Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3006374 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #885 : 30.03.2008 00:10:52 »

Ajokortti ja Hummeri (joka tietenkin tuunataan minunnäköiseksi) sekä Aasian rundille ystäväni kanssa ja Suomeen tultuani perheen kanssa heidän toivomaansa lomakohteeseen matkalle! ^__________________^ Perheelle heidän toivomansa asunnot (isälle ja kihlatullensa oma, äidille ja sisaruksille omansa) ym. mukavaa.

Noh! Ehkä vielä joskus! Cheesy

Inhottavin kotityö, jota yrität vältellä viimeiseen asti?

tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #886 : 30.03.2008 00:23:14 »

Vaatekaappien raivaus  Tongue

Miten asut, millainen kotisi on?
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #887 : 30.03.2008 00:50:43 »

Tällä hetkellä asun Pohjois-Savossa, Siilinjärvellä, keskustassa kirkon vieressä. Minulla on 3 kerroksisesta talosta 30m2 kaunis yksiö vuokralla - seinät ovat valkoiset, lattian muovimatto jäljittelee parkettia ja ikkunan pielet, parvekkeen ovi ja lattialistat ovat tummansuklaan väriset. Keittiön kaappien päällyste jäljittelee vaaleaa puuta. Aito koko-oranssi retrovessa ruskean muovimattolattiansa kanssa on huushollini helmi Grin Väriä asunnossa siis riittää, eteenkin tuota oranssia, jota on myös sisustuksessani. Säilytystilaa tämänkokoisessa asunnossa on enemmän kuin molemmissa Lahden asunnoissani yhteensä, vaikka toinen niistä oli sentään melkein 70m2 kokoinen kolmio! Grin

Onnellisesti yksin asustelen seuranani kynttilämeri ja lauma Anubis-patsaita, joilta ei pääse karkuun edes siihen oranssiin vessaan Grin
Ja paljon taidetta seinillä!

Omaatko viherpeukalon?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #888 : 30.03.2008 08:52:41 »

Noh

kyllähän nuo kasvit aika monta vuotta on elämässäni seuranneet, mutten ihan viherpeukalo ole.

Ovatko ihmiset ympärilläsi kamalan kiireisiä, töissä ja suhteissa? Onko ihmisillä aikaa toisilleen, ellei sitä erikseen oteta? Oletko sinä kamalan kiireinen ja tärkeä, niin että sinun pitää laittaa yksityiselämäsi kalenteriin?

Olen vitsaillut tuosta omalla kohdallani, asiat olisi kyllä paras sopia pari pv ennen, joskus onnistuu ex tempore tapaamiset.  Vitsailin toisellekin hänen kiireisestä aikataulustaan, ja hän nauroi, mutta se on oikeastaan totta.. aikaa oli sille ja tälle tammikuussa, sitten taas ei jne.. Usein jutut menee vielä päällekkäin. Huumoria pitää ehtiä saada kiireilyn keskelle. Mistä tämä johtuu (kiire), ja miten käsittelet sitä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #889 : 30.03.2008 15:09:06 »

Kyllähän sitä kiirettä välillä on. Itse kyllä tykkään tasapainoisesta elämästä, ja tilanteen mukaan täytyy sitten karsia asioita pois. Paremmin pysyy asiat hallinnassa, eikä pälli leviä, kun ei yritä sohlata joka paikassa. Osittain kyllä nykyinen kiireily on mielestäni myös egoilua ja tekemällä tehtyä. Se on ehkä nykypäivän kulttuurin arvo, että sitten vasta olet jotain, kun on tosi kiire. Että elämä on pullollaan asioita.
Jos meinaa itselläni mennä kiire överiksi, niin lyön kertakaikkiaan jarrut pohjaan, en sovi mitään ja saatan peruakin muutaman sopimuksen, tinttaan puhelimen viikonlopuksi kiinni ja painun metsään ja luontoon. Yksinolo ja luonto on parhaat mielenterveyslääkkeet silloin.

Millaisena näet itsesi 79 vuotiaana?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #890 : 30.03.2008 16:00:36 »

Asia jolle en kylläkään mahda yhtään mitään,eli lievästi turhauttaa kun ilma eilisestä auringossa kylpemisestä muuttui taas täksi sumumassaksi. Sad

Mitä kevääntuoja lintuja (tai kesän)olet bongannut?
tallennettu

Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #891 : 30.03.2008 16:32:19 »

Kauniita joutsenia on jo nähty täällä päin!









Mitä ruokaa on pöydässäsi tänään?
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #892 : 30.03.2008 16:46:20 »

Spagettia ja parsakaalikastiketta.




Mitä haluaisit tietää minusta?  Tongue
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #893 : 30.03.2008 16:47:13 »

hmm... kohtapuolin ranskalaisia ja nakkeja. (hirvee nälkä... Tongue)



Oletko sisäisesti vahva itsesi kanssa,seisotko aina omilla jaloillasi ja pärjäätkö ihan yksinkin,ilman ketään kuka sinusta välittää,tehden omat päätöksesi nimenomaan itse jne.. vai oletko toisiin ihmisiin tarrautuja? Riippuvainen jostain?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #894 : 30.03.2008 16:55:18 »

Lainaus
Onkos moottorisaha tuttu työväline?

Lapsena sain käynnistää ja olisin saanut koesahatakin (kunnialliset 10 v tai jotain), mutta en pitänyt tärinästä. Siispä homma jäi  Grin

Oletko ilta- vai aamuvirkku ja mikä vuodenaika on sinulle vaikein/helpoin?
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #895 : 30.03.2008 17:02:19 »

Olen iltavirkku! ehdottomasti.. valvon monesti pitkälle yöhön ja nautin pimeydestä ja hiljaisuudesta. smitten Aamuisin on niin vaikeaa päästä sängystä ylös...
Ja ehdottomasti KEVÄT on mulle aina vaikea vuodenaika. Sad Undecided
ja kun taas syksy on helpoin. se aika kun ei ole vielä lunta maassa,lehdet tippunut puista ja pimeää..pimeää..pimeää.. ja koleaa..syys sateita.. se on se mun juttu. smitten
(mutta sitten taas kesä on siinä mielessä helppoa kun ei ole stressiä yleensä niin paljon,mutta auringon valoa on aivan liikaa)


Värjäätkö hiuksiasi? Millä värillä?
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 17:04:32 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #896 : 30.03.2008 17:19:57 »

Kyllä olen. Mutta olisiko minusta sittenkään muuttumaan, tulisi se omapäisyys viimeistään siinä eteen, ettei saa leikata hiuksia niin ja ettei näin.... Mä oon tykänny meikata vahvaa silmämeikkiä, tee nytkin niin. Kuule mulle käy tälläiset farkut paremmin... No, hohhoijaaa sitäkin ihmispoloa, joka olisi muuttamassa minua!!!




Moneltako on puhelin viimeksi soinut?
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #897 : 30.03.2008 17:30:20 »

Ihan hetki sitten,kaveri soitti mutta en jaksanu vastata...


Käyttätkö paljon kännykkää? esim. viestitteletkö ja soitteletko ihan huvikseenkin paljon vai käytätkö puhelinta vaan jos on pakko ottaa yhteyttä johonkin?
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 17:32:55 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #898 : 30.03.2008 18:20:34 »

hmm.. parasta.. TÄSSÄ PÄIVÄSSÄ.. ei mikään. 2funny No ei vaan... saunominen! Smiley
elwyn kerkesikin ensin.. löytöretkelle lähtisin tottakai! Ihan minnevaan,pois Suomesta,kauas!!!


Jos sinulle olisi luvassa ihanat juhlat,huvin vuoksi,sinua juhlittaisiin,miten pukeutuisit,miltä näyttäisit ? yms.. mitä olisi tarjolla? smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #899 : 30.03.2008 18:34:34 »



Oletko moderni, perinteinen, hippi vai jotain ihan jotain muuta? Miksi?
[/quote]


Olen sekalaisesti, tasapainoisesti mitä milloinkin, mutta pääsääntöisesti olen perinteinen.
Perinteinen = Kaavoihin kangistunut.
Perinteinen = Turvallinen.
Perinteinen = Varma valinta.
Perinteinen = Sopii minulle.

Mutta on se niin mukavaa joskus revitellä ja kyllä rulettaa!!! (kuten nykynuoret ilmaisee, hih...)

Tähän kysymykseen täytyy vastata TÄYSIN PUHTAIN AATOKSIN, ENSIN MIETTIEN:
Antaisitko oman elämäsi toisen henkilön puolesta, kenen ja miksi?
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 18:36:05 kirjoittanut Jellona-täti » tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: