Sivuja: 1 ... 919 920 [921] 922 923 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5600507 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #13800 : 15.06.2011 21:49:00 »



                                        coolsmiley

                Seesteisyys tai sen puute, on hyvin pitkälti asennekysymys.


   
                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13801 : 16.06.2011 11:09:34 »

Paljon onnea *Aminthir*  smitten

Tänään olis suunnitelmissa käydä mokkamestareiden tehtaanmyymälässä ostamassa kaverille synttärilahjaa. Pikkusen jännittää että saanko pidettyä itteni kuosissa ettei taas lähde homma hanskasta..mun pääni kun keksii miljoona ja yks eri syytä "miksi pitää ostaa lisää tuota teetä ja kokeilla tuota teetä jajaja".
Oikeesti, mulla on varmasti reilun vuoden teet jo nyt silti tekis mieli lisää  :Smiley...

Lisäksi jännittää aivan täysillä mahdollinen  leijona:n porukoiden ja veljen tapaaminen, voi apua!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13802 : 16.06.2011 16:58:52 »

Onnea *A*!  Vietähän railakkaat synttärit!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13803 : 16.06.2011 17:12:57 »

Hyvää synttäriä kaksostyttö *A*lle...!  Smiley


mintsilla, kiitoskiitos... Tai mitäs mie kiittelen, hän kiittää  Wink ... Hän on vaan niin sulonen ja söpönen että äitikin on ihan hurmaantunut päivästä toiseen, vaikkakin paljon mahtuu itkua ja porua niin kyllä toi söpöys saa jaksamaan. Ja voi, miten leveästi hän hymyili kun menin katsomaan kun hän oli nukkumassa ollut ja kuulin heräämisen, pientä itkun vaikerrusta.. Itku loppui kuin seinään ja kasvoille nousi suuri hymy... Voi minua onnekasta...  smitten

Tänään tuli iso hymy myös kun näytin hänelle hänen lempikuvaansa, punaista paperia jonka keskellä keltainen hymynaama... se on niin yksinkertainen kuva, mutta saa pienen ihan nauliintumaan siihen kiinni..hauskaa kun se on toisesta niin ihana kuva  Grin Smiley

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13804 : 16.06.2011 17:56:43 »



                                                           smitten

    Voi ku on söötti napero kuvassa. 
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13805 : 16.06.2011 20:47:13 »

Onnea synttäreiden johdosta, *A* smitten

Söpö tuo Tiigriksen punatukkainen pikkumies smitten

Aurinkokin pilkahtaa taas saderintaman jäljiltä smitten  Huominen työpäivä ja sitten viikonloppu, näen huomenna yhden ystäväni, jota en hetkeen ole nähnyt Cheesy  Huomenna käydään miehen kanssa hakemassa uusia perheenjäseniä, kun akvaarioon tulee ahvenpariskunta Cheesy  Näitä ahvenia olen jo niin pitkään kuolannut... Vakioakvaarioliike sitten tilasi niitä, varasimme pariskunnan ja huomenna unelma käy toteen smitten

Meillä kyllä kotosalla riittää hulinaa ja aktiviteettia, kun jaloissa pörrää 2 kissaa sekä hoidettavana on 2 akvaariota. Mutta kun on IC  kaksoset , niin mitäs muuta sitä voi olettaa Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13806 : 16.06.2011 20:56:53 »

Asterixilla ei oo aikaa astroilla pahemmin, paremmi tavottaa puhelimitse kuin netin kautta nykyyisin. Oon mainassu, että käys vilkasemas astrolaisia, sanoo aina joo, joo, käyn, mutta ei sitä sitte kuitenkaa näy. Ei kai se oo enää nii tärkiää sille.  Smiley

Ironia, onneks ei pahemmi käyny. Lapset on ehtiväisiä.

Kerro terveisiä Asterxille,kun soittelette,kaipailen sillointällöin.   smitten


Ihana on Tiigriksen" pikku pallopää".Hörpin kahvia ja katselin pikän tovin,ja tulin loistotuulelle.Ihanat silmät.   smitten

Täällähän on ollut paljon tapahtumia porukoilla,joku jännitysten päivä.Itse etsin kananpoikia ympäri metsää,olivat lähteneet seikkailulle.Koira jäi kotiin,kun itse lähdin asioille,koira kulkee lähimetsässä lenkkejä ja  tiput ovat seuranneet sitä ilmeisesti,luulevat kai äitikseen,kun ovat siellä missä koirakin.Yksi poikanen puuttui,väsähdin jo mutta koira kävi sen jostain hakemassa.Tulivat sitten peräkkäin varvikkoa myöten koira edellä,tipu näännyksissä perässä.En minä koiraa ole moittinut,mutta se lusmuilee rannassa häpeissään.

Kerron, viimeistää akateemisen vartin jälkeen, kun sen se aina on kuitenki myöhäs! Grin
Oottelen sitä iltateelle kaffilas. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13807 : 16.06.2011 20:58:11 »

Mä en tarvii lemmikkiä enkä harrastuksia kun toi pieni naapero täyttää mun maailman kaikenmaailman aktiviteeteillä... 2funny
Mä uskon et ku hän paranee noista refluksivaivoista
nii hänestä tulee oikee iloinen jukuripää..
Sen verran velmuja ilmeitä on alkanu tulla että en tiiä,
mitä juonia siellä pienessä päässä oikeen liikkuukaan <3

Luojan kiitos, tänään on ollu helpompi päivä. Hän on saanu nukuttua.
Eilen ei nukuttu aamu 7- ilta 8 välillä YHTÄÄN
ja alkoi olemaan aikamoista väsynyttä ränkkyämistä.

Musta tuntuu, että en pysty suodattaan näitä vauvajuttuja ollenkaan pois,
mutta ei kai se ihmekään ole, kun ei mun elämässä nyt ole oikein mitään muuta... Cheesy

Mun mies osti tänään meille auton!
Tai siis yhteinen laina meillä siihen on... Mutta ihanaa,
ette arvaa onko ollu vähän jännittävää ajella tuolla -94 Golffilla, joka oikeasti räjähtää kohta,
eikä sinne mahdu paljon mitään,
eikä tosiaan ole lapsiystävällinen, tai EDES ihmisystävällinen auto!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13808 : 16.06.2011 22:03:13 »

googlasin itteni. löysin 8 sivua itteeni. hah.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13809 : 17.06.2011 09:05:53 »

Huomenta tupaan.  Menin eilen iltapäivällä nokosille ja heräsin aamulla seitsemältä.En oikein älyä nyt mistään mitään.Mitkähän nuo tuommoset unet oli,kun olen niin vähäuninen yleensä.

Kävin joessa,enkä virkistynyt.Etsin sitten tuolta Tiigriksen "pikku pallopään"ja "pallopää"katsoi  suoraan MINUUN.Ajattelin,että oon tullut hulluksi nukkuessa,mutta sitten hoksasin,että kuva on vaihtunut.   Virkistyin kovasti.Joku lukihäiriö on vielä menossa.    2funny
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13810 : 17.06.2011 11:10:37 »

Ahaa,keitämpä teetä,sitä vihreää, ison mukillisen,   2funny
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #13811 : 17.06.2011 11:33:48 »

Voi pöö.
Kuka se nyt eilen tai toissapäivänä sanoi, että jos olet tekemässä oikein, niin sen vaikemapaa se on ja mikään ei onnaa?
Kun käytiin vauvan kasnsa siellä homeopaatilla...noh, palleroista on ollut jo nyt iso apu, mutta kaikki muu mennytkin sitten pieleen...oltiin mm. myöhässä vastaanotolta yli puolituntia, ja tänään kissat olivat kaataneet kukkavaasin ja pilleripalleropussi oli sitten siinä tietysti lätäkössä. No, kaikkein tärkein aine säilyi onneksi kastumatta, mutta muut oli ihan mömmönä siellä ; jouduin tilaamaan uudet.
Äh.
Ja mun hermot...saan ihan käsittämättömiä raivareita jos joku menee pieleen tai ei onnistu...hohhoijaa. Johtuukohan kaikki lopulta 9kk univeloista? ( Kellä se vauvakuume oli...? Wink )

Joo ja synttärionnea *Aminthir*  !!
Parempi myöhään kun ei milloinkaan,
huomasinpas vainen.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2011 11:55:47 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13812 : 17.06.2011 11:41:23 »

   2funny   Join teet.     2funny    Grin

 Mintsilla, Joku kuoppa on kyllä,en ymmärrä puhettakaan,possupappa huusi perään tuolta possulasta,että keitäppä kahvia iso pannu,tuon possut saunalle.
Mietin tullessani sitä.Pappa tulikin tuonne saunalle possut perässä.Huusin sitten sinne,että sioillekko sinä sitä kahvia?.(ei ois ihme ollut sekään)Pappa,että yhelle isollesialle vaan.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13813 : 17.06.2011 11:41:56 »

Kiitoksia kaikille synttärionnitteluista! Oli hyvä ja tarpeeksi railakas päivä, ostin itselle myös kengät (kun entiset hajosi jaloista, pakko oli  :Smiley ) synttärilahjaksi. Illan kruunasi teatteriesitys, nyt sulattelen päivän hyviä ruokia ja katselen mitä nettielämässä on tapahtunut tällä aikaa Smiley

Eikä ikäkriisikään iske! Cheesy (vielä)

*A*
     


        Onnee ja iloo, ainakin tuhat kiloo, sulle *A*

        Vaikka tämä toivotus tuli näin jälkilähetyksenä  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13814 : 17.06.2011 16:08:31 »

Vauva on ollut tosi kipee koko aamun ja päivän, joka syönnin jälkeen kipuhuutokohtaus. Nyt se kahden tunnin yhtämittaisen huudon jälkeen sammui silmät punasina ja turvonneina.
Toivokaa et me päästään lasten vuodeosastolle sisään, me lähdetään tästä päivystykseen. Refluksi on pahentunu tosi paljon, haluun saada tähän hyvän hoidon ennen ku koko ruokatorvi on tulehtunu ja haavainen.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 919 920 [921] 922 923 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: