|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #2130 : 20.05.2009 20:48:34 » |
|
 Toppauksia hartoille ja vatsa sisään kireällä vyöllä.  Sortsit, sittemmin kesällä, saavat paljastaa sopuisat sääreni.  Peittääkö valkosipulin syönti, oluen vienon tuoksun? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2131 : 29.05.2009 10:05:00 » |
|
joo
mitä nämä on?
Waltzing Matildas Marlon
Waltzing Matildas Lizzie
Polka Pigs Yellow Jacket
S MVA Olympus Sweet Sue
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #2132 : 29.05.2009 11:44:03 » |
|
Mulla ei ole hajuakaan, mutta oliskos ne jotain hevosten nimiä?  Oletkos jo syönyt mansikoita ja pensasmustikoita? Bongasin ne tänään ekan kerran tänävuonna kaupasta ja ostin rasialliset ja söin niitä aamupalaksi sokeroimattoman gefilus-hedelmämehun kanssa.. Suosittelen!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rovatar
|
 |
« Vastaus #2133 : 29.05.2009 12:02:59 » |
|
Mulla ei ole hajuakaan, mutta oliskos ne jotain hevosten nimiä?  Oletkos jo syönyt mansikoita ja pensasmustikoita? Bongasin ne tänään ekan kerran tänävuonna kaupasta ja ostin rasialliset ja söin niitä aamupalaksi sokeroimattoman gefilus-hedelmämehun kanssa.. Suosittelen! Juu, mansikoita kyllä...viikolla söin pakasteesta yhden rasiallisen, et sais noi vanhat marjat pois, enneku äiskä taas tuo uusia! Pensasmustikoita en oo ikinä maistanutkaan...
Luetko kirjoja? Paras lukemasi kirja?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #2135 : 29.05.2009 20:23:49 » |
|
en edes muista milloin viimeeksi söin lättyjä..mikä on parasta kesässä?
No tietenkin ne aurinkoiset päivät, jolloin on jotain mukavaa tekemistä hyvässä seurassa, mökkeilyä, uimista, terassilla istumista kavereiden kanssa, retkiä ihan minne vain ex tempore, mitä vain mukavaa ulkona oleskelua ja huolettomuutta, vapauden tunne, ilo, aurinko hymyilee  Ja tietenkin maaseudulla etenkin kesäillat/yön, hiljaisuudessa kuuluu vain jotain luontoääniä, sumu niityillä, paljain varpain kävelyä hiekkateillä..  Parasta olisi romantiikka jonkun iiiihanan miehen kanssa siinä ihanassa kesäyössä..  Sitä toivoen  Miten sinä näytät lähimmille ihmisille että rakastat? Onko se suurieleistä vai rivien välistä luettavaa, sanallista, fyysistä vai tekojen kautta ilmenevää? Varmaan kaikkiä näitä, mutta mitä eniten ja miksi? Onko rakkauden näyttäminen vaikeaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #2136 : 30.05.2009 14:48:44 » |
|
Miten sinä näytät lähimmille ihmisille että rakastat? Onko se suurieleistä vai rivien välistä luettavaa, sanallista, fyysistä vai tekojen kautta ilmenevää? Varmaan kaikkiä näitä, mutta mitä eniten ja miksi? Onko rakkauden näyttäminen vaikeaa?
No kaikin mahdollisin tavoin, mutta eniten varmaan sanallisin ja fyysisin teoin; puhelen varmaan kaikki hunajaisuudet jo niin paljon, että kuullostavat korneille! No sitten olen tosi hellyydenkipeä itse, joten viljelen haleja, kosketuksia, pusuja, kaivautumalla syliin/kainaloon... -olen niitä, jotka kävelevät ystävän/perheenjäsenen kanssa käsikädessä ja jos toinen ei huomaa, että kaipaan hellyyttä, niin nostan tyypin käden toiselle olkapäälleni ja pidän sitä siinä. 
Normaalia. 
Tämä on se      :n kolikon aurinkoinen puoli. 
Suomessa ei paljon kosketella, niin tämä on loistokysymys; Kun tapaat/hyvästelet ystäviäsi/perheenjäseniäsi, niin annatteko poskisuudelmahalin? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #2137 : 30.05.2009 15:39:12 » |
|
Suomessa ei paljon kosketella, niin tämä on loistokysymys; Kun tapaat/hyvästelet ystäviäsi/perheenjäseniäsi, niin annatteko poskisuudelmahalin?  [/color] Minulla on muutama ystävä kenen kanssa halataan ja pussataan poskelle aina kun tavataan ja erotaan, näin teen myös äidin kanssa... Niin ja ei se kyllä jää pelkästään siihen tapaamiseen ja eroomiseen; halata voidaan myös hetken mielijohteesta ja käsi kädessä kävelyä harrastetaan myös.. Siskojani en pussaa poskelle koska ne ehkä järkyttyisi sitä, mutta halataan kyllä, vaikka toinen mun sisko ei ilmeisesti oikeen piittaa siitäkään..  Mun mielessä täällä tosiaan kosketellaan liian vähän ja nimenomaan tarkoitan perhe- ja ystäväpiiriä. Sitten se näkyy, etä heti kun ollaan kännissä niin kaikki lääppii kaikkia kun pääsee niistä estoista.... Tuntuu kuin joillekin koskettaminen olisi jotain vaarallista, niin jäykkiksiksi muuttuvat heti kuin joku hipaisee. Kosketus on välittämistä, läheisyyttä, inhimillistä, ystävällinen ele; ei sen tarvitse olla mitään sellaista missä olisi taka-ajatuksia, vaatimuksia, odotuksia tai sen suurempia pervouksia.  Rusketutko helposti? : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #2138 : 30.05.2009 20:40:20 » |
|
 Kuuppa paloi jo Wapputerassilla! Vieraileeko YRJÖ viikonloppuisin? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
maarita
|
 |
« Vastaus #2139 : 30.05.2009 21:30:52 » |
|
Yrjöö ei oo näkyny kahteenkymmeneen vuoteen!!!
Mitä tekee just nyt mieli?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2140 : 31.05.2009 18:15:23 » |
|
huvitella ja cruisailla ja kenties tavata uusia ihmisiä.. uusilla ja vanhoilla alueilla..
mikä on henkisen ja materialistisen maailmankuvan syvällisin ero? koska kaikki aine on energian eri olomuotoja - niin henkinen=energia ainakin sisältää aineellisen? mutta sisältääkö materialistinen henkeä?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.05.2009 19:01:53 kirjoittanut ^^star^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kurukurukururin
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #2141 : 01.06.2009 08:56:27 » |
|
Materialista maailmaa ei voi edes ollenkaan kokea, vaan hengenpä voi. Materialistinen maailma on siis vaan semmonen uskonto/sanoja. Materialistinen ei voi sisältää henkeä, eikä hengellinen materiaalia, muuten kuin vaan noin sanoina, kunnes minä koen sen muutenkin olevaksi.
Ööö... Mitä mieltä olet tästä kysymyksestä ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rovatar
|
 |
« Vastaus #2142 : 05.06.2009 15:10:09 » |
|
Ööö... Mitä mieltä olet tästä kysymyksestä ?
No kysymys ku kysymys...  Mutta mitä mieltä olet tästä vastauksesta???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #2143 : 05.06.2009 15:32:05 » |
|
fantastic.
jos jokin asia ei sureta, naurattaako se sitten?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|