Sivuja: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5601799 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #13815 : 17.06.2011 16:21:44 »

Voi EI Tiigris!
Pikkuinen reppana Sad
Toivotaan tosiaan että pääsette kunnon hoitoon nopeasti!
Ja niitä voimia pienelle sairastajalle, kuin vanhemmillekin!
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13816 : 17.06.2011 16:29:57 »

Toivotaan kaikkea hyvää vauvalle,ja että saisit sinäkin levätä .     smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13817 : 17.06.2011 17:17:58 »

Voimia Tiigris!  Se on aina yhtä kamalaa kun lapset sairastaa, ja kun vielä noin pienestä pallerosta on kysymys, niin äidin huoli on suunnaton.  Toivottavasti saatte avun.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #13818 : 17.06.2011 18:37:49 »

Onpas ollu levoton ja äitelä päivä tänään muillakin...liekö noilla taivaankappaleiden touhuilla osuutta asiaan?...Kaulakorulla ileisesti levollisempi meininki kuitenkin Smiley

Mulla tais jotkut stressitasot eilen nousta kattoon kun pyörin siellä ostoskeskuksessakin vauvan kanssa hysteerisenä ja kiiressä, enkä meinannu löytää tietä ulos...se oli kamalaa Cheesy Olin ihan pihalla ja romahduksen partaalla, menin vain ylös ja alas...mutta sitten joku vei minut sieltä ulos, sen tiesin...jalat kävi uloskäynnille, mutta yhtään en enää itse tiennyt mihin suuntaan olin menossa.
Tänään ja jo eilenkin olen sitten saanut semmosia raivareita, että en voi käsittää...otin siten rauhoittavaa, ja raivarit laantui. Homeopaattista tokikin Wink

JOo, tuntuu sen tärkeimmän aineen pelastuminen ihan uskomattomalta onnenpotkulta tän kaiken hässäkän keskellä...mitä nyt esim. katoon asti oleva kissanpuu kaatui rytisten ja säikäytti vauvan, astiat hajoo ja voi ääääQ!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #13819 : 17.06.2011 20:03:51 »

Mulla oli tommosta rescue remedy sprayta tossa, jonka oon aikanaan ostanu koiralle kun sen piti olla paljon yksin ja oli koti vaihtunu justiinsa...siinä on muutamaa homeopaattista ainetta. Jännitykseen, stressiin, paniikkiin yms. semmoseen kaikkeen kivaan auttaa.
En minäkään oo itteni kanssa vastaanotolla ollu, ja ihan uus juttu mullekin koko homeopatia...noh,nuorena ravihevoselle, jota hoidin, käytettiin jtn homeopaattisia kun pakkas stressata. Ja tais se toimiakin.

Hui, kuulostaa jo melkoiselta nuo teen jälkimainingit, tai mitä sitten lieneekään! Onneksi on Angry Bird Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13820 : 17.06.2011 20:25:01 »

Voimia Tiigris!!!! Toivottavasti vauvanne paranee ja teillä, sulla helpottaa!

Myöhästyneet onnittelut Aminthirille!

Mä huuruilen täällä heppakuumeissani. Hirveästi energiaa menee tähän unelmointiin, kelailuun ja netin selailuun! Cheesy Onneksi mies laittoi pisteen mun vauvakuumeelle, niin on se ainakin 28 tablettia kauempana.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13821 : 17.06.2011 20:32:18 »

joo, kyllä mullaki käsitys on suame terveyrehuallosta että harva laps hoitamati o jääny. jos vaa hoirettavissa o. piretää peukkuja ja ajatellaa että saavat hoiron ja paranee, eikse nii menny että ko ajattelee sen asian jo tapahtuneen hyvin ni se on jo pualiks nii.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #13822 : 17.06.2011 22:17:42 »

Voi mä inhoan tätä mun hajamielisyyttä!!! Tai itse kutsuisin sitä kaoottisuudeksi. Siis niin monesti tämä hankaloittaa ihan tavallisia arki-juttuja...nytkin tarttisin asunnon avaimia ( AI JAA!?) kun muuten en pääse ulkovarastoon ja siitä nyt sitten riippuu tosi moni asia. Yhtään en muista missä ne on! Oon ettiny jo mielestäni kaikki mahdolliset paikat, mutta äää...kyllä ne vastaan tulis jos herkeis vaan ettimästä, niinkun yleensä teen, mutta kun nyt tarrttisin niitä NYT. ÄRh tickedoff
Onko muita hajamielisyyksiä? Aina kaikki kateissa?! Ja ennenkaikkea...mitä olette tehneet asialle?!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13823 : 17.06.2011 22:23:22 »

Mulla on ainakin joka päivä kateissa jotain. Onneksi tavarat tuntuvat löytävänsä tien takaisin mun luokse. Tänään työkaverini löysi työpuhelimeni soratieltä puistosta. Ei sitä kai kannata niin vakavasti ottaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #13824 : 17.06.2011 22:38:10 »

Joo, niinhän ne aina löytyy, niinkun nytkin...eivätkä useimmiten ole edes missään piilossa...nääkin oli olkkarissa semmosen kynttiläpullon aluslautasella, ihan julkisella paikalla Smiley Ja NYT ovat taskussa.
Mutta ois se kauheen kiva, kun tarvitessaan tietäs, missä ovat?!
 Miten jotkut tekee sen  Shocked Cheesy

Mun pitäs olla jo nukkumassa ehdottomasti...mulla on aina iltapäivällä kuolemanväsy, niinkun sanotaan, mutta sitte näinh, kun illalla kaikki on hiljasta ja saa hengata ihan omassa rauhassa, en malta mennä maate, vaikka unikin tulis varmaan ihan heti.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13825 : 17.06.2011 22:43:02 »

no mulla autto concerta ja adhd dg oikeestaan kaikkiin vaivoihini  2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13826 : 17.06.2011 22:49:36 »

Nappia naamaan. Täällä se vaan on multivitamiinipilleri  crazy2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13827 : 17.06.2011 22:55:01 »

Mä en halua nukkua vielä. Rapakon takainen ystävä chattaa ja ihana sateenropina kuuluu ulkoa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Edna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #13828 : 17.06.2011 23:45:57 »

On pakko valvoa vaikka väsyttäis  buck2 Koska työvuorolistassa lukee niin  Cheesy
tallennettu

Valkoinen Kristalli Koira
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #13829 : 18.06.2011 00:46:56 »



                                          coolsmiley

                   Jos nyt kuitenkin ottaa sitä olutta, joka on siellä alahyllyllä.


                                               smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 920 921 [922] 923 924 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: