Onko sinulla "pakkomielteitä", esim. tarkistaa monta kertaa, onko silitysrauta tms. päällä
tai esim. varmistaa, että ovi on varmasti lukossa tms, ennen kuin lähdet kotoasi? 
Itseasiassa oven lukkiintumisesta en ole lainkaan huolissani, mutta jää aina mietityttämään jäikö hellanlevy tai kahvinkeitin päälle. Usein tarkistan ne kyllä pari kertaa ennen lähtöä (vaikka en edes olisi keittänyt kahvia enkä käyttänyt hellaa)... Pari viikkoa sitten melkein myöhästyin töistä, kun päätin tehdä puolimatkasta uukkarin kun oli niin vahva tunne että kahvinkeitin jäi päälle... Mutta se ei edes ollut jäänyt päälle!

Hella ja kahvinkeitin... Aina!
Olen kai saanut jonkinlaisen hellatrauman siitä, että olen monta kertaa sulattanut jotain muovista hellalla vahingossa. Kaksi kauhaa ja yhden muovisen kastelukannun. Se kastelukannu oli silloisen kämppikseni.

Olin juuri laittanut jotain ruokaa hellalla ja alkanut tiskaamaan, tehnyt tiskipöydälle lisää tilaa sitten siirtämällä muovisen valkoisen kastelukannun sen kuuman hellanlevyn päälle.... Tämän jälkeen söin nopeasti ja lähdin jonnekin. Kämppikseni löysi kotiin tullessaan puoliksi sulaneen kastelukannun juuttuneena siihen hellaan...

Oli kuulemma repinyt sitä siitä vaikka miten kauan ja meinannut kuolla nauruun tilanteen koomisuudesta..!
Tämän jälkeen tein samat myös kahdelle muovikauhalle.

ja sain kämppikseltä noottia että kumpikaan meistä ei kohta omista mitään muovista, jota ei olisi sulatettu uuteen uskoon.

Noh onneksi hän oli

tyttö jonka kanssa oli hauska asua. :

Näin kun sain vastattua jotenkin ihan väärään kysymykseen, tai selitettyä muuten vain liikaa ja ohi aiheen, pääsenkin tästä hyvin seuraavaan kysymykseen..

Onko sinulla ollut koskaan opiskeluaikoina tai muuten vaan kämppiksiä? Miten olet tullut toimeen? Mikä kämppiksissä on ollut pahinta/parasta?