Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 530
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 4720513 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1185 : 29.04.2008 18:46:16 »

ehkä joku fiksu, henkisesti valveutunut, mukava, kohtelias, naista huomioiva, leppoisa, puhelias, syvällinen, huumorintajuinen, omaperäinen, taiteellinenkin, luotettava, charmikas ja katseenkestävä mies joka haluis jakaa mun kanssa sielunsa, sydämensä, sänkynsä, pankkitilinsä ja tulevaisuudensuunnitelmansa sitoutumisineen lapsineen kissoineen kaikkineen...

Sellanen jota rakastaisin hyvin hyvin paljon ja saisin saman verran vastarakkautta.. Sellainen tyyppi, joka haluaisi ratkoa ongelmat yhdessä ja sopia asioista niin että molemmat on tyytyväisiä.. Sellainen tyyppi, joka uskaltais näyttää tunteensa tilanteessa kuin tilanteessa.. Sellainen joka kokisi haluavansa tehdä mielellään mitä tahansa asiaa minun kanssani..  Smiley

Wink

Joskus!!  smitten

Entäs seuraavan suurin haave?
  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1186 : 02.05.2008 11:17:22 »

Apua.. aikanaan yksi yleisötilaisuus, ei sen jälkiseuraamukset.

Haluaisitko mieluummin helpon suhteen vai sielukumppanuuden kommervenkkeineen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #1187 : 02.05.2008 12:21:41 »

Sielunkumppanuus kommervenkkeineen, kiitooos  Grin Uskon jo omani löytyneen joten.. Ja sitä paitsi helpot suhteet on tehty raukkiksille, meitsi kaipaa säpinää.  Wink

Koska viimeksi kävit lähellä kuolemaa, eli koska viimeksi selvisit säikähdyksellä jostakin? Mitä tapahtui?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1188 : 02.05.2008 17:57:13 »

Siis jaahas.. Mä en tunnista kokeneeni ikinä mitään kauheen läheltä pitänyttä tilannetta....  idiot2

Joskus tietenkin sattuu liikenteessä näitä "hups, mistä toi auto tuli tohon eteen yhtäkkiä"  uglystupid2 mutta ei nekään mitään hurjan vaarallisia tilanteita ole olleet.

Joskus 14-vuotiaana päätin lopettaa elämäni ottamalla kourallisen isän erilaisia sydänlääkkeitä alkoholin kanssa.
Henkeni luultavasti pelasti se, että taisin oksentaa melko pian sen jälkeen (?) en muista ihan varmasti, olin tosi sekaisin ja menetin muistini, mutta seuraavana päivänä oli ihan normaali krapula eikä mitään oireita. Silloin ehkä hieman mietin että kiitos vaan.. Kiitos että ei mennyt suunnitelmien mukaan.

Tunnistatko ihmisistä milloin he teeskentelevät?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1189 : 02.05.2008 20:05:35 »

Voi kyllä ja antaisin pois moiset vaivat  Sad
Jos tunnet nahoissasi nämä vaivat, saatko ristikkäisoireita raakaraasteista (omena, peruna, porkkana yms.)? Jos et ole dnuha dnednä siitepölyistä, onko jotakin muuta vammaa, ominaisuutta, sairautta, herkkyyttä minkä antaisit ilolla pois?
tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #1190 : 03.05.2008 21:31:52 »

Onhan noita. Lasketaanko luonneviat?  Cheesy Ei vaiskaa.. Mulla näistä fyysisistä heikkouksista pahin on yliliikkuvat nivelet. Asian vakavuutta vois kuvata esimerkiksi sillä, että sain kerran sormeni sijoiltaan pianoa soittaessa. Polvet on vielä pahemmat..

Toimiiko suomen kieli mielestäsi musiikissa?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1191 : 03.05.2008 21:44:42 »

Toimii,mutta vain harvojen esiintyjien.Siis joista itse pidän.
Hectorin käännöslevyt eivät huonone.Esim palkkasoturi.
Muuten en pidä käännetyistä versioista,koska ovat yleensä aina huonompia.

Mikä kukkiva puu olisit ja miksi? Cheesy
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1192 : 03.05.2008 21:51:06 »

varmaankin omenapuu...kukat ovat niin kauniit,hennot ja hyvälle tuoksuvat mutta mitä vanhemmaksi puu tulee niin runko sen kun paksunee ja näyttää mielestäni jollain tavalla "viisaalta ja oppineelta" puulta. sellaiselta sopivasti elämää nähneeltä.

mikä kasvi/puu et tahtoisi olla ja miksi?
tallennettu

rapu76
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1193 : 03.05.2008 21:54:08 »

En haluaisi olla kihokki. Ihan vaan siksi, etten haluaisi olla lihansyöjäkasvi...

Mikä on lempidrinkkisi (kysytään näin terassikelien kunniaksi)?
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1194 : 03.05.2008 23:48:42 »

En varsinaisesti syönyt,mutta nousi muisto lapsuudesta. Grin
En muista mikä tarkoitus sillä oli.Oliko joku vanhan kansan parannusjuttu.Meille oli kuitenkin neuvottu kuorimaan pajun oksa ja laittamaan se muurakaispesään ja kun ne siihen ilmeisesti virtsasivat (?),keppiä sitten imettiin.
Miten tuon olinkin unohtanut. Huh
Tietääkö joku tämän jutun alkuperää?Mikä tarkoitus sillä oli?

Mihin rotuun kuulut sielutasolla?
tallennettu

Norna
Vieras
« Vastaus #1195 : 04.05.2008 11:27:32 »

(pajunkuoren alla on asetyylisalisyylihappoa eli ns aspiriinia, sitä on käytetty entisaikaan kipulääkkeenä, miten se sitten muurahaishapon kanssa vaikuttaa, en osaa sanoa. Pitäisi tehdä joku orgaanisen kemian reaktioyhtälö tästä  Cheesy)

Jaa, että mihin rotuun kuulun sieluntasolla? En oikein taida kuulua mihinkään erityiseen rotuun, en ole koskaan miettinyt tätä asiaa eikä minulle sielulla ole rotua.

Vähemmän henkinen kysymys: oletko ajatellut tehdä kevätsiivousta, miksi/miksi et?

tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1196 : 04.05.2008 13:45:36 »

Mielessäni ja melkein aina! 2funny
Ellei ole pakko siivota vieraitten takia ja oman hyvin voinnin. Undecided

Katselin tuolla luonnossa nokkosia ja voikukkia ja mietin mitenköhän moni hyödyntää niitä.Esmiralda noitanen ainakin.

Hyödynnätkö sinä luonnon yrttejä?
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1197 : 05.05.2008 10:36:22 »

en kai missään. Huh

Miten osoitat rakkautta?Mistä tunnet rakkauden? (ei välttämättä juuri toiseen ihmiseen,vaan ihan muutenkin,kaikessa.)
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1198 : 05.05.2008 21:52:55 »

Osoitan puheella ja kosketuksella. smitten
Ja tunnistan rakkauden siitä pakahduttavasta tunteesta,joka lähtee lämpönä virtaamaan sydämestä ja leviää koko kehoon.Luonnossa tunnen sitä lähes aina,ellen sitten katsele jätteitä. Undecided

Jatkan samaa kysymystä.On monta tapaa ainakin ilmaisuun. Smiley
tallennettu

Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #1199 : 06.05.2008 08:07:04 »

Olemalla se mikä olen. Muu seuraa sitten luonnostaan.. Sen sitten tunnistaa huomaamalla miten jokainen asia edustaa samaa rakkauslähteen virtaa, jota olemassaolevan eri variaatiot ilmentävät...

Mistä eläimestä löysit viimeksi jotain itsestäsi ja mitä se oli?
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 530
  Tulostusversio  

Siirry: