Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 309069 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #165 : 24.04.2011 09:55:33 »

Eli jos tarkastelen Uranusta jo  uranus aspect_con uranus, niin se laukaisi aivan uuden suunnan elämääni, jota tutkailin kolmen vuoden ajan suunnitelmia tehden.

Jokos sinä olet 74v kun kirjoitat että  uranus aspect_con uranus Huh Jos niin on niin onnea eläkepäätökselle, se on hienoa että pääsit.
Terveisin  aurinko :sesta Espoosta
 Wink Mateve

No voihan nenä!!!  Grin Kylläpä tein itseni vanhaksi, tietenkin piti kirjoittaa  uranus aspect_squ uranus

Kiitos kun oikaisit!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #166 : 24.04.2011 12:18:22 »



 Hienoja tulkintoja uranuksesta, Esmiralda.

 Minulla meni juuri   uranus aspect_squ venus:n,  ja syntymäkartallani on,

 haasteellinan   saturnus aspect_squ venus:n,  irtiottoja vanhoista tavoista on jo ollut,

 ja uskon, että lisää vapautumista tulee pikkuhiljaa monella tasolla.

 
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #167 : 30.04.2011 09:28:22 »

Uranus on vienyt itseni oppimaan uusia asioita, tietysti silloinhan tietyt asiat ovat jaaneet perakammariin.
Samoiten  uranus ohitus joko  mars, aurinko tai  kuu kanssa on vienyt minut lentomatkalle kertaakaan pettamatta.
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #168 : 02.05.2011 18:00:23 »

Tämä on aika pitkä ketju, joten anteeksi, jos täällä on jo tätä samaa kysymystä käsitelty aiemmin...

No minulla on kuitenkin aiemmin ollut pitkiä transiitteja lähinnä  uranus  aspect_tri  jupiter molemmat jousimiehessä,  jupiter kartallani 12. huone, melkein yhtymä  askendentti  jousimies ja uranus aavistuksen kauempana noususta, 1. huoneessa jouskari sekin.

Jupiter tekee monipuolisemmin sekä heikkoa että keskivahvaa trasniittia nyt, riehuu oikein kunnolla siellä. En viitsi kaikkia sen tekemiä transiitteja kirjoittaa tähän.

Chiron tekee neliöitä ja kolmioita. No henkistä jaksamista onkin koeteltu mitä ällistyttävimmillä sisäisen maailman muutoksilla nyt, elämästä ikään kuin karsiutuu kaikki "turha ja hyödytön" nyt pois. Vertaisin jonkin luonnon katastrofin kuten tornadon voimaan,
---> mikään ei enää tule mulla olemaan entisellään näiden muutosten jälkeen,
sitten jälkikäteen tajuaa, että juuri noin sen kuuluikin mennä. Jonain päivänä on siihen vaikeaan muutokseen täysin tyytyväinen.  Smiley

Mutta kysymykseni kuului, miten minulla nuo yhtäaikaisen  jousimies :n  jupiter - ja  uranus - transiitit voivat vaikuttaa vain negatiivisesti menestymiseeni?? Tuntuu, että työnhaku on entistä tahmeampaa ja vaikeampaa (onko se sen  chiron ansiota sitten?)
ja ihmissuhteissa olen muuttunut aivan hiirulaiseksi pian, en uskalla enää mitään samaan tapaan, enkä viihdy samoin seurapiireissä kuin ennen, liekö "kisaväsymystä" tai jopa  chiron :n mukanatuomaa alakuloa...  Embarrassed

Jos joku voi antaa vinkkejä, miten taas saada ryhtiä ja otetta kehiin, kun uranus, jupiter ja chiron raivoaa kaikki yhtäaikaa (eniten mulla kuitenkin on 1. Jupiter siellä kaksitoista-huoneessa, ja sitten 2. Chiron DC-akselilla kaksosissa kuudennessa huoneessa, uranus heikkenee jo, se on siis ensimmäisen huoneen tyyppejä se.)

Joten onko jouskari-uranuksia tai jouskari-jupiter-tyyppejä? Tai niitä, joilla jupiter myös möllöttää 12. huoneessa, oli merkki mikä hyvänsä? Onko kellään vastaavasta transiittipainostuksesta kokemuksia? Minulla tämä liittyy ennen kaikkea työnhakuun, ehkä paikkakunnalta pois muuttoon, sekä henkiseen jaksamiseen.

Kiitos, jos joku vaivautuu auttamaan.  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #169 : 03.05.2011 09:57:49 »

Minulla oli muutama vuosi sitten tr.  uranus aspect_con kuu ja nyt tulossa tarkkana ihan näinä päivinä tr.  uranus aspect_tri aurinko

Laskin tuossa yhtäkkiä, että olen viimeisen neljän vuoden aikana muuttanut kolme kertaa  buck2 Siinä mielestäni tuo kuulle osuva tr. näkyy hyvin. Samaten ystävyyssuhteet on muuttunu. Ihmisiä on karsiutunut pois. Joku mainitsi lentokoneista niin olen käynyt viimeisen vuoden aikana neljässä eri maassa. Lentänyt kaksi kertaa, laivalla kerran ja yksi automatka. Muutenkin olen nähnyt ihan kotimaassakin paljon sellaisia kaupunkeja missä en ole ennen käynyt.

Minulla oli samaan aikaan tr. Jupiter yhtymä Kuu että Jupiterilla on varmasti osansa näissä muutoksissa, tuo tr. loppui vasta joskus viime syksynä tai talvella.

Topaasi, sinuna siis uskoisin että nuo molemmat planeetat tuo ihan hyviä muutoksia. Chiron voi nostaa tunteet pintaan muutosten keskellä, mutta kyllä se siitä.

Odotan mielenkiinnolla kun tuo tr.  uranus aspect_tri aurinko tulee tarkaksi.
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #170 : 03.05.2011 21:36:49 »

Topaasi, sinuna siis uskoisin että nuo molemmat planeetat tuo ihan hyviä muutoksia. Chiron voi nostaa tunteet pintaan muutosten keskellä, mutta kyllä se siitä.

Kiitos Lizzy,

olen alkuvuodesta käynyt vähän henkistä oppikoulua läpi, helppoa ei ole tod ollut. Ja sairaslomallakin niiden ongelmien takia piti hetki olla. Nyt menee jo paremmin. Ensin tuli se  uranus (nyt en muista enkä viitsi laiskana tarkistaa, että millaisella transiitilla se aloitti)
ja siitä alkoi elämän kääntyminen vähitellen ylösalaisin. Minusta ne  chiron -transiitit uranuksen jälkeen kertoivat vain, että herkkänä ihmisenä tulen oman voinnin taholta reagoimaan tähän,
no kukapa ei olisi, kun KAIKKI meni uusiksi,
tosiaan ihan kaikki, mistä nyt ihmiselämän onnellisuuden osaset yleensä rakentuvatkaan...

Nyt niitä palasia on uudestaan kasailtu, eli jo paremmin vähän menee. Uranuksen transiitti on silti hidas, sitäkin pysäyttävämpi ja radikaali, olen oppinut.  Shocked

Edelleen kestää toukokuun loppuun mulla tää  uranus  aspect_tri  jupiter ja HUONESIJAINNIT on kuulemma oleellinen asia tulkitessa transiitteja, sekä merkit,
no mulla ne molemmat siis  uranus ja  jupiter ovat  jousimies kuten  askendentti , nuo ovat lähes yhtymässä nousuakseliini. Siksi koen edelleen kolmiotransiitin aika häkellyttävän suurena, kun se tuolla tavoin molempiin nousuakselin planeettoihin hyökkää.
 uranus on 1. huoneessa eli MINÄHUONEESSA ja  jupiter mulla 12. huoneessa, ITSENSÄ VOITTAMISEN HUONEESSA, tuo jupiter nousuakselia lähempänä

-->voisiko tästä vetää jonkin johtopäätöksen, että muutos tulee olemaan erittäin iso henkinen kasvuprosessi (on jo nyt ollut sitä) ja lopulta voittaisin itseni tavalla tai toisella, että se muutos palkitsee minut vielä jonain päivänä jotenkin? Vähän nyt on jo fiilikset haikeat, että tämä "nykyinen" elämäni on kohta historiaa, tulee varmasti muutto muualle omasta halusta, aivan uudet kuviot jne.

Nyt vain lähinnä odottelen, että tulisi työrintamalta valoisia uutisia.


Jotain aiemmilta sivuilta löysin juuri kolmioaspelteille, että se ikään kuin vinkkaisi silmää, näyttää kieroa huumorintajua transiiteissa niin, että *jonain päivänä tajuat vielä kuinka hyvä flaksi sulla tässä nyt on käymässä, katsos*

ja jupiterin kanssa uranus viestii, että on jotain muuttumassa joko onnellisemmasta epäonneen, tai epäonnesta onnellisempaan, paha sanoa kumpaan suuntaan, riippuu aina muista tekijöistä. Raha- tai arpaonnea, tai menestystäkin voi olla kuulemma luvassa.
  laugh  Smiley

Vielä merkkisijainteja varmasti kannattaa katsoa, siis transiitteihin liittyvistä planeetoista omalla kartalla.
Mulla noi molemmat oli jouskarissa,
joten oiskohan matkustelua luvassa, ulkomaita tai ulkomaalaisia, vieraita kulttuureja, vierasta maaperää? Voi ehkä tarkoittaa elämänkatsomuksellisia, arvomaailman ja idealistisuuden radikaaleja muutoksia, AIVAN uusia ympyröitä, ikään kuin "itsensä löytämistä uudestaan".

jousimies-uranus energia, no se on välillä aika pelottavan rehellistä mulla ainakin, suorastaan hyökkäävää, mutta hyvissä kohdissa, sillä sopeutuu äkkiä uuteen ympäristöön, oppii rikkautta erilaisuudesta ja on itsekin jatkuvasti höpsön erilainen. Jousimies tekee asiasta kuin asiasta semmoisen "totuuden torven tai syväkurkun", en ole maailman tahdikkaimmalla tuulella silloin... Mutten valehtelekaan. Ok, hyvä jos joku oppi tästäkin jotain... On tässä jo monta vuotta astrologian avulla tuota omaa ajatusmaailmaa opiskeltukin.  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #171 : 04.05.2011 00:42:27 »

Jaa Uranuksen transiiteista? Voin sanoa että ei hyvältä näytä  laugh
Viime vuonna sain tutustua  uranus aspect_opp aurinko -transiittiin

Ei kuitenkaan helpota alkuunkaan, sillä tulevaisuus tuo tullessaan seuraavat transiitit:
 uranus aspect_squ saturnus
 uranus aspect_squ uranus
Nuo ajat ovat onnellisesti takanapäin, ja kiva jälkikäteen lukea omaa viestiä siitä kuinka tuollaiset ja tuollaiset ajat ovat edessäpäin. Tuo  uranus aspect_squ uranus loppui tänä vuonna, tuossa alkuvuodesta.

Eli seuraavaksi Uranuksen kohdalta vuorossa todella hyviltä näyttävät  uranus aspect_sex jupiter ja  uranus aspect_tri venus Molemmissa tarkat planeettaohitukset tapahtuvat vasta ensi vuoden puolella, mutta jo tällä hetkellä voi tuntea hieman noitten transiittien vaikutusta jos ajattelee Jupiterin ja Venuksen "luonteita" Tällä hetkellä orbit molempiin on yli 3 astetta, mutta tässä toukokuun aikana menee molempien kohdalla tarkkuus alle 3 orbin.
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #172 : 13.05.2011 16:28:34 »

tr  uranus aspect_tri askendentti jousimies aspect_tri kuu kuunsolmu leijona
tulikolmio
ja tr  uranus aspect_sex saturnus Alasolmu  vesimies
ja
tr  uranus aspect_sex DC
ja
eilinen blogiteksti on hävinnyt taivaan tuuliin kuuta kurkottelemaan,
eikä tuo blogger toimi tänäänkään.
Happy ending? coolsmiley
Oisko taivaan merkit sitä luokkaa jotta ois Uranuksen korkia aika lopettaa koko astrogian jauhaminen?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #173 : 13.05.2011 17:10:55 »

Kiitos, kun on myötäeläjiä bloggerin kanssa. En päässyt minäkään sinne!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #174 : 19.05.2011 11:07:27 »

Voisin kertoa, että mulla alkaa jo nuo transiittien energiat helpottaa.

Huomenna mukava työhaastattelu.  smitten Saa väkisinkin hymyilemään...

Jännää, että kun pluto heitti transiitin päälle, alkoi kaikki helpottua. Olen näköjään parempi pluton kantaja kuin uranuksen...  Grin
Ei vaiskaan, mutta kaikessa häijyydessäni ja pirullisuudessani osaan nyt hetken levähtää ja nauttia ja olla onnellinen. Edes vähän, edes hetken.  smitten  angel
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #175 : 23.05.2011 17:24:34 »

Minulla on tässä 10.2.2011 - 14.5.2011 uranus aspect_squ aurinko ja 19.2.2011 - 23.5.2011 uranus aspect_squ askendentti, ja kyllä sen on huomannut. Eräässä tosi tärkeässä asiassa koin positiivisen muutoksen, mutta sitten on vielä toinen iso juttu, joka vähän niin kuin "junnaa", enkä ole saanut ratkaisua aikaiseksi. En kyllä koe Uranuksen vaikutusta mitenkään huonoksi, vaikka muutos tietysti aina vähän pelottaa. Saas nähdä miten tässä käy, koska 14.8.2011 - 15.11.2011 on taas  uranus aspect_squ aurinko ja 2.8.2011 - 3.11.2011  uranus aspect_squ askendentti. Tarkoittaako tuo, että Uranus on lähtenyt toiseen suuntaan? Muuten, kummalla jaksolla Uranus on perääntyvä? Sekin varmasti vaikuttaa osaltaan asiaan...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #176 : 23.05.2011 19:39:09 »

Saas nähdä miten tässä käy, koska 14.8.2011 - 15.11.2011 on taas  uranus aspect_squ aurinko ja 2.8.2011 - 3.11.2011  uranus aspect_squ askendentti. Tarkoittaako tuo, että Uranus on lähtenyt toiseen suuntaan? Muuten, kummalla jaksolla Uranus on perääntyvä? Sekin varmasti vaikuttaa osaltaan asiaan...

Uranus kulkee tällä hetkellä eteenpäin, mutta lähtee peruuttamaan 11.7 alkaen ja peruuttaa sitten 11.12 saakka, jolloin lähtee taas kulkemaan eteenpäin. 5.-16.7. ja 6.-14.12.2011 välisenä aikana Uranus on seisahtunut paikoilleen.
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #177 : 23.05.2011 21:10:44 »

Huhhui, minullakin alkaa ensi helmikuussa  uranus aspect_tri aurinko. Minulla on vielä aurinko kuu ja merkurius yhtymässä joten oletan, että se vaikuttaa myös niihin. Uranus transitoi kahdeksannesta huoneesta oinaan merkistä.

Pitänee pitää kiinni hatusta, vai mitä luulette, kuinka käy, kun oinasenergialla ladattu uranus antaa sen kuuluisan neronleimauksensa tripla jousimiehelle? ( aurinko kuu merkurius jousimies)
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #178 : 24.05.2011 11:47:17 »

Mulla uranus vaikuttaa 2. huoneesta ja Oinaasta käsin, ja silloin kun transiitti oli voimakkaimmillaan (huhtikuun keski-loppupuoli), siellä vaikuttivat myös  mars,  merkurius,  jupiter, aurinko ja  venus:kin osan aikaa. Että kyllä pärisi! Cheesy Mutta no, ei tapahtunut enempää eikä vähempää kuin että sain päätettyä tärkeimmän asian elämässäni, eli sen, mitä tulen elämälläni tekemään (niin ammatillisesti kuin myös henkisesti) - asia joka oli jo pitkään muhinut pinnan alla. Ihan ymmärrettävää, 2. huonehan on voimavarojen huone, "henkisten emotionaalisten ja fyysisten resurssien vakiinnuttaminen", ja Oinas tunnetusti pistää tuulemaan.  Grin

Tuo Eileithyian 8. huone kuulostaa kanssa aika kiintoisalta (Oinas mukaan luettuna). Onneksi sentään kolmio on helppo aspekti, eli ei ainakaan mitään kamalan ikävää varmaan tule tapahtumaan?? Toivotaan näin.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #179 : 24.05.2011 18:14:50 »

Mulla uranus vaikuttaa 2. huoneesta ja Oinaasta käsin, ja silloin kun transiitti oli voimakkaimmillaan (huhtikuun keski-loppupuoli), siellä vaikuttivat myös  mars,  merkurius,  jupiter, aurinko ja  venus:kin osan aikaa. Että kyllä pärisi! Cheesy Mutta no, ei tapahtunut enempää eikä vähempää kuin että sain päätettyä tärkeimmän asian elämässäni, eli sen, mitä tulen elämälläni tekemään (niin ammatillisesti kuin myös henkisesti) - asia joka oli jo pitkään muhinut pinnan alla. Ihan ymmärrettävää, 2. huonehan on voimavarojen huone, "henkisten emotionaalisten ja fyysisten resurssien vakiinnuttaminen", ja Oinas tunnetusti pistää tuulemaan.  Grin

Tuo Eileithyian 8. huone kuulostaa kanssa aika kiintoisalta (Oinas mukaan luettuna). Onneksi sentään kolmio on helppo aspekti, eli ei ainakaan mitään kamalan ikävää varmaan tule tapahtumaan?? Toivotaan näin.


Toivotaan vaan.  Smiley Mulla on nataalisti aurinko aspektoitunut niin, että se neliöi nousumerkkiä (niinkuin kuukin). Uranus puolestaan oppositioi jupiteria nataalilla. Minulla kun on samaan syssyyn tulosa vielä  chiron aspect_squ aurinko sekä  pluto aspect_tri askendentti joista tuo pluto on voimakkuudeltaan kuusi tähteä ja tekee vähintään kolme ohitusta.. Niin ja koko hommahan lähtee käyntiin lokakuussa  saturnus aspect_squ venus..  crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: