Sivuja: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604665 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13560 : 16.05.2011 23:24:22 »

No niin, päästiinpä tässäkin maassa urheiluidiotismin pariin. Voittoa saa riemuita, mutta jätetäänpä ne rasistiset huutelut ja Ruotsin lippujen polttelut vähemmälle. Tää on kuitenki "vain" urheilua...

*A*

Tää on kyllä totta. Harmittaa kaikki Ruotsia mollaavat kommentit keskustelupalstoilla ja uutisissa. Lisäksi mestaruusjuhlissa vielä heitettiin Ruotsi-aiheista idioottiläppää - muut nauroi, mutta mua ei naurattanut tippaakaan Sad  Hyvä voittaja osaa arvostaa vastustajaansa ja kiittää tätä hienosta panoksesta ja reilusta pelistä eikä voiton hetkellä pönkitä omaa egoaan lynkkaamalla toista maanrakoon...

Juu, oltiin seuraamassa Kauppatorilla mestaruusjuhlintaa. Ihan käsittämätön meno, ihan uskomaton fiilis - ja ihan uskomaton ryysis Tongue
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13561 : 17.05.2011 00:17:51 »

Laitoinpa googleen "lehtokotilo syödä" ja sieltähän tuli oikein ohjeet kuinka toimia! Cheesy

"Lehtokotiloita ruoaksi

Lehtokotiloita voi myös syödä. Syötäväksi tarkoitettuja kotiloita pidetään paastolla pari päivää suolen tyhjentämiseksi, tai niille annetaan leseitä jolloin ulosteesta näkee milloin suolen sisältö on vaihtunut. Ennen ruuaksi valmistamista kotilot pitää huuhdella. Lopuksi kotilot keitetään kiehuvassa vedessä ja valmistetaan ruuaksi kuten viinimäkikotilot.

Lehtokotiloita voidaan pitää myös lemmikkieläiminä, mutta on varottava, etteivät ne pääse karkaamaan luontoon."

http://www.tampere.fi/asuminenjarakentaminen/asuminenjaterveys/tuholaiset.html
(ihan sivun lopussa)

Ei muuta kuin. Grin  Pitää nyt ehkä kuitenkin vielä harkita. Tongue  En tiedä miten jos ne on sekasyöjiä. Kasvissyöjäeläinten liha on yleensä raikkaampaa. Mutta olisihan tuo suhteellisen luomua lähiruokaa.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13562 : 17.05.2011 10:14:54 »

Eli voidaanko olettaa, että jos on kaks ihmistä, toinen lihansyöjä ja toinen kasvissyöjä, ja vastaan tulee esim. jääkarhu ja se syö ne molemmat, että se karhu tykkää enemmän kasvissyöjästä??  Cheesy

 Grin  Voi olla Cheesy  Eli kannattaa syödä lihaa jos liikkuu suurpetojen alueilla. angel


Mietittyäni kotiloasiaa yön yli tajusin että täällä kaupunkialueella ne ryömiessään osuvat suurella todennäköisyydellä koiranpaskaan. Ällöttävää! En halua syödä mitään joka on syönyt koiranpaskalla höystettyä voikukanlehteä.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13563 : 19.05.2011 22:31:27 »

Mulla on tänään ja huomenna lomaa töistä. Ja tietty viikonloppu. No koko tämä päivä meni kyläillessä, menin yli 13.00 kylään ja yhtäkkiä huomasin jotta kello on jo 17.00. Kumpiki ihmetteli että miten aika meni noin äkkiä...

Mulla on kyllä terassi ja kyllä siellä tulee oltua ja pihakeinussa myös sitte kesällä.

Juu mä olen sitten uusi naama Astrossa. Sokeritoukkia mullakin vissin oli entisessä asunnossa, eikös ne oo niitä harmaita otuksia jokka kaikkoo kun valot laitetaan?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13564 : 20.05.2011 11:19:56 »

Se olis sitten taas huomenna se ei-epäilystäkään-nyt-se-tulee-maailmanloppu
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194679672366/artikkeli/ennustaja+huomenna+koittavasta+maailmanlopusta+ei+ole+epailystakaan+etta+se+tapahtuu+.html
Mitähän sitä keksis tekemistä  Cheesy?
No upeaa "viimeistä päivää" koko porukalle ja nautitaan nyt kunnolla tästä päivästä  Wink.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13565 : 20.05.2011 14:15:28 »

Mulla on kevät mennyt ihan ohi, koska olen istunut nenä kiinni koneessa vääntämässä lopputyötä.  Missä välissä se huhtikuukin ehti mennä ja missä välissä tuli vihreää Tongue  Ei tajuu...

No, nyt kirjoitushommat on ohi, maanantaina teen vihoviimeiset korjaukset (jos niitä tulee, ei tule ainakaan paljoa) ja tulostan työn, keskiviikoksi varattu aika kansitukseen ja torstaina varmaankin teen vihoviimeiset asiat ennen valmistumista ja raijaan tavarat ulos.

Viikonloppuna on ihan pakko ulkoilla/lähteä jonnekin luonnon helmaan ja ottaa kaikki se takaisin, mitä tässä intensiivisen työjakson aikana tuli missattua - luvattiin aurinkoista ja suht lämmintä keliä smitten

Se olis sitten taas huomenna se ei-epäilystäkään-nyt-se-tulee-maailmanloppu
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194679672366/artikkeli/ennustaja+huomenna+koittavasta+maailmanlopusta+ei+ole+epailystakaan+etta+se+tapahtuu+.html
Mitähän sitä keksis tekemistä  Cheesy?
No upeaa "viimeistä päivää" koko porukalle ja nautitaan nyt kunnolla tästä päivästä  Wink.

Ai, loppu tulikin Cheesy  Just kun vapautui koulunpenkiltä, niin loppu koittaa - ei mene nallekarkit tasan tässä elämässä Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13566 : 20.05.2011 17:44:42 »

Juu, onko parempaa syytä remuta tänään jos kerta huomenna posahtaa  Grin..?!

Kaverin kanssa just tosta puhuttiin ja raukka sai kamalan paniikin päälle, siis sellaisen että alkoi tosissaan miettimään mitä kaikkea ei ole vielä kerennyt tekemään ja sanomaan Huh. Aloitti kuulemma soittelemaan ja viesteilemään ihmisille että rakastaa niitä, se on kuulemma se tärkein..vähän samoilla linjoilla kyllä olen-tosin mun rakkaat kyllä kuulee tota lausetta ehkä liikaakin Shocked.

Mutta jos huomenna tulis lähtö, niin omasta mielestä homma on selvä eikä juuri mitään jäis hampaankoloon. Rauhallisella ja hyvällä fiiliksellä mennään. Mites muut?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13567 : 20.05.2011 17:53:23 »


Aah Jippii!
..mutta ainahan hyvää maailmanlopun odotusta kannattaa juhlia.


 Cheesy Grin
Just!
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13568 : 20.05.2011 17:57:02 »


Mutta jos huomenna tulis lähtö, niin omasta mielestä homma on selvä eikä juuri mitään jäis hampaankoloon. Rauhallisella ja hyvällä fiiliksellä mennään. Mites muut?

Jos tämä loppuu, niin loppuu...
Turha sitä on surra tai miettiä etukäteen...huomisesta ei tiedä...
Tulee mikä tulee tai ei tule.

Sataa tai paistaa...et voi sille mitään...
muuta kuin parhaimmillaan
asennoitua ottamaan sen vastaan elämään kuuluvana hyvänä asiana.
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13569 : 20.05.2011 19:25:16 »

Heipä hei tupaan.

Mä painiskelen täällä omatuntoni kanssa.  Sad

Omat syömiset, imetys, vauvan refluksi- ja vatsaoireet -->kovat kivut.. Mulla aika tiukka imetysdieetti nyt mutta vauva oireilee.. Lopetanko imetyksen kun toinen on vasta 1kk2 viikkoa, kun en halua tota kipuakaan katsoa? voi mennä tosi kauan et selviää mille hän on allerginen....
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13570 : 20.05.2011 19:44:13 »

Onkohan maailmanloppu riittävän hyvä syy syödä suklaata ja jäätelöä? Huh

On. Mä ajattelin lähteä tästä kauppaan hakemaan suklaata ja chilipähkinöitä - kun valmistujaiset on ihan oven takana ja kun maailmanloppukin tulee huomenna... Cheesy

Hyvää viimeistä iltaa ja yötä astrolaisille Grin

Mutta jos huomenna tulis lähtö, niin omasta mielestä homma on selvä eikä juuri mitään jäis hampaankoloon. Rauhallisella ja hyvällä fiiliksellä mennään. Mites muut?

Jos tämä loppuu, niin loppuu...
Turha sitä on surra tai miettiä etukäteen...huomisesta ei tiedä...
Tulee mikä tulee tai ei tule.

Sataa tai paistaa...et voi sille mitään...
muuta kuin parhaimmillaan
asennoitua ottamaan sen vastaan elämään kuuluvana hyvänä asiana.
 smitten

Sama juttu. En kadu mitään Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13571 : 20.05.2011 20:04:11 »

Kylläpä täällä taas heijastellaan pelkoja.  Wink Mä odotan huomisesta alkavan jotakin uutta ja parempaa, värähtelyt nousevat taas.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13572 : 20.05.2011 20:20:37 »

Casperiina, en heijasta pelkoja jos sitä tarkoitat  Wink. Mua lähinnä huvitti tuo juttu-ja kaikki muut samantapaiset. Anteeksi kaikille huono huumorini!

Tiigriks, kuulostaa ehkä hullulta, mut kummityttö sai koliikkiinsa ja muihin vaivoihin apua kun äitinsä väsyneenä vahingossa laittoi sen sitterissä linkoavan pesukoneen päälle. Tuli kuulemma äijäröyhtäys ja itku loppu kun seinään. Samoin mukulakivikadut autolla jeesas typyä nukkumaan.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13573 : 20.05.2011 22:04:35 »

Jaa -a vai maailmanloppu huomenna... en ehtiny sitte haravoida...ja täälläki vain näin hetken keskustella... Mutta oikeesti mun kämpässä on joku aukko johonki toiseen ulottuvuuteen kun mulla tippui kuulakärkikynä lattialle tos ainaki viikko sitte ja sitä ei oo löytyny ja korvkorun tausta tippui eilen illalla ja sitäkään ei oo löytyny ja yleensä jos joku koru tippuu hukkaan niin verrannollinen siihen miten tärkee se on niin se ei löydy, eli mitä tärkeempi niin ei varmana löydy..Saisinkohan mä sen James Randin palkinnon jos mä menisin sille elittämään jotta mun kämpäs on aukko toiseen ulottuvuuteen.... Huh
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13574 : 20.05.2011 23:25:05 »

Heipä hei tupaan.

Mä painiskelen täällä omatuntoni kanssa.  Sad

Omat syömiset, imetys, vauvan refluksi- ja vatsaoireet -->kovat kivut.. Mulla aika tiukka imetysdieetti nyt mutta vauva oireilee.. Lopetanko imetyksen kun toinen on vasta 1kk2 viikkoa, kun en halua tota kipuakaan katsoa? voi mennä tosi kauan et selviää mille hän on allerginen....
Hei "Tiigris"

Jatka vain imetystä.
Vastikemaidot ovat sitten toinen paha.

Jos lapsi imee rintaasi, asiat on hyvin, ,
mutta jos joudut pakottamaan syömistä,
silloin pitää miettiä mikä moisen asian takana on,
kokemusta on.

Poikani vatsavaivat helpottuivat auton turvaistuimessa,
istuimen asento ilmeisesti vaikutti asiaan,
koska istuin oli kotona eikä autossa.

Rokotteet unohtaisin nyt kokonaan,
mutta lapsen vanhempina kuuntelette
omaa sisäistä vaistoanne.

Kaikella on tarkoituksensa.

Voimia, Iloa, Valoa, Rakkautta sekä Kaikkea Hyvää perheellesi.


Elämänilo
  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 903 904 [905] 906 907 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: