Sivuja: 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5595850 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11295 : 01.04.2010 00:29:13 »

Tulipas muuten vain mieleen, että inhoan omaa tämän hetken transiittia  pluto aspect_tri kuu. Onko pluton transiitit aina jotenkin hankalia?

Olenpas muuten negatiivisella tuulella.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11296 : 01.04.2010 00:56:35 »


mulla on kans jonkinlainen  pluto aspect_tri kuu nyt, tosin jo ohi mennyt, kuu on n 4°  neitsyt....


mutta sen jälkeen kun on ollut edellisen 15 vuoden aikana
 

pluto aspect_opp askendentti
 pluto aspect_squ kuu mars jupiter aurinko merkurius saturnus ja kaikki vuorollaan peräjälkeen niin ei taida enää tuo pluto tuntua missään. on koettu pohjia myöten.


luulis että pluto kolmio kuu on vaan hyvä, jotain syvällistä tunne-elämän muutosta mutta harmonisella ja voimaannuttavalla tavalla, kun on kolmio.


mulla on enää noista neliöistä jäljellä  pluto aspect_squ venus sitten kun pluto ehtii Kauriin loppupäähän, ja saa nähdä sitten. en oikein innolla odota sitä, kun ei jaksaisi mitään ihmissuhdevaltataistelua.


mutta ehkä se riippuu myös omasta kehityksestä kuinka ne ilmenee. voihan ihmissuhteissa hyvääkin valtaa käyttää. toivottavasti se oisi vaikka lapsen kasvatusta.


tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11297 : 01.04.2010 01:42:44 »

No tuota  pluto aspect_tri kuu kestää tuonne vuoden 2011 lokakuulle, että eiköhän tässä sitten nähdä millaisesta asiasta ole kyse. Tunne elämän puolella kyllä todella outoja viboja. Hmm, en oikein tiedä tekeekö tämä hyvää vai ei.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11298 : 01.04.2010 18:59:09 »

nyt aion pyhittää koko pääsiäisen piirtämiselle. haluan keskittyä KUNNOLLA yhteen asiaan ja virittäytyä sen maailmaan.


eli jos minua ei näy niin olen 'siellä'.


nyt olen taas liikaa kirjoitellut nettiin, ihan kuin ei muuta olisi. knuppel2 siis kivaahan se on, mutta liika on aina liikaa.

en sano mitään 'lähden tauolle' tms, kun ei se ole ennenkään toteutunut.


no lähden piirtämiseen.



*näkyillään*
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #11299 : 01.04.2010 23:29:14 »

Tulipas muuten vain mieleen, että inhoan omaa tämän hetken transiittia  pluto aspect_tri kuu. Onko pluton transiitit aina jotenkin hankalia?

Olenpas muuten negatiivisella tuulella.

Ihan samat fiilikset!!!!
Mulla on  pluto aspect_opp kuu menossa ja oon ihan rikki.. itkeskelen vaan..  pluto on rasittava kaikissa transiiteissaan ja  kuu on pieni jänönen, joka on säikähtänyt..  Cry

Mäkin oon tänään ollu tosi negatiivinen.. alkoi eilen illalla jo..   Sad
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #11300 : 02.04.2010 11:10:02 »

Nyt Emelia äkkiä Amazoniin tilaamaan Sasportasin Gods of Change! Johan valottuu Pluton salat ihan uudella tavalla. Itselläni on alkanut tässä vähän jo plutoryöpytys, mutta pahemmaksi on menossa, sitten kun saavuttaa Aurinkoni ja alkaa tehdä oppositiota Kuuhuni. Itse sain paljon apua siitä, kun tuossa teoksessa oikeasti selitetään juurta jaksaen mistä prosesseista näissä transiiteissa on kyse, mitä tulee oppia ja miten voi helpottaa oloa tuona aikana. Suosittelen lämpimästi! Muutenkin tuo kirja on vähän astrologisen kulttikirjan maineessa, eli hyvä lisä kenen tahansa astroilijan varastoon. Smiley

Kyllä se Pluto siitä helpottaa kuitenkin. Pluton kanssa pitää aina muistaa lopettaa se rimpuilu ja antaa muutosten tulla. Ne ovat lopulta kuitenkin paremmaksi, vaikka sattuukin.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #11301 : 02.04.2010 13:46:20 »

Mullakin on plutoilua, mutta en mie sitä mitenkään negatiivisena koe,
päinvastoin -tai sitten mie olen jotenkin vain tottunut rajun elämäni aikana siihen. Grin  2funny

Muutoksia for sure, mutta naimisiinmeno, elämäntavan ja tyylin muutosta sitä myöden
ja asunnon muutosta, kun se yhteinen kotikin pitää olla.
Pidän kuitenkin oman asuntoni siinä varalla ja sivussa. Wink

Hankalinta tässä on ollut ainoastaan omasta vapaudesta osittainen "luopuminen",
kun sen toisenkin tunteet ja aikataulut pitää ottaa huomioon.

Mutta kaikkeen tottuu, -iskujenkin ottoon.  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11302 : 02.04.2010 15:30:03 »

kyllä on elämä huvittavaa.. messuilla tuhansia miehiä ja puolipukeisia naisia ja ihmeellisiin vaaleanpunaisiin asuihin pukeutuneita miehiä, ja kyseessä sentään moottoriurheilu show jonne menin vippinä. no rapukin oli ollut jossain rock eventissä joten suosittelin että alkaisi myydä rock ja autotavaraa että se olisi varmaan sopivaa. kai se olisi tavannut taas mutta sanoin etten jaksa kuunnella sen päättämättömyyttä eli menen Tallinn; sieltäkin oli automiehiä paikalla. ostin sveduilta tavaraa ja jatkoin svedufirman kanssa. Tallinn on muuten aika amerikkalainen kuten päivän tilaisuus. naisilla oli unohtunut puolet kuteista himaan, siellä... hauska muuten katsoa stereotypiat, miesten pelit ja naiset oheistuotteina.

suositin itä-herralle että liittyy Amerikka-seuraan hehe. ainakin minusta hauska vitsi, kai se tajusi sen osittain. (vakooja)   laugh hän kertoi sukellusveneistä jotka menivät veden alla yhtä lujaa kuin lentokoneet, no jaa??  coolsmiley  Grin

kaikkeen tottuu, kuten s.. ottoon, voisin heittää edelliselle..   2funny hah, ystäväni Jenkeissä
oli samalla sekunnilla voittanut upean auton! kysyin että aarrekartan takiako.

smitten
« Viimeksi muokattu: 02.04.2010 15:48:59 kirjoittanut **Lako Wai Wai** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #11303 : 02.04.2010 19:42:45 »

 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Yep
Vieras
« Vastaus #11304 : 02.04.2010 22:07:34 »


Mä olen kuitenkin enemmän kirjallinen lahjakkuus kuin puhelahjakas
tai edes sosiaalinen lahjakkuus ja kirjallisesti mulle on helpompaa
puhua asioista, joita miettii, mutta mitä en välttämättä sanoisi ääneen.
 


Toisessa ketjussa kirjoitit:
"Yrittäkää ymmärtää, että mä en käytä suomenkieltä pääkielenäni ja siitä on hurjan kauan aikaa,
milloin olen joutunut käyttämään sitä päivittäin puhekielenä,
joten en ajattelen suomeksi, vaan käännän kirjoittaessani ajatukseni suomeksi"


Tämä seikka saattaa selittää toistuvat ristiriitaisuudet kirjoituksissasi? Shocked
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11305 : 02.04.2010 22:17:53 »


Mä olen kuitenkin enemmän kirjallinen lahjakkuus kuin puhelahjakas
tai edes sosiaalinen lahjakkuus ja kirjallisesti mulle on helpompaa
puhua asioista, joita miettii, mutta mitä en välttämättä sanoisi ääneen.
 


Toisessa ketjussa kirjoitit:
"Yrittäkää ymmärtää, että mä en käytä suomenkieltä pääkielenäni ja siitä on hurjan kauan aikaa,
milloin olen joutunut käyttämään sitä päivittäin puhekielenä,
joten en ajattelen suomeksi, vaan käännän kirjoittaessani ajatukseni suomeksi"

javascript:void(0);
Tämä seikka saattaa selittää toistuvat ristiriitaisuudet kirjoituksissasi? Shocked


Ehkä mä olen vain niin ristiriitainen persoona? Wink
Mulla ei ole mielipidettä mistään ja ajattelen paljon ja nopeasti?
Ja mitkä ristirridat? Esimerkki?
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #11306 : 03.04.2010 12:32:16 »


Mä olen kuitenkin enemmän kirjallinen lahjakkuus kuin puhelahjakas
tai edes sosiaalinen lahjakkuus ja kirjallisesti mulle on helpompaa
puhua asioista, joita miettii, mutta mitä en välttämättä sanoisi ääneen.
 


Toisessa ketjussa kirjoitit:
"Yrittäkää ymmärtää, että mä en käytä suomenkieltä pääkielenäni ja siitä on hurjan kauan aikaa,
milloin olen joutunut käyttämään sitä päivittäin puhekielenä,
joten en ajattelen suomeksi, vaan käännän kirjoittaessani ajatukseni suomeksi"

javascript:void(0);
Tämä seikka saattaa selittää toistuvat ristiriitaisuudet kirjoituksissasi? Shocked


Ehkä mä olen vain niin ristiriitainen persoona? Wink
Mulla ei ole mielipidettä mistään ja ajattelen paljon ja nopeasti?
Ja mitkä ristirridat? Esimerkki?

Niin, minkäs persoonalleen mahtaa.
Itse olen oppinut, että vaikka ajattelen nopeasti, yritän miettiä kaksi kertaa ennenkuin kirjoitan tai sanon sen.


Kerron sitten, kun huomaan seuraavan. En viitsi noita vanhoja tekstejä penkoa.  Cheesy
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #11307 : 04.04.2010 02:51:46 »



                                       angel

          Ajattelin raapia muniani, mutta jos sittenkin kävisin kusella!


                                                     smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11308 : 04.04.2010 06:05:24 »


Mä olen kuitenkin enemmän kirjallinen lahjakkuus kuin puhelahjakas
tai edes sosiaalinen lahjakkuus ja kirjallisesti mulle on helpompaa
puhua asioista, joita miettii, mutta mitä en välttämättä sanoisi ääneen.
 


Toisessa ketjussa kirjoitit:
"Yrittäkää ymmärtää, että mä en käytä suomenkieltä pääkielenäni ja siitä on hurjan kauan aikaa,
milloin olen joutunut käyttämään sitä päivittäin puhekielenä,
joten en ajattelen suomeksi, vaan käännän kirjoittaessani ajatukseni suomeksi"

javascript:void(0);
Tämä seikka saattaa selittää toistuvat ristiriitaisuudet kirjoituksissasi? Shocked


Ehkä mä olen vain niin ristiriitainen persoona? Wink
Mulla ei ole mielipidettä mistään ja ajattelen paljon ja nopeasti?
Ja mitkä ristirridat? Esimerkki?

Niin, minkäs persoonalleen mahtaa.
Itse olen oppinut, että vaikka ajattelen nopeasti, yritän miettiä kaksi kertaa ennenkuin kirjoitan tai sanon sen.


Kerron sitten, kun huomaan seuraavan. En viitsi noita vanhoja tekstejä penkoa.  Cheesy

Mä sitten rakastan näitä ihmisiä, jotka on heittelemässä kiviä ja osoittelemassa sormella,
kun sanoit silloin sitä ja tuolloin tätä ja nyt sanot noin ja miksi sanot nyt näin ja blah-blah.. buck2

Mä olen kirjoittanut tänne yli viiden vuoden ajan. En todellakaan ole samaa mieltä jostain NYT,
mitä olin vaikka vuosi sitten tai 5 vuotta sitten -tai edes viikko sitten.

Varmaankin siksi, että elämä ja käytäntö opettaa ja mäkin kirjoitan tänne
vain SEN HETKISISTÄ FIILIKSISTÄ JA TIETOISUUDESTA.
Kun viisautta tulee enemmän, niin kyllä niillä mielipiteillä on tapana muuttua.
Ihminen vain mäkin olen tässä suhteessa.

Olisi varman oman kehityksen kannalta aika kauheaa olla samaa mieltä kaikista asioista
kuin oli 5 vuotta sitten, 5 kuukautta sitten, 5 viikkoa sitten tai 5 päivää sitten.
Ihminen ei menisi eteenpäin.
Ei silti, seison kuitenkin sanojeni takana, enkä ole ottanut uutta nikkiä itselleni,
kuten suurin osa täällä kirjoittajista, jolla "peittelisin" menneitä sanomisiani,
vaan kaikki on siellä ja sieltä voi katsella tämän kirjoittajan kehitystä eteenpäin elämässä.   Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11309 : 04.04.2010 09:51:30 »

mulla vaihtuu nikki vaan sen takia kun tuntuu että nyt ilmaisen sen hetkistä olomuotoani parhaiten tällä nikillä.


eniten käyttäjiä täällä on koskaan ollut vuonna 2006 silloin kun sairastuin psykoosiin ollessani samalla netissä, eli astrossa. jotain yli 600 käyttäjää.


joten pistäkää muut huomionhakuiset paremmaksi angel Cool :Smiley


vitsailen tälle siksi, koska se on mulle paras keino kohdata se, enää en tunne häpeää vaan nauran. Grin

vaikka olin silloin sen jälkeen kuolla häpeään....mutta toisaalta, jokainen kerta kun olen nolannut tai häpäissyt itseni olen tullut vahvemmaksi.


ja edelleenkään, sairaus ei ole minusta mikään häpeän aihe.


sitä vaan sattuu. :Smiley


noh, silloin tuli tutuksi tuo 'kollektiivinen tietoisuus' sen verran ettei oo paremmin mieli tehnyt sen jälkeen enää ainakaan 'yhdistyä energioissa' :Smiley tms.




se on elämää, ei sen enempää...... Cool ja lääkitys kunnossa. Smiley


tallennettu

Sivuja: 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: