Sivuja: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 2973897 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3795 : 26.08.2010 08:33:43 »

aikoja sitten, joskus viime talvena.

mistä luet parhaat seksikuvaukset netissä?  Grin
  venus
« Viimeksi muokattu: 26.08.2010 08:35:27 kirjoittanut ^SHAMAYIM^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #3796 : 26.08.2010 13:15:49 »

Smiley
Täältä, täältä.


Minkätakia ihmis-suhteet ovat niin monimutkikkaita?

/A
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3797 : 26.08.2010 14:36:20 »

Ehkä ihmissuhteet ei ole monimutkaisia vaan ihmiset itse.
Asiat ovat juuri niin monimutkaisia kuin haluat niiden olevan Wink

Milloin sait päällesi viimeksi toisen ihmisen huonon tuulen tai raivon? Miten reagoit?
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3798 : 26.08.2010 14:58:19 »

Hmm, en edes muista =/ Ilmeisesti perheeni ja ystäväni ovat erittäin tasaisia ihmisiä. ^^ Poikaystävälläni tosin huonoa tuulta aiheuttavat satunnaiset migreenit, mutta eivät ne minuun juuri kohdistu, koska minä kuitenkin olen silloin se "sairaahoitaja". No, viimeksi ehkä kesäkuussa kärttyisä pomo vähän kiukutteli.

Kuinka usein käytä kahviloissa?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3799 : 27.08.2010 09:04:41 »

aina, eilen, tänään, huomenna. vastaus jollekulle; nimimerkki ei vaihdu joka päivä, vaan kuvaamaan sen hetken tunnelmaa elämästä (nimimerkki viittaa sielun kokemuksiin ja siihen henkeen, joka sillä hetkellä kuvaa uskoa/ persoonaa tms) (menneet inkarnaatiot antavat ideoita)

q1: miksi ihmiset tutkivat astrologiaa niin monelta kantilta, kuvaako se todella elämää? kauanko
olet tutkinut astrologiaa?

q2: onko elämän idea kerätä kokemuksia? kertooko astrologia siitä mitä kokemuksia tulee? minkä transiittien aikana on tullut vaikuttavimmat kokemukset? voitko nollata kokemuksesi ja alkaa alusta? kilpailevatko ihmiset sillä, kuka kokee kovimmat jutut? miksi ihmiset haluavat niin eri kokemuksia? miksi joillain korostuu seksi ja sosiaalisuus, toisilla raha, kolmansilla vapaus ja liikkuminen tai usko?  näkyykö kartalta ja miksi? selittääkö mennee elämät sen?

q3: James Cameron on tehnyt maailman 2 suosituinta elokuvaa. mihin perustuu hänen osaami-
sensa? tekniikkaan? tähtikarttaan?
« Viimeksi muokattu: 27.08.2010 13:33:16 kirjoittanut ^SHAMAYIM^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #3800 : 27.08.2010 21:59:56 »

Kirjankustannusfirmaan.

Lempimuotisuunnittelijasi ?  -  Täytyy meikän heti vastata että Yves Saint Laurent.
tallennettu

.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3801 : 28.08.2010 08:51:42 »

ei oikeen ole..

kysyisin uudestaan, miksi ihmiset tutkivat astrologiaa niin monelta kantilta? siksikö että siitä saa vastauksia, vai siksi että ei saa, pitää tutkia toista osiota astrologiassa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #3802 : 28.08.2010 10:47:44 »



Miten astrologia on vaikuttanut elämääsi?
smitten


Sama kiertoon  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
mirka222
Vieras
« Vastaus #3803 : 28.08.2010 12:35:32 »

Olen oppinut tunnistamaan, tiedostamaan ja hyväksymään heikkouteni/kipupisteeni ja samalla myös alkanut käsitellä ja työstää niitä parempaan suuntaan..Lisäksi, jos on ollut vaikeampi aika meneillään, olen saattanut vilkaista transiitteja, ja saanut näin ikään kuin "rauhan" vaikeassa tilanteessa: vaikea asia pitää nyt hyväksyä yhtenä oppiläksynä tässä elämässä ja sitä vastaan on turha taistella tai kieltää..En silti tarkoita tällä ns. kohtaloon alistumista, esimerkiki mulla oli koko kevään ajan huonot transiitit työ- ja opiskeluelämään liittyen enkä meinannut millään löytää harjoittelupaikkaa..Jatkoin kuitenkin aktiivisesti soittelua eri paikkoihin useista torjunnoista huolimatta ja väsäsin graduani eteenpäin niissä puitteissa mitä sillä hetkellä jaksoin, enkä antanut asioiden olla vaikka transiitit näyttivät mitä näyttivätkään...Tulevaisuuteen en halua transiittien avulla katsoa, koska se vain luo pelkotiloja, turhia odotuksia ja mielestäni elämä pitää elää tässä ja nyt, jotta se olisi elämisen arvoista..Olen katsonut transiitteja ainoastaan silloin, kun joku vaikea/askarruttava tilanne on ollut jo sillä hetkellä päällä ja halunnut saada vahvistusta asialle..Joskus olen tyhmyyksissäni mennyt eteenpäin katsomaan ja se ei ole tuonut mitään hyvää..Ystäviäni olen astrologian avulla voinut auttaa todella paljon, he haluavat saada selityksen vaikealle elämäntilanteelleen tai tietää milloin mahdollisesti kohtaavat rakkauden, olen sisällyttänyt tulkintoihini aina myös tietyn opetuksen, esimerkiksi tällä hetkellä sinun olisi hyvä keskittyä itsetuntemuksen kehittämiseen muutoin voit kohdata ns. alamaailman tyyppejä rakkausrintamalla, jos et nyt kärsivällisesti ensin hoida itseäsi kuntoon niin kuin erään ystäväni kohdalla kävi..Yritän heillekin saattaa tietoon, että astrologia ei tarkoita kuitenkaan kohtaloon alistumista vaan jatkuvaa itsensä kehittämistä vaikeuksien kautta, jotta näitä ei tarvitse kohdata sitten yhä uudelleen
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #3804 : 28.08.2010 12:36:15 »

Miten astrologia on vaikuttanut elämääsi?

Niin hyvä kysymys, että sama kiertoon:)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3805 : 30.08.2010 09:08:24 »

noh.. kun ei oikein ole.. sen enempää kuin on jo sanottu.

puhuvatko nykynuoret paljonkin siitä, että miten paljon saa rahaa viikossa? jotkut saa kuulema paljon, jotkut ei mitään. jotkut puhuvat vuotuisesta käyttörahasta ja niin edelleen. valitaanko sen mukaan kavereita?
« Viimeksi muokattu: 30.08.2010 17:05:19 kirjoittanut ^SHAMAYIM^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #3806 : 31.08.2010 19:31:32 »



Oletko käynyt Disneylandissa?

Siellä Anaheimin..., juu, olen.

Kävitkö tänä kesänä missään huvipuistossa?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #3807 : 31.08.2010 20:55:49 »

En rehellisesti sanottuna edes muista kun on niin pitkä aika siitä.. :Smiley
Terveisin, jäätelölle allerginen ja tötteröistä tykkäämätön buck2

Mitä kieliä osaat puhua ja miksi olet opetellut kyseiset kielet?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3808 : 01.09.2010 07:00:25 »

Englantia puhun sujuvasti, olen opiskellut englanninkielisessä koulussa.
Ruotsia en osaa eikä se edes kiinnosta. Saksaa ja Espanjaa ymmärrän vähän ja osaan pikkaisen.

Tahtoisin osata enemmän kieliä. Tosin englannilla olen aina maailmalla pärjännyt.
Tahtoisin kuitenkin osata espanjaa, saksaa ja italiaa sujuvasti Smiley (koska pidän espanjan ja saksan kielisistä maista, italia on kaunis)
Ranskaa olen hetken opiskellut mutta se ei vaan ole mun juttu Cheesy

Mitä kieltä sinä osaat sujuvasti?
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3809 : 01.09.2010 18:58:09 »

Riippuu varmaan vähän missä mielessä puhutaan. Tarkoititkohan ihan tutkintoja vaiko esimerkiksi sen lisäksi kansalaisopisto tyylisiä asioita tms.

No peruskoulun lisäksi tuli käytyä lukiota ja kirjotettua ylioppilaaksi. Kävin pukuompelijatutkinnon ja nyt sitten opiskelen vaatesuunnittelua. Ajattelin vielä opiskella näiden jälkeen vaatturiksi, jotta osaan tehdä ah, niin ihania miestenpukuja  smitten Lisäksi täydennä liiketaloudenpuolelta näitä opintojani, jotta osaisin hoidella bisneksiä ja toki kieliä.

Nyt syksyllä aloitan kansalaisopistolla kreikan kielen kurssin, joten kaiketi, minä sitten sitäkin opiskelen. Kieliä olen aina tykännyt lueskella ja kouluissa olen yleensä ottanut kaikki mahdolliset kielikurssit. Saksaa, ranskaa ja venäjää (tosin ihan vähän).

Josko näissä sitten riittäisi vähäksi aikaa opiskeltavaa. =)

Laitetaas kiertoon!
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: