Sivuja: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3004022 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #6045 : 20.02.2012 19:08:38 »

Kyllä mie rukoilen, vähintään pari kertaa viikossa. Eniten "suojaa mua"-tyyppisesti. Valoa olen myös pyytänyt. Ja johdatustakin välillä.

Opetettiinko sinulle lapsena iltarukous?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6046 : 20.02.2012 19:39:20 »

Tietty, ite ainakin aina saan itteni nauramaan. 2funny Noh, toisaalta mä kyllä nauran asioille joille about kukaan muu ei, joten mun vitsinkerronnasta voitaneen olla montaa mieltä.

Mitä vierasta kieltä haluaisit osata?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #6047 : 20.02.2012 22:22:47 »

Mä taisin viimeks käydä elokuvissa -90-luvun puolivälissä, se oli jostain australialaisesta possusta, lastenelokuva. En hirveesti pitäny, liian kirkkaat värit ja kamalia ne maalaiset mut oli siin ihan kivoja eläimiä  buck2

Jos voisit katsoa Suomen telkkarista ainoastaan kolmea kanavaa - mitkä ne olis ?
tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #6048 : 20.02.2012 23:18:06 »

JIM olisi ainakin yksi, sieltä tulee paljon mielenkiintoisia dokumentteja sekä ruokaohjelmia Smiley
muita kanavia seuraan aika tasapuolisesti varmaan, joten vaikea sanoa mitään, mutta valitaan nyt vaikka nelonen ja subtv sitten.

Minkä kielen kuuntelemisesta et pidä? tai mikä suoraan sanottuna pistää ärsyttämään.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #6049 : 20.02.2012 23:28:37 »

Saksa ja Ruotsi. Mutta eritoten saksa.
Kaunis lause Suomen kielessä?


tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6050 : 20.02.2012 23:46:48 »

Apua, niitä on niin monta! Pitänee ottaa jostain laulusta -
Olet jokaikinen yön ääni, osa lempeää valonkajoa laulaa Kaija Koo. Siteeraisin tekstiä enemmänkin mutta tuokin jo vähän menee yli lauseen määritelmän. Smiley

Varhaisin musiikkiin liittyvä muistosi?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #6051 : 20.02.2012 23:54:13 »

Oiskohan se kun olin pääroolissa prinsessa ruusunen linnassaan esityksessä päiväkodissa Cheesy

Kauneimmat silmät jotka oot nähny?

tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #6052 : 21.02.2012 00:13:36 »

Sopeuduin aina ihmisten toiveisiin. Kuvittelin lapsena maailmankuvan suppeudesta johtuen päätyväni tyypillisesti palomieheksi tai poliisiksi, vaikken ymmärtänytkään kokonaiskuvaa. 10-vuotiaana halusin rakennus- tai IT-alan diplomi-insinööriksi, sittemmin lakimieheksi. Myöhemmin musiikki vei mukanaan, sitten laskeuduin pilvilinnoja rakentelemasta ja olen ollut kahden vaiheilla lääketieteellisen ja psykologisen uran välillä, ehkä niitä yhdistäen, mikä valitettavasti veisi todella kauan.

Miten koet tai koit 90-luvun?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #6053 : 21.02.2012 00:29:00 »

Henkilökohtaisesti elämäni eksyneintä aikaa koko vuosikymmen, mutta silloin tehtiin valtavan paljon hyvää musiikkia jota on yhä mahtava kuunnella.

Hammasharjasi merkki ja väri?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #6054 : 21.02.2012 09:00:47 »

Joku Lidlin yrttijuttu.
Millainen on miellyttävä kädenpuristus?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #6055 : 21.02.2012 09:10:33 »

EN.
Varmaankin kavahtaisin Suomalaisittain mikäli joku tulis ilmapusuttelemaan  Grin

Mistä tietää että toinen on aidosti läsnä?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #6056 : 21.02.2012 13:53:20 »

Sen verran mitä on varaa, pari pv sitte ostin 2 Dallas-pullaa ja aina palkkapäivänä ihan pakko ostaa jotain ylimäärästä kivaa.

Aikoinaan kun rahaa oli enemmän, ostelin säännöllisesti kiehtovia meikkejä, voiteita ja tuoksuja, uusia vaatteita etc - Nykyäänkin mulla on mielessä aina ostoslista jostain tällasist - minkälaisen puseron tai tunikan ostan seuraavaks, mistä yritän löytää uuden tietynvärisen punasen laukun ja ruokakaupasta on useimmiten pakko ostaa jotain muutakin ku ihan vaan välttämätön.

Aina tällasee ei kuiteskaan oo varaa, mutta en kerta kaikkiaan osaa olla ihan askeetikko, se on NIIIIIIIIIIN tylsää.

Jos sulla ois yhtäkkiä rahaa ku roskaa, mitä ylimäärästä pientä rupeisit ostelemaan harva se päivä ?
tallennettu

.
Indium
Vieras
« Vastaus #6057 : 21.02.2012 14:03:40 »

Varmaan veisin itteni ulos kahville tai syömään eri paikkoihin! Tuota tavaraa kumminkin on kertynyt niin paljon, että sitä ei kehtaisi hirveän paljon tiheämmin alkaa ostelemaan. Niin ja hierojalla alkaisin käylähtelemään säännöllisesti  Smiley

Milloin kävelit viimeksi metsässä?

tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #6058 : 21.02.2012 19:29:52 »

Olen ollut marjastamassa vaan kerran pari, mutta tykkäsin kyllä Smiley Luonnossa on aina mukavaa.

Millaisessa ympäristössä viihdyt parhaiten?
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #6059 : 21.02.2012 19:44:05 »

hah, vaikea sanoa. Cheesy
todennäköisesti näen taas miehestä unta, ja ehkä en ensi yönä palele miehen puolesta, mitä tein viime yönä. Cheesy
ajattelin viime yönä ennen nukkumaan menoa, että haluaisin edes hetkeksi ottaa sen kylmyyden tunteen itselleni, mitä mies nyt kokee kun joutuu nukkumaan taivasalla, ja että hänelle tulisi siinä samalla lämmin olo. noh, näin unta jossa minulla oli todella kylmä, tärisin oikein kylmästä, ja taisin pieneksi hetkeksi herätäkkin ja ajatella että "mikshän täällä on näin kylmä. onkohan joku jättänyt ikkunan auki" Cheesy
että sellaista. Cheesy

Mikä on viimeisin painajaisesi minkä olet nähnyt?
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: