Sivuja: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5548701 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #11310 : 04.04.2010 10:06:32 »

Ikävää aamunsäde että sinulla huonoja kokemuksia tuosta ajasta ja astrosta..

Itse en ole kovinkaan innostunut näistä kollektiivisista viboista tai muistakaan massakaukoparannuksista. Astrologia on intohimo ja se vie kyllä mukanaan, mutten ole ollut halukas laajentamaan tätä harrastusta mihinkään suuntaan. Olen tehnyt melkoisen matkan itseeni tosin männävuosina. Jotenkin sitä kaikesta hörhöilystään huolimatta on kiinni realiteeteissa.
 
Tarve olla kiinni realiteeteissa tulee ensin, sitten vasta tarve toteuttaa selvänäköisyyttä tai jotain kollektiivista energiajuttua.
Ja nyt puhun vain omasta puolestani, tietenkin.
Joku voi toki ajatella että olen maallikko, ei henkinen ihminen tai mitä hyvänsä.
Hyvä on silti tiedostaa omat rajansa.

Olen kahden pienen lapsen yksinhuoltaja. Työkyky vain painaa vaakakupissa pikkuisen enemmän kuin selvänäkökyky.. :Smiley Embarrassed
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11311 : 04.04.2010 10:10:08 »

tuulettukaa ihmiset.. Tallinnassa oli kivaa ja tehokasta ja yllättäviä positiivisia käänteitä, kontakteja, ostoksia ja futuristinen kauppakeskus, jossa pyöreät kukkaruukut laskivat ja nousivat munakupinmuotoisten tuolien päällä; pitäiskö mennä Moskovaan next?

.. ?? no tiedän minne menen. Viro on kulttuurimaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11312 : 04.04.2010 10:11:07 »

Sangviinikolle:


jep, en minä ole koskaan edes tietoisesti yrittänyt selvännäköä enkä harrastanut new agea. se oli vaan psykoosi.

reikinkin opettelin sen jälkeen 'puolustukseksi' kun eräs oli 'hoitanut' minut ihan 'sekaisin' sillä hoidolla. ensin voin hyvin, mutta tällä hoitajalla ei ollutkaan puhtaat jauhot pussissa. mutta siitä en jaksa enempää! mun oli pakko saada tietää, mikäs se tämä tälläinen systeemi on, jolla pystyy tekemään sellaiset 'temput'.


mutta tosiaan asiaa on käsitelty jo tarpeeksi, siis kaikki reiki-hoitajat ei ole sellaisia!


ei se psykoosi mitenkään astro.fi'stä johtunut! satuinpa olemaan täälläkin kirjoittajana.


ja niin kuin kaikki negatiiviset, myös senkin kokemuksen voi kääntää myöhemmin itselleen rikkaudeksi. tiedän ainakin paljon enemmmän sen jälkeen siitä mikä on psykoosi.


mutta koskaan en halua sitä kokea uudelleen, ja olen päättänyt etten.


siinä ei ole mitään glamoröösiä.


ja äidiksikin aion joskus tulla jos luoja suo. ja toivon että joskus saan elää lääkkeetöntä elämää. aika näyttää.

« Viimeksi muokattu: 04.04.2010 10:35:32 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Yep
Vieras
« Vastaus #11313 : 04.04.2010 11:08:26 »

Juu Sasha, jokainen muuttaa mieltään.

En ole ollut koskaan aiemmin tällä foorumilla. Luin näitä juttuja jonkin aikaa ennen kirjautumistani. Siksi minulla oli tietty mielipide teksteistäsi jo ennen kirjautumistani.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #11314 : 04.04.2010 11:40:41 »

Aamunsäde,
en ajatellutkaan näitä sivuja sairastumisesi syyksi, puhuin vain omista lähtökohdista/kokemuksista käsin. Ja reikistä sun muusta en edes tiedä niin paljon että pystyisin siitä mitään totuuksia laukomaan,
mutta..psykoosia on tullut seurattua ihan henkilökohtaisessa elämässä yllättävän läheltä. Voin vain sanoa että tämän vuoksi olen tullut tarkemmaksi omien rajojeni suhteen. Psykoosia kun on lähipiirissä, se tavallaan sairastuttaa helposti myös läheisiä siinä mielessä että ilman sairaudentuntoa on vaara mennä psykoosiin mukaan. Ja jos jotain psykiatriasta ymmärtää, tietää mitä tällä tarkoitan. En osaa sitä paremmin selittää kuin että liian lähellä ollessa epänormaalista alkaa tulla normaalia ja rajat häviävät...

Ikävää sinänsä, että psykoosit aiheuttavat niin paljon inhimillistä kärsimystä. Sairastuneelle itselleen ja toki myös lähimmäisille.  Sad

Olen nähnyt tosin myös paranemista ja voimaantumista, mikä on lisännyt toivoa. Mutta tarkkana saa olla..
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11315 : 04.04.2010 11:43:47 »

olisko tälle aiheelle oma psyyke-topicci?

mitäs kevyttä ja hauskaa olette puuhanneet pääsiäisenä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11316 : 04.04.2010 11:52:03 »


piirtänyt ja kuunnellut musiikkia. olen suuresti nauttinut Smiley

oon sitä mieltä että täällä kahvituvassa saa keskustella kaikesta. ei ole mitenkään aiheen puolesta rajattu.


vaiko?
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11317 : 04.04.2010 12:11:41 »

Hyvää Pääsiäistä kaikki kullannuput  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11318 : 04.04.2010 12:20:33 »



Hyvää Pääsiäistä kaikille täältäkin.

ja Jeesukselle kiitos että on maanantai vapaapäivä smitten


tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #11319 : 04.04.2010 17:12:39 »

Hyvää pääsiäistä vaan kaikille!! Smiley Pitkästä aikaa tännekkin teki mieli kurkistaa  angel

Mun pääsiäinen menny muuttopuuhissa... sain itelleni kaksion mutta enpä siinä ku kaks päivää kerenny yksin asua (tai no vaaka mieshän sielä oli kans kokoajan munkaa mut siis joo kuitenki) kun päätettiin eilen illalla tai tänään oikeestaan lyötiin lukkoon se että vaaka muuttaa mun kans yhteen  smitten smitten smitten
Tää on ihan uskomatonta.... en oo koskaan asunu kenenkään miehenkans yhdessä tai ollut kenenkään kans näin tosissaan!! Voiko kaikki oikeesti mennä munki elämässä näin hyvin?? uglystupid2
Pieni pelko jyskyttää takaraivossa että mitä jos mitä jos mitä jos.... mitä jos kaikki meneeki pieleen...
Mut kai se on normaalia pelätä että jos menettääki sen rakkaan ihmisen että jos ero tuleeki..

Pitää vaan opetella olemaan pelkäämättä kokoajan ja nauttia tästä mitä nyt on  Kiss

Leffailta tänään tiedossa herkkujen kera  Smiley

En jaksanu kaikkia kirjotuksia lukea mitä tänne on tullu mutta näyttää uusiaki käyttäjiä jonku verran kirjottelevan tai sit on vaan nikit vaihtunu tiuhaan  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #11320 : 04.04.2010 17:21:13 »

Pfff... unettaa.
Olemme olleet Jouskarin kanssa uudella talollamme suunnittelemassa
Teimme talokaupat viime viikolla ja tänään asian saa julkistaa.  Smiley

Kolmekerroksinen rinnetalo viinialueella noin 20 min ajomatkan päästä
Wienin keskustasta.
Talo on ollut pitkään myynnissä, mutta siitä on ollut niin hurja pyyntö,
että se ei ole mennyt kaupaksi aikaisemmin.
Hinta oli nyt sitten tippunut todella paljon tämän talouskriisin myötä
ja entisen omistajan talousvaikeuksien vuoksi.

Valkoinen super moderni arkkitehtuuri villa (hyvin Alvar Aaltomainen) saunalla,
kuntosalilla, uima-altaalla ja jacuzzilla ulkona.
Upeat näkymät vuoristoon ja alas Wienin kaupunkiin.
Sen verran maalla se on, että golfkenttä ja hevostalleja on lähellä.
Paljon ulkoilualuetta ja metsää.

Iso puutarha, jossa on kasvamassa mm. bambuja, kirsikkapuita ja alempana rinteessä
lehtimetsä. Puutarhasta löytyy lampi, jonne on istuttettu punaisia kaloja.
Pärjäävät talven yli ilmeisesti. Huh Lampeen johtaa kivistä tehty puro.
Lampi on myöskin ympäröity kivillä.

Itse talo on aika pelkistetty ja niin "arkkitehti-taidonnäytös",
että ensin säikähdin, että pystynkä näin kliinisen modernissa talossa asumaan.

Paljon lasipintaa, kiveä, lasitettua betonia ja lattiat puuta ja kiveä.
Lattioissa ja seinissä valospotit.
Portaat kiveä ja lasia.
Rinteeseen avautuu kaikki kerrokset lattiasta kattoon lasiseinillä,
jotka voi vetää sivuun kokonaan seinän auki.
Upea maisema.

Kahdessa kerroksessa isot terassit, joista ylin kiertää lähes koko talon ympäri.

Laitan kuvia jossain vaiheessa. Smiley

Ensiviikon lopulla ollaan muuttamassa. Smiley

Ja kun omakotitaloon muutamme ja ulkoilualetta on paljon,
niin päätimme, että perhe saa kasvaa ja meille on tulossa vauveli
-vai pitäiskö sanoa, että hauveli, kun tämä tuleva
höpönassu on pieni nelijalkainen karvapallo. Tongue

Loistavaa Pääsiäistä! smitten
« Viimeksi muokattu: 04.04.2010 17:23:21 kirjoittanut Sasha » tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11321 : 04.04.2010 17:29:00 »

kuulostaapa hienolta, sekä talo että ympäristö. varmaan sellaisessa ympäristössä sielukin lepää. Smiley

vuoristo, edit korjaan, jonkinlainen rinne,  ja kala-allas....paljon tilaa.....

mulla on hyvin visuaalinen mielikuvitus, taas olin ikäänkuin olisin nähnyt paikan.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11322 : 04.04.2010 17:41:12 »

Todella henkeä salpaavan kaunis paikka. Smiley
Itse talosta mä ajattelin ensin, että no, tuollainen valkoinen liikamoderni betonimöhkäle,
kun ajoimme sinne -kunnes näin sen rinnepuoleltakin uima-altaineen ja puutarhoineen.

Sisältä se on todella mahtava, mutta edustuskotiahan Jouskari on ollut hakemassakin.
Aivan loistavia ratkaisuja, esim. vaatehuoneesta, joka on 50 m², lähtee vaatekuilu
suoraan alakerran pesutupaan, joten likapyykkejä ei tarvitse kantaa mihinkään.

Vaatekaapit, hyllyt ja kenkätelineet on puusepän tekemät ja aivan uskomattomia
elämää helpottavia ratkaisuja sinne on kehitelty.

Vuoren rinteitä on joka puolella ja aivan uskomattomat maisemat!
Viinitarhat heti silmien alla.
Talon rinne on etelään ja sen puoleiset seinät ovat kokonaan ikkunaa.

Fengsuita ja jotain japanilaista puutarhan suunnittelua siihen taloon on käytetty.

Tosin se talo on ollut pitkään tyhjillään ja se puutarha päässyt hiukan villiintymään,
mutta ei pahoin.

Töitä siellä kyllä riittää. Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11323 : 04.04.2010 17:46:05 »

Nyt näen lisää Wink


mulle tulee tuosta kuvailusta mieleen se F.Scott Fitzgeraldin romaani Yö on hellä, jonka luin hiljan, mutta jonka päähenkilöt oli 1920luvun  yläluokkaa Amerikasta jotka viettivät elämäänsä 'vanhalla mantereella' joilla ei ollut ongelmaa saada ja vaihdella luksusasuntoja Euroopassa. kirjailijan kieli oli niin aistillista, että näin ne paikat ihan 'livenä.'

sama nyt.


tuollainen likavaate kouru on varmaan hyvä keksintö, en ole tullut ajatelleeksikaan että sellainen voi olla.


tietenkin voisi olla kiusaus tunkeutua sinne itse, varsinkin jos olisi lapsi. tai kattoa miten kissan tai koiran kävisi. siis ei eläimiä saa rääkätä enkä halua, mutta kissa tai koira saattaisi itse tehdä sellaisen tempun Grin



ah nyt syömään......
tallennettu

dodobien84
Vieras
« Vastaus #11324 : 04.04.2010 17:48:05 »

Itekin keräilen tässä kotosalla akkuja tämän päivän. Kutina että ensiviikolla taitaa sattua ja tapahtua kaikenlaista. Miuzikkia ja tässä nettiä surffatessa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: