Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310157 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #255 : 12.02.2013 10:34:04 »

Itselläni puolestaan on tulossa

toukokuussa JA lokakuussa  uranus aspect_squ kuu

Eikö tämä ollut aika voimakas? Näin kertoisi myös tulkinta minkä olen tilannut. Jestas sentään...?
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
mami77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #256 : 20.02.2013 13:52:26 »

Osaako joku asioita tunteva arvailla, mitä elämään voi tuoda uranuksen oppositio kuulle (vaaka, 9 huone)?
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #257 : 02.03.2013 11:15:01 »

Minulla on muutama uranuksen transiitti tässä ollut ja vielä lisää on tulossa.  uranus aspect_con saturnus aikana minut irtisanottiin, mutta olen nyt päässyt myös pariin työhaastatteluunkin tämän transiitin aikana. Saturnus minulla on oinaassa huoneessa 9.
Tällä hetkellä vaikuttaa myös  uranus aspect_sex mars (mars huoneessa 6. vesimiehessä) ja tulossa tänä keväänä  uranus aspect_tri merkurius (merkurius huoneessa 5. jousimiehessä).

Minusta nämä ovat ihan lupaavia uudistumisen transiitteja, joten ainakin vielä suhtaudun uuden työpaikan saamiseen toiveikkain mielin. En tiedä onko vaikuttajana ollut uranus vai chiron ( chiron aspect_squ merkurius), mutta jokin on tuonut myös ajatusmaailmaani paljon muutosta. Tuntuu, että vasta nyt yli nelikymppisenä olen kasvanut aikuiseksi ja oppinut karsimaan elämästäni asioita, joista en itse ole saanut mitään, vaan hoitanut niitä vain velvollisuudesta.

 uranus aspect_con saturnus ja  uranus aspect_kvi jupiter olivat samanaikaisesti vahvana kun sain töitä. Ehdin olla työttömänä vain kuukauden. Ensimmäisenä työpäivänä näyttäisi olevan vahvana  uranus aspect_sex mars joten innolla odotan työn alkamista  Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #258 : 02.03.2013 11:49:06 »

Ah.. eilen aamulla oli viimeinen eli 3.  uranus aspect_opp uranus ohitus  ja kyllä helpottaa...
tallennettu

NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #259 : 02.03.2013 15:16:58 »

mulla jo 3 ohitus menossa(uranus kolmio asc, uranus kolmio kuu ja uranus neliö venus) ja vahvimmat transiitit kyseessä myös  Wink.. ja maaliskuun loppuun mennessä loppuvat. .. en osaa kyl mitään kovin erikoista mainita..muutakun lujaa on mennyt ja haipakkaa ollut..mutta niin on ollut jo ennenkin. smitten


miks ei tuntunut missään nämä? kaikki asiat ennallaan edelleen? idiot2 ja minäkun odotin salaa jotain suuria muutoksia elämääni 2funny? eli auttakee?  Tongue missä vika... Cheesy..kun olen sellainen joka on heti mukana, jos haetaan vapaaehtoisia johonkin uuteen juttuun...niin eiiihh? täs olen lähtökuopissani turhautuneena.. :Pnothing happen...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #260 : 02.03.2013 22:44:32 »

Huh, minulla päättyivät Uranuksen neliöt stelliumilleni (Merkurius, Venus ja Aurinko)! Jotakin tapahtui paljon. Kyllä. Ja minun tulisi hyväksyä se kaikki.

Nyt löytyi tällainen, joskin lyhyempi kestoinen transiitti: En tiedä miten tähän suhtautua?

    
   
Uranus oppositio Neptunus
Tämän ohituksen voimakkuus on ** tähteä.
Tarkka ajankohta 29.4.2013
Vaikutus alkaa 26.2.2013 ja päättyy: 30.5.2013
Tämä ohitus toistuu noin 84 vuoden välein.

Alitajuisten viestien, aavistusten ja unien välittämät ohjeet eivät koskaan ole aiheettomia tai vailla tarkoitusta. Tietyiltä osin sinäkin olet rakentanut itsellesi sellaisia sitoumuksia ja velvoitteita tai sellaisen elämänrytmin ettei intuitiosi kuunteleminen olekaan ollut mahdollista. Kuuntelematta jättämistäsi viesteistä osa on ollut erittäin tärkeitä varoituksia juuri siitä reitistä, jota olet ollut kulkemassa.

Tämä transiitti edustaa aikaa, jolloin tulet äkillisten ja arvaamattomien tapahtumien kautta kohtaamaan täysin selittämättömiä, muka väärinkäsityksistä johtuvia vastoinkäymisiä sellaisissa asioissa joissa voit muistaa aavistelleesi olevan jotain hämärää.

Toivottavasti näistä nyt eteesi tulevista tapahtumista on sinulle se hyöty, että pyrit tulevaisuudessa kuuntelemaan aavistuksiasi hiukan kunnioittavammin ja irrottamaan itsellesi tavalla tai toisella aikaa tarkastaa yhä useampi saamistasi hälytyksistä.



Ja minä kun olen aina luullut että olen herkkäkuuloinen intuitiolleni.  Embarrassed 
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #261 : 17.03.2013 19:09:39 »

Tänään viimeinen tarkka Jupiterin opposition Venukselle - kovasti koitin panna tätä aspektia ihan oikeaan hyötykäyttöön, koska itsessään se meinaa lähinnä vain jotain ylenmääräistä juhlimista ja tuhlaamista. :Smiley
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #262 : 28.03.2013 00:34:27 »

Huh. Nyt viedään viimeistä ohitusta (uranus kolmio merkurius), on kyllä ollut sellaista pommitusta viimeaikoina... onhan tuo transiitti jo vuoden tuossa ollut meneillään (tämän sivun mukaan vahvin transiitti siis). Enpä olisi uskonut että jopa kolmiot tuo tullessaan kaikennäköistä. Asioita pomppii esiin niin puun takaa pitkin aikaa, että ei aina ehdi edes edellistä hoitaa kunnolla loppuun, kun jo toinen asia tulee eteen. Mutta jotenkin olen niistä aina selvinnyt?  uglystupid2
Lähinnä sellaisia tilanteita ja tapahtumia, mitä en ennen ole koskaan kohdannut, sillä se onkin tuntunut ihan hirveältä! Mutta jostain kumman syystä hoksottimet on pelannut kiitettävällä tavalla. Sellaisia tilanteita, missä on täytynyt nopeasti keksiä ratkaisut ja ajatella todella pitkän kaavan mukaisesti, niin että asiat ei jää puolitiehen ja sillein ettei ne tulevaisuudessa tule kompastuskivenä eteen.

Vaikkakin tuo on ollut pitkään tuo transiitti, mutta tämä viimeinen ohitus (mikä jatkuu vielä), on tuonut eteen todella radikaaleja asioita eteen, mitkä on täytynyt heti hoitaa pois alta. En ole koskaan joutunut miettimään ja pohtimaan kaikkea noin pienellä varoitusajalla! Ihan hirveetä aikaa ollut... Mutta toisaalta tuo kolmio tuo myös sen että järki toimii tilanteessa kuin tilanteessa. Välillä olen ihmetellyt että miten ihmeessä olen pystynyt ajattelemaan ja järkeilemään asiat niin pienellä aikavälillä...
On siis kaikenkaikkiaan tullut tilanteita, mitä en ole ennen kokenut ja siihen liittyvät hoidettavat asiat. Varsinkin viestintään ja kommunikaatioon liittyviä asioita (selkkausasioita). Välillä on tuntunut että olen ihan henkisesti kovilla, miten kestän... Olen kyllä huomanut itsessäni paljon uusia puolia. Huh. Energiaa kyllä riittää vailla muille jakaa.
Toisinsanoen: En olisi uskonut ikinä itsestäni että olisin näin älykäs ja terävä-älyinen tämän transiitin aikana. Moni onkin ihmetellyt, että miten näin pienessä ajassa voi ihmiselle tulla eteen noin monta vastoinkäymistä kaikella elämänsaralla... Kaikki olen hoitanut pois alta, vielä olisi kaikkein suurin asia hoidettavana.

Eihän siinä mitään jos asioille olisikin aikaa hoitaa, tyyliin viikko tai pari, mutta nämä kaikki jutut tänä kahtena kuukautena on tullut päivän varoitusajalla, ja aikaa on ollut hoidettavaksi muutamasta tunnista pariin päivään. Ja aina kun saan yhden asian hoidettua, tulee eteen heti seuraava asia ihan puun takaa. Kait saan kohta jonkun vatsahaavan tästä stressistä...  Undecided

Plussana: olen oppinut hyvin paljon lisää asioista, miten asiat kuuluu hoitaa jne. varmasti vahvistaa tulevaisuuteen  Smiley Ainakin silloin tiedän miten tulee toimia missäkin tilanteessa. ja voin muita neuvoa Cheesy
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #263 : 28.03.2013 22:40:33 »

Mulle tuo  uranus aspect_tri venus on tuonut lähinnä ihania miehiä eteen, JOTKA sitten katoavat yhtänopeasti kuin tulevatkin. Että ensin mä en kiinnostu, ja sitten kun kiinnostun, ne katoaa  Undecided  Tarkan transiitin aikana ovat yleensä ilmaantuneet puun takaa  Grin

Uranus seilannut tuota 8. ja 9.huoneen puolta, eli osaltaan ovat sitten sellaisia seikkailuja olleet. Että oisko siinä se suurempi vaikutus sitten?

Tällä hetkellä menee myös  uranus aspect_con mars ja  aspect_opp kuu
Että toiminta ja tunteet ainakin ovat tuulettuneet... kai.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #264 : 03.04.2013 10:54:34 »

Eräällä tutulla on meneillään tarkka  uranus aspect_opp aurinko. Hän otti ja paukautti naimisiin avomiehensä kanssa ja kertoi asiasta lähimmille sukulaisilleenkin facebookin kautta. Kaikki vaikuttivat erittäin yllättyneiltä!

Avomies on ollut kyllä kuvioissa viitisen vuotta ja heille on syntynyt kaksi lastakin, mutta tämä tuttava on ollut melko skeptinen suhteen kestävyyden suhteen. llmeisesti mieli on nyt muuttunut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #265 : 03.04.2013 20:29:07 »

Mulla on kohtapuoliin tarkkana  uranus aspect_tri venus, kestää sellaisen vuoden. Koska nuo on maahuoneissa niin totta totisesti olisi mukava pistää raha- ja työkuviot kertaheitolla uusiksi - yleensä kuitenkin aspektit mun Venukselle on tarkoittaneet lähinnä valtavia määriä uusia ihmisiä.

Ja lomailu mielessä, erähenkinen sellainen.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #266 : 02.06.2013 12:40:36 »

Eräällä tutulla on meneillään tarkka  uranus aspect_opp aurinko. Hän otti ja paukautti naimisiin avomiehensä kanssa ja kertoi asiasta lähimmille sukulaisilleenkin facebookin kautta. Kaikki vaikuttivat erittäin yllättyneiltä!

Avomies on ollut kyllä kuvioissa viitisen vuotta ja heille on syntynyt kaksi lastakin, mutta tämä tuttava on ollut melko skeptinen suhteen kestävyyden suhteen. llmeisesti mieli on nyt muuttunut.

Jatkoa tähän tarinaan: yllätysavioliitto oli vasta alkusoittoa tälle tutulle: nyt perhe muuttaa toiselle puolen maailmaa miehen uuden työn perässä. Meneehän siinä elämä verrattain uusiksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #267 : 02.06.2013 15:46:31 »

Onkohan tässä pitkässä ketjussa jo vastaus tähän: Uranuksen kvinkunssi Aurinkoon? Alkanut maaliskuussa ja päättyy juhannuksen tienoilla. Ystävyyssuhteet osittain katkolla ja kaukosuhde päättymässä - liekö Uranuksen puuhia? Vai mitä merkitsee, elämä ainakin on muuttunut ja muuttumassa edelleen. Suurin syy muutoksiin on mielestäni oma sisäinen muuttumiseni.

Vinkatkaa, jos vastaus jo löytyy jostain täältä foorumilta  Cheesy
tallennettu
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #268 : 03.06.2013 23:55:34 »

 uranus  aspect_opp  kuu (5. huone  vaaka) vaikutus loppumassa. Viime vuoden huhtikuussa ensimmäisen ohituksen aikaan olin todella hukassa ja täysin vailla suuntaa - olin muutama kuukausi takaperin tullut viettämästä välivuotta ulkomailta. Muutama päivä tarkan ohituksen jälkeen laitoin työhakemuksen, jolla oli äärimmäisen voimakkaat seuraukset koko kuluneeseen vuoteen. Sen myötä tapasin miehen, joka sai ensimmäistä kertaa multa jalat alta. Toisen ohituksen (paluu?) aikaan syksyllä tuli sitten ensimmäinen pohja saavutettua, mutten tehnyt mitään korjausliikkeitä. Nyt helmikuun lopulla kolmas ohitus ja pohjalta löysin taas itseni ja sitten olikin suurten muutosten aika ja suhdekaan ei toista pohjaa kestänyt vaikka kitkutettiinkin vielä muutama kuukausi. Juuri tuolloin särkyi jotain kaunista, mutta näemmä liian haurasta,  pysyvästi meidän väliltä.
Täällä on useampikin maininnut ystävien karsimisen..mulla ainakin tullut karsittua rankalla kädellä ja myös uusia terveempiä ja onnellisempia ihmissuhteita tullut tilalle.
Tosin mulla on vaikuttanut myös  pluto 7. huoneessa, vaikkei kyllä mitään tarkkaa transiittia ole tuona aikana ollut ennen kuin nyt alkuvuodesta  aspect_tri  merkurius

En oo ikinä ennen itkeny kuin äidille ja sitäkin hyvin, hyvin harvoin. Tänä vuonna on tullut sitten pillitettyä monen vuoden edestä ja useammallekin ihmiselle. Mutta ei kaikki ole ollut surua ja epätoivoa - oon myös itkeny onnesta, kun on tuntunut niin h******* hyvältä. Vuoteen on mahtunut myös taivaallisen ihania hetkiä. Smiley Aivan kuin olisin ekaa kertaa oikein roihunnut sisältä. Täällä joku oli laittanut noista aspektien "tehtävistä" ja mainitsi jotain sen suuntaista, että oppositio on oppimista: "opi tai itke ja opi". Päti ainakin mulle. Nyt voi onneks jo hymyillä ja hymähtää kaikelle näille käänteille, mitä mun polulle on kärrätty - kaippa se naurukin sieltä joskus tulee. Smiley

Olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia, kellä on ollut sama transiitti...niitä ei kauheasti tuntunut olevan tässä ketjussa. Smiley
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #269 : 07.06.2013 12:57:03 »

Menossa ikäkausitransiitti  uranus aspect_tri uranus, joka on ilmeisesti sellainen "nyt pitäisi viimeistään tietää mitä elämältä haluaa".

Onneksi asiasta on melko selvä käsitys. crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: