Oho, joo mä voin kuvitella et vyöruusu aiheuttaa kauheet kivut..

Mulle kun se saman viruksen aiheuttama ihana elinikänen riesa tuolla down there, joka aiheutti niin saakelinmoiset kivut ekaa kerran puhjetessaan, että luulin kuolevani siihen, nous myös 40 asteen kuume...
Oltiin just alettu tapailee skorpparin kanssa. Hei mikä unelmatilanne! Oot just tutustunut unelmies mieheen, ja sitten puhkee joku herpes ihan kuin tyhjästä!

Mä meinasin niin kuolla häpeään kertoessani siitä asiasta ja olin varma et se dumppaa mut..
Mutta ei
Tosirakkaus hyväksyy myös suhteen mukana tulevat sukupuolitaudit...

Anteeksi nyt jos kerron liikaa asioita, huvittaa vaan itsee toi juttu.
Onneks se ei oo nyt puoleentoista vuoteen uusinut kertaakaan.
Toivottavasti kengu tuo lääkitys ei vaikuta mitenkään sun vauvaas!
Mä en tiedä mikä mun vauvaan on vaikuttanut kun se tosiaan on niin kauheen suolistovaivanen.

Meidän rotaatiosiedätyksessä on nyt jo kolmannen päivän omalupainen tauko,
hän on ripulionut 4 päivää...... Mä tiesin et tämä ei tuu sujumaan ongelmitta, sillä ripuli oli oire jota ei saa tulla.
Nyt kun vielä tietäs johtuko tää ripuli nyt sit bataatista vai kaurasta, bataattipäivänä se alkoi mut kauraa sai edellisenä päivänä. Mä epäilen kumpaakin.

Mut parsakaali oli positiivinen yllättäjä, sitä annettiin sillon ekana päivänä ja must tuntuu et iitä ei tullut mitään oiretta! Muuta kun tunti suoraa huutoa ja ilmavaivoja illalla, mut se on aika pientä meilläpäin.