Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310295 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #150 : 18.02.2011 22:38:47 »

Siis  uranus aspect_squ merkurius , ei yhtymä Grin Hupsista.... No mutta kuitenkin... Pitäisikö mun varoa etten ala tiuskimaan yllättäin tai jotain sellaista ? Cheesy Tai sitten selitykseni menevät niinkin oudoiksi, ettei kukaan tajua..... Muutenkin huono selittämään asioita... Tänäänkin taisi olla töissä monesti tosi lähellä etteivät oisi työtoverit saanu selvää mitä sanoin kun mahdollisimman vaiekasti onnistuin asiani ilmaisemaan....
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #151 : 20.02.2011 13:12:28 »

Täällä myös  uranus  aspect_squ  merkurius (Rapu)...joten kai tämä on sitten sellaista ailahtelevuuden maksimointia seuraava vuosi kun tuo Uranus tuossa pyörii. Jostain muuten lueskelin että jos tunteet eivät oikein pysy hanskassa, voi ammattiapukin olla ihan paikallaan...? Jahas, täytyy kaivella sitten terapeutin linjat valmiiksi auki...

Mutta olisiko muita ilmentymiä tälle kuin että ajatus sekoilee tavallista enemmän?  crazy2
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #152 : 21.02.2011 06:35:57 »

Jaahas. Minulla on ollut vuoden päivät  uranus  aspect_squ  merkurius .
Olen tykännyt neliöistä niiden haasteelisuuden vuoksi.En olisi pehmeillä aspekteilla saanut mitään aikaan,missä tarvitaan terävää kieltä.Aina ei pärjää leperteyllä ja nyökyttelyllä.
Tällä neliölläni iskin päättäjien kalloon tarpeen panostaa kunnan rahoja vanhuksiin,eikä parin suurtalon yksityisen sillan rakentamisiin.
On tullut kyllä sanottua yhtä ja toista.Ihme etten ole tukehtunut kieleeni.
Omalla kohdallani transiitti on ollut tarpeelinen,ja tuli sopivaan aikaan.

En yllytä laukomaan "totuuksia",mutta ehkä on joskus sillekkin tilausta.Joku tarkoituksensa tälläkin transitilla on.Vai onko sen opetus pitää suu kiinni,ja painella terapeutille  2funny kun aivot ei mahdu korvien väliin.
Lähipiirissä en ole huomannut olisinko ollut tavallista pahasuisempi.Eivät VIELÄ ole sanoneet tai eivät ole uskaltaneet sanoa.  crazy2

Kaivelin muistiinpanojani.Seppo ehkä on sanonut tuosta transiitista.  "On opeteltava sanomaan todelliset mielipiteensä,eikä sitä mitä toinen haluaa kuulla"
« Viimeksi muokattu: 21.02.2011 08:41:33 kirjoittanut sansai » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #153 : 12.03.2011 16:08:01 »

Urkki siirtyi nyt sitten Oinaaseen... Mulla vahvistumassa  uranus aspect_tri keskitaivas ja  uranus aspect_tri uranus -transiitit...

Mitähän tässä on tapahtumassa... Uusi ura edessä? Joku ihan totaalinen repäisy työn saralla? Saan nimittäin tutkintoni valmiiksi tässä kevään aikana ja paperit kouraan... Hui... buck2  Vielä kun on tuo  pluto aspect_con askendentti -transiitti, niin muutoksia voi todella olla ilmassa...

Kun mulla oli asteentarkkana  uranus aspect_squ aurinko -transiitti, aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, tapasin hänet  uranus aspect_squ keskitaivas ja  uranus aspect_squ uranus -transiittini aikana, jolloin aloitin opiskelut. Kun menimme kihloihin, oli mulla tarkkana  uranus aspect_sex mars ja  uranus aspect_squ neptunus -transiitit, sekä lyhytaikainen  mars aspect_con uranus ja  mars aspect_con keskitaivas , viimeiset aivan asteentarkkana Smiley

Nämä nyt tuli tässä mieleen Urkin transiiteista...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #154 : 12.03.2011 22:16:22 »

Jaahas. Minulla on ollut vuoden päivät  uranus  aspect_squ  merkurius .
Olen tykännyt neliöistä niiden haasteelisuuden vuoksi.En olisi pehmeillä aspekteilla saanut mitään aikaan,missä tarvitaan terävää kieltä.Aina ei pärjää leperteyllä ja nyökyttelyllä.
Tällä neliölläni iskin päättäjien kalloon tarpeen panostaa kunnan rahoja vanhuksiin,eikä parin suurtalon yksityisen sillan rakentamisiin.
On tullut kyllä sanottua yhtä ja toista.Ihme etten ole tukehtunut kieleeni.
Omalla kohdallani transiitti on ollut tarpeelinen,ja tuli sopivaan aikaan.

En yllytä laukomaan "totuuksia",mutta ehkä on joskus sillekkin tilausta.Joku tarkoituksensa tälläkin transitilla on.Vai onko sen opetus pitää suu kiinni,ja painella terapeutille  2funny kun aivot ei mahdu korvien väliin.
Lähipiirissä en ole huomannut olisinko ollut tavallista pahasuisempi.Eivät VIELÄ ole sanoneet tai eivät ole uskaltaneet sanoa.  crazy2

Kaivelin muistiinpanojani.Seppo ehkä on sanonut tuosta transiitista.  "On opeteltava sanomaan todelliset mielipiteensä,eikä sitä mitä toinen haluaa kuulla"

Näinhän on minullakin,  uranus aspect_squ merkurius 
Ja paljon on tapahtunutkin. On puhuttu syntyjä syviä ja jätetty hyvästiä. Minulle ehkä sopinee tuo viimeinenkin lause: Eikä pidä epäröidä hakeutumista ammattiauttajien pakeille, jos tuntuu etteivät aivot enää mahdu korvien väliin. Tosin on paljon ystäviä terapautteina.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #155 : 23.03.2011 16:17:51 »

Jahjaha, uranus yhtyy nyt aurinkoon. Mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu.
tallennettu
Vaeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #156 : 11.04.2011 18:14:58 »

Itselläni on ollut nyt vuoden ajan päällä tuo  uranus aspect_squ kuu

Täytyy sanoa, etten ole rankempaa aikaa koskaan joutunut elämässäni käymään läpi. Mm. työ kävi niin sietämättömäksi, että piti vaihtaa alaa; avoliitto muuttui karikkoiseksi ja päätyi eroon; tuli muutto; uudessa työpaikassa ikävät kollegat... lisäksi vielä muita rankkoja ongelmia omaan itsetuntoon liittyen jne jne.

Sanotaan näin, että aika lailla uusiksi veti elämän tuo kuvio. Vaikutus on juuri loppunut, eikä se enää palaa piiiiitkään aikaan. Ei kait tässä muuta, kun rakentamaan uutta tyhjälle pohjalle. buck2

Positiivisena tuon varmaan pystyy näkemään, kun aikaa on vähän kulunut...
tallennettu

aurinko mars vesimies

askendentti neitsyt

merkurius kauris

venus kuu jousimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #157 : 12.04.2011 13:53:50 »

Tsemppiä vaeltaja! Sinä olet kuitenkin siitä selvinnyt nyt! Taidat olla sitkeämpää tekoa kuin uskoitkaan Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #158 : 12.04.2011 18:29:07 »

Nyt on  uranus aspect_opp kuu ja  aspect_squ aurinko ja tuntuu että hermoromahdus on lähempänä kuin koskaan.   Cry
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #159 : 22.04.2011 22:23:56 »

Täällä kanssa yksi Uranuksen "uhri". Eli Uranus neliöi merkuriusta. Elämä on hyvin vauhdikasta ja stressaavaakin. Samanlaisia päiviä ei tunnu olevan, niitä jo kaipaisi. Olen huomannut itsessäni sellaista sisäistä hermostumista; meinaa käämit palaa, kun hommaa pukkaa monelta suunnalta ja koko ajan pitäisi reagoida.  knuppel2
Toisaalta transiitti on ollut hyvä siinä mielessä, että ajatus tuntuu liikkuvan nopeasti, ja jopa lukutahtini on nopeutunut. Sellaista henkistä rautatieasema -tunnelmaa.
Lisäksi olen havainnut mielenkiintoisen seikan: sähkölaitteet ovat poksahdelleet rikki. Kuinkahan monta lamppua olen tässä viime kuukausien aikana vaihtanut? Jääkaappikin poksahti ja siitä tuli suolainen lasku  crazy2
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #160 : 23.04.2011 22:23:23 »

Kirjoitin tuonne kahvi- ja teetupaan omasta uranus transiitista, mutta taidankin kirjoittaa sen sijaan tänne. Eli itsellä on ollut tammikuusta lähtien  uranus aspect_opp merkurius ja oikeastaan tämä hektinen elämänrytmi näkyy siinäkin, että en ole ehtinyt tännekään oikein mitään kirjoittamaan.

Vuosihan alkoi sillä, että otin uskomattoman vaativan työn opiskeluissa vastaan, jonka parissa kulutin kaikki illat ja lopputulos tosin olis hyvä, vaikka hermot olivatkin riekaleina.

Samalla alkuvuodesta lähtien minulla on ollut 90 % viikonlopuista täynnä sosiaalisia menoja, joita ei ole oikein kohteliaisuussyistä voinut sivuuttaa. Jo vuoden alussa otin useamman vastuutehtävän, jotka ovat sitten vaikuttaneet tähän loppu kevääseen.

Samon vuoden alusta lähtien olen tutustunut älyttömään määrään ihmisiä ja luonut uusia kontakteja, mikä tosin johtuu osittain siitä, että jätin vanhan aikaavievän harrastuksen pois, mikä vapautti aikaani. Aloitin esimerkiksi koulussani tutor-toiminnan ja täydennän sitä kansainvälisillä tutor-tehtävillä. Aloitin myös lukupiirin ja olenkin lukenut maanisesti viimeisen kuukauden ajan. Suunnittelen tällä hetkellä myös aloittavani lukupiirin opiskelupaikassani.

Sitten nämä vastuutehtävät. Suunnittelin luokkakokouksen ja olen päävastuussa muotinäytöksen suunnittelussa.

Yhteenvetona, sähellän koko ajan ympäriinsä ja joka puolelta esitetään vaateita tehdä jotain. Täytyy jatkuvasti pitää huolta aikatauluista, lähettää sähköposteja, järjestellä asioita, tehdä päätöksiä. Ja niin, muistinko vielä sanoa, että tuo oli vain ylimääräinen projekti, josta en hyödy mitään ja sen lisäksi on ne opiskelut. ja tietysti aina unohdan, että olen ollut myös apuna tanssipuvustusprojekteissa.  Grin

Hum hum, kertookohan tämä hyvin, millainen transiitti tässä on kyseessä? Mutta niin, uskomattoman hektistä, vastuut kaatuu päälle, tekisi mieli lähteä Lappiin erakoksi, on tullut löydettyä uusia asioita ja luettua ihan liikaa, mutta toisaalta ihanan sosiaalista. Samalla kuitenkin sosiaalisesti ärsyttävää, kun tuntuu, että kaiken uuden ja uusien kiinnostuksen kohteiden mukana, on jäänyt vähän yksin sitten loppupeleissä, kun kanssaihmisiä eivät samat asiat kiinnosta.

Onneksi tämä loppuu kohta sekä transiitin puolesta, että ihan noin muutenkin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #161 : 23.04.2011 22:29:28 »

Täällä kanssa yksi Uranuksen "uhri". Eli Uranus neliöi merkuriusta. Elämä on hyvin vauhdikasta ja stressaavaakin. Samanlaisia päiviä ei tunnu olevan, niitä jo kaipaisi. Olen huomannut itsessäni sellaista sisäistä hermostumista; meinaa käämit palaa, kun hommaa pukkaa monelta suunnalta ja koko ajan pitäisi reagoida.  knuppel2
Toisaalta transiitti on ollut hyvä siinä mielessä, että ajatus tuntuu liikkuvan nopeasti, ja jopa lukutahtini on nopeutunut. Sellaista henkistä rautatieasema -tunnelmaa.
Lisäksi olen havainnut mielenkiintoisen seikan: sähkölaitteet ovat poksahdelleet rikki. Kuinkahan monta lamppua olen tässä viime kuukausien aikana vaihtanut? Jääkaappikin poksahti ja siitä tuli suolainen lasku  crazy2

Itse muuten myös huomasin tuon lukutahdin nopeutumisen. Yhtenä päivänä yllätyin luettuani yhden kirjan puolesta välistä loppuun ja toisen kokonaan. Kumpikin sellaisia 400 sivun mittaisia. ^^ Välillä saanut sellaisen uskomattoman flow-tilan päälle lukiessa, että sivut vain viuhuvat. =D

Varmaan vähän samanlaisia vaikutuksia, kun merkurius kyseessä. Vai mikä se ratkaiseva ero neliöllä ja oppositiolla on tämän uranuksen kanssa, sitä tässä mieteskelen.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #162 : 24.04.2011 08:42:21 »

On todella opiskeltava nyt tuota v.1781 löydettyä planeetta, joka aiheutti aikoinaan aikamoisen mölyn astrologeille ja muillekin. Uranuksen katsottiin tuovan aivan uutta tietoisuutta ihmisten olemukseen. Silloin tapahtui Amerikan ja Ranskan vallankumoukset, keksittiin kuumailmapallo ja uraani ja infrapunavalo. Oli tieteen ja teollisuuden vallankumous. Vanhat homehtuneet mallit pyyhkäistiin pois.

Tässä poimintoja Uranuksen luonteesta, joita voidaan peilata myös pienen ihmisen elämään. Uranusta kun kuvataan vieläpä 'pallosalamana' ja Merkuriuksen korkeampana oktaavina...nopeaa ajattelua, kaaosta ja väkivaltaisuutta, mutta myös irrottautumista 'seisovasta vedestä'. Uudelleenorganisointia, rajatiloja, yksilön kehityksen käännekohtia. Jopa NERONLEIMAUKSIA!

Uranus vapauttaa rutiineista, rikkoo rajoja, pakottaa...

Eihän haittaa jos muistutan Uranuksen luonteesta. Se antaa meille uutta elämää, uusia näkökantoja, vapauttaa...

JA URANUKSEN TRANSIITIT OVAT IHMISELLÄ VAIN KERRAN ELÄMÄSSÄ, MELKEINPÄ... sillä Uranuksen kiertoaika on 74 vuotta. Tosin tuossakin iässä ihmiselle voi tapahtua vaikka mitä ihmeellistä, rakastua, löytää uutta intohimoa elämään, löytää suhde ja muuttaa vaikka ulkomaille. Koskaan ei tiedä. Mutta nuorelle ihmiselle se on se ainutkertainen transiitti.

Eli otetaan huomioon Uranuksen hyvät puolet, ei jämähdetä nyt, kun suuret muutokset ravistavat koko maapalloa! Ja koska nuo transiitit vaikuttavat elämässämme usean vuoden ajan, emme voi katsella vain tätä hetkeä, vaan vähän laajemmasti asioita, pitemmällä tähtäimellä. Uranus opettaa siten myös kokonaisnäkemystä ja kauaskantoisuutta. Pitää ottaa eräänlainen lintuperspektiivi, sillä Uranus on Vesimiehen merkin ja huoneen 11. hallitsema.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #163 : 24.04.2011 08:53:18 »

Eli jos tarkastelen Uranusta jo  uranus  aspect_squ uranus, niin se laukaisi aivan uuden suunnan elämääni, jota tutkailin kolmen vuoden ajan suunnitelmia tehden.

Kun se tuli  :uranus  aspect_squ ceres, Ceres joka on äitiyden symboli, niin sain tietää tulevani isoäidiksi ja minun piti opetella aivan uusi katsantokanta isäksi opettelevaan poikaani. Eihän se sujunut ilman tappuraa, sillä poikani, kuten Cerekseni ja Uranukseni ovat Kaksosissa. Nyt se kaikki polemiikki on kantanut hedelmää, purkautunut ja opettelen 'mukavaksi' mummuksi, vaikka ei se vieläkään suju aivan pojan oivallusten mukaan. Hän kun on niin nettitietoinen kaikista ravinnoista ja raaka-aineista.

Nyt on päällä tuo  uranus  aspect_squ merkurius, jolloin pitänee varoa sanottavaansa. Kannattaa tarkoin tosiaan miettiä, mitä tulee luvanneeksi, sillä vähänkin valheellinen lupaus, sana varmasti tulee ilmi ja se sattuu omaan nilkkaan. Minulle tämä kaikki lähinnä merkitsee mahdottomien ideoiden tulvaa, jossa joudun tarkkailemaan, mitkä todella tulevat omasta sydämen halusta ja mitkä toisia miellyttääkseen. Samalla olen saanut eläkepäätöksen.

Samalla vauhdilla Uranus tulee myös neliöön Venuksen kanssa, aikana, jolloin minun pitää sopeutua elämään ilman miestäni ja miettiä suhteet sukulaisiin ja ympäristöön.

Joten tämä on todella elämän jyrinää.

Ja kun tässä taustalla on myös valtaisa  pluto aspect_opp aurinko, joka takaa taustalla kuin suuri pomo kaiken elämän muutoksen.

Joten näyttää todella 'taivas puhuvan'.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2011 09:56:37 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #164 : 24.04.2011 09:26:18 »

Eli jos tarkastelen Uranusta jo  uranus aspect_con uranus, niin se laukaisi aivan uuden suunnan elämääni, jota tutkailin kolmen vuoden ajan suunnitelmia tehden.

Jokos sinä olet 74v kun kirjoitat että  uranus aspect_con uranus Huh Jos niin on niin onnea eläkepäätökselle, se on hienoa että pääsit.
Terveisin  aurinko :sesta Espoosta
 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: