Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310154 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #270 : 20.06.2013 23:59:21 »

Hei. Olisi tässä kysymys: mitähän uranus kvinkunssi venus meinaa? ???Uranus minulla neitsyessä ja venus myös 8.ssa huoneessa...
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #271 : 05.08.2013 17:01:05 »

Innolla odotan tämän transiitin vaikutusta! Vaikuttaa aika kaiken kattavalta transiitilta!  smitten

Uranus trine Mars: Stepping out
Beginning of May 2013 until beginning of April 2014: This influence represents an opportunity for vigorous activity and self-assertion. Even if you are naturally a somewhat shy and retiring person, this influence will enable you to make your mark on the world around you. Others will stand up and take notice when they see that you are able to break out of your old habits and ways of acting. You will show new sides of yourself and attempt to do things that you wouldn't usually try. Quite likely you will succeed. It is not that you couldn't have done these things before but that you didn't believe you could.
You may choose to work at new activities with others, but only if they allow you to be yourself. You are not in the mood to compromise, because you do not see any need to, and you are probably right. At the same time you don't feel any particular need to make other people go along with you either. You are quite content to go your own way and work by yourself. You will set out to accomplish tasks and begin new projects of your own that are expressions of who and what you are.
Under this influence you may become interested in other people's freedom, because you understand from your own efforts that it may be difficult for them to gain their freedom. For this reason you may become involved in organizations that work for the rights of others and help them to become liberated in some way. You will help those who are engaged in the same kinds of fights that you have had to wage in your life.
If you feel that you have never had the opportunity to show everyone who you are and that you have been limited by other people or by circumstances beyond your control, this influence gives you the opportunity to take control of your own life and make it what you want.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #272 : 12.12.2013 10:04:49 »

Eikö kellään oikein ole kokemusta uranuksen yhtymä transiitista auringolle, venukselle ja marsille? Minulla on keväällä samaan aikaan nuo kaikki, aurinko, venus ja mars ovat minulla kahden asteen yhtymässä ja kun uranus oinaassa yhtyy niihin niin taitaa olla menoa?
Minä suunnittelen isompaa elämänmuutosta yllättäen kevääksi.. Yllättäen Cheesy
Mitä sanotte, jos meinaan pistää melkein kaiken uusiksi? Eikös se ole uranukselle tyypillistä? Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #273 : 12.12.2013 21:42:43 »

Mitä sanotte, jos meinaan pistää melkein kaiken uusiksi? Eikös se ole uranukselle tyypillistä? Cheesy

On.

Joskushan Uranuksen tuomat muutokset ovat yllättäviä, mutta tiedän kyllä monen tehneen isoja elämänmuutoksia ihan suunnitellustikin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #274 : 13.12.2013 09:36:46 »

Hmm.. Yllättäviä? Saa nähdä miten käy Smiley

Minä aion keväällä jättää työni, kotini, kaupunkini, maani. Heittäytyä tuntemattomaan, tyhjän päälle. Katsotaan meneekö niin, kuin ajattelin Cheesy Elämähän osaa usein yllättää.
Eikö tuollainen kuitenkin ole aika uranusteemaista? Että repäistään irti vanhasta?
En edes tajunnut, että tuo uranus alkaa vaikuttamaan juuri niihin aikoihin kun suunnittelin tuota muutosta elämääni.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #275 : 13.12.2013 17:55:08 »

Uranuksella on yllätyksellisyyden lisäksi myös etäännyttäviä ja turhauttavia vaikutuksia. Se voi todellakin saada pyyhkimään vanhat pölyt pois jaloista ja aloittamaan uudelleen, tai toimimaan todella spontaanisti ja tekemään nopeita päätöksiä, joita ei sitten voi / kannata katua jälkeen päin.

Turhauttavana Uranus saa aikaiseksi paljon muutoksia, sillä vallitseviin olosuhteisiin ja tilanteisiin kyllästyminen yhdistettynä vapauden tarpeeseen toimii usein mullistavienkin elämänmuutosten katalysaattorina.
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #276 : 13.12.2013 20:35:11 »

Mulla tuo tr  uranus aspect_tri venus on pannut uusiksi kaikenlaista, sosiaalisen elämän -taas tavattu läjäpäin uusia ihmisiä, lähinnä indie-ihmisiä ja ulkomaalaisia, ja aspekti on tuonut muassaan senkin että olen taas suureksi ihmetyksekseni suhteessa, ja kaiken lisäksi Uranus-tyyppisen tapauksen kanssa (hänellä  aurinko aspect_opp uranus nataalina, joten luulisi ettei suhteessa oleminen hänellekään ole maailman luontevin asia idiot2) Lisäksi on selvinnyt että mä olen näköjään itse se suhteen osapuoli, jonka pitää varoa shokeeraamasta liikaa, koska ymmärtääkseni hän etsii suhteesta nimenomaan rauhaa ja rakkautta tai jotain siihen suuntaan... :Smiley

Transiitti jatkuu vielä pitkälle ensi kevääseen, joten kerkeäähän tässä käymähän vaikka mitä. :Smiley







tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #277 : 19.12.2013 13:11:57 »

Sponttaniutta tässä tarvitaan. Olen koko elämäni ollut järkevä, joten nyt kaasua vaan Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #278 : 19.12.2013 14:37:27 »

Eilen päättynyt Uranuksen seisahdus ja siirtymä kulkemaan eteenpäin aiheutti ainakin allekirjoittaneella jonkin verran häikkää netin ja tietokoneen kanssa.. mutta muuten odotan jo kovasti sen ensimmäistä askelta eteenpäin, huomenna 20.12.13 Uranus vihdoin ottaa ensimmäisen konkreettisen askeleen (1 kaarisekunti) eteenpäin...
tallennettu

annu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 171


Profiili
« Vastaus #279 : 11.01.2014 09:33:09 »

Kertoisiko joku asiaa paremmin osaava, kuinka lujaa kyytiä on luvassa.

Syntymäkartalla mars oinaassa 12 astetta, huoneessa 7.
Uranus päällä, pluto neliössä ja mars ykköshuoneesta oppositiossa.


tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #280 : 11.01.2014 19:31:52 »

 uranus  aspect_tri  mars menossa ja hmmmm. vaikea sanoa mutta ystävyyssuhteissa muutostila. ehkäpä pienen kriisin poikanen mutta ei ehkä huono asia.... alkaa astro.com:n mukaan  uranus  aspect_tri  aurinko toukokuussa 2014 ja  uranus   aspect_opp  pluto .... ei oo elämä helppoa ei... menossa  pluto  aspect_sex  askendentti ja koko ajan jotain pikku muutosta mutta ei vieläkään mitään isoa.  Eikö  pluto  aspect_tri  keskitaivas pitäisi vaikuttaa muutoksella töihin?

Kamalasti on hehkutettu tapahtuvia muutoksia mutta kun kokonaisuutta katsoo niin kaikki on kyl vielä ennallaan.....

Mitä ihmettä mä odotan?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #281 : 14.01.2014 00:48:33 »

Minulla Mars sekstiili Uranus

"Mars sekstiilissä Uranukseen palkitsee sinua kaikista viimeisten kuukausien aikana tekemistäsi radikaaleista ja uraa uurtavista uudistuksista omassa elämässäsi. Mitä ennakkoluulottomammin olet uskaltanut pyyhältää seuraamaan uusia tuulia ja mahdollisuuksia sitä runsaammin tulet tämän lyhyehkön jakson aikana palkituksi. Tulet kohtaamaan yllättäviä ja raikkaita uusia asioita ja ihmisiä, jotka antavat kokonaan uutta suuntaa ja mielekkyyttä elämällesi. Luvassa on parhaimmillaan eksoottisia matkoja lähelle tai kauemmas ja vähimmillään jännittäviä ihmissuhteita, joilla tulee olemaan kauaskantoinen merkitys tulevaisuudellesi.

Tämä kaikki yllätyksellisyys ja ihanuus kohtaa siis vain niitä, jotka ovat uskaltaneet pistää päänsä silmukkaan jo ennen tämän transiitin alkua. Samaa levyä päivästä toiseen pyörittävät ihmiset eivät tästä ihanuudesta pääse tietenkään nauttimaan."
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #282 : 18.03.2014 08:59:22 »

Hei,

Enpä löytänyt täältä kokemuksia Uranuksen transiitista AC:lle. Uranus kaiketi tuo yllätyksiä, mutta minkäläisiä.

Itse haen opiskelemaan ja Uranus on kuulemma juuri nousulla pääsykokeiden aikaan. Nousulla on kuulemma myös Pluto.

Onko muilla kokemuksia omasta elämästä :-) ?

 
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #283 : 18.03.2014 12:39:00 »

Hei,

Enpä löytänyt täältä kokemuksia Uranuksen transiitista AC:lle. Uranus kaiketi tuo yllätyksiä, mutta minkäläisiä.

Itse haen opiskelemaan ja Uranus on kuulemma juuri nousulla pääsykokeiden aikaan. Nousulla on kuulemma myös Pluto.

Onko muilla kokemuksia omasta elämästä :-) ?


Joo, monilla astro-foorumilaisilla Uranus ja/tai Pluto ovat jo syntymäkartalla yhtymässä AC:hen, joten sellaisen paketin kanssa on elettävä koko elämä..

Joka tapauksessa Uranus voi olla sinulla AC:lla, jos olet nousu-Oinas. Pluto vaeltaa tällä hetkellä Kauriissa, joten se ei voi tulla AC:lle, mutta se voi olla neliössä nousumerkkiin. Jos taas olet nousu-Kauris, niin Pluto voi olla AC:lla, mutta Uranus ei.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #284 : 18.03.2014 19:01:15 »

Olen nousu skorppari ja tällä hetkellä uranus on yhtymässä venukseen ja pluto neliöi venusta ja tekee kolmiota auringolle.

käsitin erään astrologin perusteella, että toukokuussa minulla olisi ko transiitit (eri paikkakunnalla) päällä. Hieman ihmettelin, mutta en ole alan syväosaaja....
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: