi tai ilmanvaihtokanavista. Siksi esim jos myrkyttää oman kämppänsä, jotkut henkiinjääneet yksilöt voivat paeta naapuriin. Harmillisia.  Tongue

Tämä tyttö taas yrittää täällä asettua taloksi uuteen kotiin.  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15707 : 06.03.2012 16:01:53 »

Huh... menin torstaina lääkäriin että jos saisin jotain kipulääkettä, niin siltä reissulta kotiuduin vasta äsken.  buck2
Pistivät osastolle ja suoneen menemään virus lääkkeen ja piikillä kipulääkettä.
Onneks mulla oli huonekaverina tosi mukava vanhempi nainen, tultiin niin hyvin juttuun vaikka ikäeroa oli semmoset 57vuotta.  angel
Mutta kyllä vaan oli ihana päästä kotiin!  smitten

Koirilla oli ollut kova ikävä ja mulla niitä.  Smiley  Sain panacodeja mukaani että voi ottaa näihin kipuihin, gyne oli sitä mieltä että pitäis olla ihan ok lääke vaikka oon raskaana. Tosiaan katsottiin eilen ultralla vauvelia, meinas tulla itku, aivan ihana pikkuinen heilutteli mulle sieltä pienellä kädellään.  Cry  smitten  smitten  smitten
Ja sydän äänetkin kuului oikein hienosti. Mahtava kun niillä on niin nopea syke, vitsi sitä tunnetta. Olin aivan mykistynyt ja sit kun lähdin sieltä ultrahuoneesta niin en osannut enää muka takaisin omalle osastolleni, lähdin kipuamaan rappusia ylös ja pyörin että mihin ihmeeseen oikeen oon kävelemässä.  2funny
Menin niin sekaisin pikkuisesta.  smitten

Hyvää päivänjatkoa kaikille!  Smiley

2-vuotias veljenpoikani täällä piristää mun päivää.  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15708 : 06.03.2012 20:42:59 »

sain psykiatrilta lausunnon hammaslääkäriin ettei mua pysty hoitaan perinteisesti. Narkoosia olisin vailla  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15709 : 06.03.2012 21:40:29 »

soma: kiitos, kyllä olo on jo parempi.  Smiley

Joo, se "mummeli" mulle sanoikin että: Määhän voisin olla sun mummo!  Grin Ja ihmetteli kun lähti sieltä mua ennen pois, että "kyllä oli mukava kun me tultiin niin hyvin juttuun vaikka sää oot vielä noin nuori tyttö!"
Sielä me illat keskusteltiin senkans aiheesta kuin aiheesta.  Cheesy  2funny

Oon kyllä aina tullut jotenkin ehkä paremminkin vanhempien ihmistenkanssa toimeen kuin nuorempien... Tai omanikäisteni..
Mulla on aika paljonkin 60v ystäviä, tosin yhteydenpito on nyt vähän jäänyt vähemmälle, mutta esimerkiksi olen parhaan ystäväni äitinkin kanssa kaveri ja käyn sielä silloin tällöin kylässä ja juttelemassa kaikesta niinkuin ystävät tekee.. ja hän on tosiaan n.60v.  Wink

Ja muitakin vanhempia ihmisiä on paljon joidenkanssa tulee juteltua paljon aina jos sattuu jossain näkemään, mun siskot nauraakin mulle monesti kaupungilla kun moikkaan aina ja jään juttelemaan tosi vanhoille ihmisille, että "oliko tuo taas joku sun ystäväs?!"  Grin

Mutta sehän on tosiaan vaan rikkaus!  smitten

Nyt pizza uuniin! Ihanaa, ollut jo ikävä tämmöstä herkkua sairaalaruokien jälkeen.  angel

Joko soma hait alkoholia?  Wink Umpitunnelissa pyörit sielä kuitenki.  2funny
« Viimeksi muokattu: 06.03.2012 21:44:02 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15710 : 07.03.2012 10:59:49 »

Huomenta vaan kaikille.  smitten 
Kyllä minä ainakin nukuin hyvin, omassa sängyssä pitkästä aikaa!

Mikä on akaatti?  uglystupid2  :

Voisin tässä heti aamusta lähteä porukoille, kun ihana veljenpoikani sielä temmeltää! Ja oli eilen niin murheissaan kun en jäänyt hänen viereensä nukkumaan.  Cry

Pitää muutenkin nyt olla varovaisempi ettei häneen tartu vyöruusu, pieni poika on vähän hämillään kun on tottunut munkans pusuttelemaan ja olemaan hirveesti, että miksi nyt oon vähän erilainen.
Mutta kyllä vaan lapset on ihania  smitten 

On niin ihana auringonpaiste että ajattelin kaapata pojan ja lähteä puistoon hänen kanssaan, hän on aivan mahtava kun oppinut puhumaan niin paljon niin höpöttelee ja on niin erityisen kiintynyt muhun, kuulemma äitilleen monesti puhuu musta ja on soittanutkin mulle pari kertaa puhelimella. Grin (sisarukseni ovat kateellisia kun meidän suhde on jotenkin niin erityisen läheinen tämän pojan kanssa, että mitä oon taikonut sen päähän...)  :Smiley

Lapsien rakkaus on niin vilpitöntä ja niitä on helppo rakastaa takaisin.  smitten

Mukavaa päivää kaikille!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15711 : 07.03.2012 12:33:04 »

Hemmetti, se toimii smitten

Yllätin itseni aamuteellä miettimästä, että miten mun auto hajoaa matkalle, ja joudun soittamaan ja siirtämään virastokierrosta ja mulle tulee hirveesti ongelmia tuolla pakkasessa pikkulikan kanssa ja joudutaan kulkeen linkalla, ja vaikka mitä! Sitten tuumasin että ehei, ei tämä peli vetele, ja pontevasti päätin että kaikki hoituu kivuttomasti, ja meillä on ihan kiva pikkunen reissu, ja lisämausteena sielä odottaa vielä joku kiva pikkanen yllätyskin.
Ja siellä tosiaan oli kaksikin kivaa pikkasta yllätystä...tai ei se toinen ollu niin pienikään  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15712 : 07.03.2012 14:54:59 »

Ööö...
Ja nyt mä kuulen ääniä!
Siis varmaan tunnin ajan kuulunu miehen puhetta...en saa selvää, mutta sitä se on. Pieniä pätkiä.
Aluksi kuului kyllä jotain kolinaa, että epäilinkin että katolla on esim. työmiehiä, muttei siellä ketään ole  Shocked
Ärsyttävää. Ei se taida olla tuo radiokaan, kun on ihan kiinni kiinni.

No joo, selkis Cheesy
Mulla oli kaikenmoisia latauksia tuolla piilossa menossa  buck2
Hulluksihan näitten tietokoneiden kanssa tulee  crazy2
« Viimeksi muokattu: 07.03.2012 15:14:32 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15713 : 07.03.2012 16:20:38 »

Yöjunat muutenkin  smitten Euroopassa on huippua matkailla junailla, siellä näkee kyllä yhtä sun toista!!!
Ihanan hidas päivä ollut tänään, olisi pitänyt tehdä kaikkea mutta päädyinkin ulkoilemaan pitkään ystävän kanssa. Ihanaa lomailla ja miettiä jo kesäloman suunnitelmia! Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15714 : 07.03.2012 17:02:34 »

Ruakaa! Näläkä! smiley6600
(katon aina että tuo juttelee veitseen tai haarukkaan. Grin)

Minäkin aina pöytäveitsen nähnyt siinä  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15715 : 07.03.2012 17:08:08 »

Joo, no ei tässä vielä tullut se valaistuminen, ei Cheesy

Ihanaa ulkoilua ollu teillä <3

Kuuntelen tässä tuota eduskunnan istuntoa tätä kuntauudistusta koskien, ja kyllä toivon, että osaavat nyt tehdä riitelyn ja egoilun sijaan yhteistyötä tuolla, sillä sitä nyt tarviivat!
Kannatusluvut ja oma tahi puolueen etu hiiteen, ja kansalaiset etusijalle.
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15716 : 07.03.2012 17:18:14 »

no pe aattelin että sais ukko tuoda kukkia ku oli niin tollo, ja SEHÄN toi  Grin (ei siis usein oo tän 5½v aikana tuonu)

no, eilen aattelin että tartten merkkejä siitä että oon oikeella tiellä, no, tänään puhelin soi, sinänsä siinä varmaan mitään ihmeellistä oo, mutta kun kukaan ei soittanu... loppu vasta ko otin akun pois. ja sen jälkeen tippu leikkuulaudat hyllyltä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15717 : 07.03.2012 17:55:53 »

Mä tulin tänne just siksi että tahdoin ilmottaa maailmalle, että mulle soittelee joku tuntematon nro. Tännä soittanu kolmesti. Ei sano mitään kun vastaan. Mikähän sekin on? Mä oon kyllä pyytäny myös merkkiä ja ohjausta, mutta en nyt usko että tuntemattomasta nrosta soittelisivat  Huh

Mutsiis ironia...ääni kuulu vaikka ei lukenu mitään näytöllä?
Aika hieno merkki...joskin se leikkuulautojen tippuminen on aika rytinää.

Mä en ole uudistusvastanen, kuhan käyttävät järkeä ja ajattelevat ihmisiä !!!

Mulla ei ole varsinaisia juuria missään, niin en ota tätä kotiseutu puolta niin raakasti, mutta monelle varmaan isokin juttu.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2012 17:57:54 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15718 : 07.03.2012 19:35:51 »

Mulla pitäsi olla tuo  idiot2
Mutta siis ei ne taida sitä kyllä kovin säntillisesti noudattaa..
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15719 : 07.03.2012 19:47:03 »

Suosittelen Robinson-listaa, itse puhelun hinnan päälle täysin ilmainen ja helppo liittyä, eikä oikeasti koskaan soittele kuin semmoset joiden asiakas oikeasti olen. Eräs puhelinliittymäfirma kyllä rikkoi taannoin kieltoa, mutta se teki sitä aika laajasti ja ASML selvittää tommoset kun niille raportoi.

http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/puhelintarjonnan_rajoituspalvelu
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1046 1047 [1048] 1049 1050 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: