Sivuja: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 2973359 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3765 : 16.08.2010 08:30:20 »

Miten ihminen välttää saamasta vaikutteita? Uskoisin että jokainen mieleltään terve ihminen ei saa vaikutteita lukiessaan murhatarinoita tai lukiessaan netistä vaikkapa pomminteko-ohjeita ja murhasuunnitelmia. Sairas ihminen saa varmaan aika helpostikkin vaikutteita.
Terve ihminen ymmärtää tekojensa seuraukset, tietää että yhteiskunnalla on säännöt siitä mikä on oikein ja väärin ja että rikkomuksista joutuu maksamaan. Terve ihminen tuskin edes haluaa mennä niin ääripäihin että vain murhatarinan lukeminen saisi hänet innostumaan murhaamaan jonkun.
En usko että media tai mikään viihde saa houkuteltua mieleltään tervettä ihmistä moisiin tekoihin, kyllä ne motiivit ovat ihan muut silloin jos murhantielle lähdetään.
Sairas mieli sen sijaan voi saada kimmokkeen mistä tahansa.

Oletko koskaan pelästynyt huomatessasi oman pimeän puolesi? ajatukset jotka ovat tulleet mieleesi ja olet kauhistunut niiden synkkyyttä ja pimeyttä?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3766 : 16.08.2010 09:04:12 »

en varsinaisesti.

miksi mieleltään terveet ihmiset tarvitsevat murhasarjoja, teho-osastoelokuvia ja dekkareita? (suuri yleisöhän ne dekkarikirjat ostaa)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3767 : 16.08.2010 09:15:58 »

Ihminen haluaa irtautua omasta arjestaan, kokea jännitystä ja kurkistaa maailmaan joka on niin kovin erilainen kuin hänen omansa. Mielestäni siinä ei ole mitään kummallista. Itse olen dekkareiden ja murhatarinoiden kuluttaja myös. Rakastan mysteereitä ja rakastan aivopähkinöitä joissa saan vaikkapa pääosan hahmon kanssa miettiä ja pohtia kuka mahtaa olla syyllinen.
Miksi ihminen ostaa romantiikkaa käsitteleviä kirjoja tai elokuvia? Ihan samasta syystä. Tahtoo irtautua arjesta ja eläytyä hetkeksi tarinaan. Oli tarina mikä hyvänsä, se on itsensä viihdyttämistä ja sitä että voi hetken olla toisessa maailmassa. Unohtaa vaikkapa työn paineet ja hypätä mukaan vaikkapa fantasiaseikkailuun.

Mikä teema toistuu sinun kirjoissasi ja elokuvissa joita katsot? Romantiikka, jännitys, scifi, fantasia vai joku muu?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3768 : 16.08.2010 09:16:58 »

romantiikka, jännitys ja fantasia.

ahaa, siis pähkinät.. en ole tullut ajatelleeksi, kun dekkarit jäi taakse aikaa sitten ja ihmettelen, miten joku tienaa niillä niin hyvin.  Wink

onko jokin kirja tai elokuva muuttanut elämääsi? jos et halua kokea murhaa kuten kirjassa, mitä sitten? voitko elää kuten elokuvassa? voiko elämästäsi tehdä (kiinnostavan) elokuvan?

tuo muistuttaa erästä näkemystä jumaluudesta; oli niin tylsää että piti luoda jotain, että olisi mielenkiintoa.  Cool
« Viimeksi muokattu: 16.08.2010 10:06:19 kirjoittanut ^Cerunnos^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3769 : 17.08.2010 13:14:38 »

heh?

Independence Day?  Grin (ufot) MIBt on vähän tylsiä, sit on ET ja Kolmannen asteen yhteys

Harry Potter? (magia) LOTR on tylsä

Australia (romantikka) Titanic?

Slummien miljonääri? (nousu) Barings bankin tuho? (lasku)

kaikista noista aiheista on jtn  kiinnostavaa kokemusta itsellä, no ufoista teoriatasolla.

mielenkiintoisin matka-tai retkikohteesi?  Cool
« Viimeksi muokattu: 17.08.2010 13:18:01 kirjoittanut ^Cerunnos^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #3770 : 17.08.2010 14:09:45 »

Mielikuvitus :Smiley

Ja ihan "maallisella tasolla" mielenkiintoisin retki tähän astisessa elämässäni on
ollut viimeisin Ruotsin matka tai sitten eräs Norjan reissu kun siinä pääsi mukaan
ihan norjalaisten ihmisten elämään ja ulkomaanmatkoilla tahtoisinkin aina nähdä
sitä sen maan ihmisten elämää, oli se sitten naapurimaa tai jokin kaukaisempi Smiley

Tuntuu kyllä tyhmältä näin erotella kun mielestäni jokaisessa kokemassani
retkessä/ matkassa on ollut jotain mielenkiintoista, ne itsessään on jo
kiehtovia ja mielenkiintoisia niissä kun kokee aina jotain uutta.. Siksi tahdonkin
retkeillä ja matkustaa ja kokea monenlaista :Smiley

Kaukaisemmissa maissa en valitettavasti ole vielä saanut kokea
"normaali lomailua" enempää, mutta tulen vielä kokemaan Wink viimeistään sitten
kun käväisen vähän asuttamassa jotain ulkomaata coolsmiley

Pistetään sama kysymys kiertoon: Mielenkiintoisin matka- tai retkikohteesi
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #3771 : 17.08.2010 20:43:14 »



Pistetään sama kysymys kiertoon: Mielenkiintoisin matka- tai retkikohteesi


Kyllä se taisi olla Israel ja siellä Siinai merenrantoineen, vuonna 1981.


Sama kysymys jatkukoon  Smiley

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3772 : 17.08.2010 21:04:45 »

Australian itärannikko sadekausineen, koralliriuttoineen ja kuivuuksineen. Veriii böötifyyl.

Mistä et luopuisi, vaikka parempi olisi?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3773 : 18.08.2010 09:58:48 »

tjaa? parempi olisi ilman?? hetkonen.. henkisiä kiistoja?

mikä asia tai tieto järkytti sinua viimeksi? henk koht tai maailma? miten selvisit?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3774 : 18.08.2010 10:16:30 »

Minua järkytti äskettäin lukemani uutinen siitä kuinka äiti oli "vuokrannut" adoptoimiaan lapsia pedofiileille  Tongue Kyllä mä siitä selviän mutta olen taas vaan pirun vihainen.

Miksi Starry Night vaihtaa nimimerkkiä joka päivä?  Shocked
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3775 : 18.08.2010 12:44:04 »

Minua järkytti dokumentti naisten "yli-ikäisyydestä" ja siitä, miten amerikassa eräskin äiti vei teini-ikäisen tyttärensä plastiikkakirurgille pienennyttämään häpyhuuliaan, kun ne olivat kuulemma epänormaalin isot. Äiti perusteli asiaa "sairautena", joka tulevaisuudessa hoidetaan automnaattisesti jo hygieenisyys syistä.

Olin pudottaa silmät päästäni. Toisaalla silvotaan naisia lasinsiruilla ja sivistyvaltioissa plastiikkakirurgilla. Aivan kamalaa ihmiskehon häpäisemistä. Olen surullinen tästä.

Ainakin omalle tyttärelleni aion korostaa hänen olevan täydellinen juuri sellaisena kuin on.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #3776 : 18.08.2010 12:50:08 »

Minua järkytti dokumentti naisten "yli-ikäisyydestä" ja siitä, miten amerikassa eräskin äiti vei teini-ikäisen tyttärensä plastiikkakirurgille pienennyttämään häpyhuuliaan, kun ne olivat kuulemma epänormaalin isot. Äiti perusteli asiaa "sairautena", joka tulevaisuudessa hoidetaan automnaattisesti jo hygieenisyys syistä.

Olin pudottaa silmät päästäni. Toisaalla silvotaan naisia lasinsiruilla ja sivistyvaltioissa plastiikkakirurgilla. Aivan kamalaa ihmiskehon häpäisemistä. Olen surullinen tästä.

Ainakin omalle tyttärelleni aion korostaa hänen olevan täydellinen juuri sellaisena kuin on.

Katselin ihan saman dokkarin ja mulle tuli kyllä todella paha olo siitä. Mua järkytti sekin, kun plastiikkakirurgi tykitty toimittajalle, mitä kaikkea hänen kropalleen pitäisi tehdä, että saadaan hänestä seksikäs. Toimittaja oli aika löydyn näköinen sen listan jälkeen... Noh, kyseinen dokkari oli kyllä järkytystä toisen perään, huh... Missä vaiheessa ja miksi kauneusihanteet on muuttuneet niin luonnottomiksi?
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3777 : 19.08.2010 09:45:13 »

siinä vaiheessa kun matriarkaatti loppui ja valta naisten ulkonäöstä annettiin miesten ja pintakulttuurin käsiin.

mikä on tärkeää?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3778 : 19.08.2010 11:11:40 »

Rakkaus. Eilen illalla mulla oli jokin suuri oivalluksen kokemus. Näin kuin moniulotteisena karttana itseni ja jokaisen tekemäni päätöksen, halun, pelon ja niin edelleen. - Ja sen pohjalta, siitä kokemuksesta vastaisin, että tärkeintä on elää täysillä, ja ottaa itsestään, muista, maailmasta ja asioista selvää, eikä pelätä.

Mikä elämässäsi on vaaleanpunaista?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3779 : 19.08.2010 11:17:39 »

Jotkut unelmat  smitten  Grin
Ja huulikiilto  smitten

Milloin viimeksi pukeuduit pinkkiin?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: