Sivuja: 1 ... 1044 1045 [1046] 1047 1048 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7552394 kertaa)
0 jäsentä ja 36 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15675 : 29.02.2012 00:02:09 »

Voi miten  smitten fiilis mulla onkaan.
 smitten vaan kaikille!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15676 : 29.02.2012 00:19:45 »

Minä rupeen miettimään, josko löytäisin jonkun kosittavan huomiseksi...uudelle hamekankaalle olis käyttöä  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15677 : 29.02.2012 00:32:12 »

kengu hui, toivottavasti noi ikävät kivut ja muut systeemit menee pian ohi eikä tuu takas.
Mul oli kyl mitä ihmeellisempiä tuntemuksia koko raskauden ajan, mut pahoinvointi oli lievää. kaikkee muuta sit olikin niin paljon kun voi olla.  2funny Mut joo kun on raskaana, niin lähes kaikki olotilat on normaaleja  Grin sattuu sinne tänne, kolottaa ja vihloo, ou jeah..  Smiley Mut silti se oli musta ihanaa aikaa. Töissä vaa oli niin pirun rankkaa olla...
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15678 : 29.02.2012 09:06:55 »

Mä en edes muistanu, että nyt on karkauspäivä  Cheesy Onneks tapojeni vastasesti avasin koneen aamulla. Ei kun kosimaan vaan!  Grin
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15679 : 29.02.2012 12:15:22 »

Yöh mikä olo!

Mikä mun elimistöä nyt vaivaa?   idiot2
Eilinen päivä meni aamusta iltaan asti oksennellessa, varmaan yli 20krt kävin halaamassa vessanpönttöä vaikka mitään en koko päivänä pystynyt syömään ja vähäisetkin nesteet tuli ulos... Johtuiko raskaudesta vai oliko oksennustauti, mene ja tiedä, tänään en ole oksentanut sitten kertaakaan, edes sitä normaalia aamuoksennusta. Pelottaakin että onkohan pikkuinen kunnossa?  Lips Sealed

Ja monta päivää vaivannut silmäkipu, silmätipat ei auta mitään!! Tänään myös otsaani ilmestynyt parin päivän kipuilun jälkeen kolme punaista "ihottuma" länttiä joita pistelee ja kirvelee, varsinkin jos erehdyn koskemaan. Samoin tähän silmääni tai luomeen ripsien juureen tullut kolme pientä pattia ja tuntuu kokoajan kuin olisi roska silmässä!  knuppel2

Eikä siinä vielä kaikki, nyt myös samanpuolen korvaa on alkanut särkeä ja korvalehti on turvonnut, ja samalta puolelta päätä särkee ja jomottaa, välistä tuntuu siltä kuin joku tumauttaisi vasaralla takaraivoon, niin järkyttävä kipu että oikeen pysäyttää joka kerta että kuolenko nyt...

Huoh, kunnon avautuminen, jospa huomenna soittaisin ajan lääkärille !

Kohta alkaa Helsingin Herra  Cheesy  

Toi oksentaminen on normaalia, mulla meni yleensä 24h ensin joka kolmas päivä, sit harvemmin ja nyt oksennan "enää" joka aamu.
Tarvittaessa meet päivystykseen tiputukseen.

Kandee soittaa neuvolaan, ne osaa ohjata sut neuvolan lääkärille. Muutenkin neuvola on se sun tukipisteesi. Käytä sitä  Smiley

Voimia  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15680 : 29.02.2012 12:56:13 »

Joo kävin lääkärissä, ONNEKS !

Mulla on VYÖRUUSU!  Sad  Sad  Sad

Inhottaa, ei muuten niin paljon, mut pelottaa pikkuisen maha-asukkaan puolesta ihan hirveesti ja itkettää.  Cry
Mitä jos se kuolee kun joudun syömään noita lääkkeitä?
Tai muuten vaan kärsii niistä jotenkin?
Lääkäri kyllä oli sitä mieltä että enemmän on hyötyä kuin haittaa että syö nuo lääkkeet, pakkohan se on hoitaa vaikka raskaana onkin..

Viimeyö oli ihan helvettiä näiden kipujen kans, niin arvasin että nyt on jotain vakavampaa kyseessä.

Lääkäri onneks todella mukava ja soitti erikoislääkäreille ja kyseli tilanteestani ja selitti niillekin että kun olen raskaana niin miten toimitaan, ensin meinas että olisin jääny sairaalaan mut pääsin onneks kotiin kuitenkin.

Nyt vaan lääkkeitä naamaan ja voidetta silmään ja toivotaan parasta.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15681 : 29.02.2012 13:59:14 »

Kyllä lääkärit tietää. Mäkin joudun vetään mahakatarrilääkkeitä, joita ei suositella raskauden aikana. Mutta minkäs teet.

Voimia muru  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15682 : 01.03.2012 01:38:23 »

Lääkettä naamaan ja voidetta silmään kengururotta! Älä murehdi siellä! Joo, joo, helppo sanoa, mutta ei ne asiat murehtimalla muuta kun pahene Smiley
Tsemppiä sulle  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15683 : 01.03.2012 22:30:03 »

Oho, joo mä voin kuvitella et vyöruusu aiheuttaa kauheet kivut.. buck2 Mulle kun se saman viruksen aiheuttama ihana elinikänen riesa tuolla down there, joka aiheutti niin saakelinmoiset kivut ekaa kerran puhjetessaan, että luulin kuolevani siihen, nous myös 40 asteen kuume...

Oltiin just alettu tapailee skorpparin kanssa. Hei mikä unelmatilanne! Oot just tutustunut unelmies mieheen, ja sitten puhkee joku herpes ihan kuin tyhjästä!  uglystupid2 Grin Mä meinasin niin kuolla häpeään kertoessani siitä asiasta ja olin varma et se dumppaa mut..
Mutta ei  smitten
Tosirakkaus hyväksyy myös suhteen mukana tulevat sukupuolitaudit... 2funny 2funny

Anteeksi nyt jos kerron liikaa asioita, huvittaa vaan itsee toi juttu.
Onneks se ei oo nyt puoleentoista vuoteen uusinut kertaakaan.

Toivottavasti kengu tuo lääkitys ei vaikuta mitenkään sun vauvaas!

Mä en tiedä mikä mun vauvaan on vaikuttanut kun se tosiaan on niin kauheen suolistovaivanen.  Sad
Meidän rotaatiosiedätyksessä on nyt jo kolmannen päivän omalupainen tauko,
hän on ripulionut 4 päivää...... Mä tiesin et tämä ei tuu sujumaan ongelmitta, sillä ripuli oli oire jota ei saa tulla.
Nyt kun vielä tietäs johtuko tää ripuli nyt sit bataatista vai kaurasta, bataattipäivänä se alkoi mut kauraa sai edellisenä päivänä. Mä epäilen kumpaakin.  Embarrassed Mut parsakaali oli positiivinen yllättäjä, sitä annettiin sillon ekana päivänä ja must tuntuu et iitä ei tullut mitään oiretta! Muuta kun tunti suoraa huutoa ja ilmavaivoja illalla, mut se on aika pientä meilläpäin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15684 : 02.03.2012 11:42:24 »

Olipas äsken kaupassa kumma tyyppi.
Seisoksi takanani makkarahyllyllä, ja tuli semmoinen hyökkäävän tyrmäävä fiilis. Kulki suunnilleen samaa matkaa ostoskierroksen meidän kanssa, ja huh minkä tuntuinen mies  Shocked
Jouduin oikein tönäämään sen kauemmas aurastani, tuntui niin ikävältä. Siis energiatasolla, en toki fyysisesti käynyt häntä tönimään  Grin
Tuli semmoinen olo, että piti puollustaa siltä ukolta pikkuistakin.
Mikähän mahtoi olla hän  Huh
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15685 : 02.03.2012 22:01:32 »

Tosirakkaus hyväksyy myös suhteen mukana tulevat sukupuolitaudit... 2funny 2funny

2funny loistava.. näin o. Grin smitten

Voimia vaavelin masuvaivoihin.. angel
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Indium
Vieras
« Vastaus #15686 : 02.03.2012 22:20:06 »

Hehe, mä myös sairastuin tosi nololla tavalla kun olin just rakastumassa mun nykyiseen! Oikein niitä suhteen ensiviikkoja jolloin kaikki on parempaa kuin onkaan ja ei vessassakaan käy ainakaan kakkosella ujostelematta, ja yhtäkkiä kaikki oli vaan pakko kertoa koska tuska oli kauhea. Niin se raukka joutu kaahaamaan mut sairaalaan kun itkin ja kiemurtelin kivusta, ja sitten vielä puklasin lääkäriä odottaessa niin yllättäen että hänkään ei ryöpyltä säästynyt. Voi jee. 2funny

Ja sit kun siitä toivuin, niin tuli sukupuolitautiepäilykin, tosin puhtaat paperit saatiin ja mulla oli vaan iskeny useampi umpinolo vaiva toisen perään. Joo, no, yhdessä ollaan vieläkin ja myöhemmin noille ajoille ollaan kyllä naurettu paljon.  Grin

Rutkasti voimia sinne kengururotalle!
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15687 : 02.03.2012 22:51:10 »

Olipas äsken kaupassa kumma tyyppi.
Seisoksi takanani makkarahyllyllä, ja tuli semmoinen hyökkäävän tyrmäävä fiilis. Kulki suunnilleen samaa matkaa ostoskierroksen meidän kanssa, ja huh minkä tuntuinen mies  Shocked
Jouduin oikein tönäämään sen kauemmas aurastani, tuntui niin ikävältä. Siis energiatasolla, en toki fyysisesti käynyt häntä tönimään  Grin
Tuli semmoinen olo, että piti puollustaa siltä ukolta pikkuistakin.
Mikähän mahtoi olla hän  Huh

Jep, tein tänään promotyötä työkaverini kanssa meidän hyvinvointikeskuksen hyväksi, niin eiköhän siihen samalla sekunnilla kun yksin jäin niin tullut joku ihme hiippari suoristamaan meidän pöytäliinaa, kyselemään että missä asun, jankutti ja jankutti ja kärtti vastausta, ja kerto miten ei ole koskaan tällaista naista nähnyt. Lopuksi totesi että ompas mulla kaunis takapuoli. Siinä vaiheessa pääs että "sulla ei. oho, se onki sun naama. sori..."
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15688 : 03.03.2012 12:18:18 »

http://www.adressit.com/kotihoidontukea_ei_saa_vahentaa

Käykääpäs allekirjoittamassa, jos ootte sitä mieltä et kotihoidontuki ei lyhennetä nykyisestä 3v:sta 2v (siis lapsen ikä mitä saa olla kotona hoidossa niin et vanhemmat saa tukea siihen). Sori jos oli sekava selitys, ei nyt oikeen osaa muodostaa soljuvaa suomenkieltä näin "aamu tuimaan".. 2funny

Ihan saakelin naurettavaa, mun mielestä lapset kuuluu ennen kaikkea kotiin hoitoon pikkusina jos siihen vaan on mahdollisuus. Halutaan vaan äidit äkkiä töihin tienaan verorahoja valtiolle.  Angry Hoitopaikkoihin on nytkin jo täällä puolen vuoden jonot, et mitäs säästöä se sit on kun tarvii rakentaa lisää tilaa lastenhoidolle, palkata henkilötöä lisää... Vai sullotaanko ne lapset sinne ennestään jo liian isoihin ryhmiin kuin sillit purkkiin?
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15689 : 03.03.2012 13:53:32 »

^ Ei ole ensimmäinen kerta kun säästöyrityksissä välähtää. Kerran eduskunnassa ajettiin opintopisteiden ylärajaa yliopistoissa, mikä olisi esimerkiksi vähentänyt työllistymistä, mutta ei olisi käytännössä ollut minkäänlainen oikea säästö. Sain mahdollisuuden kysyä kolmisen vuotta sitten ihka oikeassa elämässä Matti Vanhaselta että mitä varten sellaisia säästötoimia tehtäisi. Hän ei tiennyt.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1044 1045 [1046] 1047 1048 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: