Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310264 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #180 : 27.05.2011 17:26:57 »

Minulla oli tuo  uranus aspect_con MC joskus 2002-3 vaihteessa ja aika oli melko räjähdysaltista. Silloin oli meneillään myös  pluto aspect_squ pluto. Töissä erittäin stressaavan jakson jälkeen räjähti oikein kunnolla ja minulla oli pomoni kanssa kunnon yhteenotto. Olin vähällä ottaa loparit, mutta kaikki päättyi lopulta onnellisesti. Samaan aikaan käytiin konfliktia silloisen mieheni lapsen huoltajuudesta. Tämän lisäksi meillä oli hyvin riitaisa jakso mieheni kanssa.

Kaikki riidat kaikilla rintamilla loppuivat kuitenkin kuin taikaiskusta, kun pahimmat transiitit olivat ohitse. Parisuhderintamalle tuli pariksi vuodeksi rauhallinen jakso, mutta pitkä sotatila oli viilentänyt tunteitani aika tavalla.

Muita Uranus-transiitteja:

 uranus aspect_sex merkurius: Muutto ulkomaille. Tieteellistä työtä.

 uranus aspect_sex kuu (lisäksi erinäisiä Saturnus-transiitteja): Liityin astro-foorumin moderaattoreihin.  Cheesy. Pahemman luokan parisuhdekriisi, hetkellinen ero ja yhteenpaluu. Isäni sairastui hengenvaarallisesti, mutta toipui. Viimeisen ohituksen aikaan muutin takaisin Suomeen ulkomailta ja hommasin oman asunnon. Miehen kanssa jatkettiin kuitenkin vielä seurustelua. Työttömäksi jääminen.

 uranusaspect_squ aurinko: Parisuhde päättyi. Loppuaikoina mies käyttäytyi lähes psykoottisesti ja vaarallisesti ja oli alkanut seurustella hyvin epämääräisten ihmisten kanssa (ystäviinsä kuului mm. vapaalla jalalla kulkeva kaksinkertainen murhamies  Shocked). Suhteen jälkipyykin pesua kuukausitolkulla, jolloin paljastui paljon salaisuuksia ja valheita. Toisen ja kolmannen ohituksen aikana kohtalonomaisestekin alkaneita romansseja, joista yksi on jäänyt elämään.

Nyt odottelen Uranus oppositio Uranus-transiittia. Ensimmäinen ohitus on tarkka huhtikuussa.

Minullapas näyttää olevan tuo  aurinko  aspect_squ  uranus, merkitseekö se aina eroa tai vaikeuksia parisuhteessa, vai voiko toimia silleen "piilevästi"...en oikein osaa selittää.
Lisäksi  uranus aspect_squ kuu ja  uranus aspect_squ merkurius. Eli avioero, muutto ja kaupanpäälle puhumattomuus ?  Grin Vielä naurattaa kun ei ole merkkejä moisesta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, elämä heittelee....
« Viimeksi muokattu: 27.05.2011 17:32:25 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
minävaan
Vieras
« Vastaus #181 : 13.06.2011 13:54:03 »

Mitäs mieltä ootte tälläisestä? Kaverin venuskin sattuu olemaan vesimies. Hänen ensi vuoden teemana näyttäisi olevan tälläiset ohitukset.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #182 : 04.08.2011 19:15:10 »

En löytänyt täältä ketjusta yhtään kommenttia  uranus aspect_tri mars.
Mars 4. huoneessa ja  uranus niukinnaukin 11. huoneen puolella.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #183 : 08.08.2011 11:04:33 »

Minulla alkaa  uranus  aspect_con  aurinko 15.8.2011 ja vaikutus jatkuu 16.11.2011 saakka. Tarkka ajankohta on 16.10.2011.

 uranus  aspect_squ  jupiter alkoi 31.7.2011 ja vaikutus loppuu 1.11.2011. Tarkka ajankohta on 1.10.2011.

Kassotaan mitä tapahtuu  coolsmiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #184 : 13.08.2011 18:34:00 »

En löytänyt täältä ketjusta yhtään kommenttia  uranus aspect_tri mars.
Mars 4. huoneessa ja  uranus niukinnaukin 11. huoneen puolella.



Löysin tällaisen. Asia alkoi kiinnostamaan, koska minullakin näyttää alkavan tämä transiitti.

Uranus transits trine Mars

*With confidence and courage, you assert yourself boldly. You energetically accomplish a great deal during this time period. Your energy level is much higher than usual, and you can work for long hours without fatigue. You will find yourself up late into the night, without getting sleepy.

+A time during which you are unusually motivated or driven in new and unexpected directions. You could receive unexpected backing and, in general, your efforts are successful and reach new heights of originality. New and unexpected emotions may come up.

Onko kokemuksia tästä transiitista?

kukkamaaria
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #185 : 22.08.2011 17:06:38 »

Kahlasin koko ketjub, mutta en löytänyt yhtään kommetia Uranus yhtämä Jupiterille, joka minulle kohta alkaa. Jupiterini on huoneessa 2 Oinaassa viisi astetta, että on tässä vielä hiukan aikaa ottaa selvää mitä tuleman pitää, Jos jollain on tietoa tai kokemusta tällaisesta ajasta, niin ottaisin tiedon ilolla vastaan.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #186 : 09.09.2011 20:59:03 »

Uranus ja Jupiter.  :Smiley

Jupiter on yhteisöllinen planeetta. Kannattaa huomioida vuorovaikutussuhteita. Niissä saattaa syntyä aika paljon vilkkautta, uutta ja mullistavaa, innostavaa...mutta katso missä huoneessa Jupiterisi on.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #187 : 09.09.2011 21:02:06 »

Saas nähdä miten tässä käy, koska 14.8.2011 - 15.11.2011 on taas  uranus aspect_squ aurinko ja 2.8.2011 - 3.11.2011  uranus aspect_squ askendentti. Tarkoittaako tuo, että Uranus on lähtenyt toiseen suuntaan? Muuten, kummalla jaksolla Uranus on perääntyvä? Sekin varmasti vaikuttaa osaltaan asiaan...

Uranus kulkee tällä hetkellä eteenpäin, mutta lähtee peruuttamaan 11.7 alkaen ja peruuttaa sitten 11.12 saakka, jolloin lähtee taas kulkemaan eteenpäin. 5.-16.7. ja 6.-14.12.2011 välisenä aikana Uranus on seisahtunut paikoilleen.

Niinpäs jurraa! Oikeastaan ihan hyvä. Minulla on oikeanlaista energiaa tässä elämäni muutoksessa ja täytyy miettiä mistä luopua ja mihin syvään ja moneen kertaan. Uranus vaikuttaa stelliumiini monen vuoden ajan ja olkoon se hyvän muuttavaa energiaa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #188 : 09.09.2011 23:11:33 »

On muuten hyvä jos Uranus peruuttelee ja liikkuu edestakas... yleensä Uranus ei anna paljon korjausmahdollisuuksia, joten sen liikkeistä kannattaa ottaa onkeensa.. Wink
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #189 : 19.09.2011 21:22:27 »

Voi kääk!
Luin ketjun, ja onneksi minulla ei ole parisuhdetta, jonka puolesta pitäisi tässä pelätä Cheesy
Siis  uranus aspect_sex merkurius ja  uranus aspect_con kuu menossa....lisäksi vielä  mars seikkailee omia polkujaan vähän siellä ja täällä.

 merkurius veskarissa 2. huoneessa
 kuu  oinaassa 3. huoneessa stelliumissa  vesta kanssa, joka on kaloissa.

No, pysähtyneisyyden aikakausi on ainakin ohitse, koko ajan tapahtuu jotain ja uusia ihmisiä tupsahtelee sieltä ja täältä....se on toki erittäin tervetullutta! Ja minä tosiaan tartun asioihin, jopa liiankin kärkkäästi.
Mutta mitähän kaikkea muuta tuleman pitää?  Shocked
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #190 : 10.10.2011 21:58:15 »

Mulla ois tässä tarjolla uranus aspect_tri askendentti -- tekeeks se musta erikoisen näköisen vai mitä?  Cheesy

Ihan rehellisesti ottaen olen käynyt aikamoista taistelua oman persoonani kanssa.
Olen pitkään miettinyt, että mun elämässä on yksi asia joka rajoittaa mua hyvin paljon,
tukehduttaa, saa hartiat vetäytymään sisään päin, tuntemaan itseni avuttomaksi.
Se asia on kuin muuri, joka on mun ja mun unelma-elämän välillä.  Cry

Se on piirre mussa, tai käyttäytymismalli,
joka on niin juurtunut, että vaikka kuinka rimpuilen,
en ole saanut sitä pois.

Mä pelkään ja jännitän ihmisiä ja uusia tilanteita,
niin paljon että saan siitä häiritseviä fyysisiä oireita,
kuten kuristumisen tunne, sydämen pamppailu, pyörtymisen tunne, kuumotus.
Joskus en saa suuta auki puolitutussa seurassa,
sitä moni ihmettelee sillä hetki sit pienemmällä porukalla olin pulputtava ja hymyilevä..

Mä oon miettinyt et nyt mä tahtoisin murtaa itseni ulos täältä,
kokee mitä on olla peloton ihmisten seurassa.
Voisko se rakas  uranus mua siinä auttaa repäisemään,
sillä se on aina tuonu jonku ihanan härdellin tullessaan..!

Okei, ehkä oon liian armoton jos kuvittelen etten ole kehittynyt yhtään.
Olin lapsena/murkkuna sairaalloisen ujo. Nyt en enää koe olevani sitä.
Kyllä mä tiedän että ujous on juttu josta ei kasva ulos hetkessä.
Mut siks varmaan onkin 7 elämänopetus...


tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #191 : 11.10.2011 17:08:58 »

Mulla ois tässä tarjolla uranus aspect_tri askendentti -- tekeeks se musta erikoisen näköisen vai mitä?  Cheesy

Ihan rehellisesti ottaen olen käynyt aikamoista taistelua oman persoonani kanssa.
Olen pitkään miettinyt, että mun elämässä on yksi asia joka rajoittaa mua hyvin paljon,
tukehduttaa, saa hartiat vetäytymään sisään päin, tuntemaan itseni avuttomaksi.
Se asia on kuin muuri, joka on mun ja mun unelma-elämän välillä.  Cry

Se on piirre mussa, tai käyttäytymismalli,
joka on niin juurtunut, että vaikka kuinka rimpuilen,
en ole saanut sitä pois.

Mä pelkään ja jännitän ihmisiä ja uusia tilanteita,
niin paljon että saan siitä häiritseviä fyysisiä oireita,
kuten kuristumisen tunne, sydämen pamppailu, pyörtymisen tunne, kuumotus.
Joskus en saa suuta auki puolitutussa seurassa,
sitä moni ihmettelee sillä hetki sit pienemmällä porukalla olin pulputtava ja hymyilevä..

Mä oon miettinyt et nyt mä tahtoisin murtaa itseni ulos täältä,
kokee mitä on olla peloton ihmisten seurassa.
Voisko se rakas  uranus mua siinä auttaa repäisemään,
sillä se on aina tuonu jonku ihanan härdellin tullessaan..!

Okei, ehkä oon liian armoton jos kuvittelen etten ole kehittynyt yhtään.
Olin lapsena/murkkuna sairaalloisen ujo. Nyt en enää koe olevani sitä.
Kyllä mä tiedän että ujous on juttu josta ei kasva ulos hetkessä.
Mut siks varmaan onkin 7 elämänopetus...

Tekeekö sulla natal uranus mitään aspektia askendentti?
Musta tuntuu, että tuo uranus vois olla kolmiossa se, että tulet keskittymään kyseiseen piirteeseesi
entistä enemmän, pohdit ja analysoit sitä sekä muutenkin itseäsi enemmän, että onko tässä nyt
lintu vai kala. Sitten se taitaa olla näiden löytöjen jälkeen askel helpompi siitä piirteestä irrottaa
taikka tehdä siitä voimavara.

Itelläkin sama kuvio menossa ja olen alkanut pohtimaan piirteitäni, jotka erottavat minut muista,
että pitäisikö/voisiko niille tehdä jotain vai häiritteekö ne edes tai millaisen kuvan ylipäänsä
haluan itsestäni antaa yms. Ja "epämiellyttävät" piirteet on juurikin viime aikoina noussut esille
kun uranus peruuttaa, jännä juttu! Mutta nostetaanpa kissa pöydälle ja tehdään punkkitarkastus Smiley

Muutos -> uranus
Mahdollisuus -> aspect_tri aspect_sex
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #192 : 11.10.2011 21:26:02 »

Kiitos hyvästä vastauksesta, Suljin.

 uranus on mulla 16 asteen päässä Ascista, 1. huoneessa.

Aika kriittisellä silmällä olen viime aikoina omaa persoonaani tutkinut, nyt kun on aikaa,
eikä juuri ollenkaan niitä sosiaalisia kontakteja,
olen miettinyt,
että nyt mulla on sitten tämän loman jälkeen palata ihmisten ilmoille uudistuneena tyyppinä.  Wink

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #193 : 23.10.2011 20:57:28 »

Voi kääk!
Luin ketjun, ja onneksi minulla ei ole parisuhdetta, jonka puolesta pitäisi tässä pelätä Cheesy
Siis  uranus aspect_sex merkurius ja  uranus aspect_con kuu menossa....lisäksi vielä  mars seikkailee omia polkujaan vähän siellä ja täällä.

 merkurius veskarissa 2. huoneessa
 kuu  oinaassa 3. huoneessa stelliumissa  vesta kanssa, joka on kaloissa.

No, pysähtyneisyyden aikakausi on ainakin ohitse, koko ajan tapahtuu jotain ja uusia ihmisiä tupsahtelee sieltä ja täältä....se on toki erittäin tervetullutta! Ja minä tosiaan tartun asioihin, jopa liiankin kärkkäästi.
Mutta mitähän kaikkea muuta tuleman pitää?  Shocked


Juu no niin, nuorimmainen aloittaa hoidon, pääsen pois kotoa, hain kouluun, ja tunnun oikein voimalla lakaisevan kaikkia häiritseviä asioita tieltäni...hiukan rytisee, mutta pakkohan se on antaa rytistä vaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #194 : 20.11.2011 23:03:51 »

Hoh.
Mainitsin tuolla jossain että minua ovat alkaneet "vainota" ykkösten ja kakkosten erilaiset ryhmittymät vähän joka puolella...
sitten katselin että koska mun  uranus aspect_con kuu :n tarkka ajankohta oikein onkaan, niin sekin on  21.1.2012  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: