Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 530
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 4758026 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #885 : 04.04.2008 20:23:52 »

Oho! Vastasin nyt ihan väärään kysymykseen, mutta eiköhän tämä tästä. Jatkakaa. Olen varmaan liian hidas tällaiseen.  Grin
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #886 : 04.04.2008 21:11:04 »

Varmaan minä söhläsin, kun innostuin siivoamisesta. Se on nyt niin IN! Elwyn - vaikka hammasharjalla  Grin  -  neitsyt nääs.  Mistä oletin, että se oli Sasha,... miehen ajatus....?

Mitä haluaisin tehdä viikonloppuna? Kaikki Kesäasukkaat on tullu polttaan rojua notskissa...no, nuotion.

Mikä viikolopun päivä paras.. perjantai...viikonloppu vasta edessä.

Mitä ajattelet tästä söhläämisestä? (nyt pistin pahan, mutta lupaan pysyä pois loppu viikonlopun tältä topicilta)  Wink

En mä käyny täällä...paitsi korjaamassa dementiaoireet ja nauramassa katketakseen Tigriumin maanalaiselle kaupungille. Mulle kanssa joku rajattu alue sinne!
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 21:29:50 kirjoittanut mondo » tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #887 : 04.04.2008 21:19:16 »

Niin, minunkin piti astua pois sohlaamasta täältä, mutta että mitäkö mieltä..
No ei se minua ainakaan haittaa.  Smiley
Mitä jos elämä olisi kaavamaisen tarkkaa ja kukaan ei ikinä mokailisi tai vähän sekoilisi - - - voi miten tylsä visio.  uglystupid2

Suunnittelin eilen (kun olin käynyt pelastuslaitoksen tyypin ja sivuaine-luokkani kanssa kaupunkimme pommisuojassa vierailulla) että voisin rakentaa maan alle salaisen kaupungin.. Jos joskus onnistun tässä niin olisitko valmis hylkäämään maanpäällisen elämän ja muuttamaan kaupunkiini?  Smiley Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #888 : 04.04.2008 21:31:25 »

Suunnittelin eilen (kun olin käynyt pelastuslaitoksen tyypin ja sivuaine-luokkani kanssa kaupunkimme pommisuojassa vierailulla) että voisin rakentaa maan alle salaisen kaupungin.. Jos joskus onnistun tässä niin olisitko valmis hylkäämään maanpäällisen elämän ja muuttamaan kaupunkiini?  Smiley Grin

Grin Olen joskus miettinyt samaa ideaa! Grin 2funny
Minä muuttaisin, mutta en ole varma mitä tapahtuisi,
kun en näkisi aurinkoa ollenkaan, että nukkuisinko vain? Cheesy

Hammasharjalla peset pesukonetta Mondo..? Huh
Jos käyttää vain nestemäisiä pesuaineita, niin ne ei sotke konetta. Smiley
Ja jos sitten kuitenkin käyttää, niin sen pesuaine "laatikon"
voi pestä astianpesu koneessa. Grin 2funny

Ops...! Elvi ehti ensin, no hauska juttu ja kysymys samaan
pakettiin ympättynä, että;

Miksi kun nainen pieraisee, niin se saa yleensä kaikki nauramaan,
mutta jos mies pieraisee, niin se aiheuttaa lähinnä pahennusta?  :Smiley
...siis julkisesti... Tongue
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #889 : 04.04.2008 21:45:35 »

Mä kyllä lupasin, enkä yleensä petä... mutta nyt menee vähä tekniikka sekasin. Nyt meni Tigrin ajatus mun piikkiin. Kyllä Hieno ajatus maanalaisesta kaupungista alko Tigriltä.

Niin...ei mun pesukonetta koskaan tarviskaan pestä hammasharjalla...mutta otin toisen käyttämän ja sitten oli pakko kaivaa neitsykäisen työkalupakista väline (juurikin sen astianpesukoneessa pestävän laatikon sijaintipaikan seinien pesuun). Tosin laitoin myös kloriittia, 90 aste pesun jne.

Niin..outo juttu, kun ne kaikki kuitenkin tuoksuu vaan kielolle.  venus mars :kauneus naurattaa, voima ...saa aikaan muutosta....muutosvastarintaa..pahennusta

Mihin aikaan ajattelit tänä iltana mennä nukkumaan?

yhteistä hyvää ajatellen ja ikuisia kirjoitusvirheitä
« Viimeksi muokattu: 05.04.2008 07:19:41 kirjoittanut mondo » tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #890 : 04.04.2008 21:56:00 »

Ajattelin nukkumaanmenoa jo iltapäivällä,
mutta sitten meditoin, piristyin,
ja oon sen jälkeen ajatellut paljon kaikkea, paitsi nukkumaanmenoa Cheesy
Paitsi nyt sitten aloin ajattelemaan sitäkin... :Smiley

Mitä tapahtuu ajatukselle, jota ei toteututa? Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #891 : 04.04.2008 22:01:17 »

Ajatus jota ei toteututa menee jonnekin haaveiden hautausmaalle, mutta se ei oikeastaan maadu siellä arkussaan vaan koputtelee sieltä ja muistuttelee itsestään, pyrkii pinnalle hinnalla millä hyvänsä ja se koputtelu tuntuu pienenä epätyytyväisyyden pistona silloin tällöin sisimmässä...

Miten voikaan olla sellainen olotila, että ihan myhäilee tätä omaa olemassaoloaan, on sillä tavalla sellainen viekas olo että ompas tämä kaikki nyt gutaa, kenties jopa itseriittoinen olo "en tarvitse mitään, en tarvitse ketään, muuta kuin kaiken sen mikä nyt tulee vaan"... Voiko se olla ihan todellinen olotila? En tiedä, tuntuu niin niin aidolta, mutta harvoin olen näin varma ja iloinen ihan vain omassa seurassani.  Smiley
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #892 : 04.04.2008 22:37:02 »

Tigrinum, en tiedä, oliko tuo viimeinen kappaleesi kysymys  Wink, mutta vastaan kumminkin, että kyllä se on ihan todellinen olotila siinä hetkessä. Maiskuttele ja nautiskele siitä niin pitkään kuin sitä kestää!  smitten

Tätä kysyttiin kerran jossakin ihan muualla, mutta koska se jäi mieleeni, niin kysyn sitä nyt teiltä:

Kun ihminen laihtuu, niin minne kaikki se läski häviää?
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #893 : 04.04.2008 22:55:13 »

Mitä ajattelet nyt?
Sinua  Smiley

Kun rasva palaa kadotessaa ja mikään ei katoa, niin miten se rasva päätyy takaisin luontoo ja luonnolliseen kiertokulkuun  Cheesy
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #894 : 04.04.2008 23:22:48 »

No olen suudellut sellaista keramiikkasammakkoa,jolla oikein kruunu päässä,vaan ei siitä trinssiä mulle tullut. Grin
Kissaani suutelen joka päivä. smitten
Monia eläimiä pusuttelen aina kun päästävät lähelle.

Miten monessa maan päällä olevassa ihmisessä ajattelet siulusi osan/osien olevan? angel
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #895 : 05.04.2008 07:01:14 »

Hetkonen, ajattelin kommentoida Tigrinumia, että periaatteessa minulla on tuo olo kaiken aikaa ELLEN ala miettiä sitä mitä Chandra sanoi. JOS en ala korostaa sitä miltä sielukumppanit tuntuu, kuten eilen kaksi, niin voin hyvinkin olla itseriittoisessa olossani. JOS sen sijaan haluan kokea jotakuta, tulee hetkellinen sulautuminen ja sitten taas erkaneminen, ja niistä ihmisistä muistaa että ovat sielukumppaneita - vaikka ne ei siis yleensä ole helppoja, jolloin kysyn, mihin tarvitsen sitä vaikeutta ja palaan Tigrinumin mainitsemaan olotilaan.

Sielukumppanit voivat vetää omaan tunnetilaansa, oli se ärtymys, holtittomuus, koppavuus, jopa röyhkeys tms, jos ei pidä varansa. No kyllä myös iloon, huumoriin, optimismiin, rohkeuteen..

Näinhän se menee.

No jos laskennallisesti pitää sanoa.. luulin kokevani pari muutakin herraa tällaiseksi sielukumppaniksi, mutta nyt on jäljellä kaksi ja varmaan tulossa lisää, mutta siinä on sellainen juttu että voin periaatteessa kieltää kaiken tuon halutessani ja olla vain siinä omassa sielukkaassa olotilassani. Se onko tuo niin jännittävää, siis olla Itsensä kanssa, on eri asia.

Tänään esim huvittelen oli sielukumppani siinä tai ei.

Eli siis vaikka kadulla tapaisi henkilön joka hyvin suurella todennäk. on sielukumppani, niin mitä sitten? Mitä sitten jos ajattelen heitä olevan 2, 10 tai 1000? Jotain kokemusta siitä saa, vaikka itsekin koen olevani ihan "täysi" niin toisen kanssa on kuitenkin kemiat.. Itsen kanssa korkein tila on varmaankin meditaation "samadhi" ken sinne pääsee. Ja olenko todella, todella jakaantunut useampaan sieluun vai ovatko he "vain" jotain sieluperhettä.. ovatko oikeat sukulaiset sieluperhettä, miksi, karmat jne hyvässä ja pahassa, onko tunnettu menneessä ym. Ehkä. Mietin vaan hyvin tarkkaan kenen annan vaikuttaa tunteella.

Se siitä saarnasta, piti purkaa. Ei vaan tunnu äkkiä että alkaisin selittää tuota eräälle hralle, parille se on ollut selvää, taas varmaan pelottaisi. buck2

Kysymys; oletko tässä haarukassa vai jossain muussa?

Peruspalkansaaja tienaa 32 000 euroa vuodessa

« Viimeksi muokattu: 05.04.2008 07:55:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #896 : 05.04.2008 10:27:35 »

Kuiskasen tänne väliin,etten tarkoittanut sielukumppania nyt lainkaan.
Harvoin mietin sitä asiaa,koska sen kyllä huomaa ja ei tule usein eteen kenellekään,luulisin.Siis monta eri kumppania peräkkäin. Wink
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #897 : 05.04.2008 13:53:38 »

missä haarukassa... Huh  Grin en varmaankaan,en saa palkkaa yhtään kun opiskelen.

Nautitko joka päivästä ja elät sitä niin kuin haluat?

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
sekku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #898 : 05.04.2008 14:59:36 »

Kyllä nautin elämästä niin hyvinä kuin pahoina hetkinä. Suurimmaksi osaksi elän ne niinkuin haluan, vaikka jälkeenpäin voin jälkiviisaana haluta muuta. Tuntuu kuin se tekisi elämästä vaikean. Nyt minulle riittää kun elän hetket sellaisena kuin ne on ja se siitä. Ei jälkipeliä tai jälkipyykkiä.

Mihin kiinität ensimäisenä katseen, kun keskustelet henkilön kanssa
ensimmäistä kertaa?  Niin mihin katseesi kohdistuu?
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #899 : 05.04.2008 15:12:57 »

Henkilön silmiin,ehdottomasti. Ja heti hyvänä kakkosena kiinnitän huomiota henkilön ilmeisiin ja eleisiin. Smiley

Oletko puhelias vieraassa seurassa?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 530
  Tulostusversio  

Siirry: