Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310067 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #195 : 20.11.2011 23:03:51 »

Hoh.
Mainitsin tuolla jossain että minua ovat alkaneet "vainota" ykkösten ja kakkosten erilaiset ryhmittymät vähän joka puolella...
sitten katselin että koska mun  uranus aspect_con kuu :n tarkka ajankohta oikein onkaan, niin sekin on  21.1.2012  buck2
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #196 : 06.12.2011 21:40:58 »

 uranus sahannut tehden  aspect_tri :ta  keskitaivas :lleni. Työelämän kiemurat olleet vaihtelevia, epävarmoja. Vasta ihan hiljattain sain vakipaikan, mutta se tarkoitti työpaikan vaihtoa ja kuvioiden muutosta. Tietty vähän jännittää, tapahtuuko työelämässä lisää kiemuroita, kun maailman talous on mitä on ja  uranus peruuttelee tällä hetkellä ennen kuin lähtee seuraavaan ohitukseen Undecided

Ajan kanssa  uranus  aspect_tri :oi suurimman osan henk.koht. planeetoistani ( aurinko kuu merkurius venus ) - saas nähdä, mikä friikkipakkaus musta tulee Grin  Ainakin nyt tietty kapinahenkisyys, kaavoihin sopeutumattomuus sekä vapaudenkaipuu kiehtovat... Katsotaan, miten tässä vielä repäistään Cheesy

 uranus matkaa tällä hetkellä mun 1. huoneessa, ihan 2. huoneen kärjen tuntumassa - siksiköhän olen koko nuoruus- ja aikuisikäni ollut "se ihme muija", joka ei oikein sopeudu mihinkään lokeroon (mulla iiiiso 1. huone) Huh  Mitähän sitten, kun  uranus tulee 2. huoneeseen - omaisuus räjähtää ilmaan, kääk! Shocked
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #197 : 26.12.2011 18:18:58 »

Mielenkiintoinen on ensi vuosi Uranuksen transiittien osalta tulossa:

uranus aspect_sex jupiter 19.4.
uranus aspect_tri venus 27.4.
uranus aspect_squ neptunus 20.5.
Ja perääntymisen myötä samat käänteisessä järjestyksessä:
uranus aspect_squ neptunus 6.9.
uranus aspect_tri venus 3.10.
uranus aspect_sex jupiter 15.10.
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #198 : 28.12.2011 17:02:00 »

Minulle on keväällä tarkentumassa  uranus  aspect_squ  aurinko Jippii..eihän tässä ollakaan kun sahattu viime vuosi  pluto  aspect_con  aurinko ja  uranus  aspect_squ  askendentti kanssa : / 
Kovalla rytinällä on elämä muuttunut, mutta toivottavasti jatkossa kohti parempaa.
Ja molemmat transiitit porskuttaa edelleen koko ensivuoden.

Mutta kysymys. Joku mainitsi tuossa ketjussa että Uranuksen aspektit syntymäkartallakin vaikuttaisi transiitin luonteeseen jollain tapaa. Itselläni on Uranus hankalahkosti aspektoitunut (moninkertaiset neliöt) syntymäkartan kuudennessa huoneessa (kts. alla). Aurinko on seiskassa kasihuoneen rajalla.

Sun Square Uranus, Moon Square Uranus, Mercury Square Uranus ja Uranus Square Ascendant.



tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #199 : 28.12.2011 22:31:41 »

Minilla alkaa tänään  Cheesy

Uranus yhtymä Uranus
Tarkka: 24.5.2008
Alkaa: 23.3.2008 Päättyy: 24.6.2008

Yli 84 vuotiaana olet tullut tilanteeseen, jossa olet ikäsi puolesta valmis näkemään ja kokemaan tämän maailman korkeammasta tietoisuudestasi käsin. Oman jumaluutensa kohtaaminen vaatii pitkää ikää, iän tuomaa viisautta ja äärimmäistä nöyryyttä elämän ehdottomille totuuksille, jotka eivät juuri päätä silittele.

Ikä sinulla nyt riittää syntyäksesi uudelleen jumalliseen tietoisuuteen maallisessa kehossasi, mutta muiden tekijöiden osalta vaatimukset ovat sen verran korkeita, että minään itsestään selvyytenä jumalaksi tulemista ei kannata pitää.

Olitpa henkiseltä kehitystasoltasi jättiläinen tai kääpiö niin uutta minuutta sinä tämän jakson aikana rakennat itsellesi. Tarve vapaudelle, itsenäisyydelle ja riippumattomuudelle on niin suuri että olet valmis uhmaamaan kaikkia mahdollisia sääntöjä ja rajoituksia jopa henkesi kaupalla. Eikä sinua ole moittiminen; Lienee korkea aika kasvaa vihdoin aikuiseksi.

Odotan innolla mitä se tuo tullessaan.

Ja toinen pukkaa perään

Jupiter sekstiili Uranus
Tarkka: 29.4.2008
Alkaa: 29.3.2008 Päättyy: 13.5.2008

"Onni suosii rohkeaa" on sanonta, joka sopii tämän transiitin ideaan kuin nyrkki silmään, sillä varsin tyrmääviä tulevat olemaan tällä Jupiterjaksolla sattuvat onnenkantamoiset. Perusedellytykset päästä nauttimaan ajan hedelmistä ovat melkoisen haastavat, sillä Jupiter sohii taikasauvallaan vain sellaisia suunnitelmiasi ja projektejasi, joita pystyt toteuttamaan täysin vapaasti ja riippumattomasti eli sanalla sanoen rohkeasti. Vesimiehen Aika nostaa tämän Jupiterin syntymäkarttasi Uranukselle tekemän transiitin lähes arvoon arvaamattomaan, sillä uusi aika rakentuu vain ja ainoastaan sellaisten ihmisten varaan, jotka pystyvät välittömästi ja viivyttelemättä seuraamaan hetkellisten oivallustensa antamia inspiraatioita.

Kaikki elämän alat ja alueet syntyvät pikkuhiljaa uudelleen ja siten elämässä voivat tosissaan onnistua vain sellaiset, jotka uskaltavat tehdä kaikki asiat uudella tavalla. Ne osa-alueet elämässäsi, joita pystyt viemään eteenpäin täysin itsenäisesti ja joille olet omistautunut niin syvästi ettei mikään muu asia mailmassa kuin kuolema pysty sinua niistä irrottamaan saavat satumaisen onnen taakseen tämän aikajakson ajaksi. Uusia mahdollisuuksia toteuttaa itseäsi tipahtelee pöydällesi hyvin yllättävissä tilanteissa ja tiukassa aikataulussa, joka ei salli mitään neuvotteluja kenenkään kanssa ennen lopullista sinettiäsi. Ota heti tai jätä kokonaan lukee näissä tarjouksissa ja käytännössä ehto on niin kova, että suurin osa meistä tavallisista ihmisistä ei pysty sitä täyttämään ja silloin voi sanoa hyvästit tämän kosmisella tasolla hyvin merkittävän menestystarinan syntymiselle.

Ellet ole vielä pystynyt kehittelemään itsellesi mitään totaalisesti ja pyhästi itsellesi kuuluvaa juttua, jonka etenemiseen kenelläkään ei ole mitään sanomista, niin nyt aika suosii tällaisen asian löytymistä elämääsi, joka jo sinällään on todellinen lottovoitto. Uusi aika tulee armottomalla tavalla tuhoamaan kaikki perässä hiihtäjät, sillä uuden henkisesti vahvan sukupolven voittokulku on jo alkanut eikä mikään pysty sitä enää pysäyttämään. Ellet vielä kuulu itsenäistä elämäntehtäväänsä suorittavien rakentajien joukoon niin nyt on korkea aika pistää hakemus vetämään.





Kahlailin tätä läpi, mulla tarkka olis 18.4. Tässä työttömänä on tullut pohdittua jos mitä yrittäjyyteen ja itsensä työllistämiseen liittyvää... Mulla tuo Jupiter on 10.huoneessa kaksosten merkissä. Ahistaa suuresti vaan tällä hetkellä! Eikä se edes vielä vaikuta, muut vain.

Kahlasin tätä läpi, mutta en huomannut, mikä vaikutus on sitten uranus kolmio venus ( uranus aspect_tri venus) Uranus on 5.huoneessa  jousimies ja venus 12.huoneessa  leijona. Sitä olisi myös samalla rytinällä tulossa.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #200 : 09.01.2012 01:03:45 »

Tällä hetkellä mennään  uranus aspect_con aurinko. Olen saattamassa asioita vauhdilla loppuun ja sitten aloittamassa ihan uudenlaisen elämän. Olisi kiva lukea muita kokemuksia tästä transiitista, pitääkin vähän googletella...
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #201 : 28.02.2012 15:31:58 »

Mulla on Uranus ohittanut MC:n ja nyt se on Venuksella. Koko elämä on mennyt puolessa vuodessa uusiksi, mutta ei se kipeää tee.  Smiley

Olen miettinyt sitä, että minkä takia Uranuksesta puhutaan niin negatiivisesti, kun itselläni se on tuonut joka kerta ison muutoksen
parempaan...

Olen muutenkin pohtinut sitä, että tuntuu ettei astrologia enää vaikuta minuun niin kuin aiemmin. Mennyt syksy olisi pitänyt kitua jossain huonossa suhteessa, mutta sen sijaan olen maailman onnellisin ja menossa naimisiin elämäni miehen kanssa.  Huh

Että onko jokin piste, jolloin planeettojen vaikutus on vain hälyä taustalla...?

Toisaalta, luin Alitajuntasi voima -kirjan, missä kannustetaan sulkemaan kaikenlainen ulkopuolelta tuleva suggestio pois, ja antamaan
omalle alitajunnalle käskyt luoda maailma sellaiseksi kuin itse haluaa.  Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #202 : 28.02.2012 18:06:25 »

 uranus aspect_squ aurinko ja olen ihan sekaisin, tai siis kyseenalaistan ihan kaiken tähän astisen itsessäni ja elämässäni ja olen suoraan sanottuna hukassa. Saa nähdä mitä tästä seuraa.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #203 : 01.03.2012 15:35:51 »

Minä taas ihmettelen kun minusta tuntuu, että en huomaa Uranuksen transiitteja missään. Tälläkin hetkellä menossa

tr.  uranus aspect_tri aurinko
tr.  uranus aspect_tri uranus
tr.  uranus aspect_tri merkurius

Enkä kyllä yhtäkkiä keksi mitään muuta yllättävää kuin se, että olen urheillut enemmän kuin pitkään aikaan. Voiko olla, että kun Uranus on osana syntymäkarttani stelliumia noiden samaisten planeettojen kanssa niin noi transiitit ei sitten tunnu niin selvästi?

sen sijaan tr.  uranus aspect_con kuu kyllä tuntui ja ohitus Mc:lle. Näiden kanssa taas ei ole mitään aspekteja syntymäkartalla.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2012 15:51:41 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #204 : 02.03.2012 21:47:40 »

Mulla on kohtapuoliin alkamassa tr  uranus aspect_sex venus, tulen varmaan kuuluisaksi, heh. crazy2 Tai vaihdan (toivottavasti) ainakin ammattia.
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #205 : 05.03.2012 12:45:56 »

Uranus ja Jupiter.  :Smiley

Jupiter on yhteisöllinen planeetta. Kannattaa huomioida vuorovaikutussuhteita. Niissä saattaa syntyä aika paljon vilkkautta, uutta ja mullistavaa, innostavaa...mutta katso missä huoneessa Jupiterisi on.


Tänään on pluton  aspect_squ saturnukselle o astetta s, mutta tuo uranuksen yhtymä jupiterilleni huoneessa 2 oinaassa painaa päälle ja myäs Uranuksen oppositio Saturnukselleni joka on huoneessa 8 Vaaássa. Tuleekohan jotain taloudellisia tapioita vai...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #206 : 05.03.2012 15:17:56 »

Tänään on pluton  aspect_squ saturnukselle o astetta s, mutta tuo uranuksen yhtymä jupiterilleni huoneessa 2 oinaassa painaa päälle ja myäs Uranuksen oppositio Saturnukselleni joka on huoneessa 8 Vaaássa. Tuleekohan jotain taloudellisia tapioita vai...

On hyvä aina muistaa ettei 2. ja 8. Huone liity aina pelkästään rahaan,vaan myös kaikenlaisiin muihin arvoihin ja arvostukseen... usein ihmiset arvostavat ja arvottavat itseään ja toisiaan tilipussin ja ansaitun rahan perusteella, joten sen puolesta 2. Huone liittyy rahaan, mutta 2. Huoneessa on myös henkinen pääoma, osaaminen, taidot ja resurssit tehdä asioita suhteessa toisiin (8.Huone).

Arroyo kuvaa Uranus transiitteja hyvin, sanoessaan niiden osoittavan milloin tiedostamatta toimitaan tavalla tai toisella siten että seurauksena on jokin äkillinen tapahtuma.

Uranuksen (yllätys) yhtymä Jupiterille (tiedon lisääntyminen) voisi viitata paljastuksiin, jokin aiemmin salattu tai huomiotta jäänyt asia nousee päivänvaloon tmv.

Uranus ja Saturnus tasapainottavat toisiaan, mutta niiden välinen transiitti voi olla kitkainen jännitteisenä.

Kannattaa muistaa että Uranus hallitsee astrologiaa, joten sen transiitit tuntuvat usein astrologian piirissä toimivilla ihmisillä herkemmin ja että transiittien orbi on yleensä 5 astetta tai vähemmän.
tallennettu

Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #207 : 05.03.2012 16:48:21 »

Tänään on pluton  aspect_squ saturnukselle o astetta s, mutta tuo uranuksen yhtymä jupiterilleni huoneessa 2 oinaassa painaa päälle ja myäs Uranuksen oppositio Saturnukselleni joka on huoneessa 8 Vaaássa. Tuleekohan jotain taloudellisia tapioita vai...

On hyvä aina muistaa ettei 2. ja 8. Huone liity aina pelkästään rahaan,vaan myös kaikenlaisiin muihin arvoihin ja arvostukseen... usein ihmiset arvostavat ja arvottavat itseään ja toisiaan tilipussin ja ansaitun rahan perusteella, joten sen puolesta 2. Huone liittyy rahaan, mutta 2. Huoneessa on myös henkinen pääoma, osaaminen, taidot ja resurssit tehdä asioita suhteessa toisiin (8.Huone).

Arroyo kuvaa Uranus transiitteja hyvin, sanoessaan niiden osoittavan milloin tiedostamatta toimitaan tavalla tai toisella siten että seurauksena on jokin äkillinen tapahtuma.

Uranuksen (yllätys) yhtymä Jupiterille (tiedon lisääntyminen) voisi viitata paljastuksiin, jokin aiemmin salattu tai huomiotta jäänyt asia nousee päivänvaloon tmv.

Uranus ja Saturnus tasapainottavat toisiaan, mutta niiden välinen transiitti voi olla kitkainen jännitteisenä.

Kannattaa muistaa että Uranus hallitsee astrologiaa, joten sen transiitit tuntuvat usein astrologian piirissä toimivilla ihmisillä herkemmin ja että transiittien orbi on yleensä 5 astetta tai vähemmän.

Kiitos tiedosta. Nyt tämä pähkäileminen alkoi taas uudestaan, ihan toiselta kantilta, kun aluksi luin vain joka paikasta että ihan kauheeta konkurssia olisi tulossa. Minulla on kyllä kumma tapa jos asiassa on yhdeksän hyvää ja yksi paha, niin kiinnitän siihen yhteen pahaan enemmän huomiota kuin yhdeksään hyvään. Minulla on kakkoshuoneessa jupiter oinaassa 5.49 astetta ja Saturnus huoneessa 8 vaa´assa 9.13 astetta ja tekevät syntymä kartalla oppositiota ja nyt kun tämä Uranus tulee tähän vielä mukaan, vaikka siihen taitaa mennä vielä aikaa tovi. Uranushan on nyt asteissa 3,25 Oinasta. Nyt vasta huomasin että Uranushan tekee neliötä minun nousulleni joka on 3,38 astetta Kaurista ja sitten on vielä tää Marssin yhtymä koko kevään.

En kyllä yhtään laittaisi hanttiin jos vaikka tietoni lisääntyisi tällä astrologian saralla. Tää kyllä kuulostaa hyvältä
 Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #208 : 09.04.2012 22:05:15 »

Jänskä juttu... minulla on aktivoitunut  uranus aspect_squ kuu ja kuinka ollakaan suhteeni äitiini ( Kuu Ravussa 7. Huoneessa) on todella kireä ja puolestaan ihmissuhteeni (emme asu yhdessä) on vain tiivistymässä... tuntuu että toinen ajaa minua toisen luokse tai pakenen toisen ahdistavaa vaikutusta toisen luokse.. hmm..?
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #209 : 11.04.2012 09:43:15 »

Minulla on helmi-toukokuun ajan voimakas transiitti  uranus  aspect_sex  kuu ja perheen perustaminen on noussut ekaa kertaa elämässäni todella voimakkaasti esille. Kun vielä miehen saisi innostumaan Wink On ollut melkein outoa, että on yhtäkkiä herännyt hirveä halu tulla äidiksi.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: