Ippuska
|
|
« Vastaus #3510 : 25.04.2010 10:30:56 » |
|
Jo vain annan Tulevan kesän sääennusteesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #3512 : 25.04.2010 13:19:54 » |
|
Kevään ensimmäiset sinivuokot vaikka vain kuvana, varsinkin kun niitä ei tällä seudulla paljon ole. Ja Pieni talo preerialla.
Onko sinulla taimia kasvamassa ja joko olet koulinut ne?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3513 : 25.04.2010 16:23:42 » |
|
No uuden talon villiintynyt puutarha kasvaa kaikenlaista taimia tällä hetkellä ja en.. koko puutarha menee remonttiin. Vaikuttaako (jonkun) vaihdevuodet mielialanne ja millä tavalla?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3514 : 25.04.2010 19:25:13 » |
|
Oletko läpikäynyt legendaarisen 30 kriisin ? No en ainakaan vielä, mutta eipä tuota tiedä, milloin se iskee. Mitkä ovat 30 kriisin oireet ja muistuttaako se enemmän murrosiän kriisiä vai 50 kriisiä vai vaihdevuosia, vai onko sekin vain jonkinsortin uhmaikä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #3515 : 25.04.2010 19:51:51 » |
|
Mitkä ovat 30 kriisin oireet ja muistuttaako se enemmän murrosiän kriisiä vai 50 kriisiä vai vaihdevuosia, vai onko sekin vain jonkinsortin uhmaikä? Mulla oli 30 kriisissä naimakuume, 35 kriisissä vauvakuume ja 50 kriisissä huomaan olevani taas kuin 14 v edit: ja tää 50-kriisi taitaa kestää loppuelämäni Onko sinulla ns. Ikuinen uhmaikä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #3517 : 26.04.2010 18:21:20 » |
|
Tuottavaa työtä on se, jossa saa aikaan asioita, mutta josta samalla itse nauttii. On tuottavaa itselle sekä muille.. Mutta itse olen näissä asioissa itsekäs ja pistän itseni etusijalle
Mikä on parisuhteen "tukipilari", minkä päälle parisuhde muodostetaan?
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #3518 : 27.04.2010 21:04:38 » |
|
Oma itsensä. Pitää yhtä aikaa kiinni itselle tärkeistä asioista ja tekee silti töitä yhteisen suhteen eteen. En tiedä voiko hirveän tarkkaan edes määritellä mikä on hyvä nainen tai mies suhteessa, sillä se riippuu ihan siitä toisestakin osapuolesta. Itselleni juuri se rakkaus ja oman identiteetin säilyttäminen ovat tärkeitä.
Kuinka monta kuppia kahveeta tai teetä kuluu päivässä ja kuinka ne nautit?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #3519 : 27.04.2010 21:10:09 » |
|
Kaadan itselleni varmaan ainakin neljä kupillista kahvia päivän aikana, joista juon yhteensä ehkä yhden. Unohtuu lahopäältä : Teetä menee pari kupillista, jos on kröhä tulossa tai tarvii kuumaa sisään. Niin kuin eilen ja tänään, mutta harvemmin. Miten päästään yli vanhoista traumoista?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3521 : 29.04.2010 08:07:10 » |
|
kirjoitus.
trauma-aiheesta kun kysyttiin, oman käsitykseni mukaan rankoilla regressiohoidoilla. mitäs kun itse on käynyt muutamat sessiot ja muut ei tee vastaavaa työtä?
koska ihmissuhteet muuttuvat helpoiksi, mukaviksi ja handlattaviksi? koska ihmiset eivät odota toisiltaan enää mitään, koska loppuu pelaaminen, naamioidut eleet? koska alkaa pyyteettömyys? koska saa olla vapaa, vaikka ihmisten kanssa tekemisissä? loukkaako jos nauraa kaikelle aina?
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2010 08:08:49 kirjoittanut ^Célestine^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #3522 : 29.04.2010 08:24:31 » |
|
Miksi ihmissuhteiden kuuluisi olla helppoja? Eikö se olisi pelkästään tylsää? Itse en näe tulevaisuutta minään auvoisen valaistuneiden ihmisten aikana jolloin kaikki soljuu kuin vettä vain. Aina on haasteita ja niin pitää ollakkin. Haasteet vievät meitä eteenpäin ja pitävät meidät liikkeessä. Paikalleen jähmettynyt ei opi, ei koe, ei ymmärrä. Koska alkaa pyytettömyys? Heti kun haluat. Läheiset ihmissuhteeni ovat pyyteettömiä. Riippuu ihan ihmisestä itsestään minkälaisia ihmisiä ympärilleen haalii ja haluaa.
Oletko onnellinen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|